Hyvää Jussia

Yxtypy

vaan kaikille. Piti käydä kurkkaamassa tänne piiitkäst aikaa.
Palstailu tais loppua mulla jo pari vuotta sitten. Onkohan täällä enää tuttuja nikkejä lainkaan?

19

146

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muuttoharakka

      Ei ole, onnistuit Mommin ja MillaN kanssa karkoittamaan kaikki. Onko kiva tulla haudalle tanssimaan?

      • Yxtypy

        Kas, kas. Ainakin yks ystävällinen tuttu löytyi.
        Tiijätkö, että minä oon jo liian vanha näihin tyhmiin palstariitoihin. Tekis varmaan hyvää sullekin pitää palstalta pieni tauko.
        Helpottava tieto sulle, etten todellakaan aio tänne jäädä. Mun elämässä sattuu olemaan tärkeämpääkin tekemistä. Hyvät jussit vaan tulin toivottamaan.


    • ystävätär.

      Voi että. Ihanaa nähdä noin mukava ihminen täällä jälleen.

    • Adria ejk

      Jussia myös typylle. Ookko vielä pysyny kilttinä tyttönä.

      • Yxtypy

        Moi Adria.
        No väliin oon kiltisti ja väliin vähän enemmän kiltisti.
        Tänään erikoisen kiltti, kun oon saanut aika paljon aikaseksi.
        Juhannus vois mun puolesta jo tulla.
        Mitäs sulle kuuluu? Joko oot juhannus fiilingeissä?


      • Adria ejk
        Yxtypy kirjoitti:

        Moi Adria.
        No väliin oon kiltisti ja väliin vähän enemmän kiltisti.
        Tänään erikoisen kiltti, kun oon saanut aika paljon aikaseksi.
        Juhannus vois mun puolesta jo tulla.
        Mitäs sulle kuuluu? Joko oot juhannus fiilingeissä?

        Kiitos, hyvää kuuluu. Kesäilyt meneillään ja sopivasti menoa ja meininkiä, kuin myös lepoa ja löysäilyä.

        Anna kuulua itsestäsi useimmin. Aurinkoisia kesäpäiviä päällesi.


    • Ei ole totta! Rakkain kädenvääntökumppanini ilmestynyt haudan takaa kurkistamaan palstan hiljaiseloa! No mitä tundralle kuuluu, joko alkaa lumet sulamaan? :)) Aiotkos yöttömän yön hyppelöihin mennä? Eikun jussit sullekin kuin myös muille tutuille sekä tasapuolisuuden nimissä tuntemattomille! Poikkeahan taas joskus!

      • Yxtypy

        Hah..Että vielä normixiakin täällä "näkee".
        Tundrallahan on nykyään maan parhaat ilmat, jos oot viime aikoina säätiedotuksia seuraillut. Teillä siellä etelässä säät sen kuin viilenee. Olikos se talvikin siellä kylmä ja runsasluminen.
        Juhannus aattona juon pullon fresitaa, ja hyppelen omalla pihanurmella. Mitäs itse juhannuksena teet? Tietenkin lavatansseihin? Vai vieläkö se vanhan jalka nousee? :)


      • Yxtypy kirjoitti:

        Hah..Että vielä normixiakin täällä "näkee".
        Tundrallahan on nykyään maan parhaat ilmat, jos oot viime aikoina säätiedotuksia seuraillut. Teillä siellä etelässä säät sen kuin viilenee. Olikos se talvikin siellä kylmä ja runsasluminen.
        Juhannus aattona juon pullon fresitaa, ja hyppelen omalla pihanurmella. Mitäs itse juhannuksena teet? Tietenkin lavatansseihin? Vai vieläkö se vanhan jalka nousee? :)

        Hah itelles, satunnaisesti käyn vanhasta muistista kurkkimassa! Suurin palstailuinto vaan mennyt jo ajat sitten! Ens vuonna tulisi 10 vuotta täyteen rekkautumisesta, pitäsköhän pitää bileet? :)

        Ilmastomuutos on siis edennyt pidemmälle kun pelkäsinkään, kun tundralla lumet vähissä jo jussina! Täällä etelän palmulehdoissakin päästiin poikkeuksellisesti tänä talvena kokeilemaan hiihtämistä! Kesäsääkin on ihan kelvollinen tarvitsematta leidejä helteessä parketilla pyörittää. Lattian luistoa testaan parinakin iltana! Vaan oletkos sinä punkun vaihtanut kuohariin?


      • Yxtypy
        norMix kirjoitti:

        Hah itelles, satunnaisesti käyn vanhasta muistista kurkkimassa! Suurin palstailuinto vaan mennyt jo ajat sitten! Ens vuonna tulisi 10 vuotta täyteen rekkautumisesta, pitäsköhän pitää bileet? :)

        Ilmastomuutos on siis edennyt pidemmälle kun pelkäsinkään, kun tundralla lumet vähissä jo jussina! Täällä etelän palmulehdoissakin päästiin poikkeuksellisesti tänä talvena kokeilemaan hiihtämistä! Kesäsääkin on ihan kelvollinen tarvitsematta leidejä helteessä parketilla pyörittää. Lattian luistoa testaan parinakin iltana! Vaan oletkos sinä punkun vaihtanut kuohariin?

        Tottahan ne 10- vuotisbileet täytyy pitää. Minäkin voin sitten tulla bileisiin. Pitäskö sun ensin kahvipalstalla tarjota kahvit, sitten virallinen osuus hoitaa täällä lifestylellä. Sitten illalla pienessä sievässä ootkin valmis huuhaalle :)
        Punkkua en ole jättänyt, mutta se ei jostain syystä kesällä maistu. Kyllä punkku on talvijuoma. Ihan Juhannuksen kunniaks ostin kuoharia. Muutoin olut kesällä parasta.
        Koitahan sitten pyörittää leidit pyörryksiin parketilla :)


    • Voi vitsi...Itte Typykin on viel hengis ! Kiva, ku tulit tänne moikkaamaan. :)
      Minä aina vilkuilen tänne silloin tällöin, ja joskus tulee tämmösiä mukavia yllätyksiä.
      Kivaa Jussia sullekkin ja kaikille ihanille vanhoille palstatutuille. :)

      • Yxtypy

        Hei mii-su. Onhan täällä entistä porukkaa :)
        Joo ei tule minullakaan enää palstailtua. Tämä on niin koukuttavaa, että kesti pitkään ennen pääsin palstoista eroon.
        Eilen sitten joutilaisuuttani ajattelin laittaa aloituksen.
        Mutta täytyy varoa, ettei homma ryöstäydy taas käsistä :)
        Nykyään mulle riittää vain fb.


      • Yxtypy kirjoitti:

        Hei mii-su. Onhan täällä entistä porukkaa :)
        Joo ei tule minullakaan enää palstailtua. Tämä on niin koukuttavaa, että kesti pitkään ennen pääsin palstoista eroon.
        Eilen sitten joutilaisuuttani ajattelin laittaa aloituksen.
        Mutta täytyy varoa, ettei homma ryöstäydy taas käsistä :)
        Nykyään mulle riittää vain fb.

        Mullaki oli joskus mahontonta tää netteily. Kyllähän mun on joka päivä pakko käydä koneella, mut riippuu kyl fiiliksistä, jaksaako käydä tämmösille palstoille kirjoittelemassa. Täällä on kyllä nii hiljastakin, ettei paljoo voi kirjotella. Aikaahan toi pränttäily ei sillai vie. :)


      • Yxtypy
        mii-su kirjoitti:

        Mullaki oli joskus mahontonta tää netteily. Kyllähän mun on joka päivä pakko käydä koneella, mut riippuu kyl fiiliksistä, jaksaako käydä tämmösille palstoille kirjoittelemassa. Täällä on kyllä nii hiljastakin, ettei paljoo voi kirjotella. Aikaahan toi pränttäily ei sillai vie. :)

        Hiljaista näkyy olevan.
        Hyvä jos pystyy pitämään kirjoittelun hallinnassa.
        Minä olin kyllä melkoinen addikti. Ei sitä silloin huomannut :)


    • tää oli hauska

      Sie typy
      Kirjoittanut: Yxitypy 12.11.2008 klo 11.46

      oletkin palstan positiisimpia typyjä. Toki on joitain muitakin :D

      • me positiiviset

        vieläkin naurattaa vaikka aikaa on kohta jo viisi vuotta kulunut, joten kyllä typykkä tietää :))))

        tällä lähteekiin juhannuksen vietto perin positiivisesti käyntiin


      • ;))
        me positiiviset kirjoitti:

        vieläkin naurattaa vaikka aikaa on kohta jo viisi vuotta kulunut, joten kyllä typykkä tietää :))))

        tällä lähteekiin juhannuksen vietto perin positiivisesti käyntiin

        Tarkoittanet positiisisti käyntiin? :D


      • Nauraen kulkurina

        Munausten munaus ... ja vielä rekattuna :DDDD


    • X- lifeläinen

      Moikka typy. Minäkin käyn täällä väliin jotakin huutelemassa.
      Tämä palsta mennyt niin riitaiseksi ettei täällä viihdy.
      Hyvää kesän jatkoa sinulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      131
      2211
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      268
      2067
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      69
      1591
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      117
      1381
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1268
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1229
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      980
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      66
      958
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      895
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      861
    Aihe