Ollen siis 11 vuotias tyttö Jyväskylästä! Etsin mahd. pian itselleni vuokra poni tai pientä hevosta. Ratsastus kokemusta on tullut päälle 3 vuotta. Olen 150 cm pitkä ja painan 40 kiloa. Etsin ponia kesäksi 2013, ja mahdollisesti pidemmäksikin ajaksi :) Olen hypännyt pienellä ponilla jotain 50 cm ja koulutasolta olen n. Helppo c . Ponin PITÄÄ olla Jyväskylässä! Isoin hinta mitä maksan kerrasta on 15-20€ Plussaa olisi jos saisi hypätä tai maastoilla, jos on maastovarma! Tällitöitä olen innokas tekemään :) tai jos tiedät paikan mistä pystyy vuokraamaan, kerrothan minulle :)) laitathan sähköpostia [email protected]
Kiitos jo etukäteen
Innokas vuokraaja ponillesi!
Innokas vuokraaja
0
97
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1412189Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois235937Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.152914- 78893
- 64881
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!38856- 108826
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47767Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä70715- 71581