Subutex

Juu...subut!

Onko subut kuinka voimakkaita ja mimmosia vaikutuksia saa ku netistä ei oikeen selvää saa ku toinen sanoo sit ja tätä!Eli kuinka voimakkaita subut on ja voiko subusta kuolla...ja mitkä vaikutukset?:)

54

30525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pedon merkki

      Subu vaikuttaa aika voimakkaasti,nenään tai suoneen ja vaikutus on piristävä tai uninen,oksennus voi lentää niin lujaa et ei helvetti! Valveunia ja sellasta notkumista ekoil kerroil,myöhemmin ootki jo pahassa koukussa. Koska ilmeisesti et oo kokeillu nii neuvon pysymään kaukana koko aineesta! Subuun voit kuolla jos meet vetää kännissä,kaveri kuoli ku veti lyricoita ja alkoholia subun kanssa ja oon kuullu muitaki samanlaisia kauhutarinoita. Älä koske siihen paskaan!

      • ex-subuhörhöilijä

        Perustietoa Googlesta, ja katso elokuva Reindeerspotting. Googlesta lisää Raappanasta, joka elokuvan sankari. Allekirjottanut antisankari on sitä vetänyt joo, alkuun yhtä euforiaa, mustaa mössöä oksennellessa ja muutamissa pahoissa övereissä ja silti koukussa ja veloissa se stnan kama ainoana ajatuksena oli onnellinen olo kaukana. Irti päästyäni alkoi uus elämä. Aloittaja, kysyt sitten uteliaisuudesta, jonkun subuharrastusta sivusta seuraavana tai kokeilunhalusena, neuvon että älä hyvä ihminen mene sitä ottamaan!!!!! Ongelmissa olet vaikka huomaamattasi.


      • Aloittelija!

        Entä jos alkaa liuottaa kielen alla?Miltä tuntuu,ja entä jos otta puolikkaan batun..:D


    • lopettanu

      ex-subuhörhöilijä ja pedonmerkki puhuu asiaa.

      Valitettavasti joidenkin täytyy törmätä pääedellä mäntyyn ennenkuin tajuaa että se kama ei toimi kuin alussa.
      Valitettavaa on myös se että kun tajuaa ettei se toimi niin on liian myöhäistä kääntyä takaisin.
      Pysy kaukana siitä myrkystä ap.
      Please älä tuhoa elämääsi IHAN tosi.

      Yrittäkää nyt tajuta kun kokeneemmat varoittaa.
      Siis,,,koukussa olevat eivät enää saa subusta mielihyvää he haluavat vain olonsa normaaliksi että pystyy "elämään".

      Ei se ole enää elämää vaan 24/7 säätelyä mistä saa lisää subua.
      Sitäkö sinä haluat ap?

      • lopettanu

        Korjaan.

        Lainaus edellisestä.
        " niin on liian myöhäistä kääntyä takaisin."

        Aina voi kääntyä takaisin mutta psyykkinen riippuvuus jättää jälkensä ja vaikka olen lopettanut niin siltikin kaipaan subua.


      • Aloittelija ja aiheen ke

        Eikö subua saa apteekista?Vai onko siinä eroa jos sitä myydään!:)


      • cggghghgfgh
        Aloittelija ja aiheen ke kirjoitti:

        Eikö subua saa apteekista?Vai onko siinä eroa jos sitä myydään!:)

        Jotain yli sata egee eroa ehkä enemmänkin.
        Busines is pisnes.


      • pedon merkki
        cggghghgfgh kirjoitti:

        Jotain yli sata egee eroa ehkä enemmänkin.
        Busines is pisnes.

        Tääl päi subu oli 50 egee pallo mut nyt hinnat on vissii noussu siihen 60 e per pallo. Riippuu myyjäst ? Paska aine siltikin!


      • voi elämän kevät...
        Aloittelija ja aiheen ke kirjoitti:

        Eikö subua saa apteekista?Vai onko siinä eroa jos sitä myydään!:)

        No mene ihmeessä kysymään!!! Sillon saat varmimman vastauksen.


      • Anonyymi
        pedon merkki kirjoitti:

        Tääl päi subu oli 50 egee pallo mut nyt hinnat on vissii noussu siihen 60 e per pallo. Riippuu myyjäst ? Paska aine siltikin!

        Joo hinnat vaihtelee tosi paljon erikaupungeissa mitä pohjosempaan meet sitä kalliimpaa on helsingis nykyää nappi 35-40e jos otat yhen ja puolikas 20-25 puolikas voi olla kalliimpiki koska harva lähtee enää puolittaa ja jotkut voi myydä 2millii 10€ itekki myt lopettanu mut jotkut vanhat tutut viel koukus siihe paskaa


      • Anonyymi
        pedon merkki kirjoitti:

        Tääl päi subu oli 50 egee pallo mut nyt hinnat on vissii noussu siihen 60 e per pallo. Riippuu myyjäst ? Paska aine siltikin!

        Dolcontin 30mg on parempi vaihtoehto.


    • ex-kasipallo

      subu on pyllystä! 8-25e milli ja 25-100e pallo, pelkkää paskaa kaheksan millin annoksina.. vetäkää herskaa ja jättää subu lääkkeeks refloihin vitun urpot!

    • lopettanu

      Täällä Rovaniemellä ollaan veloitettu jopa 100-160 egee kasista.
      Yes yes tunsin Raappanan ja muun jengin mutta ainoastaan bisnesmielessä eli en siinny siinä dokkarissa (onneksi).

      Ehkä olisin voinut kokeilla aikoinani herskaa mutta sen verran oli itsesuojeluvaistoa etten tuki suoneen jotain paskaa jossa vain 15-20% aitoa kamaa ja loput jatkettu ties millä eli ei mitään järkeä.
      Kama voi vaihtaa omistajaa lukemattomia kertoja esim. jos joku saa käsiinsä puhdasta (harvinaista) herskaa niin se leikkaa sen ja myy eteenpäin ja seuraava leikkaa sitä taas ja kun viimein joku onneton käyttäjä saa sitä ruiskuunsa niin eipä siinä ole paljoa mitä tykittää.
      Joskus sattuu taas niin että käyttäjä saa käsiinsä puhdasta ja vetää od:n kuten kävi minun kaverille. Löytyi suihkusta kuolleena piikki vielä kädessä.

      ex-kasipallo, älä puhu asioista mistä et tiedä mitään.

    • !"#¤%&/

      Kokemuksen syvällä rinta äänellä voin kertoa, et ÄLÄ ota!!!!!
      Unohda samantien koko aihe!!!!
      Sen käyttö lähtee tosi helposti lapasesta ja sit onki elämä pilalla!!!!!!!
      Siinä vaan mun mielipide......

      • ex-subuilija

        Pysykää kaukana subusta,erittäin koukuttava ja kun on käyttänyt ja lopettaa niin kuitenkin tekee mieli kun on elämän kriisejä tms. Totta kai se on vahva kun blokkaa halun vetää hepoa. Minä en ole koskaan käyttänyt säännöllisesti muuta kuin alkoholia ja sinua. En tosin samaan aikaan koska niiden yhdistelmä on tosi vaarallinen. Subun todelliseen käyttötarkoitukseen on vaikea kuolla mutta päihdeyhdistelmät ja piikittäminen ovat hengenvaarallisia. Minä en ole koskaan käyttänyt suonensisäisesti subua ja käytin pieniä annoksia. Siksi minun Olli suhteellisen helppo lopettaa käyttö. Mutta taistelen itseni kanssa silloin tällöin. Mikään ei ole riittävän hyvä tekosyy ryhtyä siihen leikkiin. Mitä useammin sille antaa periksi, sitä todennäköisemmin ei pääse irti.


      • ex-subuilija
        ex-subuilija kirjoitti:

        Pysykää kaukana subusta,erittäin koukuttava ja kun on käyttänyt ja lopettaa niin kuitenkin tekee mieli kun on elämän kriisejä tms. Totta kai se on vahva kun blokkaa halun vetää hepoa. Minä en ole koskaan käyttänyt säännöllisesti muuta kuin alkoholia ja sinua. En tosin samaan aikaan koska niiden yhdistelmä on tosi vaarallinen. Subun todelliseen käyttötarkoitukseen on vaikea kuolla mutta päihdeyhdistelmät ja piikittäminen ovat hengenvaarallisia. Minä en ole koskaan käyttänyt suonensisäisesti subua ja käytin pieniä annoksia. Siksi minun Olli suhteellisen helppo lopettaa käyttö. Mutta taistelen itseni kanssa silloin tällöin. Mikään ei ole riittävän hyvä tekosyy ryhtyä siihen leikkiin. Mitä useammin sille antaa periksi, sitä todennäköisemmin ei pääse irti.

        Siis käyttänyt subua.. Ennakoiva teksti taas muutti sanan.
        Lisään vielä vaikutuksista että tekee joillekin tosi huonon olon, minä oksensin alkuun joka kerta. Sit tuli sellainen hiukan pehmeä olo ja samaan aikaan piristi mieltä. Niinkuin huopa talvella kun on tullut pakkasesta. Se oli mulle kuin lämmin halaus tai turvariepu. Se on petollinen, annos nousee salakavalasti pikkuhiljaa suuremmaksi niin ettet edes tajua sitä nostaneesi. Se sanoo sun olkapäällä että ota ihan pikkuisen vielä, nyt kun se ja se tapahtui\särkee olet ansainnut ottaa hieman enemmän. On kiero pirulainen..


      • leske
        ex-subuilija kirjoitti:

        Siis käyttänyt subua.. Ennakoiva teksti taas muutti sanan.
        Lisään vielä vaikutuksista että tekee joillekin tosi huonon olon, minä oksensin alkuun joka kerta. Sit tuli sellainen hiukan pehmeä olo ja samaan aikaan piristi mieltä. Niinkuin huopa talvella kun on tullut pakkasesta. Se oli mulle kuin lämmin halaus tai turvariepu. Se on petollinen, annos nousee salakavalasti pikkuhiljaa suuremmaksi niin ettet edes tajua sitä nostaneesi. Se sanoo sun olkapäällä että ota ihan pikkuisen vielä, nyt kun se ja se tapahtui\särkee olet ansainnut ottaa hieman enemmän. On kiero pirulainen..

        Yllättävän nopeetakin kasvaa tole muistan kun joskus vedin 4mg nokkia startiks rännänny en oo koskaan. Sillon ku alotteli ni oli olevinansa hyvä olo vaikka laatta lensi ei enää huvittaisi oksennella.


      • Anonyymi
        ex-subuilija kirjoitti:

        Pysykää kaukana subusta,erittäin koukuttava ja kun on käyttänyt ja lopettaa niin kuitenkin tekee mieli kun on elämän kriisejä tms. Totta kai se on vahva kun blokkaa halun vetää hepoa. Minä en ole koskaan käyttänyt säännöllisesti muuta kuin alkoholia ja sinua. En tosin samaan aikaan koska niiden yhdistelmä on tosi vaarallinen. Subun todelliseen käyttötarkoitukseen on vaikea kuolla mutta päihdeyhdistelmät ja piikittäminen ovat hengenvaarallisia. Minä en ole koskaan käyttänyt suonensisäisesti subua ja käytin pieniä annoksia. Siksi minun Olli suhteellisen helppo lopettaa käyttö. Mutta taistelen itseni kanssa silloin tällöin. Mikään ei ole riittävän hyvä tekosyy ryhtyä siihen leikkiin. Mitä useammin sille antaa periksi, sitä todennäköisemmin ei pääse irti.

        Ite oon vetäny subua 2 kertaa joka vitun kerralla mulle ei oo tullu edes hyvä olo oon miettiny et miten kukaan pystyy ees vetää tätä paskaa ite vejän bentsoja niittejä amfetamiinia huom (EI MITÄÄN LAUDAN PASKA PIREJÄ)
        Ja trippailla tykkään sillon tällön kerran puolessa vuodessa ja syksysin menee tatteja jonkun verran mutta subu olosta en oo koskaan tykänny


    • Mr.Bud

      ei voi muuta sanoo ku et säälin teit immeisii jotka koukutatte ihtenne JOHONKI aineeseen. Ite oon kokeillu Melkeen kaikkee(paitti heroiini) ja oon vaihtanu ainetta jos rupee tuntuu sille et koukkuhan se siel kulman takana väijyy =) Mut onhan se totta et ei kaikilla ole riittävästi tahdonvoimaa tai ne on muuten vaan idiootteja :D

      • Anonyymi

        Nii eihän sulla ongelmaa ole kun et ole kokeillutkaan vasta kun kaikki muut paitsi herskan


      • Anonyymi

        Tällaiset kommentit ne vasta vähäistä älykkyyttä osoittaakin, kun ei olla edes tietoisia, että jokaisella on erilaiset geenit jotka riippuvuutta säätelee. Tai sitten oletkin melko velho, jollaista ei tiede vielä tunnista, jos voit "tahdonvoimalla" muunnella perimääsi?


    • surullinenn

      Rakas ystäväni kuoli kuukausi sitten. Subutex i.v. Sydäninfarkti. Itse en käytä huumeita, meinaan luhistua suruun. Yrittäkää hyvät ihmiset päästä vieroitukseen tai katkolle. Toivon kaikkea hyvää teille, terveyttä ja elämää. Se elämänlanka katkeaa joskus äkisti.
      Palstalla puhutte kovin sanoin toisistanne. Älkää olkoo tylyjä ja haukkuko toisianne.

    • Grpop

      Oon elänyt subunarkkarin kanssa ja se on yhtä helvettiä! Ite en käytä mitään enkä oo ikinä ottanu vaikka on tarjottukin, kun oon seuraukset nähnyt!

      Ihmisestä tulee agressiivinen ja kiukkunen, siihen kun vielä alkoa päälle niin parempi kaikkien väistellä koko tyyppiä tai tulee turpaan. Joka asiasta väännetään syytä rähistä. Sit laskuissa pyöritään märissä lakanoissa.. silmät seisoo päässä ja puhe sammaltaa.
      Oksettaa katsoa vierestä!! Hyii!

      Et suosittelen pysymään kaukana..

      • Anonyymi

        subutex vaikuttaa ihmisiin eri tavalla. itse käytän ja en ole koskaan ollut ketään kohtaan agressiivinen tai kiukkuinen, enemmän jopa huomaavaisempi ja hyvin rauhallinen.


    • Läpikoettu

      Passaa se on. Lopputulos on aina kuolema.

    • sigh

      Ei ne laskut mitään hikoilua aiheuta... se hikoilu alkaa kun subutex alkaa toimimaan mutta tuskin saat sillä lakanoita märäksi, ehkä hieman kosteaksi. Silloin kun on reflat niin silloin on ne lakanat märät ja tuut tod.näk heräilemään melko usein kylmästä hikilätäköstä.

      • Anonyymi

        Voi vittu eile otin millin iv ja hikoilin sillee et näytti siltä et oisin just käyny uimassa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi vittu eile otin millin iv ja hikoilin sillee et näytti siltä et oisin just käyny uimassa..

        joosiis jokaisessa opiaatissa niin se vierotus prosessi alkaa ihan yhdestä kerrasta... huomaatte jo ekalla kerralla miten suoli menee tukkoon yms.. siinä nevasn päivä päivältä pahenee ja kohta on jalkapallona paska tulossa perseestä.. kauhein kokemus hyoi vittu. ei enää ikinä


    • Anonyymi

      Nyt on lääketiede mennyt niin eteenpäin, että kerran kuukaudessa potilaalle annetaan pistos ja vieroitusoireita ei tule. (Buvidal) voi elää elämää ilman säätöjä ja vääntöjä. Koko asian voi unohtaa. Helppoa ja vaivatonta. Hakeudu lääkäriin jutteleen, jos on aivosairaus eli olet addikti.

      • Anonyymi

        Nyt oot kyllä ymmärtäny väärin suomessa on 2 eri pistos hoitoa buvidal on se joka annetaan kerran viikossa ja tää toinen on se kerran kuukaudessa. Oon ite nyt buvidalissa ja siirryn ens viikolla siihen kuukaushoitoon koska ei oo ollu retkahduksia kertaakaan alotuksen jälkeen


    • Anonyymi

      Onkohan sattumalta kenelläkään ambisettiä myynnissä? Tekisi mieli alkaa vähän myllyttelemään musiikkia.

    • Anonyymi

      Aikansa kun vetää, koneesi (kehosi) ei käy kuin subun voimalla.
      Muuten oot paskana sängyn pohjalla sellaisia synkkiä ajatuksia pää täynnä, joiden et tiennyt olevan olemassakaan.
      Voimat totaalisen pois, jos jotain pitää tehdä, on se tuskien takana. Henkisestä puolesta puhumattakaan fyysisinä oireina "flunssaa" särkyjä milloin missäkin, hermostuneisuus ym. vmäistä.
      Useinmiten 5 päivän jälkeen alkaa päivä kerrallaan hiljalleen helpottamaan.
      Riippuen 1-2 viikkoa. 2 viikkoa vuosien käytön jälkeen voi mennä, nii alat fyysisesti oleen "elävien kirjoissa".
      Pään kanssa voikin ja meneekin useesti pidempään.
      Täysraittius usein paras ja melkeinpä ainoa kestävä ratkaisu.
      Muussa tapauksessa päihteet ja aineen/neiden himo alkavat pyörimään taas päässä kiusaamassa ja repsahdus on oven takana.

      • Anonyymi

        Aika heikkoa porukkaa täällä. Kaikki on vain päästä kiinni. Itse sain 20 vuotiaana ekan kerran oxycontin tabuja leikkauksessa . Senjälkee teki mieli hankkia lisää niitä ja hakea sitä "notkumis olotilaa" vuoden verran sitä vetelin noin kerran viikossa ja välillä kokeilin subutexiäkin mutta se ei tuntunut oikeen missään suurilla annoksillakin. Tuossa parikuukautta sit lopetin seinään ku eipä siinä mitään järkeä ole rahat menee hukkaan ja eipä oikeastaan mitää viekkareita. Enkäsitä mikä vittu siinä on että pitää nykiä jokapäivä? Vedä silloin tällöin nii ei kasva tolet? Mitäte täällä vingutte ongelmistanne jos ootte ne itse aiheuttanut... hoitakaa ongelmanne yksin kestäkääne! Jos jollain on ollut "rankkaa" miettikää että oiskohan jollain ollu vielä rankempaa? Turha hakea sääliä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika heikkoa porukkaa täällä. Kaikki on vain päästä kiinni. Itse sain 20 vuotiaana ekan kerran oxycontin tabuja leikkauksessa . Senjälkee teki mieli hankkia lisää niitä ja hakea sitä "notkumis olotilaa" vuoden verran sitä vetelin noin kerran viikossa ja välillä kokeilin subutexiäkin mutta se ei tuntunut oikeen missään suurilla annoksillakin. Tuossa parikuukautta sit lopetin seinään ku eipä siinä mitään järkeä ole rahat menee hukkaan ja eipä oikeastaan mitää viekkareita. Enkäsitä mikä vittu siinä on että pitää nykiä jokapäivä? Vedä silloin tällöin nii ei kasva tolet? Mitäte täällä vingutte ongelmistanne jos ootte ne itse aiheuttanut... hoitakaa ongelmanne yksin kestäkääne! Jos jollain on ollut "rankkaa" miettikää että oiskohan jollain ollu vielä rankempaa? Turha hakea sääliä

        Hahah 20 vuotiaana sait? Minkä ikäinen nyt oot? 21-25 😂 miks yleistät et on helppoa kun et oo kerenny vielä edes kunnolla kiskoa sitä paskaa. Kaikki nistit varmaan aluksi just tehny tollei ihan samanlailla vaihtelemalla ainetta. Sulla on muutenkin elämässä kaikki hyvin varmaan, kaikilla ei oo.. sitku oot esim ja onnistunu välttelee himoja ja koukkua ni sit oot iha kova äijä mut harvat siinäkin onnistuu, aina välil käy kaikkee paskaa ja tekee mieli vetää kaikkee.. ja riippuu tietenki kavereistakin paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika heikkoa porukkaa täällä. Kaikki on vain päästä kiinni. Itse sain 20 vuotiaana ekan kerran oxycontin tabuja leikkauksessa . Senjälkee teki mieli hankkia lisää niitä ja hakea sitä "notkumis olotilaa" vuoden verran sitä vetelin noin kerran viikossa ja välillä kokeilin subutexiäkin mutta se ei tuntunut oikeen missään suurilla annoksillakin. Tuossa parikuukautta sit lopetin seinään ku eipä siinä mitään järkeä ole rahat menee hukkaan ja eipä oikeastaan mitää viekkareita. Enkäsitä mikä vittu siinä on että pitää nykiä jokapäivä? Vedä silloin tällöin nii ei kasva tolet? Mitäte täällä vingutte ongelmistanne jos ootte ne itse aiheuttanut... hoitakaa ongelmanne yksin kestäkääne! Jos jollain on ollut "rankkaa" miettikää että oiskohan jollain ollu vielä rankempaa? Turha hakea sääliä

        Niin ja varmaan rauhoittavia vedät siinä samalla. Etkä ole silloin selvinpäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika heikkoa porukkaa täällä. Kaikki on vain päästä kiinni. Itse sain 20 vuotiaana ekan kerran oxycontin tabuja leikkauksessa . Senjälkee teki mieli hankkia lisää niitä ja hakea sitä "notkumis olotilaa" vuoden verran sitä vetelin noin kerran viikossa ja välillä kokeilin subutexiäkin mutta se ei tuntunut oikeen missään suurilla annoksillakin. Tuossa parikuukautta sit lopetin seinään ku eipä siinä mitään järkeä ole rahat menee hukkaan ja eipä oikeastaan mitää viekkareita. Enkäsitä mikä vittu siinä on että pitää nykiä jokapäivä? Vedä silloin tällöin nii ei kasva tolet? Mitäte täällä vingutte ongelmistanne jos ootte ne itse aiheuttanut... hoitakaa ongelmanne yksin kestäkääne! Jos jollain on ollut "rankkaa" miettikää että oiskohan jollain ollu vielä rankempaa? Turha hakea sääliä

        "kaikki on vain päästä kiinni", huhhuh että tällainen idiotismi naurattaa 😂 et oo sitten kuullu, että ihmisillä on erilaiset geenit jotka riippuvuutta säätelee? Ottaisit ensin asioista selvää etkä ite tulisi tänne vinkumaan, että miksi pitää muiden vinkua. Samanlaista vinkumista tuokin on.
        Että mitään ongelmia ei periaatteessa ole, kun jollain on aina huonommin? Koska Afrikassa on nälänhätä, niin huumeriippuvuus ei ole mikään ongelma, vaan pitää "hoitaa ongelma yksin"? Muistapa tämä kans ite sitten aina, kun oot hakemassa apua johonkin tai vaikka sairastut johonkin diabetekseen tms, kun olet kuitenkin itse sen todennäköisesti aiheuttanut. Mitään insuliineja ei sitten haeta! 😂


    • Anonyymi

      Jos haluat tuhota itsesi ja läheistesi elämän kokeile subua. On nimittäin semmoinen koukku et millään muulla ei ole enää väliä kunhan saat sitä lisää että voit olla vähääkään toimintakuntoinen/ei viekkareita.

      Elämäsi valuu hukkaan ja aiheitat kaikille läheisillesi pelkkää harmia.

      • Anonyymi

        Eipä ole tullut kokeiltua eikä varmana tulekaan.


    • Anonyymi

      Kyl mun mielest kannattais käyttää. Noil aikasemmin hörhöil on vaan joku vitun elämänhalu. Itellä ei oo mitään muuta ku nihilistinen paska maailma ja hyvä lääke sen hoitamiseen. Toivottavasti kuolen seuraavaan tööttiin, mut niinku tää kusinen paska maailma on osottanu, en voi kuolla pitkään aikaan koska tarviin suboxonea. Mul on hyvä olla niin kauan kunnes tuun taas kipeeks get it? Sattuu ajatuski

      • Anonyymi

        Sait mut kiimaan


      • Anonyymi

        Muaki vituttas jos oisin tyhmä kehari


    • Anonyymi

      Rakas veljeni löytyi kesällä kuolleena vuoteestaan. Syy oli Subutex suonessa. Paras kaverinsa kuoli samaan paskaan piikki kädessään muutama kuukausi aiemmin. Molemmat 24 v. Niin turhia kuolemia. Lopettakaa, ennekuin aloitatte.

      T. Siskot, äidit ja kaikki muut jotka rakastaa teitä, eikä tule ikinä toipumaan tästä ikävästä.

    • Anonyymi

      Onko jollain tietoa uskaltaako subua ottaa jos on abilify (aripripratsole) lääkitys ? Onko yhteisvaikutuksia ?

    • Anonyymi

      Täällä tuntuu olevan lähinnä pahimpia nisti-kauhutarinoita ja varoittelua elämän pilaamisesta. Eiköhän tämä ole itsestään selvää jos siihen hommaan lähtee syvälle.
      Kiinnostaisi lähinnä onko subussa minkälaista viihdekäyttöarvoa vastuulliselle päihteiden käyttäjälle? Aikaisemmat kokemukset hitaista lähinnä oopiumista ja tramalista, eikä todellakaan suonensisäisesti.

    • Anonyymi

      Ite oon käyttäny subua aina vain kahtena peräkkäisenä päivänä kerran kuussa neljä vuotta. Tavara toimii yhtä hyvin kuin alussakin. En tunne minkäänlaista himoa ainetta kohtaan. Ei vieroitusoireita. Suuri osa ei vaa osaa käyttää päihteitä kunnolla.

      • Anonyymi

        Narkit ne osaa käyttää😇


      • Anonyymi

        Suuri osa ei vaan vammaisuuttaan ymmärrä, että jokaisella ihmisellä on erilainen riippuvuuspotentiaali.


    • Anonyymi

      Kannattaa katsoa dokumenttielokuvat:
      - Reindeerspotting - Pako Joulumaasta (2010)
      - Lost Boys (2020)

      Niistä selviää aika hyvin Subun haittavaikutukset.

    • Anonyymi

      Riippuu kauan käytät eka saat just valveunia ja olo on uninen ja oksennus saattaa tulla mut sit kun oot käyttäny kauemmin nii ei tuu enää oloja ja tää on merkki siitä et oot todenäkösesti jo koukussa ja joudut vetää et pysyt terveenä subu on ihan vitun salakavala et sä et ite eka ees tajuu millon oot koukus jos käytät päivittäin ja sunuun yksinään ei voi kuolla mut jos sekakäytät muita aineita samaa aikaa suvun kaa nii suurempi riski kuolla

      • Anonyymi

        Jep Suvun kaa ku käyttää ni lähtee helpommin käsistä 😁 no ei mut oon ite buvidol korvaushoidossa ja toi on ihan totta mitä sanot, aloitin 15v käyttää nyt ikää 28 ja ollu 6kk tos hoidossa. Suosittelen kaikille narkkareille ja muillekin friikeille ni pysyy pää etes jotenki kasassa. Hyvää kesää kaikki pc.


    • Anonyymi

      Kauan subutexin vaikutus kestää??? Siis esim jos nyt ottaisin 1mg nii kauan se olo kestää? Ja onko subuis vaikee esittää selvää.

    • Anonyymi

      MINÄ SANON, ETTÄ PYSY EROSSA.
      JOS KÄYTTÄÄ LÄÄKKEITÄ VÄÄRIN, ON JOLLAIN TAVALLA VAMMAINEN IHMINEN.

    • Anonyymi

      subu ei ole edes kauhean koukuttavaa ainakaan omast puolesta otan silloin tällöin enkä ole kokenut sivuvaikutuksia nenän kautta otan ja välillä otan unettomuuten mutta tosi harvoin ja välillä piristykseen mut kielen alla liuottaminen ei toimi kauhean hyvin

    • Anonyymi

      ihan hyvää on nolla toleilla 0.5-1mg nenään rittää niin kasipallollakin pärjää useamman viikonlopun.

      ei pidä vaan tavaksi ottaa. ite olen piripää niin ei hitaita paljoa mene.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe