Moips,
Koneeni kieltäytyy lataamasta Windows päivityksiä (mm. SP 2). Viimeinen onnistuntu päivitys on tehty 1.8. ja sitten 23.8. alkaen niin manuaaliset kuin automaattisetkin päivitykset antavat saman tuloksen. Saan Windows Updatessa vain ilmoituksen "download failed" ja error coden 80246008. Mitähän voisi tehdä?
Mix
Windows ei lataa päivityksiä
7
894
Vastaukset
- mikä
mikä käyttöjärjestelmä koneessasi on?
- Mix
Koneessa on Windows XP. Onkohan jokin ruksi väärässä kohdassa?
- Onko se
Mix kirjoitti:
Koneessa on Windows XP. Onkohan jokin ruksi väärässä kohdassa?
Onko se suomenkielinen XP???
Menetkö tällä tavoin tarkistamaan päivityksiä windows UpDatesta:
>Avaat ensin Internet-Explorerin
>Työkalut
>Windows UpDate, ja tuoltako et saa ladattua päivityksiä?? - Mix
Onko se kirjoitti:
Onko se suomenkielinen XP???
Menetkö tällä tavoin tarkistamaan päivityksiä windows UpDatesta:
>Avaat ensin Internet-Explorerin
>Työkalut
>Windows UpDate, ja tuoltako et saa ladattua päivityksiä??Kyseessä on englanninkielinen XP. Menen toolsien kautta Windows updateen, ja painan download. Virheilmoitus tulee heti alussa (failed ja error code, joten kysymys ei kaiketi ole päivityksen asentamisesta vaan sen imuroinnista.
Mix - syy varmaankin
Mix kirjoitti:
Kyseessä on englanninkielinen XP. Menen toolsien kautta Windows updateen, ja painan download. Virheilmoitus tulee heti alussa (failed ja error code, joten kysymys ei kaiketi ole päivityksen asentamisesta vaan sen imuroinnista.
MixTodennäköisesti siellä palvelimella on vain hitonmoinen ruuhka kun siihen englanninkieliseen XP:hen on julkaistu SP2-päivitys niin on satojatuhansia päivitysten lataajia yhtäaikaa yrittämässä lataamista.
- Mix
syy varmaankin kirjoitti:
Todennäköisesti siellä palvelimella on vain hitonmoinen ruuhka kun siihen englanninkieliseen XP:hen on julkaistu SP2-päivitys niin on satojatuhansia päivitysten lataajia yhtäaikaa yrittämässä lataamista.
Epäonnistumisia on kertynyt 23.8. lähtien jo yli 20, joten epäilen edelleen että minulla on jokin pieni puute/häikkä koneessa. Minulla on ollut joitakin Spyware-ohjelmia kokeilussa tässä elokuussa. Onkohan sellainen peijakas poistanut jonkin tuiki tarpeellisen komponentin? Mitähän error code 80246008 tarkoittaa? Kannattaisiko lähteä isoon urakkaan ja asentaa Windows uudelleen, kun ikävät spywaret on nyt poistettu?
Mix - ehkä löytyy
Mix kirjoitti:
Epäonnistumisia on kertynyt 23.8. lähtien jo yli 20, joten epäilen edelleen että minulla on jokin pieni puute/häikkä koneessa. Minulla on ollut joitakin Spyware-ohjelmia kokeilussa tässä elokuussa. Onkohan sellainen peijakas poistanut jonkin tuiki tarpeellisen komponentin? Mitähän error code 80246008 tarkoittaa? Kannattaisiko lähteä isoon urakkaan ja asentaa Windows uudelleen, kun ikävät spywaret on nyt poistettu?
MixEhkä täältä löytyy ratkaisu ongelmaasi:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;fi;818018
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi634832Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1124558- 794030
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963917Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1222964- 352708
- 282637
- 372632
- 382599
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232464