Olen käsittänyt, että astmaa seurataan pef-mittauksilla. Itsellä pef-yleensä kohtalaiset ja joskus normaalitkin, mutta fev1, fev1% ja fef50% valahtavat joskus kovasti alas. Ensimmäiset joskus luokka 70 ja jälkimmäisin luokkaa 50. Mittaavatko tällaiset arvot astmaa ollenkaan? Kuka tietää tarkemmin. Epäillyttää.
Spirometria?
6
207
Vastaukset
- Isille:Sinde, heh,:)
Se mittaa keuhkojen hengityksen ulosvirtauksen tilavuutta.
- Se tasapainottaa ihmistä sisimmällisesti, koska lääkitys on vaativa.
Kognitiivisuus on kyky, jonka lapsi voi hankkia ympäristöstä.
- Spirometrialla ylläpidetään yleensä monia eri terapioita, mm. ahdistukseen.
- Myös samansukupuolinen seksi-suhde voi helpottaa hoitajan sekavuus-tilaa. Sekin vaatii kognitiivisuuden. Hän ei voi etsiä seksi-seuraa täältä.
Monet ihmiset vihaavat sairaanhoitajia, siksi potilasta ei painosteta, tai alisteta. Vihalla tarkoitetaan heidän ympäristöään, etteivät he enää olisi uhreina, eikä pyritä kostamaan, kuten vain hoitaja itse saattaa tehdä.
- Lapsi potilaan astmakohtaus voi olla sellainen, ettei kone tunnista siitä purkautumis-tapaa, koska se on eripaikkakunnalta peräisin, mutta se tukee toipumista, kuten yleis-sivistystä, ja läheisyydenkyvyn säilymistä.
Siksi astma on ilo ympäristölle.
- En toisinsanoen osannut hoitaa itse omaa sairauttani,"miljöö"-lähtökohtaisena.
kts. paikkakuntakohtaiset omat tavat, tai paikkakunnan ominainen tapa
Kiellettyä on:
-Psyykkisen kivun tuottamisen oikeuttaminen, sairaalloisuus
- Seksuaalisen alistamisen oikeutuksen pyytäminen, väkivalta
Entä neuroosi ja niiden siirtäminen, kuten fobiat?
Miten sellaisen saa tästä spirometriasta edes aikaiseksi, kun hoitaja vahtii, vaatien kiintymys-suhdettaan fantasiassa? Joka on utopinen esim. hänen lapselleen tuleva, tai häneen kohdistuva vierestä, saamatta mitään. - Nyt löytyi;esim 0-0
Joskus on parempi olla yksin.
"Kristillisten opiskelijoiden toiminta
- Loukkaavaa
Hahmoterapia, terapian osa-alue
"Tollonkoppina, rakkaus"
- Joo, Jannelle täytyi saada soittaa lähes heti.
Assosiaatio-frustraationa: "Sadepäivien ratoksi ihan mielijärjestelmän tuhoaminen, kidutuksessa."
Ensi vuonna kesällä tulee kuluneeksi 20-30 vuotta siitä, kun minut kytkettiin katteluksella lapsenkasvatukseen, avioliiton omaisesti, Tapani-miljöön erääseen ympäristöön. Kytkentä oli lapsi-avioliiton omainen kovaa psyykkistä kipua, hetkellisesti koko kehoon, sen sisimpään tuottaen, ja oli tarkoitettu koko alueelle.
Ihastuminen, seisomaan opetteleminen, seurakunta-nuoret
Uskonnolliset käytös-häiriöt, esiintyen
"Hoitoalan harjoittaminen on melko sairasta."
Johtamis-, hallitsemis-, ja auktoriteettiharhaisuus
- Esiintyvät, nopeat ja hektiset tunteet
Kristilliset opiskelijat:
"Ei mulla on aina ollut oma lastenpsykiatrinen hoitaja."
- Henkiparantamisen toimintoja, henkiparantamisen toiminta,
Seurakunta on kyllä luonut ydinperhe-käsitteen minulle, aivan sitä en kyllä ole saanut pitää.
Valtilla matkalla maailmalle.....
Mihin muuhun mä olen sitten sitoutunut?
-Entä tällaista?
Monis vertis
Psykologiliitto
Projekti- lapsenkasvatuksen pyytäminen- Ei seurailua:Sinde
1. Mitalijärjestelmän tuhoaminen
- Pyydä anteeksi hänen perheeltään.
Millaisessa ydinperheessä asut tai olet ollut?
- Rekka-auto on väärä seksikokemus ennen neitsyyden menettämistä.
Jossa on sijais- tai vierihoidossa lapsia myös hyvin itseni kaltaisesti.
Esim. Hypoteesi 1. " Lapsia isäni entisestä avioliitosta....."
- Miksi, miksi hän saisi olla tässä hypoteesin takia?
- En ole, valitan
Pitäisi olla mitalijärjestelmä, että hän edes saisi olla poikiensa kanssa tekemisissä.
- Hyökännyt kimppuun ja pistänyt kallon alueita jatkuvasti hajalle.
Hän on albiino.
- Joo, me mentiin sinne sosiaalityöntekijän kanssa seuraavaksi.
Se oli akuutti ja kiireellinen, jonka kaikki tunsivat.
- Miksi sinne saisi mennä lapsen kanssa?
Jyrsijä-häiriö
Yleiskunto
Psykoosi
Esim. lastensuojelussa eristäminen täysin psykoosiin, suljettua tilaa, tai paikkoja pakkomielteisesti käyttämällä, uskonnollisesta syrjinnästä pakotettuna perhe-elämässä.
Janne: Mitä kuuluu?- Ei huvita:Sindevm82
Monis vertis
Psykologiliitto
Yhteistoiminta - projekti "lapsenkasvatuksen pyytäminen"
- Miksi ihmeessä saisit seurailla ihmisiä?
Tupakoimaan ei saa pakottaa. Alle 2-vuotias ymmärtää väärän ja oikean eron, joka on erottelukyvyn häiriö omassa kehossa ja silmissä. - Joku sairaus:Sinde
Ei huvita:Sindevm82 kirjoitti:
Monis vertis
Psykologiliitto
Yhteistoiminta - projekti "lapsenkasvatuksen pyytäminen"
- Miksi ihmeessä saisit seurailla ihmisiä?
Tupakoimaan ei saa pakottaa. Alle 2-vuotias ymmärtää väärän ja oikean eron, joka on erottelukyvyn häiriö omassa kehossa ja silmissä.Kristillinen toiminta
- Loukkaavaa
Kristilliset opiskelijat
" Ei mulla on aina ollut oma lastenpsykiatrinen hoitaja."
- Henkiparantamisen toimintoja, henkiparantamisen toiminta
Seurakunta on kyllä luonut ydinperhe-käsitteen minulle, aivan sitä en ole kyllä saanut pitää. Valtilla matkalla maailmalle....
- Loukkaavaa
Siellä ei saa seurailla julkisesti teeskennellen.
Sukupuolen halventaminen ei saa olla uskonto.
- Koska hahmoterapiat itsessään ovat jo loukkaavia.
Näihin ei saa pakottaa seksuaalisen alistamisen oikeutusta pyytämällä.
0-0
- Jeesus Kristus on voittanut elämän.
Yksi ihminen saa ydinperhe-kehän, joka on tulevaisuudeksemme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768