Tässä väittämät!
1.Olen käynyt kuussa.
2.Hyppäsin lentokoneesta ja rysähdin suoraan pusikkoon.
3.Sain lottovoiton, joka lahjoitin hyväntekeväisyyteen.
Ensimmäinen HHHajatlma:
Ihmisiä on kuin muurahaisia, ne loputonta tietänsä vaeltaa.
Pysykäähän kuutamolla!!!!
Oletko Kuutamolla?
6
2498
Vastaukset
- ..... hypätessäni....
oli kuin lottovoitto, lentokoneesta laskuvarjolla....
suoraan pusikkoon.
Jos olisit käynyt kuussa, minä kirjoittelisin nyt Marsista. Lentokoneesta voi hyvinkin hypätä, ja rysähtää pusikkoon, jos käyttää laskuvarjoa. Muuten olettaisin sinun kirjoittavan "tuonpuoleisesta".Lottovoittojakin on monenlaisia, joten luulen sinun saaneen Viking Lotosta 3 oikein ja ruhtinaaliset 4 euroa, jotka hyvää hyvyyttäsi lahjoitit hyväntekeväisyyteen.
Saitko nyt valehtelijamogulipatsaan, vai joudutko nyt antamaan Kuutamoaiheiset kengännauhankirstimien apuvälineen?
Illan toinen hajatelma: Kaikkea mitä haluamme, emme aina saa. Kaikkea mitä saamme, emme aina halua.- Hullu
No niin nyt kuulette mikä piti paikkansa ja mikä oli täysin potaskaa. Ensin kerron ne totuudet ja sitten sen valheen.
Se on totta että olen voittanut lotossa 5 vuotta sitten 20 markkaa. Se kävi niin että menin R-kioskille ja pyysin myyjää antamaan minulle valmiiksi täytetyn lottokupongin. Ja voi! Sieltä se 20 markkaa tuli. Annoin hyväntekeväisyyteen pikkusiskolleni kun hänellä ei ollut karkkirahaa. Se siis oli totta.
Toinen tositarina on, että olen todellakin hypännyt lentokoneesta ja rysähdin pusikkoon. Lapsena tehtiin maja puuhun, ja rakennettiin isosta pahvilaatikosta lentokone siipineen kaikkineen. Sitten vain hyppäsin sen laatikon sisässä maahan, onneks ei ollut maja korkealla, ja huppis, pusikkoon meni että rysähti! Sekin oli siis totta.
Valetta oli sen sijaan se, että olisin käynyt kuussa. No en nyt sentään. Tässä on sen verran totta, että kyllä siellä joku on käynyt, ja siitä sain sitten idean. Heh hee....
Että kyllä nyt taidat olla aivan kuumamolla. Mutta ei se mitään, annan sinulle kuitenkin lohdutukseksi kuutamoaiheiset ajatustenlukijatelepaattisethörökorvakaiuttimet, ne tulevat sitten paluupostissa. Aina ei voi voittaa!
Illan viimeinen hhhhajatelma; kun valoa ei näy tunnelin päässä, on turha murehtia, kyllä se sieltä ilmestyy!
Pysykäähän kuutamolla!
- Minä
VÄITTÄMÄT:
A) OLEN ISTUNUT PASKAT HOUSUSSA BUSSISSA
B) OLEN HYPÄNNYT KAHDEKSANNESTA KERROKSESTA
C) OLEN ASUNUT ESPANJASSA- Kikka
Jahas. Noo ton voin uskoa että joku on istunu paskat housussa bussissa, mutta että sinä iso ihminen... vaikuttaaa vähän omituiselta
Ja että hypänny kahdeksannesta kerroksesta, jos se oli joku palomiesten harjoitus että paksulle ilmapatjalle,. se voisi pitää paikkansa,joo espanjassa voi tietenkin asua, mutta mutta.. miks tulist suomeen takasin? niin, noo mä sanon että tuo A ei pidä paikkaansa, sen verran löyhkää valheelle, että mää sanon ton AAAA:n! - Minä
Kikka kirjoitti:
Jahas. Noo ton voin uskoa että joku on istunu paskat housussa bussissa, mutta että sinä iso ihminen... vaikuttaaa vähän omituiselta
Ja että hypänny kahdeksannesta kerroksesta, jos se oli joku palomiesten harjoitus että paksulle ilmapatjalle,. se voisi pitää paikkansa,joo espanjassa voi tietenkin asua, mutta mutta.. miks tulist suomeen takasin? niin, noo mä sanon että tuo A ei pidä paikkaansa, sen verran löyhkää valheelle, että mää sanon ton AAAA:n!VALETTA OLI C..EN OLE ASUNUT ESPANJASSA, VAAN
RANSKASSA...
LAPSENA ISTUIN ÄITINI KANSSA BUSSISSA JA MINULTA
MENI PASKAT HOUSUISSA OLEVAAN VAIPPAAN.
HYPPÄSIN OLOHUONEEN IKKUNASTA PARVEKKEELLE.
HYVÄÄ PÄIVÄNJATKOA!!
- valehtelija, valehtelija
Väittämäni:
1. Olen matkustellut maito ja mantereita
2. olen rakastellut maita ja mantereita
3. ja Alaskan kulkureita
voin vastata heti tässä että kaikki väittämäni ovat silkkaa valhetta ja houruisen mieleni tuotoksia, siis olen saanut teidät kiinni valheista. Olette vain määkiviä lampaita ja vainoharhaisia
lopettakaa salakuuntelu
silencio
repehelis
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474