Mies: Vihaatko naisia?

2+5

Jos, niin mistä viha on lakanut? Miten naisvihasi ilmenee? Mitä hyötyjä ja haittoja naisvihastasi on ollut?

41

1564

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huaranostaja

      Feminismin vastustaminen ei ole naisvihaa, vaikka feminismiin olennaisena osana kuuluu joskus jopa hyvinkin raivokas miesviha.

      • Klassinen feminismi on tasa-arvoa eikä mitään nykyajan interseksuaalista naissovinismia.


    • en vihaa naisia.

    • pena tasistelija

      minun viha lakkasi kun nainen antoi haisevaa pillua.Panettaa vitusti.Ei mitään naiset on lehmiä.

      • juuso joensuusta

        Pena taistelia taisi sanoa suoraan mitä miehet ajattellee naisista. tuollaisia suoraselkäisiä miehiä pitäisi saada demareihin.Akat hellan ääreen vaan minihameissa.Rumat voitaisiin pistää laivalla vaikka Turkkiin.


      • Parempi ehdotus
        juuso joensuusta kirjoitti:

        Pena taistelia taisi sanoa suoraan mitä miehet ajattellee naisista. tuollaisia suoraselkäisiä miehiä pitäisi saada demareihin.Akat hellan ääreen vaan minihameissa.Rumat voitaisiin pistää laivalla vaikka Turkkiin.

        Ei, rumille vaan velvoite antaa kiintiöpilllua tietty määrä vuodessa ilmaiseksi. Kuponkeja saisi hakea Kelasta.


      • kaikki jakoon
        Parempi ehdotus kirjoitti:

        Ei, rumille vaan velvoite antaa kiintiöpilllua tietty määrä vuodessa ilmaiseksi. Kuponkeja saisi hakea Kelasta.

        Kerro kuka viittii painaa rumia naisia?? Koiratko ?? saisit heti mun kelakupongit :)


      • Parempi ehdotus
        kaikki jakoon kirjoitti:

        Kerro kuka viittii painaa rumia naisia?? Koiratko ?? saisit heti mun kelakupongit :)

        Kokeile. Saattavat olla paljon parempia kuin nirppanokkaiset prinsessat.


      • prinsessaa vailla?
        Parempi ehdotus kirjoitti:

        Kokeile. Saattavat olla paljon parempia kuin nirppanokkaiset prinsessat.

        Hahaha luuseri!


      • Parempi ehdotus
        prinsessaa vailla? kirjoitti:

        Hahaha luuseri!

        Luuseri on sellainen minun ikäiseni mies, joka epätoivoisesti jahtaa teiniprinsessapilllua. Minä en kuulu siihen joukkoon.


      • tietoiskuu pukkaa
        kaikki jakoon kirjoitti:

        Kerro kuka viittii painaa rumia naisia?? Koiratko ?? saisit heti mun kelakupongit :)

        Rumat naisethan ovat helpponakkeja, jos nyt ei just sillä hetkellä ole muita tarjolla. ainahan sille voi tunkea säkin päähän ja itsekin silmälappuja pitää ja vaikka vehnäjauhoihin kääräistä tai siis kääriyttää, jotta pito paranee. No sittenhän se susikrapula voipi iskeä, yrittää viimeiseen asti sitten saada sen kätensä läskien alta pois vedettyä, ettei tarvitse kättään poikki purra ja toivoen ettei se herää tosta. Ei vais oon nainen eikä oo vitsi ja ymmärrän, että miehelläkin on kuitenkin jonkinlainen naisnäkemys ja kauneusihanne. En nyt ehkä ruma ja harmillisiin ihminen olekkaan, minuakin ärsyttää nuo katkeroituneet ja eronneet 100kg marmattajat, jotka eivät jätä ikinä rauhaan ja pyrkii jyrämään ostoskärreillä yli tai kävelysauvoilla tökkivät, koska reppanat luulevat naapurimaamme tytöksi ja oikeaksi huoraksi, kuten myös nuo venäläisetkin luulevat maalaisekseen, sitten vaihdamme kielen joko hoonosoomi tai tankeroengelsmanniksi, monesti alkaa siinä kohtaa puolin jos toisin hyväntahtoinen nauru. Ei heitä vastaan mitään ellei kusettaja sukua ole, minulla supisuomalaisena naisena yllätys yllätys on venäläisiä tuttuja naapureina ja miehen nuoruuden ystävän vaimo ja hänen kauttaan tutustuttu useampaan muuhunkin täällä asuvaan, sekä Viipurissa asuvia ystävän kavereita. Nuo ihmiset ovat sydämellisiä, auttavaisia ja antaisivat oman viimeisen paitansakin päältään, jos toinen olisi paleltumaisillaan ja vielä kauniita. Eivät mitään Butterflynaikkosia. Kelpaiskohan teille kuvailemani nainen, itsestäni en tässä kohtaa puhu, valitettavasti en ole vapaa, mutta on noita muutamia hienoja ihmisiä vielä vapaanakin, äkkiä kun kerkeette ne napata.


      • :)))
        juuso joensuusta kirjoitti:

        Pena taistelia taisi sanoa suoraan mitä miehet ajattellee naisista. tuollaisia suoraselkäisiä miehiä pitäisi saada demareihin.Akat hellan ääreen vaan minihameissa.Rumat voitaisiin pistää laivalla vaikka Turkkiin.

        Sovinistit vaan saunan taakse


    • yx miäs

      En vihaa.

    • Toteamus

      Viesteistä päätellen aika moni mies tuntuu naisia vihaavan.

    • vfdsgrdsrg

      No ovathan naisetkin seksistisiä - miehet vaan ovat siinäkin parempia.

    • ämmätkumoon

      Ämmät ovat vain niin vitun rasittavia.
      Tekopillu paikkaa paljon ja rahaa ja vaivaa ei koidu. Eipä tarvi marttyrismiä kuunnella enää.

      • mukava akka

        Oikeat sovinistit ei taida käydä tällä sovinismi-palstalla laisinkaan, kun niille se on itsestäänselvyys että akat on ihan pässejä. Mitä siitä sen enempi puhumaan ja kirjoittelemaan.

        Niiden elämästä on mun mielestä puolet pilalla jos ei naisten hyviä puolia näe, mutta minkäs sille voit, ei ne muutu. Onneksi on miehiä joiden kanssa on mukavaa ja ihanaa...

        ONko sovinistit muuten vähän homoiluun kallellaan, en voi käsittää miten voisi olla parisuhteessa jonkin alempiarvoisen kanssa?


    • 48jfb

      Naisviha ei ole sovinismiä, vaikka se usein ilmenee sovinisminä, aivan kuten miesvihakin.

      Miesviha on yleisempää kuin naisviha.

      • kerroppas

        Missä faktat? Vai veditkö omasta prseestäs?


      • Faktaa tarpeeksi
        kerroppas kirjoitti:

        Missä faktat? Vai veditkö omasta prseestäs?

        Tutustu tunnettujen feministien lausuntoihin.


    • kehitysvammainen

      homo paska cp kullinimijä gay

      • Anonyymi

        Olet kivan oloinen kaveri, olisi hauska tutustua.


    • sitoutumaton syystä

      En vars vihaa naisia, mutta sen kerran kun olen naista yrittänyt saada, minut on tyrmätty. Ja nettikeskusteluiden pohjalta ym. yleinen käsitykseni naisten suhtautumisesta miehiin on alentavaa haukkumista.
      Joten jos miehiä haukutaan sovinisteiksi (minua ei ole haukuttu koska en tuo sitä ulos) niin miksi vastaavalla tavalla käyttäytyvää naista sanotaan? Femakoksi?

    • Naisen arvo

      Naisia arvioitaessa on muistettava, että heillä on jälkiasennettu sielu. Vasta keskiajalla kirkolliskokous hyväksyi asian.

      Ihminen elää synnissä. Naisilla on vielä ristinään perisyntio. Syntiä on katumksen kautta pestävä koko ajan pois. Naisilla se on vaikeaa, koska jälkiasennettu sielu kerää syntiä ja vaikeuttaa pesua.

      Naisen arvo on hänen siveydessään. Jos nainen lipeää siveydestä ja langettaa miehiä lihan himoihin, ei edes kiirastuli voi pestä häntä puhtaaksi.

      Kuinka siis voisi vihata naisia, koska heillä on niin suuri riski joutua kadotukseen?

    • ööh:DD

      Niin siis mikä synti naisilla on kannettavanaan?

    • Mies:

      En vihaa naisia. Feminismiä vähän hämmästelen. Mihin Suomessa tarvitaan feminismiä?

      • Anonyymi

        Feminismi on sukupuolten tasa-arvoa, kuten sama palkka samasta työstä.
        Sukupuolitetut käytänteet - etenkin sovinismi (naisten alistaminen) - estää naista kehittymästä ja kehittämästä itseään.


    • Mies tältä tähdeltä

      Suomalainen nainen ei ole itsestäänselvyys. Ja tuskin tulee olemaankaan. Jos se on misogyniaa, olkoon. Tarpeeksi pätevää "sivistys-" termiä ei vain ole vielä keksitty "miesvihalle". Misantropia on merkitykseltään edellen jotain muuta, tosin kuin "sovisnismi".

      • Miesvihalle termi

        Kyllä miesvihalle on olemasa termi "misandria/misandry"


    • Angry Bird

      Viha ei ole hyvä. Vihan hallinta kehittää itsetuntemusta. Mutta myös vihan poisto on taidetta parhaassa tapauksessa. Mies ei ole nainen kokoonsa puolesta, ihmistyypinsä puolesta, mentaaliteetinsä. Äijämäisyys on saatanan kivaa ja oikeudenmukaista tässä femakkojen sallimassa maailmassa. Äijämäisyyttä pitää UNESCO suojella.

      Vihaa on oikeutettua, sillä femakko ei säästä sanoja luolamiehelle. Ennen vanhaan kun haluttiin seksiä, vaikka tuskin kaikki on seksistä oikeutettua, niin luolamies iski ämmää nuijalla ja raahasi kotiin. Tuskin femakko kysyisi, että mistä mies vihasi johtuu. Se vain on siellä, kaunis äijen vihaa.

    • Moni virkanainen

      tarttis turpaansa oikeen kunnolla, pitääs vedellä halolla ympäri korvia.

    • Anonyymi

      Mähän muistan serkku sano että naiset kivoja kun niitä helpompi manipuloida kuin miehiä. Tulee hyvin manipuloivasta perheestä. Muhun ei oo ikinä sen manipulointi tehonnut mutta humalaisia naisia saanut jättää turhaa poika ystäviä ja nauranut räkäisesti.

    • Anonyymi

      Feminismi on hyvä asia.
      orja-raimo äänestää Feministinen puoluetta ja Vasemmistoliiton Feministi Naisia.

    • Anonyymi

      Minä vihaan naisissa nykyään sitä aspektia että pitää tehdä sama mitä mies..
      vaikka meillä ei ole samoja perhanan osia...

      ja huutaen Jumalautaaa...

      se toistuu.

      me emme ole PERKELE NAISIA.

      • Anonyymi

        syökää perkele lisää kalaa sieltä altaasta missä on metallit hollilla.
        Kala on hyvä= poika on tytär.

        Feminismi oli oikein!

        Neo feminismi on silkkaa misandriaa.


    • Anonyymi

      EN. Mutta en ole kohdannut montaa.

    • Anonyymi

      Vihaan naisia jotka puhuvat paskaa. Piste.

    • Anonyymi

      Vihaan kaikkia naisia.

    • Anonyymi

      Kysypä tuota Moktar.Gubta lta

    • Anonyymi

      Olen itse mies lukittuna naisen vartaloon. Aina minua on pidetty outona ja aina automaattisesti naiset kiertävät minut kaukaa. Jos menen juttelemaan miehelle niin saatan saada edes jotain huomiota mutta naisilta olen saanut pelkkää haukkumista.
      En erityisemmin tykkää suomi naisista, liikaa itsekkyyttä ja pinnallisuutta tuntuu olevan. Kyselevät keväällä että olenko jo bikinikunnossa ja aina loukkaannun koska en ole mikään malli enkä edes halua olla. Monet naiset kuvittelevat että naisen pitää olla joku barbie, en tajua.
      Haluaisin olla karvainen komea mies, naisena on rankkaa olla.
      On muuten tavallaan normaalia että mies alkaa yleistää että kaikki naiset ovat rasittavia, samaa naisetkin tekevät.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe