Onko kukaan tulossa Saukonkallion lavalle huomenna klo 20:00 jälkeen? Olisin vailla tanssittajaa...harvoin lavoilla käynyt "tyttö"... :)
lavatanssit
Cate3
11390
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 11
Vanhimmat
Miksi tyttö on lainausmerkeissä? Onko transu-tyttö, tai ehkä she-male?
Voi olla että tullaankin.
Ei nyt iältään enää "tyttönen".. muutoin kyllä ihan normaali...:)
Ei ole mitään transuja vastaan periaatteessa. Itse olen 19 vuotias mies.
No, mulla on vanhempi poika, kuin Sinä... joten ehkäpä hieman vanhempaa seuraa tässä haeskelisin- 45-55v. akselilla :)-tanssin taipuu, kun on HYVÄ viejä- ehkä tavataan... :) nim."Jussina ei ole kivaa yksin.."
Joo ehkä. Toivotan sulle taivuttelevaa Jussia.
Jos jussina kaksin, niin taasko jussin jälkeen yksin:-)
Mutta...polveni ei kestä Teuvo Oinasta, on liian kaukainen Seinäjoki kuninkaallinen... Laulaako Teuvo rockkia? Oon nuorekas 55 rock miäs:-)
No toivottavasti sait tanssittajan.
Saukonkalliolla en ole koskaan käynyt mutta monella muulla lavalla kyllä. Yleisperiaate on se, että pienille lavoille mennään oman parin kanssa ja suurilla lavoilla käyvät enimmäkseen sinkut eikä niillä tanssittajaa tarvitse mukanaan tuoda. Valitettavasti lavoilla on yleensä aina naisenemmistö eikä isoillakaan lavoilla naisille ihan joka tanssiin tanssittajaa löydy. Illan mittaan on kuitenkin yleensä kerran tai kaksi naistenhaku ja silloin kannattaa olla nopea!
Mukavaa tanssikesänjatkoa!
Kiitos tiedosta :)- olen vähän noviisi tässä suhteessa(aikaa on kauan ed. käynnistä) kun tanssia tekisi mieleni, muttei baareissa viitsisi notkua-kävinkin toisella lavalla, kuin Saukonkalliolla. Huomasin kyllä, että parin kanssa olisi huomattavasti hauskempi mennä, mutta sain kuitenkin tanssia mukavasti>se ns. "tyrkyllä seisominen" on kyllä aika huvittavaa...täytyypi vielä yrittää uudestaan jonnekin sitten isommalle lavalle...
Vien sinut maitolavalle ja siellä kuuntelemme Anita Hirvosen Maitolavan prinsessaa.
Kiinnostaisi tietää, että tapaavatko nuoret/nuoret opiskelijaikäiset aikuiset käydä lavatansseissa ihan vain kavereiden kanssa aikaa viettämässä. Pari kaveriani oli käynyt jonakin viikonloppuna lavatansseissa. Kuulosti ensin hassulta, mut sitten rupesin miettimään ja oishan se tosiaan kiva ajanviettotapa jos enemmänkin yleistyisi nuorten pariin. Nuorten musiikkikin on mielestäni menossa kansanmusiikin suuntaan rokin ja peruspopin jälkeen. Saattaisi olla kysyntää korvatsärkevän diskobiletyksen ja dokaamisen lisäksi muunlaisillekin ajanviettotavoille meillä nuorilla :)
Jos tapaat/tiedät jonkun, joka tapaa käydä, kerro missä päin Suomea tätä harrastetaan!
Vaikka en itse ihan nuori enää olekaan niin olen ilahtuneena huomannut, että yhä enemmän nuoria käy lavatansseissa ja tanssikursseilla. Nuorten määrä vaihtelee aika paljon lavalta toiselle. Poikkeuksellisen paljon nuoria käy esim. Yläneen Valasrannassa, johtuu paljolti varmaan turkulaisten nuorten lavatanssi-innostuksesta. Myös illan esiintyjä vaikuttaa nuorten määrään. Nuorten suosikkiyhtyeitä ovat esim. paljon jivetyyppistä musiikkia soittavat Neljän suora ja Varjokuva.
Eikun rohkeasti mukaan lavalle!