Onko kukaan tulossa Saukonkallion lavalle huomenna klo 20:00 jälkeen? Olisin vailla tanssittajaa...harvoin lavoilla käynyt "tyttö"... :)
lavatanssit
11
301
Vastaukset
- Mies ilman lainausme
Miksi tyttö on lainausmerkeissä? Onko transu-tyttö, tai ehkä she-male?
Voi olla että tullaankin.- Cate3
Ei nyt iältään enää "tyttönen".. muutoin kyllä ihan normaali...:)
- Mies ilman lainausme
Cate3 kirjoitti:
Ei nyt iältään enää "tyttönen".. muutoin kyllä ihan normaali...:)
Ei ole mitään transuja vastaan periaatteessa. Itse olen 19 vuotias mies.
- Cate3
Mies ilman lainausme kirjoitti:
Ei ole mitään transuja vastaan periaatteessa. Itse olen 19 vuotias mies.
No, mulla on vanhempi poika, kuin Sinä... joten ehkäpä hieman vanhempaa seuraa tässä haeskelisin- 45-55v. akselilla :)-tanssin taipuu, kun on HYVÄ viejä- ehkä tavataan... :) nim."Jussina ei ole kivaa yksin.."
- Mies ilman lainausme
Cate3 kirjoitti:
No, mulla on vanhempi poika, kuin Sinä... joten ehkäpä hieman vanhempaa seuraa tässä haeskelisin- 45-55v. akselilla :)-tanssin taipuu, kun on HYVÄ viejä- ehkä tavataan... :) nim."Jussina ei ole kivaa yksin.."
Joo ehkä. Toivotan sulle taivuttelevaa Jussia.
- siispä rokki soi...
Cate3 kirjoitti:
Jos jussina kaksin, niin taasko jussin jälkeen yksin:-)
Mutta...polveni ei kestä Teuvo Oinasta, on liian kaukainen Seinäjoki kuninkaallinen... Laulaako Teuvo rockkia? Oon nuorekas 55 rock miäs:-)
No toivottavasti sait tanssittajan.
Saukonkalliolla en ole koskaan käynyt mutta monella muulla lavalla kyllä. Yleisperiaate on se, että pienille lavoille mennään oman parin kanssa ja suurilla lavoilla käyvät enimmäkseen sinkut eikä niillä tanssittajaa tarvitse mukanaan tuoda. Valitettavasti lavoilla on yleensä aina naisenemmistö eikä isoillakaan lavoilla naisille ihan joka tanssiin tanssittajaa löydy. Illan mittaan on kuitenkin yleensä kerran tai kaksi naistenhaku ja silloin kannattaa olla nopea!
Mukavaa tanssikesänjatkoa!- Cate3
Kiitos tiedosta :)- olen vähän noviisi tässä suhteessa(aikaa on kauan ed. käynnistä) kun tanssia tekisi mieleni, muttei baareissa viitsisi notkua-kävinkin toisella lavalla, kuin Saukonkalliolla. Huomasin kyllä, että parin kanssa olisi huomattavasti hauskempi mennä, mutta sain kuitenkin tanssia mukavasti>se ns. "tyrkyllä seisominen" on kyllä aika huvittavaa...täytyypi vielä yrittää uudestaan jonnekin sitten isommalle lavalle...
- Mahtuu hytkymään.
Vien sinut maitolavalle ja siellä kuuntelemme Anita Hirvosen Maitolavan prinsessaa.
- NUORTEN L.TANSSIT
Kiinnostaisi tietää, että tapaavatko nuoret/nuoret opiskelijaikäiset aikuiset käydä lavatansseissa ihan vain kavereiden kanssa aikaa viettämässä. Pari kaveriani oli käynyt jonakin viikonloppuna lavatansseissa. Kuulosti ensin hassulta, mut sitten rupesin miettimään ja oishan se tosiaan kiva ajanviettotapa jos enemmänkin yleistyisi nuorten pariin. Nuorten musiikkikin on mielestäni menossa kansanmusiikin suuntaan rokin ja peruspopin jälkeen. Saattaisi olla kysyntää korvatsärkevän diskobiletyksen ja dokaamisen lisäksi muunlaisillekin ajanviettotavoille meillä nuorilla :)
Jos tapaat/tiedät jonkun, joka tapaa käydä, kerro missä päin Suomea tätä harrastetaan!Vaikka en itse ihan nuori enää olekaan niin olen ilahtuneena huomannut, että yhä enemmän nuoria käy lavatansseissa ja tanssikursseilla. Nuorten määrä vaihtelee aika paljon lavalta toiselle. Poikkeuksellisen paljon nuoria käy esim. Yläneen Valasrannassa, johtuu paljolti varmaan turkulaisten nuorten lavatanssi-innostuksesta. Myös illan esiintyjä vaikuttaa nuorten määrään. Nuorten suosikkiyhtyeitä ovat esim. paljon jivetyyppistä musiikkia soittavat Neljän suora ja Varjokuva.
Eikun rohkeasti mukaan lavalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1317789- 555798
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803283Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72923Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091620Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3321335Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351182Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071