Pirkkala on Suomen toinen kunta jossa on otettu käyttöön pormestarimalli. Pormestarimallia on perusteltu mm. demokratian ja avoimuuden lisääntymisellä. Nyt on ainakin täällä Pirkkalassa käynyt niin että monessa asiassa on epäselvyyksiä ketkä päättävät ja mitä. Huolestuttavaa on havaita kuinka nykymenossa virkamiehet pystyvät pyörittämään pormestaria ja kunnanhallitusta miten haluavat. Tästä on lukuisia esimerkkejä. Mistä tämä johtuu? Onko meillä heikko pormestari ja/tai vääränlaisia ihmisiä kunnanhallituksessa ja valtuustossa. Onko johtavilla virkamiehillä liian suuri "vallanhimo" kun he yrittävät poliitikkoja harhauttamalla edistää omaa agendaansa kunnan kehittämisessä?
Täytyy olla tarkempana ketä äänestää ensivaaleissa.
Pirkkalassa valta virkamiehillä
Demokratian puolesta
0
117
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854980- 983068
- 432916
- 1992422
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302160- 1331979
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161511Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51449- 171355