Exodus International lopettaa

jason_dax

Muun muassa eheytys'hoitoja' mainostava ja tarjoava Exodus International lopettaa toimintansa. He tunnustavat että uusi kristittyjen sukupolvi ei ole yhtä ahdasmielinen kuin he.

http://www.youtube.com/watch?v=ieqZFjNUVOA

39

451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zyrt

Jo oli aikakin, mutta kuitenkin ovat edelleen yhtä harhaisia kristittyjä. Milloinkahan se mahtaa muuttua?

• vooksi

Ovatko kaikki uskoaiset harhaisia ja ateistit niitä ei-harhaisia

• zyrt
        vooksi kirjoitti:

Ovatko kaikki uskoaiset harhaisia ja ateistit niitä ei-harhaisia

Kyllä näin on. Jos uskoo johonkin todistamattomaan jumalolentoon jonka väittää jopa keskustelevan kanssaan, niin kyllä se ihan selkeästi harhaista on.

• Vaikka sinänsä positiivinen juttu, monet tahot tästä varmasti saavat taas syyn valittaa kuinka yksi taho kaatui taas homoaktivistien ja homopropagandan painostuksesta. Saavat taas oikein urakalla esittää uhria ja valittaa kuinka homoagenda syrjii heitä.

• No yritys se tuokin putsata mainettaan. Tosin mitenköhän muut konservatiivit tuohon reagoi.

• Aina sitä samaa

Sodoma ja Gomorra, lopun aikojen luopumus ja luopiot, paholaisen tekosia, homoille ei saa myöntää avio- eikä adoptio-oikeutta, Saatanaa palveleva antikristillinen eliitti vallassa, oikeiden uskovien vähyys maailmassa, homot tarvitsevat eheytystä, patologinen homovihaaja ei (muka) vihaa homoja.

Siinä pari poimintaa muilta palstoilta, joissa samaa uutista on käsitelty. Aikamoisen ennalta-arvattavaa kurapaskaa, kuten aina uskiksilta.

• who cares
        Aina sitä samaa kirjoitti:

Sodoma ja Gomorra, lopun aikojen luopumus ja luopiot, paholaisen tekosia, homoille ei saa myöntää avio- eikä adoptio-oikeutta, Saatanaa palveleva antikristillinen eliitti vallassa, oikeiden uskovien vähyys maailmassa, homot tarvitsevat eheytystä, patologinen homovihaaja ei (muka) vihaa homoja.

Siinä pari poimintaa muilta palstoilta, joissa samaa uutista on käsitelty. Aikamoisen ennalta-arvattavaa kurapaskaa, kuten aina uskiksilta.

Minä en vihaa mitään niin palojon kuin kaikkea, sanoi Juice aikoinaan. No, minä en vihaa edes tyhmiä homovihaajia, kunhan eivät minulle ala päätään aukomaan.

• Aina sitä samaa kirjoitti:

"Siinä pari poimintaa muilta palstoilta, joissa samaa uutista on käsitelty."

Ei yllättäisi vaikka noin olisi. Ja onkin.

Tosin mielenkiintosita olisi saada selvyys siihen kuinka monta Sodomaa ja Gomorraa tämän ja muiden ennakkotapausten parissa voitaisiinkaan löytää.

Eli miten paljon näitä Raamatun ympäripyöreästi ennustamia pahoja paikkoja sitten kokonaisuudessaan on.

Villinä veikkauksena voin heittää, että aika monta. Kun lopun aikoja kun on eletty jo viimeiset 2000-vuotta. Ja maailmanlopun ennustukset menneet aina pieleen.

On siis hyvä, että joku on viitsinyt antaa periksi osasta taikauskoisesta hulapaloosta. Ja jättää ihmiset rauhaan. Huono juttu vain. Miten paljon tuonkin järjestön toiminta on voinut vahingoittaa ihmisiä.

• SamiA

Minä en edusta uutta kristittyjen sukupolvea, joten en häpeä tunnustaa olevani seksuaalisesti rikkinäinen. Tarvitsen eheytymistä ja parantumista; sama pätee kaikilla muillakin ihmisyyden osa-alueilla.

• "Tarvitsen eheytymistä ja parantumista; sama pätee kaikilla muillakin ihmisyyden osa-alueilla."

-- Miksi et tekisi asialle jotain etkä vain tyytyisi uhrin asemaan: http://www.terapeutit.fi/haku.php

• SamiA
        jason_dax kirjoitti:

"Tarvitsen eheytymistä ja parantumista; sama pätee kaikilla muillakin ihmisyyden osa-alueilla."

-- Miksi et tekisi asialle jotain etkä vain tyytyisi uhrin asemaan: http://www.terapeutit.fi/haku.php

”Miksi et tekisi asialle jotain etkä vain tyytyisi uhrin asemaan”

Ei tässä ole kyse uhriutumisesta.
        Hyväksyn sen, että en ole täydellinen ja sen että minusta ei tule koskaan tässä ajassa täydellistä. Ymmärsin tämän jo 14 vuotta vanhana.

Tavoitteeni ei ole olla täydellinen ja eheä.
        Minulle riittää Jumalan armo. Joka tapauksessa täällä auringon alla on pärjättävä vajavaisuuden ja rikkinäisyyden kanssa.
        Tosiasioiden kieltäminen ei tekisi minusta eheää täydellistä.

• beenthere ei kirj.
        SamiA kirjoitti:

Hyväksyn sen, että en ole täydellinen ja sen että minusta ei tule koskaan tässä ajassa täydellistä. Ymmärsin tämän jo 14 vuotta vanhana.

Minulle riittää Jumalan armo. Joka tapauksessa täällä auringon alla on pärjättävä vajavaisuuden ja rikkinäisyyden kanssa.

Mistäs tuossa sitten on kysymys? On ongelma, jolle et tahdo tehdä mitään, mutta valitat siitä kuitenkin. Mitä se on muuta kuin uhriutumista?

• SamiA
        beenthere ei kirj. kirjoitti:

Mistäs tuossa sitten on kysymys? On ongelma, jolle et tahdo tehdä mitään, mutta valitat siitä kuitenkin. Mitä se on muuta kuin uhriutumista?

”Mistäs tuossa sitten on kysymys? On ongelma, jolle et tahdo tehdä mitään, mutta valitat siitä kuitenkin. Mitä se on muuta kuin uhriutumista?”

Edellä jo totesin, että hyväksyn tilani, jossa olen rikkinäinen ja epätäydellinen, koska asia on noin, minulla ei ole täydellisyyden ja siihen liittyvän eheytymisen tavoitteita.

Jos olen aivan rehellinen, minua ei vaivaa lainkaan se miten epätäydellinen ja rikkinäinen olen. Koska olen ollut sitä aina on siitä tullut osa auringon alla elämistä. Sokerina pohjalla, en vaadi kanssaihmisiltäni täydellissyyttä.

Mitä tulee seksuaaliseen eheyteen, se on täysin naurettava lähtökohta tai tavoite. En näe ympärilläni seksuaalisesti eheitä, enkä sitä itsekään edusta, eikä minulla ole sitä vastaan mitään, jos joku kokee olevansa täydellinen seksuaalisesti eheä. Jokainen seisoo tai kaatuu joka tapauksessa. Vastuun ihmisyydestä ja sen puutteesta kantaa jokainen itse.

• SamiA kirjoitti:

"Hyväksyn sen, että en ole täydellinen ja sen että minusta ei tule koskaan tässä ajassa täydellistä."

-- Nyt ei puhuttu täydellisyydestä. Myönsit jo tarvisevasi 'eheytymistä ja parantumista', mutta sitten hylkäät avun.

"Tavoitteeni ei ole olla täydellinen ja eheä."

-- Kumminkin sanoit tarvitsevasi eheytymistä. Kuulostaa siltä, että haluat apua, muttet vastaanottaa sitä, jotta voit kertoa kaikille tarvitsevasi apua - tämä juuri on uhriutumista.

"Minulle riittää Jumalan armo."

-- Miten se on sinua auttanut? Täällähän sinä kumminkin jatkuvasti valitat tarvitsevasi eheytystä ja parantumista.

"Joka tapauksessa täällä auringon alla on pärjättävä vajavaisuuden ja rikkinäisyyden kanssa."

-- Mutta sitä ei tarvitse tehdä yksin. Sen takia: http://www.terapeutit.fi/haku.php

• ateistix
        SamiA kirjoitti:

”Mistäs tuossa sitten on kysymys? On ongelma, jolle et tahdo tehdä mitään, mutta valitat siitä kuitenkin. Mitä se on muuta kuin uhriutumista?”

Edellä jo totesin, että hyväksyn tilani, jossa olen rikkinäinen ja epätäydellinen, koska asia on noin, minulla ei ole täydellisyyden ja siihen liittyvän eheytymisen tavoitteita.

Jos olen aivan rehellinen, minua ei vaivaa lainkaan se miten epätäydellinen ja rikkinäinen olen. Koska olen ollut sitä aina on siitä tullut osa auringon alla elämistä. Sokerina pohjalla, en vaadi kanssaihmisiltäni täydellissyyttä.

Mitä tulee seksuaaliseen eheyteen, se on täysin naurettava lähtökohta tai tavoite. En näe ympärilläni seksuaalisesti eheitä, enkä sitä itsekään edusta, eikä minulla ole sitä vastaan mitään, jos joku kokee olevansa täydellinen seksuaalisesti eheä. Jokainen seisoo tai kaatuu joka tapauksessa. Vastuun ihmisyydestä ja sen puutteesta kantaa jokainen itse.

Hmm. Et näe ympärilläsi seksuaalisesti eheitä. Millä sinä ihmisiä tutkit ja miten määrittelet? Minä en tiedä edes ystävieni seksielämästä mitään ja se johtuu siitä, että ne ovat heidän henkilökohtaisia asioitaan, jotka eivät kuulu minulle.

Et kai sinä vaan ole käynyt Aslanissa puoskaroitavana, vai miksi käytät tuollaisia sanoja?

• SamiA
        jason_dax kirjoitti:

"Hyväksyn sen, että en ole täydellinen ja sen että minusta ei tule koskaan tässä ajassa täydellistä."

-- Nyt ei puhuttu täydellisyydestä. Myönsit jo tarvisevasi 'eheytymistä ja parantumista', mutta sitten hylkäät avun.

"Tavoitteeni ei ole olla täydellinen ja eheä."

-- Kumminkin sanoit tarvitsevasi eheytymistä. Kuulostaa siltä, että haluat apua, muttet vastaanottaa sitä, jotta voit kertoa kaikille tarvitsevasi apua - tämä juuri on uhriutumista.

"Minulle riittää Jumalan armo."

-- Miten se on sinua auttanut? Täällähän sinä kumminkin jatkuvasti valitat tarvitsevasi eheytystä ja parantumista.

"Joka tapauksessa täällä auringon alla on pärjättävä vajavaisuuden ja rikkinäisyyden kanssa."

-- Mutta sitä ei tarvitse tehdä yksin. Sen takia: http://www.terapeutit.fi/haku.php

”kumminkin sanoit tarvitsevasi eheytymistä. Kuulostaa siltä, että haluat apua, muttet vastaanottaa sitä, jotta voit kertoa kaikille tarvitsevasi apua - tämä juuri on uhriutumista.”

Tarvitsen eheytymistä tai olen täydellisyyden tarpeessa. Sitä se ihmisenä oleminen on täällä auringon alla. Sinulla ilmeisesti ei ole vastaavaa ongelmaa, joten se tästä. Ja jotta ei jää vaivaamaan, minua ei haittaa, että minua parempia täydellisiä eheitä on olemassa. Katsotaan sitten miten kukin seisoo lopussa.

”Täällähän sinä kumminkin jatkuvasti valitat tarvitsevasi eheytystä ja parantumista.”

Onko sydämeni nurja sen vuoksi, että olen rehellinen omasta tilastani?

• SamiA kirjoitti:

”kumminkin sanoit tarvitsevasi eheytymistä. Kuulostaa siltä, että haluat apua, muttet vastaanottaa sitä, jotta voit kertoa kaikille tarvitsevasi apua - tämä juuri on uhriutumista.”

Tarvitsen eheytymistä tai olen täydellisyyden tarpeessa. Sitä se ihmisenä oleminen on täällä auringon alla. Sinulla ilmeisesti ei ole vastaavaa ongelmaa, joten se tästä. Ja jotta ei jää vaivaamaan, minua ei haittaa, että minua parempia täydellisiä eheitä on olemassa. Katsotaan sitten miten kukin seisoo lopussa.

”Täällähän sinä kumminkin jatkuvasti valitat tarvitsevasi eheytystä ja parantumista.”

Onko sydämeni nurja sen vuoksi, että olen rehellinen omasta tilastani?

"Tarvitsen eheytymistä tai olen täydellisyyden tarpeessa."

-- Mistä tämä tarve tai vaatimus tulee?

"Ja jotta ei jää vaivaamaan, minua ei haittaa, että minua parempia täydellisiä eheitä on olemassa. Katsotaan sitten miten kukin seisoo lopussa."

-- Tekstistäsi huokuu katkeruus. Miksi olet noin vihainen?

"Onko sydämeni nurja sen vuoksi, että olen rehellinen omasta tilastani?"

-- Sydämesi on nurja monista syistä. Et ole rehellinen, vaan leikit uhria etkä halua kenekään tai minkään koskevan uhristatukseesi.

• SamiA
        jason_dax kirjoitti:

"Ja jotta ei jää vaivaamaan, minua ei haittaa, että minua parempia täydellisiä eheitä on olemassa. Katsotaan sitten miten kukin seisoo lopussa."

-- Tekstistäsi huokuu katkeruus. Miksi olet noin vihainen?

-- Sydämesi on nurja monista syistä. Et ole rehellinen, vaan leikit uhria etkä halua kenekään tai minkään koskevan uhristatukseesi.

”Tekstistäsi huokuu katkeruus. Miksi olet noin vihainen?”

Tai sitten sinä teet asiasta liian pitkälle vietyjä johtopäätöksiä.
        Sinun olisi syytä keskittyä enemmän itseesi kuin toisten ihmisten epätäydellisyyteen.

• tepi
        SamiA kirjoitti:

Sinun olisi syytä keskittyä enemmän itseesi kuin toisten ihmisten epätäydellisyyteen.

Sami haloo. Mikä sinä olet sanomaan kenellekään että keskittyisi enemmän itseensä kuin muihin, koska sinä itse tällä palstalla jatkuvasti keskityt muiden ihmisten seksuaalisuuteen ja tekemisiin.

• SamiA kirjoitti:

• SamiA
        jason_dax kirjoitti:

”Sydämesi on nurja monista syistä. Et ole rehellinen, vaan leikit uhria etkä halua kenekään tai minkään koskevan uhristatukseesi.”

Minulla ei ole mitään tarvetta pakottaa ihmisiä hyväksymään seksuaalista käyttäytymistäni. Seksuaalinen käyttäytyminen, kun ei ole hyväksymisen eikä tasa-arvon asia. Seksuaalisuus on jotain sellaista, mistä ihminen vastaa itse, joten muiden hyväksynnän vaatiminen on turhaa. Sama pätee kaikkeen muuhunkin syntiin: muiden hyväksyntä ei muuta miksikään sitä tosiasiaa, että ihminen on syntinen.

Jos olen uhri, niin minkä puolesta olen mielestäsi uhrautunut?
        Eihän se, että pitää avioliittoa miehen ja naisen välisenä instituutiona ole mikään uhrin synonyymi.

• SamiA kirjoitti:

”Sydämesi on nurja monista syistä. Et ole rehellinen, vaan leikit uhria etkä halua kenekään tai minkään koskevan uhristatukseesi.”

Minulla ei ole mitään tarvetta pakottaa ihmisiä hyväksymään seksuaalista käyttäytymistäni. Seksuaalinen käyttäytyminen, kun ei ole hyväksymisen eikä tasa-arvon asia. Seksuaalisuus on jotain sellaista, mistä ihminen vastaa itse, joten muiden hyväksynnän vaatiminen on turhaa. Sama pätee kaikkeen muuhunkin syntiin: muiden hyväksyntä ei muuta miksikään sitä tosiasiaa, että ihminen on syntinen.

Jos olen uhri, niin minkä puolesta olen mielestäsi uhrautunut?
        Eihän se, että pitää avioliittoa miehen ja naisen välisenä instituutiona ole mikään uhrin synonyymi.

"Minulla ei ole mitään tarvetta pakottaa ihmisiä hyväksymään seksuaalista käyttäytymistäni."

-- Siitäkään ei puhuttu. Etkö osaa pysyä aiheessa?

"Jos olen uhri, niin minkä puolesta olen mielestäsi uhrautunut?"

-- Uhri ei ole välttämättä uhraudu minkään takia (esim. rikoksen uhri) ja sinä tiedät tämän. Sinähän täällä mainostat kuinka tarvitset 'eheytymistä ja parantumista', mutta sitten hylkäät avun. Ihan kuin alkoholisti, joka haluaa kaikilta sääliä omaan tilaansa, mutta ei halua tehdä asialle mitään yksin tai avustettuna. Haet sääliä kun aloitat marmatuksesi sanoilla "Onko sydämeni nurja...". Kyllä sinua niin potkitaan täällä päähän, sinä olet pelkkä pieni ja heikko kristitty, joka yrittää parhaansa mukaan vaeltaa maallisen elämänsä läpi kohti Taivaan kotia. Siinä samassa totta kai haukkuen ja demonisoiden muita sekä valehdellen.

• SamiA
        jason_dax kirjoitti:

"Minulla ei ole mitään tarvetta pakottaa ihmisiä hyväksymään seksuaalista käyttäytymistäni."

-- Siitäkään ei puhuttu. Etkö osaa pysyä aiheessa?

"Jos olen uhri, niin minkä puolesta olen mielestäsi uhrautunut?"

-- Uhri ei ole välttämättä uhraudu minkään takia (esim. rikoksen uhri) ja sinä tiedät tämän. Sinähän täällä mainostat kuinka tarvitset 'eheytymistä ja parantumista', mutta sitten hylkäät avun. Ihan kuin alkoholisti, joka haluaa kaikilta sääliä omaan tilaansa, mutta ei halua tehdä asialle mitään yksin tai avustettuna. Haet sääliä kun aloitat marmatuksesi sanoilla "Onko sydämeni nurja...". Kyllä sinua niin potkitaan täällä päähän, sinä olet pelkkä pieni ja heikko kristitty, joka yrittää parhaansa mukaan vaeltaa maallisen elämänsä läpi kohti Taivaan kotia. Siinä samassa totta kai haukkuen ja demonisoiden muita sekä valehdellen.

”Sinähän täällä mainostat kuinka tarvitset eheytymistä ja parantumista mutta sitten hylkäät avun.”

Heterona seksuaalisuuteni tarvitsee eheytymistä. Ainoastaan seksuaalisuuteni ei ole eheytymisen tarpeessa, vaan kaikilla muillakin ihmisyyden osa-alueilla tarvitsen eheytymistä. Sinun apuasi en tässä nyt kaipaa. Jumala on auttajani. Toivottavasti sinäkin joskus ymmärrät, että homona tarvitset seksuaalista eheytymistä, etkä näkisi eheytymistä sellaisena mörkönä, kun nyt sen näet. Homoseksuaalisuus ei ole mikään terveyden perikuva.

”sinä olet pelkkä pieni ja heikko kristitty”

Niin olenkin, entä sitten? Minua ei haitta yhtään olla heikko ja epätäydellinen. Olen sitä joka tapauksessa. Jumala on täydellinen.

”Siinä samassa totta kai haukkuen ja demonisoiden muita sekä valehdellen.”

Etköhän sen ole sinä, joka tässä viestiketjussa demonisoit minua.
        Sinulle kaikki konservatiivinen kristillisyys on demonisointia, vihapuhetta ja homojen sortamista. Sinä edustat vain itseäsi ja seksuaalista suuntautumistasi.

• SamiA kirjoitti:

”Sinähän täällä mainostat kuinka tarvitset eheytymistä ja parantumista mutta sitten hylkäät avun.”

Heterona seksuaalisuuteni tarvitsee eheytymistä. Ainoastaan seksuaalisuuteni ei ole eheytymisen tarpeessa, vaan kaikilla muillakin ihmisyyden osa-alueilla tarvitsen eheytymistä. Sinun apuasi en tässä nyt kaipaa. Jumala on auttajani. Toivottavasti sinäkin joskus ymmärrät, että homona tarvitset seksuaalista eheytymistä, etkä näkisi eheytymistä sellaisena mörkönä, kun nyt sen näet. Homoseksuaalisuus ei ole mikään terveyden perikuva.

”sinä olet pelkkä pieni ja heikko kristitty”

Niin olenkin, entä sitten? Minua ei haitta yhtään olla heikko ja epätäydellinen. Olen sitä joka tapauksessa. Jumala on täydellinen.

”Siinä samassa totta kai haukkuen ja demonisoiden muita sekä valehdellen.”

Etköhän sen ole sinä, joka tässä viestiketjussa demonisoit minua.
        Sinulle kaikki konservatiivinen kristillisyys on demonisointia, vihapuhetta ja homojen sortamista. Sinä edustat vain itseäsi ja seksuaalista suuntautumistasi.

"Heterona seksuaalisuuteni tarvitsee eheytymistä. Ainoastaan seksuaalisuuteni ei ole eheytymisen tarpeessa, vaan kaikilla muillakin ihmisyyden osa-alueilla tarvitsen eheytymistä."

-- Joten miksi et hae apua? Onko jumalastasi ollut apua vai onko se sinulle vain tekosyy jäädä tuleen makaamaan? Mitä sinä teet 'eheytymisesi' eteen kuin vain keräät sillä säälipisteitä ja yrität esittää nöyrää? Koetko edes olevasi 'rikkinäinen' vai onko sekin jokin esittämäsi rooli?

"Sinun apuasi en tässä nyt kaipaa. Jumala on auttajani."

-- Minä en ole terapeutti enkä voi tarjota sinulle ammattiapua. Sen takia ehdotan sinua olemaan yhteydessä ammattilaiseen: http://www.terapeutit.fi/haku.php

"Etköhän sen ole sinä, joka tässä viestiketjussa demonisoit minua."

-- Minä vain toistan mitä olet sanonut. Sinä valehtelet kertoessasi homojen elävän mitä, 33- vai 38-vuotiaiksi tai Venäjän pappien ja piispojen olevan oikeasti ateisteja. Sinä kerrot kuinka liberaalit, homot, feministit, viherpunamitkälie ja ties mitkä muut ryhmät pyrkivät vain tuhoamaan yhteiskunnan ja lopulta koko ihmiskunnan. Tämän lisäksi sinä tarpeen tullen uhoat ja tarpeen tullen esität 'pientä ja heikkoa kristittyä'.

"Sinulle kaikki konservatiivinen kristillisyys on demonisointia, vihapuhetta ja homojen sortamista."

-- Väärin. Minulle demonisointi on demonisointia, vihapuhe vihapuhetta ja homojen sortaminen homojen sortamista.

"Sinä edustat vain itseäsi ja seksuaalista suuntautumistasi."

-- Ja sinä edustat vain omaa egoasi ja sen pönkittämää uhristatusta.

• SamiA
        jason_dax kirjoitti:

"Heterona seksuaalisuuteni tarvitsee eheytymistä. Ainoastaan seksuaalisuuteni ei ole eheytymisen tarpeessa, vaan kaikilla muillakin ihmisyyden osa-alueilla tarvitsen eheytymistä."

-- Joten miksi et hae apua? Onko jumalastasi ollut apua vai onko se sinulle vain tekosyy jäädä tuleen makaamaan? Mitä sinä teet 'eheytymisesi' eteen kuin vain keräät sillä säälipisteitä ja yrität esittää nöyrää? Koetko edes olevasi 'rikkinäinen' vai onko sekin jokin esittämäsi rooli?

"Sinun apuasi en tässä nyt kaipaa. Jumala on auttajani."

-- Minä en ole terapeutti enkä voi tarjota sinulle ammattiapua. Sen takia ehdotan sinua olemaan yhteydessä ammattilaiseen: http://www.terapeutit.fi/haku.php

"Etköhän sen ole sinä, joka tässä viestiketjussa demonisoit minua."

-- Minä vain toistan mitä olet sanonut. Sinä valehtelet kertoessasi homojen elävän mitä, 33- vai 38-vuotiaiksi tai Venäjän pappien ja piispojen olevan oikeasti ateisteja. Sinä kerrot kuinka liberaalit, homot, feministit, viherpunamitkälie ja ties mitkä muut ryhmät pyrkivät vain tuhoamaan yhteiskunnan ja lopulta koko ihmiskunnan. Tämän lisäksi sinä tarpeen tullen uhoat ja tarpeen tullen esität 'pientä ja heikkoa kristittyä'.

"Sinulle kaikki konservatiivinen kristillisyys on demonisointia, vihapuhetta ja homojen sortamista."

-- Väärin. Minulle demonisointi on demonisointia, vihapuhe vihapuhetta ja homojen sortaminen homojen sortamista.

"Sinä edustat vain itseäsi ja seksuaalista suuntautumistasi."

-- Ja sinä edustat vain omaa egoasi ja sen pönkittämää uhristatusta.

”Joten miksi et hae apua? Onko jumalastasi ollut apua vai onko se sinulle vain tekosyy jäädä tuleen makaamaan?”

Edellä jo totesin, että hyväksyn tilani, jossa en tule koskaan tässä ajassa eheäksi täydelliseksi. Noin se on joka tapauksessa. Mikään tarjoamasi terapia ei tee minusta eheää täydellistä. Se, mitä ihminen voi tehdä on se, että ei kylvä mitään sellaista, mitä ei halua niittää. Haluan pysyä Jumalan tahdossa ja suunnitelmassa. Kaikki muu sen ulkopuolella rikkoo ja riistää ihmistä.

”Minä vain toistan mitä olet sanonut. Sinä valehtelet kertoessasi homojen elävän mitä, 33- vai 38-vuotiaiksi tai Venäjän pappien ja piispojen olevan oikeasti ateisteja. Sinä kerrot kuinka liberaalit, homot, feministit, viherpunamitkälie ja ties mitkä muut ryhmät pyrkivät vain tuhoamaan yhteiskunnan ja lopulta koko ihmiskunnan. Tämän lisäksi sinä tarpeen tullen uhoat ja tarpeen tullen esität 'pientä ja heikkoa kristittyä'.”

Tämä on keskustelupalsta, johon ei kannata tulla loukkaantumaan. Jos ei siedä eriäviä mielipiteitä, kannatta pysyä poissa.

”Minulle demonisointi on demonisointia”

Demonit ovat raamatullinen määritelmä pahoille henkivalloille.
        Ateistien mielestä demoneita ei ole olemassa; on vain pahoja kristittyjä…

• SamiA kirjoitti:

”Joten miksi et hae apua? Onko jumalastasi ollut apua vai onko se sinulle vain tekosyy jäädä tuleen makaamaan?”

Edellä jo totesin, että hyväksyn tilani, jossa en tule koskaan tässä ajassa eheäksi täydelliseksi. Noin se on joka tapauksessa. Mikään tarjoamasi terapia ei tee minusta eheää täydellistä. Se, mitä ihminen voi tehdä on se, että ei kylvä mitään sellaista, mitä ei halua niittää. Haluan pysyä Jumalan tahdossa ja suunnitelmassa. Kaikki muu sen ulkopuolella rikkoo ja riistää ihmistä.

”Minä vain toistan mitä olet sanonut. Sinä valehtelet kertoessasi homojen elävän mitä, 33- vai 38-vuotiaiksi tai Venäjän pappien ja piispojen olevan oikeasti ateisteja. Sinä kerrot kuinka liberaalit, homot, feministit, viherpunamitkälie ja ties mitkä muut ryhmät pyrkivät vain tuhoamaan yhteiskunnan ja lopulta koko ihmiskunnan. Tämän lisäksi sinä tarpeen tullen uhoat ja tarpeen tullen esität 'pientä ja heikkoa kristittyä'.”

Tämä on keskustelupalsta, johon ei kannata tulla loukkaantumaan. Jos ei siedä eriäviä mielipiteitä, kannatta pysyä poissa.

”Minulle demonisointi on demonisointia”

Ateistien mielestä demoneita ei ole olemassa; on vain pahoja kristittyjä…

"Edellä jo totesin, että hyväksyn tilani, jossa en tule koskaan tässä ajassa eheäksi täydelliseksi. Noin se on joka tapauksessa. Mikään tarjoamasi terapia ei tee minusta eheää täydellistä."

-- Kuka tai mikä vaatii sinulta täydellisyyttä? Terapia voisi lisätä eheyttäsi, vaikka ei täydellisyyteen asti.

"Haluan pysyä Jumalan tahdossa ja suunnitelmassa. Kaikki muu sen ulkopuolella rikkoo ja riistää ihmistä."

-- Jumala haluaa sinun olevan rikkinäinen?

"Tämä on keskustelupalsta, johon ei kannata tulla loukkaantumaan. Jos ei siedä eriäviä mielipiteitä, kannatta pysyä poissa."

-- Minä en ole loukkaantunut. Minä vain näytän miten sinä valehtelet ja demonisoit ihmisiä ja ihmisryhmiä.

"”Minulle demonisointi on demonisointia”

Ateistien mielestä demoneita ei ole olemassa; on vain pahoja kristittyjä…"

-- Sanakirjasta:
        Demonisoida: kuvailla pahaksi, haukkua, tuomita, tuhota
        http://www.suomisanakirja.fi/demonisoida

• SamiA
        jason_dax kirjoitti:

"Edellä jo totesin, että hyväksyn tilani, jossa en tule koskaan tässä ajassa eheäksi täydelliseksi. Noin se on joka tapauksessa. Mikään tarjoamasi terapia ei tee minusta eheää täydellistä."

-- Kuka tai mikä vaatii sinulta täydellisyyttä? Terapia voisi lisätä eheyttäsi, vaikka ei täydellisyyteen asti.

"Haluan pysyä Jumalan tahdossa ja suunnitelmassa. Kaikki muu sen ulkopuolella rikkoo ja riistää ihmistä."

-- Jumala haluaa sinun olevan rikkinäinen?

"Tämä on keskustelupalsta, johon ei kannata tulla loukkaantumaan. Jos ei siedä eriäviä mielipiteitä, kannatta pysyä poissa."

-- Minä en ole loukkaantunut. Minä vain näytän miten sinä valehtelet ja demonisoit ihmisiä ja ihmisryhmiä.

"”Minulle demonisointi on demonisointia”

Ateistien mielestä demoneita ei ole olemassa; on vain pahoja kristittyjä…"

-- Sanakirjasta:
        Demonisoida: kuvailla pahaksi, haukkua, tuomita, tuhota
        http://www.suomisanakirja.fi/demonisoida

”Terapia voisi lisätä eheyttäsi, vaikka ei täydellisyyteen asti.”

Mikähän mahtaa olla oma kosketuspintasi terapiaan ja terapeutteihin? Minä olen ollut 2 vuotta yhtäjaksoisessa terapiassa. Minua terapoi Juhani Solantaus.

http://www.beneprax.fi/page5/page12/page12.html

”Jumala haluaa sinun olevan rikkinäinen?

Jumala rakastaa rikkinäisiä ja syntisiä ihmisiä, joten minulla ei ole mitään hätää. Maassa maan tavalla, ja tässä ajassa eletään rikkinäisenä vajavaisena ja syntisenä. Se mitä tämän jälkeen tulee, eletään vasta sitten, kun se tulee.

• SamiA kirjoitti:

”Terapia voisi lisätä eheyttäsi, vaikka ei täydellisyyteen asti.”

Mikähän mahtaa olla oma kosketuspintasi terapiaan ja terapeutteihin? Minä olen ollut 2 vuotta yhtäjaksoisessa terapiassa. Minua terapoi Juhani Solantaus.

http://www.beneprax.fi/page5/page12/page12.html

”Jumala haluaa sinun olevan rikkinäinen?

Jumala rakastaa rikkinäisiä ja syntisiä ihmisiä, joten minulla ei ole mitään hätää. Maassa maan tavalla, ja tässä ajassa eletään rikkinäisenä vajavaisena ja syntisenä. Se mitä tämän jälkeen tulee, eletään vasta sitten, kun se tulee.

"Jumala rakastaa rikkinäisiä ja syntisiä ihmisiä, joten minulla ei ole mitään hätää."

-- Joten rikkinäisyys ja syntisyys ovat hyviä ja positiivisia asioita?

• SamiA
        jason_dax kirjoitti:

"Jumala rakastaa rikkinäisiä ja syntisiä ihmisiä, joten minulla ei ole mitään hätää."

-- Joten rikkinäisyys ja syntisyys ovat hyviä ja positiivisia asioita?

Unohdit kertoa, että mikä on oma kosketuksesi psykiatriaan? Kai nyt sentään olet käynyt psykiatrilla, kun kerran sitä minulle tuon tuosta suosittelet.
        Vai eikö sinun seksuaalisuutesi ja rikkinäisyytesi tarvitse eheytymistä?

• SamiA kirjoitti:

Unohdit kertoa, että mikä on oma kosketuksesi psykiatriaan? Kai nyt sentään olet käynyt psykiatrilla, kun kerran sitä minulle tuon tuosta suosittelet.
        Vai eikö sinun seksuaalisuutesi ja rikkinäisyytesi tarvitse eheytymistä?

Käyn terapiassa tällä hetkellä. Seksuaalisuuteni ei mielestäni tarvitse eheytymistä, ainakaan siinä mielessä kuten Aslanit, Exodukset ja eräät seurakunnat sitä sanaa käyttävät. Minulla on rikkinäisyyden osa-alueita, mutta pyrin vähentämään tätä rikkinäisyyden määrää. Tajuan ettei kaikkea voi korjata ja että osaa rikkinäisyydestäni joudun hyväksymään 'korjaamattomana osana minua ja minuuttani'.

En kumminkaan pidä kenenkään rikkinäisyyttä hyvänä asiana. En ole kateellinen esim. seksuaalisen väkivallan uhrille tämän rikkinäisyyden ja arpien vuoksi. En haluaisi kenenkään kokevan seksuaalista väkivaltaa (tai mitään väkivaltaa, ikinä). Unohdit mainita pidätkö rikkinäisyyttä ja syntisyyttä hyvinä ja positiivina asioina. Ehkä asioina, joita kannattaa lisätä?

• SamiA
        jason_dax kirjoitti:

Käyn terapiassa tällä hetkellä. Seksuaalisuuteni ei mielestäni tarvitse eheytymistä, ainakaan siinä mielessä kuten Aslanit, Exodukset ja eräät seurakunnat sitä sanaa käyttävät. Minulla on rikkinäisyyden osa-alueita, mutta pyrin vähentämään tätä rikkinäisyyden määrää. Tajuan ettei kaikkea voi korjata ja että osaa rikkinäisyydestäni joudun hyväksymään 'korjaamattomana osana minua ja minuuttani'.

En kumminkaan pidä kenenkään rikkinäisyyttä hyvänä asiana. En ole kateellinen esim. seksuaalisen väkivallan uhrille tämän rikkinäisyyden ja arpien vuoksi. En haluaisi kenenkään kokevan seksuaalista väkivaltaa (tai mitään väkivaltaa, ikinä). Unohdit mainita pidätkö rikkinäisyyttä ja syntisyyttä hyvinä ja positiivina asioina. Ehkä asioina, joita kannattaa lisätä?

”ja että osaa rikkinäisyydestäni joudun hyväksymään 'korjaamattomana osana minua ja minuuttani”

Suunnilleen samalla tavalla ajattelen minäkin lisäksi uskon, että Jumala on parantaja, joka parantaa ajallaan. Mikään pakko ei ole olla ehjä täydellinen. Se olisi täysin kohtuuton vaatimus ketä tahansa ihmistä kohtaan.

”Unohdit mainita pidätkö rikkinäisyyttä ja syntisyyttä hyvinä ja positiivina asioina.”

Tässä ajassa syntisyys ja rikkinäisyys ovat asioita, jotka saavat meistä esiin sen, mitä me olemme.
        En kuitenkaan usko, että synti ja rikkinäisyys olisivat itsessään hyviä asioita. Paremmin sanottuna synti ja rikkinäisyys eivät ole päämäärä. Ne ovat mukana matkalla ja matkalle ne myös jäävät.

Uskon, että kaikki korjataan sitten perillä.
        Noin se menee Raamatunkin mukaan esim. rikasmies ja Lasarus.

• Onkohan näillä eutanasiaosastokin, Exit International?
      :)

• beenthere ei kirj.

Ilmeisesti englanninkielen taito on palstan väellä tosi niukassa, kun samasta asiasta tehty aloite ei pure ennen käännöstä.
      Olisin ihan oikeasti luullut muuta. No paras kuitenkin, että hyvät uutiset saavuttavat kuulijakunnan.

• beenthere ei kirj.

Nyt erehdyin pahasti. Perun edellisen moitteeni.

• beenthere ei kirj.

Katsotaan nyt, mitä tästä seuraa. On huhuja, että tämä on vain markkinointikikka ja suunnitelmissa on jotain uutta saman suuntaista kuin ennen, mutta siistimmissä kuoseissa. En tiedä, nähtäväksi jää.
      Toistaiseksi en ole nähnyt syytä luottaa syvästi uskovaan ihmiseen, koska mihinkä se pantteri pilkkuistaan....

• SamiA

Voisi ajatella niinkin, että me ihmiset emme ole kuuluisia täydellisestä seksuaalisesta käyttäytymisestämme.
      Seksuaalisuudessa ei ole mitään sisäänrakennettua eheyttä, joka tulee tasa-arvoisesti kaikille luonnonlahjana.

Epätäydellinen rikkinäinen pärjää ihan hyvin tässä ajassa.
      Mikään pako ei siis ole olla täydellinen seksuaalisesti eheä.

• Homotkin saavat siis mielestäsi homostella aivan rauhassa?

• SamiA
        kekek-kekek kirjoitti:

Homotkin saavat siis mielestäsi homostella aivan rauhassa?

”Homotkin saavat siis mielestäsi homostella aivan rauhassa?”

Saavat toki, mutta jokainen tulee vastaamaan valinnoistaan ja käyttäytymisistään elävälle Jumalalle.

Homoseksuaalinen käyttäytyminen ei ole synnin synonyymi, vaan ihminen on syntinen kaikilla ihmisyyden alueilla. Jokainen meistä vastaa Luojansa edessä valinnoistaan käyttäytymisistään.

• ateistix
        SamiA kirjoitti:

”Homotkin saavat siis mielestäsi homostella aivan rauhassa?”

Saavat toki, mutta jokainen tulee vastaamaan valinnoistaan ja käyttäytymisistään elävälle Jumalalle.

Homoseksuaalinen käyttäytyminen ei ole synnin synonyymi, vaan ihminen on syntinen kaikilla ihmisyyden alueilla. Jokainen meistä vastaa Luojansa edessä valinnoistaan käyttäytymisistään.

Oletko kuullut huhuja siitä, että jumalia ei ole olemassa? Sain luotettavasta lähteestä tiedon, että niitä ei ole, joten sinäkin voit ihan rauhassa olla mitä olet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      212
      3946
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      64
      2508
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      392
      2326
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2243
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1531
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      515
      1295
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1271
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1267
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      72
      1196
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1146
    Aihe