Yksi vielä...

hesuslaine

ja sitten lopetan. Juttuja olisi vielä, mutta ei niitä kaikkia muista.

Menimme lasten ja avovaimoni kanssa uimahalliin. Menin pojan kanssa miesten puolelle ja tytöt omalle.

Siinä sitten menimme pesulle ja löylyyn kunnnes ajattelimme lähteä uimaan.

Annoin pojalle uimahousut ja otin itsekkin. Hieman hämmästelin, että olipa uimahousuissani pitkät narut, hyvä etten kiertänyt niitä muutamaa otteeseen vartaloni ympäri, mutta en antanut asian enempää häiritä.

Hallissa välillä naureskelimme yhdelle miehelle, kun hän oli alushousuissa altaanreunalla ja antoi uima ohjeita lapselleen.
Välilä hän vilkaisi minua ja sanoin vielä avolleni, että miksköhän toi oikein kyylää mua !?

Sitten uimme aikamme ja lähdimme pois.
Menimme pojan kanssa pesulle siinä, kun näin erään miehen tulevan lokerikoille, missä säilytetään uimahousuja ja pyyhkeitä ja hän otti minun uimahousuni lokerikosta ja kokeili niitä eteensä (ei vetänyt siis jalkaansa) ja se lapsi, joka oli hänen mukanansa sanoi miehelle; Joo-o, on ne ihan sopivat !
Mies otti ne ja lähti kävelemään pois.

Minä jäin hölmönä jatkaamaan hiuksieni pesua ja ajattelin, että jos tarpeeseen ottaa niin ottakoon ne housut, kyllä mä niitä uusia saan.

Rupesimme lähtemään pojan kanssa sitten kuivaamaan itseämme, annoin pojalle oman pyyhkeen lokerikosta ja sitten otin omani, kun suureksi hämmästykseksi näin pyyhkeeni takana uimahousut !

Silloin minulle valkeni. Olin ottanut epähuomioissa väärät uimahousut ja mitä ilmeisemmin miehen, joka oli hetkeä aikaisemmin opettanut lastaan uimaan altaan reunalla alushoususillaan ja joka kävi hakemassa omansa pois kun olin suihkussa.

Kun menimme ylös, avovaimoni kysyi, että mitä on tapahtunut kun halusin naama punaisena poistua uimahallista!

Kerroin sitten autossa mitä oli tapahtunut ja avovaimoni ja lapset käkättivät viimeistä päivää, mutta minua ei silloin naurattanut.

Minä pesin hiuksiani

5

1787

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hesuslaine

Tuli joku, minä pesin hiuksiani -juttu tonne alas. Älkää välittäkö siitä, joku moka taas !

• Vedet silmissä

Hih-hih, älä missään nimessä lopeta kertomista, jos sulle noita kommelluksia on sattunut enemmänkin. :-))

En ole pitkään aikaan nauranut niin paljon, kun tota uimahousujuttua lukiessa. Hyvä oli kyllä toikin lastenlipputapaus. Kuvaat hyvin nuo tapahtumat, voin kuvitella silmieni edessä tilanteen, siksi varmaan naurattaakin. Tällaista lisää!

• Hesuslaine

vielä jotain ! Ei ehkä yhtä hauskoja.
        Oikestaan tuossa oli parhaimmasta päästä.

Tässä kun muisti palailee pätkitäin (ikääkin kun on jo 30) niin pistän tulemaan taas jotain.

Tosin nyt ei ole ainakaan pariin kolmeen viikkon sattunut mitään kommelluksia, joten se taitaa vaan merkitä, että alkaa rauhoittua tekemisissään

• Milla

Aamulla töihin lähtiessä otti päähän kun satoikin niin kauheasti. Olin veltto ja ajattelin poiketa tälle palstalle jossa en ole koskaan käynyt. Tämä juttu naurutti mua niin paljon, että silmämeikit jouduin laittamaan uusiksi. Voin vain kuvitella sun naureskelemassa sille alushousumiehelle...

• lina

Joskus välkällä ku on tylsää ja me ollaan atk-luokassa, nii tuun tänne kattomaan näitä juttuja. Aina kyl ajattelen etukäteen et varmaan nolaan itteni siel luokas, koska en voi olla nauramatta hysteerisesti näille jutuille! :D yritä siinä sitten pidätellä naurua. muut vieressä kattoo et mitä toi oikein... hiljanen tyttö muuten olen, mut mä vaan alan aina nauramaan helposti :D ei se mitään, ainaki saan tästä palstasta ilonaihetta! =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3910
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3506
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3118
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2970
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1954
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1948
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1789
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1733
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1721
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1684
    Aihe