Pitkään aikaan vapaa viikonloppu. Kannattaako ukkomiehen mennä Calypsoon iltaa viettämään? Ennen oli ainakin hauska paikka, mitens nykyään?
Onkos Calypsossa vielä menoa?
3
668
Vastaukset
- vähän kokemusta omaava
kävin calypsossa tiuhaan tahtiin 1980-luvun vaihteessa, jolloin siellä oli kova meno.
eksyin sinne pitkän tauon jälkeen 1990-luvun lopulla, ja taso oli laskenut huimasti. samaa porukkaa näki torin laitamilla ja kävelykadulla päivisin.
oletko käynyt viime vuosisadalla, kuin minä? kauhee kun kuulostaa pitkältä ajalta....=(
älä mee calypsoon, vaan vantaan hotelli on tiksissä nykyään in.... - tanja
..Olen käynyt Calypsossa tanssimassa viimeksi kuukausi sitten.Paikka on kiva tanssipaikka (vanhempaa tanssimusiikkia).Entisessä paikassa missä oli disco on nyt karaokea...Mutta onneksi ei kuulu tanssipuolelle.
Käyn aina silloin tällöin eikä moittimista.
Torin porukka ei sinne eksy koska ala-pihalla löytyy kyllä parempia "räkälöitä".
Ikä rakenne on ollut niinä viikonloppuina jolloin olen käynyt 25-70v.
Ei ihan entinen Calypso mutta paljon parempi palvelu kuin Hotellilla. - Eevertti
Kyllä näiden vastausten perusteella painun Calypsoon perjantaina "bailaamaan". Toivottavasti sinne sattuu tulemaan kivoja "tyttösiäkin" juhlimaan rennolla otteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268