Facebook tyypit

Olen seurannut Fb sivustolla olevia ihmisiä ja huomannut että siellä on noin 10 eri ihmistyyppiä nämä kaikki löytyy ainakin omasta kaveripiiristä miten on teillä?

1.Tökkäilijä.Suurinta huvia elämässä nopeasti tökkääminen vuorotellen.
2.Huonojen uutisten etsijä.Linkittää verkkolehdistä aina karmeimmat uutiset ja laittaa niihin :( merkin.
3.Facebook eläjä.Laittaa joka ikisen tapahtuman sivustolle jopa vessassa käymisen.
4.Härnääjä.Laittaa sivustolle yleensä tekstin "nyt vaan odotellaan" tai jotain muuta vastaavaa eikä suostu kertomaan mistä on kysymys.
5.Pelaaja.Lähettää pelipyyntöjä joka ikinen päivä vaikka sanot hänelle kuinka monta kertaa ettet ole kiinnostunut.
6.Katkera sinkku.Laittaa sivustolle joka päivä kuvia joissa kerrotaan miksi nainen on parempi kuin mies tai toisinpäin.
7.Tyhjä profiili.Pyytää kaverikseen mutta sen jälkeen ei tapahdu enää mitään..ei niin yhtään mitään.
8.Haaveilija.yleensä Vanhempi nainen joka on käynyt 80 luvulla kreikassa ym..ja linkittää matka kuviaan aina tasaisin väliajoin.
9.Kännääjä.yleensä perjantai tai lauantai iltaisin alkaa sivustolle tulemaan kappaletta kappaleen perään loputtomana nauhana.
10.Itsetunnon pönkittäjä.Laittaa sivustolle kuvia itsestään vähissä vaatteissa ja odottaa kehuja,

7

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viivi.

En kyllä kuulu noihin mihinkään. Linkkaan usein sivulleni (siis vain omalleni) uutisia ja musiikkilinkkejä ja jos on joitain mielenkiintoisia tapahtumia tulossa. Joskus jos oikein vtuttaa ja on mehukas juttu mitä on itselleni tapahtunut, sen voin kertoa, mutta sitä tapahtuu todella harvoin.

• kylä tääläkin voi kertoilla mehukkaita juttuja ,.

• Viivi.
        HugaZaga kirjoitti:

kylä tääläkin voi kertoilla mehukkaita juttuja ,.

Ei niin mehukkaita sentään voi...

• toteaja.

huuhaa-tyypit olisi paljon mielenkiintoisempi.

• Enää ei löydy minkäänlaisia kun panin vasaran alle koko profiilin käyttäjätunnuksineen.

• ''''''''''''''''''''

Saisko lisätä vielä tämän havainnon:

11. Narsisti. Vaihtaa profiili- ja seinäkuviaan jatkuvalla syötöllä kierrättäen niitä samoja kuvia keräillen peukutuksia. Haukkuu kaikki kanssaan erimieltä olevat. Hyväksyy kenet tahansa kaverikseen. Jos normi tyypillä on fb:ssä tuollaiset tuhat kaveria, niin ei ole yläkerrassa kaikki ok. Julkkikset on erikseen.

• Pitää paikkansa

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4672
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1987
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      131
      1696
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      148
      1265
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1171
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1066
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      963
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      936
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      892
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      858
    Aihe