Ateistit ovat pahoja

addeN

Vihaan teitä ateisteja ja teen kaikkeni jotta saisin teidät näyttämään pahoilta ja moraalittomilta keksimällä ihan uusia määrityksiä ja merkityksiä, joita eivät mitkään sanakirjat tunne.

Jos minulta kysytään, että mitä tuo tuollainen ateismin perusteeton demonisointi oikein on olevinaan, vastaan että en ymmärrä kysymystä. Vaikka tietenkin ymmärrän, sitähän minä teen koko ajan.
Demonisoin ateismia minkä vain ikinä kerkiän.

Jos minulta kysytään, että eikö moinen törkeä valehtelu ole moraalitonta, vastaan että enhän minä mitään valehtele, koska ateistit ovat moraalittomia rikollisia. Minähän vain kerron Totuuden ateismista (enkä suinkaan itsestäni).

Älkää sortuko uustaasuustaasuustaasuustaasuusateismin pauloihin.
Ateismi on pahasta ja ateistit ovat pahoja.

24

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

Eikö tänään tulekaan mitään kameleista?

• L.Lääkäri

Muista lääkkeet !

• 3+19

Joo, lääkkeet. Ja kyllä tuli suusta niin kovaa kiroilemista, että mitenkäs Allah noihin suhtautuu, kun sinä "Adden"siirryyt tuonpuoleiseen. Viha on pahimpia ellei pahin kuolemansynneistä. Rankaisetko lapsiasi, niinkuin kartanolaisilla, manipuloiduilla oli tapana, koska lapsilla on perisynti kaikista lähimpänä.

• atte atteee

"Vihaan teitä ateisteja ja teen kaikkeni jotta saisin teidät näyttämään pahoilta ja moraalittomilta"

Minusta tuntuu, että olet hiljalleen hyväksymässä ateismin omaksi elämänkatsomuksesikin. Et enää osaa todisteita oikein sivuuttaakaan. Olet tosin ehkä vielä hieman prosessissa, mutta kaikki ottaa aikansa...

• krabbiz

..in denial..you'll get over it!

• kirkkovenheilijä

Hienoa ja upeaa . Ennen juhannusta olin vielä ateisti mutta sitten sain todisteet ateismin valehtelusta kun aloin miettimään asioita kuten ei-ateisti . Nyt siis olen simsalabim-zädäm yhtäkkiä muuttunut hyväksi ihmiseksi .

Päätin siis juhanuksen alkajaisiksi laittaa ateismin koetukselle ja jälki oli tuhoisaa ateismille . Otin käyttöön ateismi-tieteen voidakseni tavasta ja tottumuksesta pitää juhannusjuomat kuten juhannussimat kylminä kylmälaukun avulla . Sitten muistin ateistisen tieteen selityksen että kylmälaukku onkin vaan nimitys (kylmä) mutta tokihan sillä myös voi pitää kuuman kuumana . Laukun luvataan siis pitävän kylmän kylmänä ja kuuman kuumana . Lastasin siis jääkylmät juomat laukkuun. Laitoin myös tulikuumaksi kuumennettua tofunakkeja. Ihan varmasti laukku oli laadukas , juomat oli melkein jäässä ja nakit oli tulikuumia ottaessani järjestelyn käyttööni.

Yllätys oli melkoinen , kun viiden tunnin kuluttua ajattelin nauttivani kylmistä juomista ja kuumista nakeista ; juomat olivat ällöttävän lämpimiä ja nakit olivat kylmiä. Ei tietoakaan juomien kylmyydestä ja nakkien kuumuudesta . Näin siis sain todisteen ateisti-tieteen valheellisuudesta , kun olin alkanut ajattelemaan niin kuin hyvä ihminen eli ei-ateisti ajattelee . Tämähän on suora todiste siintä , että jumala on totta , etenkin sellainen jossa on jeesus. Kuinkahan jeesus olisi voinut ratsastaa aasilla jos olisi käyttänyt ateisti-tiedettä; olisiko ollut kivaa juoda taskulämmintä viiniä ja yhtä lämminta jäätelöä syödä!?! Miten ateistit tämän selittävät' ?

Nyt minulla on siis todisteet jumalan olemassaolosta ja säilytän 'kylmälaukkua' huolella hyvässä piilossa, ettei pahat ateistit pääsisi tuhoamaan todistetta jumalasta. Todisteet on olemassa. kyllä minuun voi uskoa, miksi minä semmoista menisin valehtelemaan? Tai kuinka kukaan voisikaan omasta päästään keksiä tällaista tositapahtumaa?

• Helekutti

Tuo oli niin vakuuttava kertomus että tulin uskoon sitä lukiessani. Hallekivaa!

Huomenna menen kirjastoon rähjäämään että miksi niillä on siellä valheellisia evoluutiosta kertovia kirjoja, vaikka kaikki tietävät että maailma luotiin tällaisenaan noin 6000 vuotta sitten. Tämä on Pyhä raamatullinen totuus.
        Ja myöhemmin syksyllä menen rähisemäään samasta asiasta kouluihin.

Miksi lapsille opetetaan paholaisen harhaoppeja miljoonien vuosien iästä ja apinaihmisistä, joita ei ole koskaan elänyt, kuten ei dinosauruksiakaan.
        Tarkoitus on selvästi saastuttaa viattomat neitseelliset lapsiparat humpuukilla, vaikka kaikki mitä ihmisen tarvitsee eläissään tietää löytyy raamatusta.

Kouluissa pitää lapsille opettaa vain raamattua eikä mitään muuta! Ja kaikki homot ja ateistit pitää sijoittaa pakkolaitoksiin, jossa heidät koulutetaan taas normaaleiksi ihmisiksi. Karitsan häät ovat tulossa, kertoivat muinaiset paimentolaiset, jotka kovasti paheksuivat homoja samaan aikaan kun itse nussivat lampaita ja vuohia kedolla sekä harrastivat myös orjakauppaa.

• wannabe commie
        Helekutti kirjoitti:

Tuo oli niin vakuuttava kertomus että tulin uskoon sitä lukiessani. Hallekivaa!

Huomenna menen kirjastoon rähjäämään että miksi niillä on siellä valheellisia evoluutiosta kertovia kirjoja, vaikka kaikki tietävät että maailma luotiin tällaisenaan noin 6000 vuotta sitten. Tämä on Pyhä raamatullinen totuus.
        Ja myöhemmin syksyllä menen rähisemäään samasta asiasta kouluihin.

Miksi lapsille opetetaan paholaisen harhaoppeja miljoonien vuosien iästä ja apinaihmisistä, joita ei ole koskaan elänyt, kuten ei dinosauruksiakaan.
        Tarkoitus on selvästi saastuttaa viattomat neitseelliset lapsiparat humpuukilla, vaikka kaikki mitä ihmisen tarvitsee eläissään tietää löytyy raamatusta.

Kouluissa pitää lapsille opettaa vain raamattua eikä mitään muuta! Ja kaikki homot ja ateistit pitää sijoittaa pakkolaitoksiin, jossa heidät koulutetaan taas normaaleiksi ihmisiksi. Karitsan häät ovat tulossa, kertoivat muinaiset paimentolaiset, jotka kovasti paheksuivat homoja samaan aikaan kun itse nussivat lampaita ja vuohia kedolla sekä harrastivat myös orjakauppaa.

"Ja kaikki homot ja ateistit pitää sijoittaa pakkolaitoksiin, jossa heidät koulutetaan taas normaaleiksi ihmisiksi."

Ei hätää. Isäni oli hyvä kommunisti. Minäkin haluan tulla hyväksi kommunistiksi. Aion muuttaa Fema-leiriin koulutettavaksi.

https://www.google.fi/search?q=fema guillotines&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls

Eliitin lahja maailmalle: Soetoro/Obama.

https://www.google.fi/search?q=barry soetoro&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls

Luulen Barryn saaneen parasta mahdollista Taisto-koulutusta koto-Suomessamme. Hän osaa arvostaa korkealuokkaisuutta. Korkea koulutuslaatumme onkin taannut Pisa-menestyksemme.

- Taisto Sinisalo. Hän sai luokkataistelun kaaderikoulutuksen kommunistien Sirola-opistossa ja opiskeli Moskovan kouluissa vallankumouksen tekoa. Sinisalon joukoille oikeisto oli "luokkavihollinen", jota vastaan käytiin "luokkasotaa". Äärikommunistien, myös Kremlin ohjeiden mukaan vallankumouksen tullessa osa kansasta "neutraloidaan tai eliminoidaan".

http://www.reporadio.fi/otteita.php

Hail messiah

http://www.youtube.com/watch?v=K17kA50c1zs

• 13+1

Juhannussima!
        Jarla perkele, on pilannut tämänkin juoman.

• kirkkovenheilijä
        13+1 kirjoitti:

Juhannussima!
        Jarla perkele, on pilannut tämänkin juoman.

Kyllä. Olen kuullut myöskin tapauksesta, jossa leirikoulun opettajat eivät halunneet työskennellä juhannuksena. Siispä leirikoulussa oli juhannussijaiset!...nyt sitten meni pilalle myös leirikoulut sijaisineen....

• 19+13
        kirkkovenheilijä kirjoitti:

Kyllä. Olen kuullut myöskin tapauksesta, jossa leirikoulun opettajat eivät halunneet työskennellä juhannuksena. Siispä leirikoulussa oli juhannussijaiset!...nyt sitten meni pilalle myös leirikoulut sijaisineen....

Tämä oli nyt huono promo. Ikä-impi eukko/ukko ei ole koskaan saanut kunnolla tuta sitä maailman tärkeintä asiaa. Kyllä me kristityt ja ametistit pärjätään. Pidä sä vaan huoli omista sioistasi, äläkä sotkeudu ssaannnnoiiisssaasssaas.

• häh häh?

Yritit pitää juhannussimat kylminä kylmälaukussa??
        Mitäs Juha siihen sanoi?

• Uusi luomus

Minäkin alan pikkuhiljaa väsymään negatiivisuuteen, mitä täällä saa osaksi.

• yurki1000

Hei Uusi luomus.

Haluan kannustaa sinua.

Matteuksen evankeliumi:
        5:12 Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä teidän palkkanne on suuri taivaissa. Sillä samoin he vainosivat profeettoja, jotka olivat ennen teitä.

Ilmestyskirja:
        22:12 Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.

Meital Trabelsi: "Kiitos elämälle"

http://evotuhat.wordpress.com/meital-trabelsi/

shalom
        jyrki

• Uusi luomus

Kiitos yurki1000!

• yurki1000

Jumalan siunausta.

• krabbiz

Joo, mä oonki aika paha heppu. Eix jea.

• "Ateistit ovat pahoja"

I'm not.

• Zeiss 10

Jos herkeisin negatiiviseksi kyynikoksi,
        silloin olisin jo pitkällä ateistisen maailmankatsomuksen
        tikkailla.

• tasapuolisuus tärkeä

Minä en koskaan hauku ateisteja yleisesti, koska se olisi rasistista kansanryhmää vastaan kiihottamista. Jos minulla joskus on pieni ja nopeasti ohimenevä tarve suhtautua arvostelevasti ateisteihin, teen sen kertomalla pienen esimerkin jostakin pahatapaisesta ja huonostikäyttäyvästä ateistista, jolle käy tarinassa yleensä huonosti (paha saa palkkansa). Saatan osoittaa, että tämä oli vain seurausta ateismista, mutta eihän tietysti kaikille ateisteille välttämättä käy huonosti, koska toisilla on hyvääkin tuuria ja onnistuvat välttämään Herran rangaistuksen ja jopa liki kausaaliset seuraamuksetkin.

Toisaalta yleensä aina kevennän kertomuksen ilmapiiriä ottamalla ateistisen epäonnistujan ja huonon ihmisen rinnalle jonkun hyvin käyttäytyvän ja menestyvän henkilön ja ateistisuuden vastapainoksi hän on aina kristitty. Näin kertomuksissa säilyy raikas tasapainoisuus eikä kukaan voi niitä kuunnellessaan tuntea jääneensä osattomaksi tai kokea viiteryhmänsä tulleen syrjityksi kertomuksessa.

• olet narsisti

"Ateistit ovat pahoja"

En tunne yhtäkään hyväntahtoista tai kivaa uskovaista.
      Sinäkin olet pelkkä nolla.

• uskoaonse

Menitkö satanallisen tekopyhän uskovan yllytykseen mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      45
      10986
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      36
      2861
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      28
      2016
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      141
      1835
    5. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      197
      1279
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      16
      1260
    7. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      74
      1203
    8. 99
      1056
    9. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      60
      1048
    10. Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:

Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn
      Maailman menoa
      206
      1040
    Aihe