Evoluutio vai

luominen

http://www.kotipetripaavola.com/evoluutiovailuominen.html

Talo tarvitsee rakentajan, auto valmistajan ja kello suunnittelijan. Loogisesti toimiva luomakunta tarvitsee luojan eli Jumalan.

Jeesus sanoo:
Johanneksen evankeliumi:
14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

Suosittelen Raamatun sanaan tutustumista. Vuoden 1930/38 KirkkoRaamattu on hyvä käännös se on käänetty suoraan sanasta sanaan, kuten Raamatun täytyykin olla käännetty.

http://www.testimoniesofheavenandhell.com/

3

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Evotuutio uskonto

Evoluutio on enimmillään jonkinlainen sci-fi-uskonto. Sopiva sci-fi-romaanin aiheeksi. Mutta romaanitasollakin törmäisi samoihin mahdottomuuksiin, joihin tiedemiehet.

Evoluutiota ei ole muussa muodossa kuin tunnettu ja todistettu vaihteli mikrotasolla, mikroevoluutio.

• Ajatelkaa itsekin

Elävällä olennolla ei ole missään elämän muodossa aikaa odottaa elämän edellytysten kehittymistä huippuunsa, koska elämä päättyisi odotusaikana ennen kuin se pääsisi edes kunnolla alkamaan. Voidaksemme nauttia elämän kannalta tarpeellista ravintoa tai vaikkapa happea, on meillä oltava täysin kehittyneet järjestelmät niitä varten, jos joku tekijä puuttuu, vaikkapa keuhkojen kyky vaihtaa hiilidioksiidi happeen, niin seuraa välitön kuolema, tai oikeammin elämä jää käynnistymättä. Elämän monimutkaisuus edellyttää valmiiden järjestelmien ilmestymistä yhdessä hetkessä. Ihminen selviää ilman munuaisia muutaman päivän. Meillä ei olisi ollut aikaa odottaa niiden muodostumista miljoonaa vuotta, se on yksinkertaisesti tieteissatua, jonka voi käydä koska tahansa kumoamassa missä tahansa sairaalassa dialyysiosastolla.

• Ihanko totta väittä, ettei ole eläviä eliöitä, joilla ei ole toimivia keuhkoja? Ja pyydät muita ajattelemaan?

Okei, ironiaahan tuon täytyi olla. Pelkään vain, että palstan uskovaiset ottavat tuon tosissaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      271
      3376
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      103
      1673
    3. 66
      1233
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1067
    5. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      57
      1033
    6. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      50
      976
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      961
    8. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      199
      871
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      42
      807
    10. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      782
    Aihe