Laina ulkomailta?

Utelias20

Hei,

Kenelläkään kokemusta lainan hankkimisesta ulkomailta..? Työsähköpostiin
tulee jatkuvasti noita "yksityisiltä" lainantarjoajilta edullisia lainatarjouksia..yleensä
n. 3% korolla. Kenelläkään kokemuksia noista..ja millaisia? Vaativat kuitenkin
aina sen lainansiirtomaksun etukäteen..muutaman satasen. Vähän arveluttaa
maksaa etukäteen.

349

14795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Deletoi heti

      Täysin varmasti jokainen noista on 100 % huijausta. Mitään lainaa et tule koskaan saamaan mutta menetät tietysti maksamasi ennakkomaksun.

      Noihin ei kannata kenenkään langeta. Kukaan luotettava ja asiallinen lainan antaja ei ota sitä riskiä että lainaa asiakkaalle toiseen maahan ilman että hänellä jo on kyseisessä maassa toimipiste tai useampi. Maksamattomien lainojen periminen olisi sen verran hankalaa että riski ei kannata.

      Lisäksi kukaan luotettava lainaaja ei ota lainasta ennakkomaksua vaan kulut vähennetään lainasummasta.

      Noiden ainoa oikea osoite on sähköpostin roskakori.

      • Anonyymi

        Höpö höpö on niitä rehellisikiä lainan myöntäjä
        ainakin itse Rankasta 2%korolla 400000€lainan jota ei saa mistään muualta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö on niitä rehellisikiä lainan myöntäjä
        ainakin itse Rankasta 2%korolla 400000€lainan jota ei saa mistään muualta.

        Mikä pankki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä pankki

        Minulle Elias myönsi lainaa 3 % korolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä pankki

        Hei!
        Mistä pankista sinulle myönnettiin lainaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei!
        Mistä pankista sinulle myönnettiin lainaa?

        Elias on yksityishenkilö, vauras herra.


      • Anonyymi

    • tarjuska7

      Hei!

      Onko ne sellaisia, joissa puhutaan "hoono suomi" , ne ainakin on arveluttavia. Millaisia sinulle tulee? Mistä maista? Onko kaikki esim. Virosta? Onko niillä omat nettisivut, puhelinnumerot jne,

    • Utelias20

      Hei,

      No juu..kyllähän ne vähän huonosti suomeksi on kirjoitettu..mutta luulen,
      että käyttävät jotain Googlen käännöskonetta.
      Virosta ei ole mun mielestä yhtään tullut..mutta esim. tuolta pahanmaineisesta
      Nigeriasta tulee. Ja USA:sta tullut yksi ja esim. Intiasta tuli juuri.
      Kyllähän ne tarjoavat sellaisella 3% prosentin korolla pääsääntöisesti
      lainaa..pitkällä maksuajalla. Itse olen saanut pari laskelmaa, jossa olen
      olen aikeissa ottaa 40000€ lainan 12v maksuajalla..jolloin kk-erä jää alle
      300€. Olisihan se edullista lainaa, mutta kun pitäisi etukäteen maksaa aina
      150-400€. En kyllä rohkene.
      Ei niissä nettisivuja ole mun mielestä ollut..puh.nroja kai joissakin ollut.
      Mutta kieltämättä vähän epämääräisiä

    • chevy-girl

      Heip

      Laitoin myös kyselyä "James Smith" nimiselle hepulle ja jotta rahaa saisi (siis luottohan on JO myönnetty *heh heh*) pitäisi western unionin kautta siirtää rahaa 460 euroa tilinomistaja Ogbeifun Egualeaye:lle yllättäen Nigeriaan (eikä ainakaan mun kuukkeli moista häiskää löydä??)..

      Kyselin että mitenkä voin häneen luottaa kun tuo summa olisi varattuna sähkön katkaisuvaroituksen maksamiseen ja jos heille maksan jo ovatkin huijareita niin tuottaa perheelleni kohtuuttomia vaikeuksia sitten kun en voikaan sähkölaskua maksaa..

      Vastaukseksi tuli sitten seuraavaa:
      "Hyvää päivää

      Sain sähköpostin ja ystävällisesti ymmärtää sen sisällön.

      No minun omasta näkökulmasta, mielestäni pelkäät, koska olet
      kuullut huijauksia verkossa ennen ja myös usko, että tämä laina prosessi
      omasi voisi todella onnistua, kun maksu on suoritettu.

      Elämässä tiedät yhden onnistuisi hän / hän on oikeutettu
      useita riskejä, kuoppia ja kaikenlaisia sympaattinen moves.a menestyvän miehen
      koskaan huomiota ihmisten epäonnesta kaikki hän tekee on tehdä omia
      yrittää ja nähdä, jos siellä ei ole erilainen.

      Sinun taloudelliset vaikeudet ja vammaisuuteen tänään voidaan tuoda
      historia voitko ottaa uskon askel ja poistaa taloudellisen
      hätäkutsun et household.You ei tarvitse profeetallinen palveluksen ja
      kertoa tämä liiketoimi on 100% aito, koska pyyntö on
      on dully hyväksytty ja rekisteröity täällä työtämme ja kaikki
      laittoman varmasti oikeuden eteen ja meidän yritys ei voi
      tuo maine alas, koska 460 €

      Maksut per-sana on pakollinen maksu ja se on pakollinen kaikille
      Asiakas riippumatta tilaasi ja maan puolella, lainattu meidän
      perustuslaki, se on haitallista, lainanantajan tai yritys ollut
      Ensimmäinen osapuolena maksaa hänen asiakkaansa tai toisen
      osapuoli pöytäkirjan Non asuin Tax Charges.doing se on
      nonjudicial ja varmasti rangaistaan tämän lain.

      Joten kaikella kunnioituksella rouva näen tämän tapahtuman olevan paras
      tilaisuus voit hyödyntää nyt ja antaa sen siirtää sinut
      koska 460 € ei todellakaan ole hyvä idea.In elämän, jos yrität
      pelastaa henkesi, saatat lopulta löysä ja jos yrität menettää
      se joitakin hyödyllisiä vuoksi olet varmasti pelastaa sen.

      Muista ei ole mitään haittaa yrittää ja lupaan teille, että tämä
      Kauppa iloa perheen ja kääntää elämän suuntaa
      taloudellisesti.

      Liitetty tähän Sähköposti on takuuselvitykseen meidän barrister n
      Chambers barrister Mary, joka on myös todistaja tähän järjestelyyn.

      Minä odotan nopeaa reagointia ennakoida askeleen eteenpäin
      liiketoimi.

      Kiitos

      Mr.James Smith"

      ja sitten tuli oikeen semmoinen 'kehystetty' kuukkelin-kääntäjällä tehty diplomintapanen jossa he vakuuttavat kaiken olevan turvallista ja luotettavaa ja ja ja..

      empähän tiedä.. melkein kyllä tekisi kuitenkin mieli ottaa riski ja koittaa.. sittenhän se olisi nähty.. lomarahoista kuitenkin vielä jokunen satanen jäljellä ja johonkin 'turhanpäiväsyyksiin' ne kuitenkin tulee hassattua...

      • Utelias20

        Heips,

        No juu..ihan saman kaavan mukaan nuo mullekin osoitetut "lainanpäätökset"
        ovat menneet.
        Eli lainapäätös tulee takuuvarmasti ja ollaan valmiita myöntämään.
        Ja saa isonkin lainan pitkällä maksuajalla ja pienellä 3% korolla, joten kyllähän
        se kieltämättä houkuttelee. Itsellä ainakin olisi tarvetta saada isohko laina, jotta
        saisi nuo vanhat velat yhdistettyä ja siten pienentää kk-kuluja.

        Itsellä tällä hetkellä vaadittaisiin "vain" 182€ etumaksua..mutta olen ainakin
        toistaiseksi vielä empinyt.
        Mutta jos nyt meinaat ottaa sen riskin, niin ilmoitteletko, miten kävi..?


      • nasse-66
        Utelias20 kirjoitti:

        Heips,

        No juu..ihan saman kaavan mukaan nuo mullekin osoitetut "lainanpäätökset"
        ovat menneet.
        Eli lainapäätös tulee takuuvarmasti ja ollaan valmiita myöntämään.
        Ja saa isonkin lainan pitkällä maksuajalla ja pienellä 3% korolla, joten kyllähän
        se kieltämättä houkuttelee. Itsellä ainakin olisi tarvetta saada isohko laina, jotta
        saisi nuo vanhat velat yhdistettyä ja siten pienentää kk-kuluja.

        Itsellä tällä hetkellä vaadittaisiin "vain" 182€ etumaksua..mutta olen ainakin
        toistaiseksi vielä empinyt.
        Mutta jos nyt meinaat ottaa sen riskin, niin ilmoitteletko, miten kävi..?

        Älkää nyt hyvät ihmiset edes harkitko etumaksun lähettämisä! Kyseessä on päivänselvä huijaus, joita netti on pullollaan. Miksi kukaan ulkomailla asuva tarjoaisi sähköpostin välityksellä lainaa tuiki tuntemattomille ilman vakuuksia ja luottotietojen tarkistamista!


      • Hanki edunvalvoja!

        "tuo summa olisi varattuna sähkön katkaisuvaroituksen maksamiseen ja jos heille maksan jo ovatkin huijareita niin tuottaa perheelleni kohtuuttomia vaikeuksia sitten kun en voikaan sähkölaskua maksaa.."

        "empähän tiedä.. melkein kyllä tekisi kuitenkin mieli ottaa riski ja koittaa.. sittenhän se olisi nähty.. lomarahoista kuitenkin vielä jokunen satanen jäljellä ja johonkin 'turhanpäiväsyyksiin' ne kuitenkin tulee hassattua..."

        Ei HELVETTI jos tämä ei ole provo niin pakko on ihmetellä miten täysin pihalla ja sekaisin olevat ihmiset saavat vapaasti hoitaa omia talousasioitaan. Hommaa hyvä ihminen edunvalvoja itsellesi; aivan selkeästi et itse ymmärrä omaa etuasi.

        Muijalla on sähkön katkaisuvaroitus päällä ja miettii että laittaisiko nämä rahat sähkölaskun maksamisen sijaan jollekin nigerialaiselle tyypille joka lupaa lainata rahaa kunhan saa etumaksun!

        Usko nyt hyvä ihminen että nuo viestit ovat täyttä huijausta ja KUKAAN EI OLE KOSKAAN SAANUT NOILTA TYYPEILTÄ SENTTIÄKÄÄN lainaa.

        Miksi ihmeessä joku lainanantaja haluaisi etumaksun, kun voi aivan yhtä hyvin vähentää nuo kulut lainasummasta?


      • gfh007James
        Utelias20 kirjoitti:

        Heips,

        No juu..ihan saman kaavan mukaan nuo mullekin osoitetut "lainanpäätökset"
        ovat menneet.
        Eli lainapäätös tulee takuuvarmasti ja ollaan valmiita myöntämään.
        Ja saa isonkin lainan pitkällä maksuajalla ja pienellä 3% korolla, joten kyllähän
        se kieltämättä houkuttelee. Itsellä ainakin olisi tarvetta saada isohko laina, jotta
        saisi nuo vanhat velat yhdistettyä ja siten pienentää kk-kuluja.

        Itsellä tällä hetkellä vaadittaisiin "vain" 182€ etumaksua..mutta olen ainakin
        toistaiseksi vielä empinyt.
        Mutta jos nyt meinaat ottaa sen riskin, niin ilmoitteletko, miten kävi..?

        Voi mikä myötähäpeä...vieläkö on ihmisiä mitkä menee tähän huijaukseen!? =D

        Voin kertoa että melko uutena tähän huijaussoppaan on tulleet sellaiset huijaukset että esim nettiautossa tai netti motossa olleesta tavarasta tehdään ostotarjous ja iitäkin pitäis maksaa 300€ kuljetuskustannuksia etukäteen western unionin kautyta :D Ja kauppahinta tuo etukäteismaksu olisi olevinaan maksettu myyjän paypal tilille ja vapautuu heti kun siirto WU:n kautta on hoidettu. HEH EHE

        Ja jos ensin lupaa että joo kyllä tehdään kaupat ja sitten peruu niin tulee vielä sähköpostia että asiasta on tehy ilmoitus FBI:lle ja asia on heillä jo tutkinnassa



        HAHHA HHAHH AHHA UUUH....kuolen nauruun!


      • provoprovo
        Hanki edunvalvoja! kirjoitti:

        "tuo summa olisi varattuna sähkön katkaisuvaroituksen maksamiseen ja jos heille maksan jo ovatkin huijareita niin tuottaa perheelleni kohtuuttomia vaikeuksia sitten kun en voikaan sähkölaskua maksaa.."

        "empähän tiedä.. melkein kyllä tekisi kuitenkin mieli ottaa riski ja koittaa.. sittenhän se olisi nähty.. lomarahoista kuitenkin vielä jokunen satanen jäljellä ja johonkin 'turhanpäiväsyyksiin' ne kuitenkin tulee hassattua..."

        Ei HELVETTI jos tämä ei ole provo niin pakko on ihmetellä miten täysin pihalla ja sekaisin olevat ihmiset saavat vapaasti hoitaa omia talousasioitaan. Hommaa hyvä ihminen edunvalvoja itsellesi; aivan selkeästi et itse ymmärrä omaa etuasi.

        Muijalla on sähkön katkaisuvaroitus päällä ja miettii että laittaisiko nämä rahat sähkölaskun maksamisen sijaan jollekin nigerialaiselle tyypille joka lupaa lainata rahaa kunhan saa etumaksun!

        Usko nyt hyvä ihminen että nuo viestit ovat täyttä huijausta ja KUKAAN EI OLE KOSKAAN SAANUT NOILTA TYYPEILTÄ SENTTIÄKÄÄN lainaa.

        Miksi ihmeessä joku lainanantaja haluaisi etumaksun, kun voi aivan yhtä hyvin vähentää nuo kulut lainasummasta?

        "Ei ******** jos tämä ei ole provo niin pakko on ihmetellä miten täysin pihalla ja sekaisin olevat ihmiset saavat vapaasti hoitaa omia talousasioitaan."

        Oikeassa olet. Selvä provo. Näin pönttöjä ihmisiä ei ole oikeasti olemassa, ei edes b-luokan komedioissa.


      • Anonyymi
        Utelias20 kirjoitti:

        Heips,

        No juu..ihan saman kaavan mukaan nuo mullekin osoitetut "lainanpäätökset"
        ovat menneet.
        Eli lainapäätös tulee takuuvarmasti ja ollaan valmiita myöntämään.
        Ja saa isonkin lainan pitkällä maksuajalla ja pienellä 3% korolla, joten kyllähän
        se kieltämättä houkuttelee. Itsellä ainakin olisi tarvetta saada isohko laina, jotta
        saisi nuo vanhat velat yhdistettyä ja siten pienentää kk-kuluja.

        Itsellä tällä hetkellä vaadittaisiin "vain" 182€ etumaksua..mutta olen ainakin
        toistaiseksi vielä empinyt.
        Mutta jos nyt meinaat ottaa sen riskin, niin ilmoitteletko, miten kävi..?

        älä hyvä ihminen lähde kateetomiin lupauksiin itse menetin 1300 euroa eikä raha
        tullut tilille pyydettiin vielä 950 euroa siinä vaiheessa tein topin enkä maksanut sillä olisin jo maksanut paljon asioita suhtautukaa varovasti jos ei ole selkeät ohjeet lainaa neuvotellessa ulkomaalaisiin lainoihin ovat ystävällisiä ja puhuvat ystävästä ja hyvästä asiakkaasta niin kauan kuin laitat rahaa jos et laita ystävyys ja rakkaus loppuu siihen


      • Anonyymi

        Maksoin joo ja mitään ei tullut sama tuli minulle!! Lopuksi pyydettiin 6000 se jäi sitten siihen mut menetin 1000 e yhteensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksoin joo ja mitään ei tullut sama tuli minulle!! Lopuksi pyydettiin 6000 se jäi sitten siihen mut menetin 1000 e yhteensä.

        Minulle kävi että tarjottiin lainaa ranskasta 5000€ 48 kk maksajalle kuukausi maksu125€ laina sopimus oli tehty puolassa ensiksi piti maksaa 109€ jotain pankin maksujen luvattiin sen jälkeen laina tilille tämän jälkeen pyydettiin lainan vakuutusmaksua 225€ ja taas luvattiin rahat tilille tämän jälkeen muka paperit menivät valtiovarainministeriön ja sinne olisi pitänyt maksaa 179€ eli huijausta koko laina pisti pelin poikki sen jälkeen rupesivat uhkailemaan viranomaisilla laitoin viestiä heille että olen ottanut jo poliisiin yhteyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle kävi että tarjottiin lainaa ranskasta 5000€ 48 kk maksajalle kuukausi maksu125€ laina sopimus oli tehty puolassa ensiksi piti maksaa 109€ jotain pankin maksujen luvattiin sen jälkeen laina tilille tämän jälkeen pyydettiin lainan vakuutusmaksua 225€ ja taas luvattiin rahat tilille tämän jälkeen muka paperit menivät valtiovarainministeriön ja sinne olisi pitänyt maksaa 179€ eli huijausta koko laina pisti pelin poikki sen jälkeen rupesivat uhkailemaan viranomaisilla laitoin viestiä heille että olen ottanut jo poliisiin yhteyttä

        Hei, kysyivätkö kuvalista henkilölisyystodistusta? Jos kysyivät laitoitko kuvan? Jos laitoit onko tullut ikävi yllätyksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle kävi että tarjottiin lainaa ranskasta 5000€ 48 kk maksajalle kuukausi maksu125€ laina sopimus oli tehty puolassa ensiksi piti maksaa 109€ jotain pankin maksujen luvattiin sen jälkeen laina tilille tämän jälkeen pyydettiin lainan vakuutusmaksua 225€ ja taas luvattiin rahat tilille tämän jälkeen muka paperit menivät valtiovarainministeriön ja sinne olisi pitänyt maksaa 179€ eli huijausta koko laina pisti pelin poikki sen jälkeen rupesivat uhkailemaan viranomaisilla laitoin viestiä heille että olen ottanut jo poliisiin yhteyttä

        Sama juttu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, kysyivätkö kuvalista henkilölisyystodistusta? Jos kysyivät laitoitko kuvan? Jos laitoit onko tullut ikävi yllätyksi?

        Haluaisin myös tietää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu

        Onko bank atlantisch tuttu kellekkään?


    • TheRista

      ALASKA JUSTINE is scam and thief!!!
      Home Loan is scam and thief!!!
      People, don`t believe them any single word they are lyers!
      They both promised me to send me loan when i pay.
      • "Alaska Justine" Ogbeifun Egualeaye, Edo State, Uromi Nigeria own me
      200 USD
      • "Home Loan" Umida Umidova,#6, Sansad Marg, Parliament Street, Delhi owns me 150 USD

      • Most use brain!

        Whay dit you pay them? Are you grazy? Well now you know!


      • Ei vittu. :-DDDDDDDD
        Most use brain! kirjoitti:

        Whay dit you pay them? Are you grazy? Well now you know!

        Plus this moron did not even learn after onet time; he had to go and make the same mistake TWICE!

        Kuule pässi, kun et tuolta Nigerian Justinelta saanut lainaa vaikka 200 dollaria etumaksua maksoit, niin sinun oli sitten ihan pakko vielä tunkea Delhiin 150 euroa??????????

        Ihan tosi, hommaa itsellesi edunvalvoja. Et ole täysijärkinen etkä kykene itse hoitamaan raha-asioitasi.


    • Onko joku saanut lainan oikeasti? Minulle lähetti lainatarjouksen compagnie de financement foncier SA..

      • scamartist

        Tuo sähköpostiosoite "@europe.com" on ilmainen sähköpostipalvelu (en.wikipedia.org/wiki/Mail.com). Pankin asiakaspalvelija ei käytä sellaista.

        Sitä paitsi jokainen lainatarjous, jossa velallinen joutuu ensin lähettämään rahaa velkojalle on huijaus. Jos jäät odottamaan viestiä henkilöltä joka on maksanut etumaksun ja saanut lainan, joudut odottamaan pitkään - sellaista ei nimittäin tule.


      • gtsv

        Jospa ottaisit sieltä googlen kautta yhteyttä kyseiseen rahoituslaitokseen. Sinulle selviäisi, ettei heillä ole mitään tekemistä vastaanottamasi sähköpostin kanssa. Eikä siellä tunneta "virkailijaa", jonka kanssa olet viestitellyt. Että voivatkin hädänalaiset ihmiset olla naiiveja ja hyväuskoisia!! Ei, ei ja vielä kerran ei, yksikään asiallinen rahalaitos ei tarjoa yhtään mitään ulkomaille sähköpostin kautta!
        Krp:llä taitaa olla satoja kaltaisiasi huijattuja listoillaan. Kun jokin on liian hyvää ollakseen totta, se ei ole totta. Olen pahoillani velkavaikeuksistasi, mutta käytä nyt hyvä ihminen ne kolmesataa omiin lyhennyksiisi eikä jonkun huijarin elatukseen.


      • Ei-ole-todellista

        "Voiko tuohon luottaa?"

        No ei voi luottaa. Yritä nyt hyvä ihminen tajuta että JOKAINEN, siis 100-prosenttisesti JOKAINEN tuollainen "lainatarjous" jossa pyydetään etumaksua, järjestelymaksua yms. on puhdas huijaus!!

        Yritä nyt miettiä asiaa järjellä ja vastaa tähän hyvin yksinkertaiseen kysymykseen: miksi nuo firmat pyytävät etumaksua, järjestelymaksua yms? Miksi ne eivät ota tuota maksua rahasta, jonka sinulle lainaavat? Eli esim. lainaavat sinulle 10 000 euroa, ja tuo 10 000 euroa lukee lainasopimksessa, mutta saatkin tilillesi 9600 euroa; loppu menee niihin järjestelykuluihin.

        "Mutta täältä ei ole keneltäkään tullut vastausta onko joku maksanut ja saanut laina? Muita vastauksia on tullut ja ne on varmasti miljoonaan kertaan huomioitu joten turhaan enää siitä jankuttaa, eli vastaisko joku nyt.."

        No voi vittu sentään!! Ethän sinä oikeasti voi olla noin tyhmä, ethän?? Heittäydyt tyhmemmäksi kuin olet. Täällä ei ole tullut vastausta keneltäkään joka olisi maksanut ja saanut lainan ihan vaan siitä syystä että koko MAAILMASSA ei ole yhtään ainoaa ihmistä joka olisi oikeasti saanut lainan noita tyypeiltä.

        Nähtävästi epätoivoinen tilanteesi alkaa jo vaikuttaa järjenkäyttöösikin etkä enää ymmärrä omaa parastasi. Ihan tosi, deletoi jokainen tuollainen lainatarjousviesti niitä lukematta. Sen on täysin varmasti paras vaihtoehto.


    • yhh-äittylinen

      Mä laitoin tonne Nigeriaan etumaksuu 310€ vikat rahat jo kuukaus sitten. Ei ole lainaa tullut eikä kukaan vastaa pankissa mun kyselyyn. Lainaa olisi tarvinnu rästi vuokriin 2 kk ajalta. 15.12 mun pitäs maksaa 1200€ mut mitä mä nyt teen, en saa Suomen lainaa ko luottotiedot menneet. En saa unta ja juon ahhistuksee v*ttaa niin.

    • yhh-äittylinen

      Onko kukaan kokeillut tota Ranskan lainaa kertokaa mulle miten kävi? Muuten ssaan häädön tammikuus jos en jostain saa rahhaa. Sit viel muksut. Helppistä nyt!

      • ölegsmv

        Nigerian "lainaa", ei Ranskan.


    • LainTuliTilille

      No jopas rahat tuli äsken tilille :) 40 tonnia massii ja korko 3 %

      • yhh-äittylinen

        Kertoisko mistä sä sait ne ?.


      • LainTuliTilille
        yhh-äittylinen kirjoitti:

        Kertoisko mistä sä sait ne ?.

        Ranskasta. Nyt shoppailee :)


      • Empäusko

        En usko. kunhan provoat.


      • lottoava
        LainTuliTilille kirjoitti:

        Ranskasta. Nyt shoppailee :)

        puhutko totta kiinostas tietää


      • LainTuliTilille
        lottoava kirjoitti:

        puhutko totta kiinostas tietää

        En puhu totta :) on teitä vaan niiiin helppo vedättää :D


    • Tyhmäsaaollamutta

      Noista huijauksista puhuttu joka mediassa jo toistakymmentä vuotta ja edelleen joku menee vipuun. En ymmärrä?????

    • kahvitsyliin

      Älkää nyt jumalauta viittikö tuota oikeustoimikelvotonta edunvalvontaa tarvitsevaa yh äitiä enempää kiusata. Johan sokea reettakin näkee sen trolliksi tai älyllisesti erittäin rajoitteiseksi

    • älämenevipuun

      Huijaus. Mitään rahaa et tule koskaan saamaan vaan menetät omasikin. Epätoivoisten ihmisten pettämistä koko touhu.

    • lainaaja

      HUOMASIN kopteri netin yhteydessä ilmoituksen on yksityinen rahan lainaajaa kuvan kanssa.ajattelin vaan kun on noit ilmoituksia onkohan kukaan mistään saanu lainaa näistä.viralisen oloiselta vaikutti

    • lainaaja

      jos on vaik luottotiedot joltaiin menneet niin joku voi kokeilla siis vastaisiko joku onko saanu näit yksityisiltä ulkomailta lainaa

    • LainanSaanut

      No mä ainaski sain just tuolt Ranskasta lainan helmikuussa. Hain 40tuhata, mut sain vaa 35 tuhatta. Ei haitannut. Ostin vuokrakämppään uudethuonekalut ja viihdekeskuksen. Suomessa en olis saanu lainaa ko työtön ja luottotiedot miinuksella !! Viel on muutama tonni lainarahaa jälel, iihanaa!

      • lainaaja

        hei tuliko laina nopeasti sit tilille ku olit maksut vaadittavat maksut maksanu.


      • lainaaja

        minusta tuntuu aika luotettavalta jo alustavan tarjouksen saanu


      • LainanSaanut
        lainaaja kirjoitti:

        hei tuliko laina nopeasti sit tilille ku olit maksut vaadittavat maksut maksanu.

        Joo viikossa tuli massit tilille.


      • uunot
        lainaaja kirjoitti:

        minusta tuntuu aika luotettavalta jo alustavan tarjouksen saanu

        Höpö höpö ei täällä,kukaan ole saanut "nigerialaispankkiireilta" rahaa. Ei kai kukaan lainaa työttömille luottotiedottomille! Tänne voi kuka vaan kirjoittaa vaikka mitä sontaa, niin taitaa mennä täydestä. Huijaripankkirit tienaa isot rahat, kun köyhät luotttiedottomat heille "etumaksuja" lähettää, ja kun heillä ilmeisedti on joka maassa noita samoja huijausilmoituksia :)


      • lainaaja
        LainanSaanut kirjoitti:

        Joo viikossa tuli massit tilille.

        kiitos tiedosta uskon sua mulekin tulossa isompi laina joka pelastaa minut samasta paikasta.voin suositella muillekkin tätä stan foxia hän taitaa olla ainut rehellinen näistä.


      • lainaaja
        lainaaja kirjoitti:

        kiitos tiedosta uskon sua mulekin tulossa isompi laina joka pelastaa minut samasta paikasta.voin suositella muillekkin tätä stan foxia hän taitaa olla ainut rehellinen näistä.

        vakuutusmaksun hoidan tänää ja sitten odottelen rahoja tilille.tämä laina pelastaa minut ulosotolta.ei yö unet mene enää.säästös mul noi vakuus maksut ym hoitanu tälle.nopeeta toimintaa .kokeilkaa STAN FOXIA hyvät ihmiset


      • jeesuskintulee

        Vai on laina tulossa...ootas, vielä pitäis maksaa tämmönen 367,- varainsiirtomaksu...Nii nyt tuli viel tieto tuosta tilinperustuspalkkiosta 74,- ja sitten me heti lähetetään Teille tämä laina....Meistä riippumattomista syistä asia viivästyy...maksamalla 288,- hoitopalkkion asianajotoimistolle saatte lainanne pikimmiten....


      • OnnellinenNyt_

        Mä sain lainan tuolta ja pääsee vihdoin toteuttamaan haaveeni ja reissaamaan. Life is good :)


      • lainaaja
        OnnellinenNyt_ kirjoitti:

        Mä sain lainan tuolta ja pääsee vihdoin toteuttamaan haaveeni ja reissaamaan. Life is good :)

        samoin minä ei unettomia öitä enää .niin epäilijät käytäntö tämä ensin vero maksu.varaoinsiirto ja vakuutusmaksu..kokeilkaa.uskokaa jo


      • lainaaja
        OnnellinenNyt_ kirjoitti:

        Mä sain lainan tuolta ja pääsee vihdoin toteuttamaan haaveeni ja reissaamaan. Life is good :)

        menikö sulla monta päivää ku olit kaikki maksanu rahat tilil näky.tänään maksoin vakuutusmaksun.kaikki maksettu


      • lainaaja

        mulle jo tieto rahat siirretty tilille ootan vaan sit niitä montako päivää menee


      • lainaaja

        onnellinen nyt.mä olen hoitanut 3 maksua sinne .montako sinä jouduit.


      • jeesuskintulee

        On nää hilpeitä nämä Nigerian prinssinakkien rahoittajat! Juu aika monta päivää menee, ennenkuin tajuat, ettei sieltä mitään lainarahaa ole itsellesi tulossa! Krp:n talousrikososastolla teitä on jo satoja ilmottelemassa huijattuja vakuusmaksujanne.


      • lainaaja

        kuules minä en ole työtön ensinäkään ja rahat tulee ranskasta ei nigeriasta.


      • OnnellinenNyt_
        lainaaja kirjoitti:

        onnellinen nyt.mä olen hoitanut 3 maksua sinne .montako sinä jouduit.

        Mä maksoin kaikki maksut ni rahat oli tilillä 5 päivässä! Oon työtön ja luottotiedoton ja lainaa 20 tuhatta.


      • lainaaja
        OnnellinenNyt_ kirjoitti:

        Mä maksoin kaikki maksut ni rahat oli tilillä 5 päivässä! Oon työtön ja luottotiedoton ja lainaa 20 tuhatta.

        mulla velkoja saan tällä lainalla hoidettua.


      • lainaaja
        lainaaja kirjoitti:

        mulla velkoja saan tällä lainalla hoidettua.

        kiinostaa tää lainan kulku operatio montako maksua joutuu maksaa sinne.


      • lainaaja
        OnnellinenNyt_ kirjoitti:

        Mä sain lainan tuolta ja pääsee vihdoin toteuttamaan haaveeni ja reissaamaan. Life is good :)

        hei jouduitko lopuksi jotain lainan suojaus maksua maksamaan.


      • dvhffnfbnjgjb

        Epäilen, että itse et ole maksanut vielä ensimmäistäkään etumaksua, trollailet vain.


      • OnnellinenNyt_
        lainaaja kirjoitti:

        hei jouduitko lopuksi jotain lainan suojaus maksua maksamaan.

        Kyllä maksoin kaikki pyydetyt maksut välittömästi :)


      • Usko.jo
        lainaaja kirjoitti:

        hei jouduitko lopuksi jotain lainan suojaus maksua maksamaan.

        Yhäkö se feikki-pankkiiri lypsää sulta "toimitusmaksuja"? Sinuna viheltäisin jo pelin poikki. Hae ennemmin esim. Takuusäätiön lainaa jolla kuittaat velat yhdellä lainalla. Nää mr. Foxit ja Eliakset huijareita, uskoisit jo. Ja teinit täällä vedättää sua 6-0 että muka ovat näiltä huijareilta saaneet lainoja !


      • lainaaja
        LainanSaanut kirjoitti:

        Joo viikossa tuli massit tilille.

        lainan saanut .itse uskon sinua olet saanut stan foxilta lainan.kysyn vielä kerran oikeestikko sait kunt täällä epäilijöitä ja jo haukut ym saanu.vastaatko lainan saanut vielä kerran saitko oikeesti lainan stan foxilta


      • lainaaja

        lainan saanut oikeestiko tuli laina tilille.vähä jo jännittää lainaajaa.vastaatko.kiitos


      • Anonyymi
        uunot kirjoitti:

        Höpö höpö ei täällä,kukaan ole saanut "nigerialaispankkiireilta" rahaa. Ei kai kukaan lainaa työttömille luottotiedottomille! Tänne voi kuka vaan kirjoittaa vaikka mitä sontaa, niin taitaa mennä täydestä. Huijaripankkirit tienaa isot rahat, kun köyhät luotttiedottomat heille "etumaksuja" lähettää, ja kun heillä ilmeisedti on joka maassa noita samoja huijausilmoituksia :)

        Ei niin kyllä saa rahjo odottaa joita ei koskaan tule


    • mitenon_

      Moi. Onko kukaan luottotiedoton ja työtön saanut Eliakselta lainaa? Hän ilmoittelee usein näillä palstoilla, tosin suomenkieli onnetonta. Ja arvaisko laittaa vuokrarahat etumaksuihin. Toisaalta tekisi mieli ottaa riski jos sen lainan saisikin! V*tuttaa tää rahattomuus..

      • jeesustuskintulee

        Heti kun vaaditaan etumaksuja, on kyseessä huijari. Piste. Käytä vuokrarahat vuokraasi äläkä typeryyksiin.


      • wsdwdwdidiid

        Miksi eivät vähennä tilinsiirtomaksuja maksettavasta lainasummasta?


      • ninnuliiini

        Mä sain Eliakselta 20t lainaa. Lupasi lainan viikossa, mut menikin pari viikkoa. Luulin jo, ettei lainaa tulekaa, mut tulihan se. Aika isot etumaksut joutu vaan maksaa :)


      • lottooja

        saitko eliakselta lainan ja paljoko etumaksut ?puhutko totta,kirjotitko suomeks?lottooja mies utelee


      • lottooja
        ninnuliiini kirjoitti:

        Mä sain Eliakselta 20t lainaa. Lupasi lainan viikossa, mut menikin pari viikkoa. Luulin jo, ettei lainaa tulekaa, mut tulihan se. Aika isot etumaksut joutu vaan maksaa :)

        saitko tosiaan lainan eliakselta olko monta etumaksua


      • lottooja
        ninnuliiini kirjoitti:

        Mä sain Eliakselta 20t lainaa. Lupasi lainan viikossa, mut menikin pari viikkoa. Luulin jo, ettei lainaa tulekaa, mut tulihan se. Aika isot etumaksut joutu vaan maksaa :)

        ninnuliini vastaisitko lottooja miehel.saitko eliakselta oikeesti lainan.tää olis lottoojan mahis?joku totta kirjoittaa eikä vitsail?


      • lottooja
        lottooja kirjoitti:

        ninnuliini vastaisitko lottooja miehel.saitko eliakselta oikeesti lainan.tää olis lottoojan mahis?joku totta kirjoittaa eikä vitsail?

        ninnuliini ettet vedätä vaan kun tääll oikeesti jotkut apua tarttee ja kokeilu mahdol on.kuulostas todelta.ettei tää sivu ihan lööperiä ole koko ajan


      • lottooja

        hei ninnuliini elias mukavalta hepulta vaikuttaa eikä tnnu olevan ahne niinkuin kettu.oot voinu lainan saahakkin.pitäsköhän koittoo niin viel enemmän olis kossuu varaa juua.


      • lottooja
        ninnuliiini kirjoitti:

        Mä sain Eliakselta 20t lainaa. Lupasi lainan viikossa, mut menikin pari viikkoa. Luulin jo, ettei lainaa tulekaa, mut tulihan se. Aika isot etumaksut joutu vaan maksaa :)

        vastaisko ninnuliini rehellisesti tuliko laina eliakselta ja oliko pitkä prosessi.tärkeetä tietää oikeesti


      • lottooja

        ninnuliini saito lainan eliakselta tosiaan ite aikeis hakea viel mietin ettei etunaksu menis hukkaan,ei muuta.ei olis nimit varaa menettåå etumaksua sit luottaen että laina tulee,


    • kaikki_on_totta

      Minäkin sain lainaa. Massia tuli sellaiset 40.000 euroa. Lisäksi sain viikon lomamatkan Karibealle. Eilen pullahti DHL:llä laatikko shampanjaa, luvattiin vielä ilmainen kausikortti Pariisilaiseen bordelliinkin. Kaikki ihan tosta vaan tuntemattomalta ulkomaalaiselta. Kyllä nyt elämä hymyilee.

      Nyt kaikki kipin-kapin lähettämään toimitusmaksuja näille ihanille ihmisille.

      • lainaaja

        montako maksua pitää maksaa.kiinostaa tietä .minä olen 3 maksanu.


      • lainaaja

        kiinostaa tietää montako toimitusmaksua maksoit että laina tilillä itse olen 3 maksanu.vastaisitko kaikki on totta tään


      • OnnellinenNyt_
        lainaaja kirjoitti:

        kiinostaa tietää montako toimitusmaksua maksoit että laina tilillä itse olen 3 maksanu.vastaisitko kaikki on totta tään

        Kolme maksua maksoin.


      • lainaaja
        OnnellinenNyt_ kirjoitti:

        Kolme maksua maksoin.

        kiitos eli onnellinen nyt 3 toimitusmaksuako maksoit ja sit 5 päivässä rahat tilillä. kysyn vaan siks tiedän varautua tältä stan foxiltako


    • zzippu

      Lainaaja, kertoisitko tuon ranskalaisen luottoja myöntävän yrityksen nettiosoite. Vähän kiinnostaisi sivuja vilkaista :) Googlen avulla en niitä löytänyt.

      • lainaaja

        etin sen sulle kohta kannattaa yrittää vaan joutuu ne maksut maksaa.ilo mielin autan


      • lainaaja

        niin googlesta ei löydy laitta suoraan sähköpostia just tuohon osoitteeseen minkä annoin.minä vahingos sain tän osoitteen.


    • zzxqwäm

      No voi teidän kanssa, toi Stan Fox on ilmiselvästikin huijari! Ei ees yrityksellä ole nettisivuja ja höh. Ei ne kaikki huijarit. Nigeriassa asu, vaan osa asuu muuallakin. Mut kerro Lainaaja miten rahojen saamisen kanssa kävi. Mikset Suomessa hakenut lainaa rehhelliseltä pankilta jos sulla työpaikka ja luottotiedot ok.

      • lainaaja

        sepä se en saanu isompaa lainaa.olis kerral hoitanu pienet pois.en luota netti yhdistelmä lainoihin eivät anna mulle outoa ikä jo yli 50.ilmotan ku rahat tilillä menee 5 p


    • hiemanutelias

      Lainaaja kuinka paljon sulla meni yhteensä rahaa noihin kolmeen etumaksuun?

      • lainaaja

        maksanu jo yli palkan verran


    • Älyhoi54

      Kaikki jotka tosissaan miettivät lainan hankintaa ulkomailta niin ajatelkaa, lainaisitteko itse esim. Bulgariaan tai Italiaan tuntemattomalle ihmiselle 20000 euroa. Vastaus on että ette. Siis miksi joku sieltäpäin lainaisi?

    • Lainantarvitsija

      Kiinnostaisi tietää että oikeastikko saitte Stan foxilta lainaa :O

      • Lainantarvitsija

        Voisitko kirjotella mun kanssa spostitse?


      • OnnellinenNyt_

        En täällä rupea henk.koht kirjeenvaihtoon :) Jos sulla lainoista kysyttävää kannatta se sp-viesti lähettää suoraan ulkom.pankkiireille.


      • lainaaja

        mä maksoin 3 maksua ja sit tieto että lainan suojaosuus viel niin raha tilillä että ranskan pankki suojaa lainan.olko sulla samma juttu.sit raha heti tilil. mä keskiviikkona hoidan suoja usuus rahan vestren unioniin


      • OnnellinenNyt_
        lainaaja kirjoitti:

        mä maksoin 3 maksua ja sit tieto että lainan suojaosuus viel niin raha tilillä että ranskan pankki suojaa lainan.olko sulla samma juttu.sit raha heti tilil. mä keskiviikkona hoidan suoja usuus rahan vestren unioniin

        Jep ihan sama juttu mulla.


      • Onnistuihan

        Mulla kans oli sama juttu! Tosin meni hetki ennen kuin lähdin rahojani siirtelemään, säästin siis ne rahat! Olin aivan varma etten saa ikinä laina rahoja, mutta 6pv meni viimeisen maksun jälkeen että laina rahat olivat tilillä! 3% korolla 50 000e ja 25v maksuajalla!


      • OnnellinenNyt_

        Hienoa että säkin sait lainan :) Kannattaa varautua myös siihen, ettei lainaa myönnetäkään, kaverini ei saanut Foxilta lainaa eikä saanut jo maksamiaan toimitusmaksujakaan takas oli ihan raivona. Aika jännäähän tää on kun saa jänskättää et tuleeko rahoja vai ei :) Niinkuin rahapeliä'pelais.


      • lainaaja
        OnnellinenNyt_ kirjoitti:

        Jep ihan sama juttu mulla.

        kiitos onnellinen nyt mullakin vähä meni että sain rahat taas kokoon ,keskiviikkoa hoidan loppu maksut utelias miksi ei kaverisi saanu lainaa .aika jännää on minä jo paljo maksanu sinne vielä suoja osuus.mullakin viineset rahat menee.tosiaan rahapeliä.olen saanu sopimuksen liite viralliselta tuntu


      • lainaaja
        lainaaja kirjoitti:

        kiitos onnellinen nyt mullakin vähä meni että sain rahat taas kokoon ,keskiviikkoa hoidan loppu maksut utelias miksi ei kaverisi saanu lainaa .aika jännää on minä jo paljo maksanu sinne vielä suoja osuus.mullakin viineset rahat menee.tosiaan rahapeliä.olen saanu sopimuksen liite viralliselta tuntu

        ja mä maksunu sinne palkan verran mut perjantaina sielt pankista virallisen näköinen tieto se suojaosuus viel niin 3 h päästä laina maksetaan tilille.tuliko sulle siet pankista samal tieto.sijotan loput rahani


      • lainaaja
        lainaaja kirjoitti:

        kiitos onnellinen nyt mullakin vähä meni että sain rahat taas kokoon ,keskiviikkoa hoidan loppu maksut utelias miksi ei kaverisi saanu lainaa .aika jännää on minä jo paljo maksanu sinne vielä suoja osuus.mullakin viineset rahat menee.tosiaan rahapeliä.olen saanu sopimuksen liite viralliselta tuntu

        onnellinen nyt miten pitkälle kaveri makso toimitus maksuja.mulla pienenstä kiinni se suojaosuus ja viimeset rahat menee.


      • lainaaja
        Onnistuihan kirjoitti:

        Mulla kans oli sama juttu! Tosin meni hetki ennen kuin lähdin rahojani siirtelemään, säästin siis ne rahat! Olin aivan varma etten saa ikinä laina rahoja, mutta 6pv meni viimeisen maksun jälkeen että laina rahat olivat tilillä! 3% korolla 50 000e ja 25v maksuajalla!

        onnistuihan VOITKO VASTATA REHELISESTI SAITKO LAINAN TOSIAAN .TÄSS VÄHÄ JÄNNITTÄÄ JO lainaaja


      • lainaaja

        sain kyllä vasta eilen maksettua viimeset maksut nyt nenee yli pääsiäisen kun tuleeko rahat vai ei ja jos ei tule niin en usko yhteenkään netti ulkolaiseen rahoittajaan sen verran uskovainen olen että uskon saavani rahat tuolta.joku tosiaan vastaa tähän.työ este en päässy keskiviikkona hoitamaan.jopa iltarukouksesssa että tämä onnistuu


      • lainaaja
        lainaaja kirjoitti:

        onnistuihan VOITKO VASTATA REHELISESTI SAITKO LAINAN TOSIAAN .TÄSS VÄHÄ JÄNNITTÄÄ JO lainaaja

        kiitos onnistuihan se saan nukuttua ens viikon uskon sinua että sait rahat .mulla tosi hätä on et sinä minua huijais.miten muuten takasi maksu sit pitääkö vestern unioniin viedä laina erät.


      • lainaaja
        Onnistuihan kirjoitti:

        Mulla kans oli sama juttu! Tosin meni hetki ennen kuin lähdin rahojani siirtelemään, säästin siis ne rahat! Olin aivan varma etten saa ikinä laina rahoja, mutta 6pv meni viimeisen maksun jälkeen että laina rahat olivat tilillä! 3% korolla 50 000e ja 25v maksuajalla!

        onnistuihan saitko tosiaan lainarahat ettet pelleile minun kanssa.samalla lailla olet menetellyt,lainaaja


      • lainaaja

        kyllä minä sinua uskon ei ne rahat heti tillä näy nenee mullakin varmaan pääsiäisen yli.tuliko sulle tieto pankista rahat siirretty tilille oliko heti 3h päästä kun viimeisen maksoit


      • lottooja
        Onnistuihan kirjoitti:

        Mulla kans oli sama juttu! Tosin meni hetki ennen kuin lähdin rahojani siirtelemään, säästin siis ne rahat! Olin aivan varma etten saa ikinä laina rahoja, mutta 6pv meni viimeisen maksun jälkeen että laina rahat olivat tilillä! 3% korolla 50 000e ja 25v maksuajalla!

        onnistuihan oon utelias mies saitko tuolta ketulta lainan?


      • fvetv575ggugjjy5

        Keskity nyt niiden velkojesi maksuun äläkä haaveile uudesta lainasta.


    • lainaaja

      tosin meinasin jo luovuttaa ja perua mutta sittten jatkoin sisukas ku olen vielä suojaosuus ja sit pitäs massit tilil olla .mielenkiintonen touhu ilmottelen miten käy.näin pitkällä tää juttu ja ihan pankista lainapaperi liite tullu ym.luotan siihen se raha tulee.

    • lainaaja

      ollu kyllä mielenkiintoinen hakuprosessi stan foxilta en luovuta ku ji yhtäpitkällä maksuis kun onnellinen nyt .suojaosuus lainalta puuttuu ihan pankista olsähköposti.

    • OnnellinenNyt_

      En tiedä tosiaan miks mun kamu ei sitä lainaa saannu. Laitto kaikki rahansa niihin etumaksuihin ja vuokrarahatkin! Onnaks sen vanhemmat tuli hätiin ja makso vuokran. Tällaista tää lainan haku on ku on luottotiedot menny eikä Suomesta lainaa saannu (

      • lainaaja

        hei pääskö kaveris jo että makso suoja osuuden lainasta eli yhtäpitkälle kuin iest teit.


      • lainaaja

        kirjoitusvirhe eli pääskö kamus yhtä pitkälle ku sinä.multa se suojaosuus vaan enää mäkin hoitanu ku spinu kaikki maksut tähän asti.jännittää jo


      • lainaaja

        tulko heti tieto että rahat siirretty tilille mulle lupasivat ku suojaosuus niin 3 tunnin päästä siirtäävät


    • kiinnostunut.olen

      Lainaaja, minkäniminen pankki lainan myöntää? Oliko lainapaperit englanniksi vai ranskaksi? Ihan mielenkiinnosta kyselen.

      • lainaaja

        natix pankki ja oli englanniks lisä teksti sähköpostina suomi


    • kiinnostunut.olen

      Lainaaja vielä lisäkysymyksiä, miten ison lainan hait ja kuinka pitkä takaisinmaksuaika sekä kuukausierä? Tarkistivatko luottotiedot eli pitääkö ne olla kunnossa?

      • lainaaja

        25.000 e 10v .ei tarvinnut luottotietoja .varaudu saap makksaa etumaksuja.ensin pienen summan hain ilmoittivat mulle että tarjoovat isomman ainakin jännää touhua on


      • lainaaja

        meinasin itse jo perua mutta houkuttelivat takasi isommalla lainalla.kyll jännät ajat saisin pienet velat hoidettua kaiiki pois.


      • yeyfyfrghhugtjt

        Oletko harkinnut Takuu-Säätiön järjestelylainan takausta tai kuntasi sosiaalista luottoa? Vaihtoehtona ulosotolle, joka ei sekään paha juttu ole.


    • VähänVinkkiä

      Natix-nimistä pankkia ei ole, Natixis-niminen löytyy, mutta se on tietääkseni vain yritysasiakkaille. Tuo isommalla lainalla houkuttelu maksamaan lisämaksuja kielii selkeästä huijauksesta. Samoin huonolla suomenkielellä olevat tekstit, luottotietoja ei tsekata ym ja Western Unionin käyttö rahanvälityksessä!!! Mä veikkaan, että yrittävät nyhtää sulta "maksuja" niin kauan, kunnes sulla ei enää ole rahaa, sitten kaverista ei kuulu mitään. Lainaa näiltä tyypeiltä ei kyllä heru, valitan, mutta näistä tyypeistä on varoitettu jo 90- luvulta lähtien, silloin kijeet oli paperisia huijauskirjeitä. Ovat kyllä taitavia väärentämään asiakirjoja aidon näköisiksi. Mutta rikolliset osaavat sen taidon, esim. väärennetyt passit, väärennetyt setelit ym. Toivottavasti sulla sen verran fyrkkaa, että pärjäät seur tilipäivään, mutta älä enää maksa tuolle tyypille lisää!! Tai sun asiahan tää on.Niinkuin joku tuolla kirjoitti, hae ihmeessä lainaa Takuu-Säätiöltä: isompi laina jolla velat kuittaat pois.. ja nämä lainaa muka saaneet ovat jotai feikkejä :) huomaa tekstien kir.tyylistä :)

      • lainaaja

        tämä sama pankki ja laina sopimus teyty väärin kirjoitin siinä on alle kijoitus ym. kyl ne myöntää yksityisille varmaan sitä kautta pari saanu nettikirjoittajaa onnellinen nyt ainakin.no pitkälle olen edennyt katon loppuun asti .


      • lainaaja

        piti laittaa kopio 1d muodossa henkkareista,tämä firma just estää rikollista toimintaa ja sen takia suojausraha niinkun onnellinen nyt kirjoitti sama homma


    • lainaaja

      må ite vähän alus koviselin niitä et perun lainan mut tää stan foxs kirjoitti hän laillisissa puitteissa lainaa ja notaari ym ja asianajaja hoitaa sit he viel että olen kantaasiakas aika varmalta tuntuu ku suoja osuus vaan että laina suojataan rahanpesulta yn laina numero ym katotaan miten käy keskiviikon jälkeen.jos saan tuolta sen 25.000 e jää vielä velkaa voi loput yrittää takuu säätiöön mun velat yli niiden rajan kohta menee luottotiedot mut katotaan miten käy.ilmoitan tänne joa laina tulee

    • velkakierretappi

      Dzooz Bush lainas mulle kaks miljoonaa ja tosi hyvällä takaisinmaksulla. Vain satanen kuussa eikä korkoja.

      • lainaaja

        mikä tämä paikka joiduitko paljo etu maksuja laittaa .katotaan miten mun käy ,riittikö suomenkieli sähköpostiin.hyvä jakaa kokemuksia .tuliko raha nopeasti tilil


      • Happy_Girl-
        lainaaja kirjoitti:

        mikä tämä paikka joiduitko paljo etu maksuja laittaa .katotaan miten mun käy ,riittikö suomenkieli sähköpostiin.hyvä jakaa kokemuksia .tuliko raha nopeasti tilil

        Mä sain kans 2 miljoonaa ja laina-aika 55 v. Maksan satasen kuussa. Life is so cool now. Lähen Karibialle maanantaina next week :) Joo, kerro sit keskiviikkona ku saat sen lainan, paljon tsemppiä sul. Mä sain tän lainan os. Trustloanfirm. I can recommend it now!!


      • hätäaputarve
        Happy_Girl- kirjoitti:

        Mä sain kans 2 miljoonaa ja laina-aika 55 v. Maksan satasen kuussa. Life is so cool now. Lähen Karibialle maanantaina next week :) Joo, kerro sit keskiviikkona ku saat sen lainan, paljon tsemppiä sul. Mä sain tän lainan os. Trustloanfirm. I can recommend it now!!

        Voisitko lainata minulle siitä pienen osan vain 2000 euroa tai 3000 euroa ptemmällä maksuajalla? Ei ole liikaa pyydetty, jos sinulla on sydän paikallaan. Maksan aivan varmasti takaisin ja meille molemmille jää hyvä mieli. Luonnollisesti teemme kaikki paperit.


      • Happy_Girl-
        hätäaputarve kirjoitti:

        Voisitko lainata minulle siitä pienen osan vain 2000 euroa tai 3000 euroa ptemmällä maksuajalla? Ei ole liikaa pyydetty, jos sinulla on sydän paikallaan. Maksan aivan varmasti takaisin ja meille molemmille jää hyvä mieli. Luonnollisesti teemme kaikki paperit.

        No kyllä mä voisinkin, jos mulla olis noi rahat, mu sorge no money. Just joking :)


      • Anonyymi
        Happy_Girl- kirjoitti:

        Mä sain kans 2 miljoonaa ja laina-aika 55 v. Maksan satasen kuussa. Life is so cool now. Lähen Karibialle maanantaina next week :) Joo, kerro sit keskiviikkona ku saat sen lainan, paljon tsemppiä sul. Mä sain tän lainan os. Trustloanfirm. I can recommend it now!!

        Höpön höpön kuka lainaa 2miljoona 55v maksu ajalle kerro minulle millaiset oli etu maksut kun raha oli tilillä uskotko itsekään tähän soopaan


    • lainaaja

      ei se just tilil keskiviikkona näy mut kirjoittelen kun näkyy.jännät ajat joo tuon stan fox äijän kuva oli kopteri netis sieltä minä keksin aluksi tän jutun .kerta näin pitkäl en luovuta.sulle hyviä lomia jos tuo raha mulle tulee kesälämal kyl jonnekin lähen.ja laitan huushollin uuteen uskoon.vähä haaveilen jo.ensin velat äkkiä hoidan.loput säästöön

      • ehdottaja

        Jos ja kun saat sen 25 000, niin voitko lainata siitä minulle 2000? Maksaisin varmasti takaisin. Minulla ei ole just nyt varaa maksaa mitään etumaksuja, joten en voi lainata ulkomailta. Enkä kotimaastakaan mistään virallisesta paikasta, koska minulla ei ole luottotietoja.


      • lainaaja

        en lainaa sillä olen yksnäinen ihminen kaikki menee omaan käyttöön nyt lainaajaa lopettaa palstalla kirjoittelun .saa olla velkojen kans rauhassa.kaikkille jatkot


    • lainaaja

      kiitos onnellinen nyt tiedoista suojaosuuden maksoin ja posti tuli rahat siirretään 3 h kuluttua tilille.nyt vaan sit odottelen rahoja ranska eu maa no ne 5 päiväs tulis.lainaajan kiroitella tänne .jo meinannu uskaltaa kun tuntemattomat rahaa vail.minä asiani hoidan ja nautin sit lainasta.menee kodin sisustus ym velat ensin hoidanei enää yö unet mene.onneks kamus sai muulta sit lainaa

    • lainaaja

      kiitos kaikille jotka samasta paikasta saaneet lainaa ja auttaneet minua asiassa.paistaa aurinko vielä risukasaankin.niin suomalaiset nettifirmat elkää mainostako isoja lainoja kun ette myönnä.olisin kerralv velat hoitanu yhdel lainal.kokeilin kaikki .vakityö ja vielä luottotiedot kunnos.lainaaja toivottaa onnea kaikille lainanhakijoille ulkomailta ja sisua.

      • ihminenhädässä

        Minun tilanteeni on nyt todella paha enkä voi saada mistään oikein luottoa. vAkituinen työpaikka on. Ajatettelin, että voisitko lainata minulle 1500-2000 euroa toukokuun loppuun tai kesäkuun puoleen väliinm saakka? Sinulla on kyllä varaa, kun saat sen 25 000 euroa ja tiedän että sinulla on sydän paikallaan.


      • VoiVoi-

        Tärkein asia, johon kukaan ei ole vielä osannut antaa minkäänlaista selitystä.

        Jotta saisi lainaa, pitää maksaa ainakin seuraavat:

        - vero
        - varainsiirtomaksu
        - vakuutusmaksu
        - suojamaksu

        Lainaajan mukaan nämät ovat enemmän kuin hänen kuukausipalkkansa, joten sanotaan nyt vaikka 2500 euroa.

        Lainaaja on lainannut 25 000 euroa ja siitä on tehty paperit.

        Miksi Stan Fox is yksinkertaisesti ota noita 2500 euron kuluja päältä pois, ja siirrä rahaa vain 22 500 euroa? Yksinkertaisinta, helpointa, nopein tapa.

        Niin, miksi?

        Todella paljon toivon että tämä "lainaaja" on joku pitkästynyt trolli joka viihdyttää itseään vetämällä päivästä toiseen yhä oudompaa tarinaa ja roolia. Koska vaihtoehto on aivan liian karmea ajateltavaksi - se että tuollaisia ihmisiä on oikeasti olemassa.

        No, jos "lainaaja" ensi viikolla tulee tähän ketjuun hehkuttamaan rahojen saapuneen, niin tiedän olleeni oikeassa. :-)


      • lainaaja

        en ole kehuja tyyppiä en kommentoi enempää .koska hätäni oli suuri.kiitos ja hyvästit tälle pallstalle.ainakaan ilmaiseksi tullut mitään .se tästä.olen jo keskiikäinen en hehkuttelele hyvästit vaan.oikea olen ,hätä suuri en kirjoittele enempää .


    • kiinnostunut.olen

      Onnea lainan saamisen johdosta ! Taidampa minäkin hakea samalta henkilöltä lainaa, odottelinkin jo miten sun lainan käy enkä uskaltanut aiemmin hakea isojen kulujen vuoksi. No nyt minäkin uskallan hakea..

    • nenneee

      Lainaaja kerro sit kun rahat on TILILLÄSI. Sitten vasta uskon, että laina on todella myönnetty. Valitettavasti taitaa käydä niin ettei rahoja tule näkymään. Uskon tämän lainaajan kyllä olevan ihan oikea ei trolli

    • lainaaja

      joutui jo pilkan kohteeksi .nyt lopetan itse ketjun.kaikille hyvää onnea elämässä.tulette tähän ikään...

    • lainaaja

      KYKKÄ OLEN IHAN OIKEA KOVAN KOULUN KÄYNY ELÄMÄSSÄ eikä ilmaisiksi ole tippunut mitään.ei kannata miettiä minun palkka tuloja ja ihan itse huomasin tämän ilmoituksen stan foxista kopterinetin kautta kuvakin herrasta.ei kannata minun elämääni miettiä enkä ole ainut joka rahaa hakenu sivulta lukee,se siiitä

      • järkeevaille

        Ihan itse olet heittänyt huijarille 2500,- ja ihan itse yllytät muita tekemään saman perässä. Rahan hakeminen on eri asia kuin saaminen.


      • lainaaja

        en ole yllättäny ketään hakemaan auttanu olen ja neuvonu.kasvakaa aikuiseksi sivut laitan kiinni hyvästit kaikille.


      • nbnbtnbnnjnmny
        lainaaja kirjoitti:

        en ole yllättäny ketään hakemaan auttanu olen ja neuvonu.kasvakaa aikuiseksi sivut laitan kiinni hyvästit kaikille.

        OnnellinenNyt_ ja muut ovat kirjoitelleet ihan kieli poskessa juttujaan. On täysin varmaa, ettet tule saamaan senttiäkään rahaa lainaksi Stan Foxilta. Olet ollut herkkäuskoinen. Toivottavasti et masennu liikaa ja keksit jonkun ulospääsyn ongelmistasi. Vaihtoehtoja ei ole kovin paljon. Kokonaisvelkamääräsi saattaa olla liian suuri Takuu-Säätiön järjestelylainan takaukselle, etkä voi muualtakaan saada lainaa. Ulosotossa olisi se hyvä puoli, että saisit ainakin mielenrauhan itsellesi.


    • lainaaja

      ja minun tilanne kaikkea pitää kokeilla muut ovat isompia summia saaneet ja omat on rahani .toinen jalka jo hautaan menos ja erakko ihminen kaikki lähiomaiset mullan alla.niin jokainen taplaa tyylillään .en kommentoi enempää

      • VoiVoi-

        Ei, nimenomaan kaikkea EI pidä kokeilla. Ei vaikka olisi miten vanha, miten erakko ja toinen jalka haudassa.

        Esimerkiksi ihmisen joka on rahavaikeuksissa ei todellakaan kannata kokeilla laittaa useampaa tuhatta euroa "ranskalaiselle" (luultavimmin Nigeriasta) huijarille. Kylmä totuus on että mitään lainaa et tule tuolta Stan Foxilta (joka tietenkään ei ole hänen oikea nimensä, ja valokuvakin on jostain satunnaisesta tyypistä netistä poimittu) yhtään senttiä.


    • uskomatonta1

      Uskot sä oikeesti kun jotkut sanoi saaneensa 2 miljoonaa lainaa ja lyhentää satasen kuussa??

    • lainaaja

      hei enkä uskalla edes tänne kirjoittaa kun rahan anojia ji on js syytelyitä.nyt tosiaan lopetan,kysykää sukulaisiltanne lainaa keillä on minulla ei.

    • kiinnostunut.olen

      Lainaaja moi. Olisi kiva jos sitten vielä laittaisit tänne viestin, jos ne rahat saat tilille. Minä en vielä ole uskaltanut lainaa hakea kun täällä varoitellaan huijarista!!? Minulla olisi kyllä lainantarve, mutta vielä emmin. Mukavaa pääsiäisen odotusta sinulle. Ja älä välitä noista rahan kerjääjistä.

    • lainaaja

      laitan viestin ja olen loukkaantunut osalle tänne kirjoittajista.kuten itse lukenut jotkut on saanu lainaa tältä,samoin.ise olen rehellinenihminen valehtelu ja kehuminen ei kuulu elämääni eikä yllyttäminen.neuvoja antanu se siitä.

    • lainaaja

      kyllä uskon että onnelinen nyt ja joku muu on saanu lainan stan foxilta,samat maksut maksaneet ku minä.nyt HYVÄÄ PÄSIÄISTÄ KAIKILLE ja luin aiemmin joku joulukuussa saanu lainan täältä.on miten on kokeitu tämäkin .tämä raha pelaamiseen menny ym.

      • VihainenNyt_

        On aivan 100-prosenttisen varmaa, että kukaan ei ole saanut lainaa ulkomailta. Rehellinen luotonantaja ei pyydä koskaan mitään etumaksuja, vaan vähentää ne asiakkaalleen maksettavasta lainasummasta. OnnellinenNyt_ on koko ajan valehdellut, koska se on hänen mielestään ollut vitsikästä. OnnellinenNyt_ on nykyisin KadonnutNyt_, ehkä myös HäpeissäänNyt_, jos hänellä on yhtään omaatuntoa. Stan Fox on nyt varmasti OnnellinenNyt_ eikä hän ole ollenkaan HäpeissäänNyt_, koska hän on myös RoistoNyt_.


      • lainaja

        hlusinkin että joku vastais näistä rehellisesti onko saanut lainan esim onnistuihan se kertoo saaneensa.kiinostaa tietää miksi pitäis valehdella tällaisesta asiasta kun esim.minulla hätä velkoihin menis.toivon tosiaankin joku näistä rahan saajista oikeasti vastaa.itse en ole huijari.


      • fjrjrjbntnebmotomk
        lainaja kirjoitti:

        hlusinkin että joku vastais näistä rehellisesti onko saanut lainan esim onnistuihan se kertoo saaneensa.kiinostaa tietää miksi pitäis valehdella tällaisesta asiasta kun esim.minulla hätä velkoihin menis.toivon tosiaankin joku näistä rahan saajista oikeasti vastaa.itse en ole huijari.

        Nimimerkki "onnistuihan" on puhunut täyttä palturia. Älä usko kaikkea mitä nuoret miehet suustaan päästävät nettipalstoilla.


      • lainaaja

        ei tiedetä kukaan onko tosissaan saanu lainan toivoisin todella joku oikeasti vastaa onko saanu ulkomailta vai ei.ainakin yksi väitti saaneensa stan foxilta lainan kun joku kysyi.tähän oikeasti vasatata ilman valehteluja.


      • VoiVoi-
        lainaaja kirjoitti:

        ei tiedetä kukaan onko tosissaan saanu lainan toivoisin todella joku oikeasti vastaa onko saanu ulkomailta vai ei.ainakin yksi väitti saaneensa stan foxilta lainan kun joku kysyi.tähän oikeasti vasatata ilman valehteluja.

        "ei tiedetä kukaan onko tosissaan saanu lainan"

        Voi hyvä ihminen sentään!!!!! Totta KAI täällä tiedetään TÄYSIN VARMASTi että KUKAAN, ei siis KUKAAN, ei KUKAAN ole saanut lainaa ulkomaisilta "lainanantajilta" jotka vaativat etumaksuja!!

        Usko jo nyt että sinua on huijattu ja raskaasti, mutta kyllä on niin että ketään et voi syyttää paitsi itseäsi, kun tässäkin ketjussa on kymmeniä kertoja sinulle kerrottu että ei, et voi saada lainaa tuolla keinolla.


    • lainaaja

      ainakin joku kertoo samal lailla menetelleen kun minä ei sse raha heti tilil näy ranskasta ja en minäkän isoja summia lainais henkilölle jota en tuntis ilman etumaksuja.sivubisnes vitsi rahanlainaaja ja ettumaksuja...ei naurata ...täs jännityksessä menee varmaan pääsiäisen yli.jos joku oikeesti vastai onko saanu rahaa vai ei ulkomailta .

    • lainaaja

      uskon tuota eliakselta joku saanu 20.000 raha viipyny 2 viikkoo.tääl joku puhuu totta.etu maksuja maksanu vaan.

    • niiniinpä

      Yhtä paljonukkaan heittäjiä täällä kun tossa onecoinhomassa.Ei ole nigeriaiskirjee opettnu

      • lainaaja

        tosiaan joku aivan rehellisesti vastais onko saanu lainaa sais mielenrauhan lainaajakin.todentuntuisia kirjoittaa että maksuja vieneet ym .ees joku vastais ja kirjoittas totta.no minä itse lähin ksin tähän juttuun selasin netistä tuo kopterinetin ilmoitus pisti silmään .aika pitkä prosessi on tämä kylläkin.


      • lainaaja

        LAINAN SAANUT OOTKO NIIN KILTTI JA VASTAAT TOSISSATKO SAIT LAINAN STAN FOXILTA .samal lailla meneteyyyly.ei helpolla tule se laina.sais yö unet,kiitos


      • jjjjjjjgffdddsxzese

        Sinun pitäisi hommata itsellesi edunvalvoja eikä tämä ole ilkeilyä.


      • lainaaja

        suomi kateellisten maa minä uskon että onnelinen nyt ja lainan saanu ovat saaneet lailan.eivät enää vastaa kun tääll haukutaan valeltelijaks ym on heitä itseäkin jännittäny kuten lukenu olen.lainaaja kanssa poistuu viimeistään tänään.tältä sivulta ilkeilyjen ja haukkujen takia


    • LainanSaanut

      En minä ole mistään ulkomailta ikinä hakenut mitään lainoja enkä taatusti uskalla hakeakaan! Joku feikkailee nyt mua :(

      • lainaaja

        joku tunnnusti kyllä alussa kirjoitit olet saanu viikos rahat tilillä,ees tunnustit että et ole saanu.


      • lainaaja

        6.3.2016 kirjoitit tänne olet saanu lainan ja rahat tilille tullut hyvä rupes oma tunto kolkuttaa.


      • febtjjbotjrjotjo
        lainaaja kirjoitti:

        6.3.2016 kirjoitit tänne olet saanu lainan ja rahat tilille tullut hyvä rupes oma tunto kolkuttaa.

        Siis tätä viestiä uskoit:

        "No mä ainaski sain just tuolt Ranskasta lainan helmikuussa. Hain 40tuhata, mut sain vaa 35 tuhatta. Ei haitannut. Ostin vuokrakämppään uudethuonekalut ja viihdekeskuksen. Suomessa en olis saanu lainaa ko työtön ja luottotiedot miinuksella !! Viel on muutama tonni lainarahaa jälel, iihanaa!"

        Luuletko tosiaan, että kukaan lainaisi 35 000:ta euroa työttömälle, edes vaikka hänen luottotietonsa olisivat vielä voimassa?


    • lainaaja

      mielenkiinnosta seuraan tätä palstaa ees joku tunnusti ei ole saanuen ymmärrä miks näis pitää valehella.luin jostain keskustelu palstalta eliakselta ovat saaneet lainaa.itse katon miten käy .lainaaja

    • waroitus

      Lainaaja et kai sä nyt keltään Eliakselta mee rahaa pyytämään. Samanlaisia huijareita ne kaikki!

    • lainaaja

      en todellakaan katon tään touhun loppuun asti oisin jo lopettenu itse siel pankilta ne liitteet ollu ym.pääsiäistä kaikille.pankin vaatimus se suojaosuus et raha peril tulee.en ymmärrä tätä kirjoittelua toisille vitsi mulle ei kun hätä suuri....kirjoittas joku totta ees.

      • fhbhdfgbgjib

        Maksa ensin vanhat velkasi pois ennen kuin yrität tehdä uutta velkaa. Et tule saamaan senttiäkään Stan Foxilta. Sinua on koko ajan varoiteltu, mutta olet halunnut uskoa vain palstan valehtelijoita. Vain huijari vaatii maksamaan jotain etumaksua. Maksut saatuaan huijari häviää sen siliän tien, oikea pankki ei edes pyytäisi etumaksuja vaan vähentäisi luotonavausmaksut asiakkaan saamasta lainasummasta.


      • gtsv

        Kenellekään ei ole jäänyt epäselväksi, että hätäsi on suuri. Aika moni painii saman ongelman kanssa, joten jätä syyttelysi vähemmälle. Hätäsi on niin suuri, että se samentaa aivosi ja harkintakykysi. Täällä yritetään hartiavoimin takoa hädänalaisen päähäsi, että ulkomaalaiset, sähköpostin kautta rahaa tarjoavat tyypit ovat huijareita. Siellä ei ole minkäänlaista lainaa sinulle tulossa. Heität huijarille viimeiset siemenperunasi, joilla olisit voinut helpottaa tilannettasi suurestikin. Lainasi olisi pitänyt tulla silloin "kolme tuntia" sitten, vai mitä. No eipä tullut. Itsepäisyys ei ole hyve. Eikä typeryys.


    • lainaaja

      en syyttele ketään ja iman tätä palstaa olen toiminut edelleen ei se raha heti näy ranskasta tilillä.odotella

      • turha_toivo

        Turha odotella rahoja Ranskasta, et tule saamaan sieltä senttiäkään. Miksi lainaisivat sinulle, kun et kykene vanhojakaan velkojasi maksamaan?


      • lainaaja
        turha_toivo kirjoitti:

        Turha odotella rahoja Ranskasta, et tule saamaan sieltä senttiäkään. Miksi lainaisivat sinulle, kun et kykene vanhojakaan velkojasi maksamaan?

        no olen toiminut ohjeiden mukaisesti ja tällä lainalla maksan velkani pois .kiitos ,en saa suomesta isoa lainaa kokeiltu jo.nyt ei uskalla tänne kirjoittaa enää.näkemiin vaan ja hyvää kevättä.lainan vakuus maksut maksettu ja takuuden antanu.


      • turha_toivo

        Rahansiirto Ranskasta kestää nykyisin EU-lakien johdosta yhtä kauan kuin tavallinen kotimaan maksukin eli se on seuraavan pankkipäivän aikana saajan tilillä koko Euroopassa.


    • lainaaja

      tuota tarkoitin .voi ulkomailta saada lainan kun etu maksut maksaa itse asian mukaisia kommennetteja en pilailu viestijä kiitos.mulla kysyttiin ammatti ja palkkatiedot ja kopio 1d muodos laitoin .ehkä lauotan 2 muuhun jotka ovat kirjoittaneet ja lainan saaneet ja jännittäneet rahojen odottamista samalla lailla.se raha tilillä näkyisi en uskalla tänne kirjoittaa ettei syytellä minua mistään

    • VoiVoi-

      "voi ulkomailta saada lainan kun etu maksut maksaa "

      Kun nyt vaan EI VOI. Kaikki ns. lainan tarjoajat jotka vaativat minkäänlaisia etumaksuja ovat sataprosenttisesti huijareita. Heidän kauttaan ei ole kukaan koskaan saanut yhtään senttiä lainaa. Sen sijaan he itse kyllä ovat reippaasti rikastuneet epätoivoisten kustannuksella.

      "ehkä lauotan 2 muuhun jotka ovat kirjoittaneet ja lainan saaneet"

      Nuo tänne kirjoittaneet, jotka ovat väittäneet saaneensa lainaa, ovat VALEHDELLEET. Kusettaneet, puhuneet lööperiä, kirjoittaneet huvikseen puutaheinää vittuillakseen kanssasi. He eivät oikeasti ole varmasti edes hakeneet tuollaista lainaa, saati että olisivat sellaista saaneet.

      Niin, ja muuten kun sanot että "ei se raha heti näy ranskasta tilillä" niin ei se tosiaan heti näy, mutta seuraavana pankkipäivänä kyllä, tai sitä seuraavana aivan viimeistään. Kirjoitit keskiviikkona 16.03. "suojaosuuden maksoin ja posti tuli rahat siirretään 3 h kuluttua tilille.nyt vaan sit odottelen rahoja ranska eu maa no ne 5 päiväs tulis"

      Jos sinulle olisi mitään rahaa tulossa niin kyllä ne 17.03. tai viimeistään 18.03. olisivat tililläsi olleet. Ne ajat kun Ranskasta kesti tilisiiro viisi päivää olivat joskus kymmeniä vuosia sitten.

      Mitään rahaa ei sinulle tule. Sen sijaan tulee varmasti vielä yksi sähköposti jossa hra Stan Fox kertoo että harmi juttu, nyt tulikin lisää mutkia matkaan ja kunhan maksat vielä yhden lainansiirtoluottomaksuverohelpotuksen niin saat rahasi. Ja sinähän maksat, jos tähän astista toimintaasi katsoo.

    • tarkistettu.on

      Netistä tarkistin: tilisiirto eurooppalaiselta tilille toiselle kestää yhtä kauan kuin tilisiirrot suomalaisten pankkien välillä. Rahan pitäisi sitten huomenna olla tililläsi, vaan eipä ole :(

    • vigro

      Mjinä lainaa teillä 1000- 5000€ vain pieni korko ja etjumaksu että laina tulee nopiaan perille. Lähetä lainahakemus: [email protected]. Voit lähettää mjyös etukäteismaksun 10% lainasummasta. Tarkemmat tiedot e-mailista.
      Ystävällisesti Victor Grogjev

      • waro

        Älkää nyt vaan tällekin tyypille lähetelkö etumaksuja!


      • et.kai.uskonut.vitsiä
        waro kirjoitti:

        Älkää nyt vaan tällekin tyypille lähetelkö etumaksuja!

        Tosikko !!!


      • tyytyväinenM

        Juu, Victor myönsi mulleki 2000€ lainan. Saan nyt rästivuokrat maksettuu. Huh, tiukalle meni!


      • tresman
        tyytyväinenM kirjoitti:

        Juu, Victor myönsi mulleki 2000€ lainan. Saan nyt rästivuokrat maksettuu. Huh, tiukalle meni!

        hei joitko paljo etumaksua maksaa ja minne piti maksaa olko nopea lainan haku


      • voh3835h5jgt
        tresman kirjoitti:

        hei joitko paljo etumaksua maksaa ja minne piti maksaa olko nopea lainan haku

        Olisi tosiaan parempi, että joisitte ne etumaksunne. Rahat menisivät silloin ainakin hyötykäyttöön.


      • tressman
        tresman kirjoitti:

        hei joitko paljo etumaksua maksaa ja minne piti maksaa olko nopea lainan haku

        tarkoitin jouduitko paljo etumaksua maksaaa.ja tuohonko ositteeseen victorille kirjoitit ku en meinaa oma koneel päästä tohon ositteeseen.osote joka täl sivul näkyy.kiitos


      • tresman
        tyytyväinenM kirjoitti:

        Juu, Victor myönsi mulleki 2000€ lainan. Saan nyt rästivuokrat maksettuu. Huh, tiukalle meni!

        kirjoititko vicille just tuohon os yllä en meinaa omal koneel päästä kuinka yritän ton os laittaa.olko nopea lainan saanti


      • tresman
        tyytyväinenM kirjoitti:

        Juu, Victor myönsi mulleki 2000€ lainan. Saan nyt rästivuokrat maksettuu. Huh, tiukalle meni!

        voisko joku kertoo toimiiko vitorin sähköposti sama tilanne vuokrarästit päällä.just samal lail osotten laitan ei lähe tai onko jollaan keinosit miten victoril postiva


      • MarinkaG

        Hei kaikille! Olen Victorin assistentti Marinka. Victor lähti hyvin ansaitulle 2 kk lomalle Kaakkois-Aasiaan ja toistaiseksi Victorin lainapalvelu on suljettu, mutta avataan taas 1.6.16 ja tuolloin kaikki uudet asiakkaat saavat lainojen toimitus- ja vakuusmaksuista 50% alennuksen! Oikein aurinkoista kevättä !
        Terveisin Marinka/Victorin Lainapalvelu, St.Petersburg


      • NytJärkiMukaan
        tresman kirjoitti:

        voisko joku kertoo toimiiko vitorin sähköposti sama tilanne vuokrarästit päällä.just samal lail osotten laitan ei lähe tai onko jollaan keinosit miten victoril postiva

        Tresman eikö olisi parempi maksaa ne vuokrarästit nopsasti pois,älä nyt mihinkään ulkomaiseen huijarilainauspalveluun rahojasi tuhlaa, vaan maksa vuokrasi niillä rahoilla! Jos ja kun siihen ulosottoon joudut ja saat häädön, et tule mistään saamaan vuokra-asuntoa luottotiedottomana ja vuokrarästit maksamattomina.


    • lainan.tarve

      Onkohan toi Victor ihan aito? Olis meikällä tarvis tonnin lainalleja se 10% etumaksu olisi jopa varaa maksaa??Luottotietoja /työpaikkaa ei o,e enkä siis muualta saa lainaa..sposti vaiuttaa rehdiltä ai askin.

      • hhhsss

        Toimii!!


      • hjuva.Victor

        Totta kai toimii. Victor lähetti mun tilille 5 tuhatta euroa. Sanoi vielä, että ei tarvitse edes maksaa takaisin.


    • lainaa_vailla

      lainaaja, joko olet saanut lainasi?

      • lainaaja

        KIITOS KAIKILLE JOTKA OLITTE MUN PUoLELLA ELI HUIJARI STAN FOXX KATOIN PELIN LOPPUN,EI TULLUT RAHOJA,KOVISTELIN NiITÄ ETTÄ ETUMAKSUT TAKAISIN JA VIEN ASIAN ETEENPÄIN.KUITIT TALLESSA JA LIITTEET YM.EIVÄT OLE NYT VASTANNEET.kokemus tämäkin.ÄLKÄÄ AINAKAAN RANSKASTA STAN FOXILTA LAINAA HAKEKO VOIS VAIK ALIBIIN JUTUTN TEHÄ.EN TEE ,varoius nyt.en tiedä muista laajilta mutta älkää tähän luottako kiskuri ja roisto ukko tekaistu juttu foxx nimikin sanojen mukainen KETTU.ei varmaan kukaan ssanu tosis lainaa siltä .ainakaan enää hakeko


      • gtsv

        Me varoittelijat olimme koko ajan sinun puolellasi, kai ymmärrät sen? Yritimme parhaamme mukaan kertoa, että olet joutumassa rankasti huijatuksi. Olen pahoillani, että menetit rahaa - vieläpä tilanteessa, jossa olet itse puilla paljailla. Krp ottaa kyllä tietosi ylös, mutta ymmärtänet, ettei heillä ole toimivaltaa ulkomailla. Rahojasi et tule enää näkemään. Harmi.


      • lainaaja

        en ihan puilla paljailla vielä.piti vaan kokeilla.ne kopiot pankin väärennettyjä ym ,en tai kehata ees kpr ilmoit turhaa on tekis miel soit ranskan suomen suurlähetystöön.tekaistu koko juttu ei ke kuitenkaan sais selvil mitään.kiva kun olitte puoleelani.tämä olkoon varoitus kaikille


      • lainaaja
        gtsv kirjoitti:

        Me varoittelijat olimme koko ajan sinun puolellasi, kai ymmärrät sen? Yritimme parhaamme mukaan kertoa, että olet joutumassa rankasti huijatuksi. Olen pahoillani, että menetit rahaa - vieläpä tilanteessa, jossa olet itse puilla paljailla. Krp ottaa kyllä tietosi ylös, mutta ymmärtänet, ettei heillä ole toimivaltaa ulkomailla. Rahojasi et tule enää näkemään. Harmi.

        kpr tietysti katsoo ku kopterinetiss se ilmoitus on,joku taho.ainakaan kukaan ssiihen lankaan menkö.nimesä veroinen huumoria jo STAN FOXX KETTU.KUINKAHAN MONTA SE ON HUIJANNUT,no kylkovistelin tänään katoaan uskaaltaavatko vastata antaa heidän nauraa.


      • gtsv

        Rahasi eivät ole Ranskassa. Ne saattavat olla Venäjällä, Filippiineillä, Guineassa - missä päin maailmaa tahansa. Nettihuijauksilla ongitut rahat siirretään tileiltä eteenpäin minuuteissa. Toiminta on ammattimaista rikollisuutta. Tee nyt kuitenkin se rikosilmoitus, ei se ota jos ei annakaan.


      • lainaaja

        jaTREN UNIONI vois ALIBILLE SEN JUTUN TEHÄ TULOSTAS SEN UKON KUVAN SIEL KOPTERINETIN ILMOITKSESTA JA SEN TEKSTIN JA LAITTAS KIRJEKUORESSA KUN TARINA ON TOSI.TUL KOKEILTUA ASIANAJAJA JOKU MARTIN SADO HUS HIIES ASUU BENINISSÄ SILLE PITI SE RAHA VESTEN UNIONIIN LAITTAA ,kettu ja rotta nyt lempinimi tälle parille.hyvä tietää kokemuksia onko muut joutunu petkutetus.mä otin tosissaan kun itse en huijaa ketään.


    • lainaaja

      KÄVI KUN ONNELLISEN KAVERILLE EI VARMAAN ONNELLINEENKAAN OLE SSANU.minä en ja se on taivaan tosi.kpr laittaa tutkimaan ei ees jaksa ajatella-.vankilaan joutas kettu stan FOXX NIMIKIN UKOLLA.kukaan enää sille rahoja työnkö

      • mieti.nyt.vähän

        Kuule, et nyt ihan täysipäinen ole sinäkään. Ehdoin tahdoin ja oikein itsestäsi ylpeänä suorastaan halusit, että sinua petkutetaan. Nyt sait mitä halusit.


      • lainaaja

        kyll lainaaja kovisteli tänään heit.,viestin liitteet ym talles vien asian suomes viral tahoööe.no ei se kettu pitkään naura kun ei suomesta ainakaan kukaan uskalla siltä enää pyytää lainaa.se ilmoitus julkasta ALIBIIN VAROKAA TÄTÄ HUIJARI LAINAAJA VITSI JO en kehtaa.sanonta KETTU MARJAT SÖI MIKÄ TOSI


      • lainaaja
        mieti.nyt.vähän kirjoitti:

        Kuule, et nyt ihan täysipäinen ole sinäkään. Ehdoin tahdoin ja oikein itsestäsi ylpeänä suorastaan halusit, että sinua petkutetaan. Nyt sait mitä halusit.

        pahempi vitutus takana.


      • ÄläNyt
        lainaaja kirjoitti:

        kyll lainaaja kovisteli tänään heit.,viestin liitteet ym talles vien asian suomes viral tahoööe.no ei se kettu pitkään naura kun ei suomesta ainakaan kukaan uskalla siltä enää pyytää lainaa.se ilmoitus julkasta ALIBIIN VAROKAA TÄTÄ HUIJARI LAINAAJA VITSI JO en kehtaa.sanonta KETTU MARJAT SÖI MIKÄ TOSI

        "no ei se kettu pitkään naura kun ei suomesta ainakaan kukaan uskalla siltä enää pyytää lainaa"

        Tottakai Stan Foxx nauraa vielä pitkään ja koko ajan, ja takuuvarmasti onnistuu huijaamaan vielä lisää suomalaisia! Laita vaikka mitä juttuja ja varoituksia mihin tahansa; kun ihminen on tarpeeksi epätoivoinen ja suoraan sanoen tarpeeksi tyhmä ja umpiluupäinen niin ei hän kuitenkaan usko.

        Sinähän olet tästä aivan erinomainen esimerkki. Useat ihmiset sanoivat sinulle täysin suoraan että älä missään nimessä lähetä rahaa tuolle tyypille, ja sinä härkäpäisesti kieltäydyit uskomasta kun luulit itse olevasi se onnekas jolle rahaa kaikkien todennäköisyyksien vastaisesti tuleekin.

        Kyllä sinunkaltaisiasi riittää sen verran että Stan Foxx pysyy mukavasti leivässä jatkossakin.


    • lainaaja

      en ollut ylpeä miten se ottaa kun tulee virallisen näköisiä liiteitä muka pankissta ym.ja väärennettyjä kaikki ym.muille nyt opetus ainakaan ei ranskasta lainaa.no eipähän menny pelaamiseen ja viinaan-koota ihtesä etteenpäin.saipahan rauhan ei jännityksessä enää.hyvää kevättä kaikille

    • lainaaja

      oli yöllö sähköposti ketulta että 275e vastasin jos ette toimi kuten olen ilmoittanu otan yhteyttä ranskassa olevaan suomensuurlähetystöön tietoja teistä ja viralliselle taholle tukia teidän asiakirjat ne väärennettyjä katotaan mitä nyt vastaavat.taho poistaa sen ilmoituksen siel kopteri netistäkin.jaksas taistella ees.kyl uhkaasin laitoin.

    • lainaaja

      vielä posti samasta asiasta ja uhkailin kovemmin.jos ette toimi vaatimukseni mukaan vien asian viraan omaisille ym.nyt vasta UHKAASI OLIKIN MULTA

    • kibbari

      Ymmärsinkö oikein, kehtasiko Fox-kettu vaatia sulta vielä 275€? Törkeyden huippu !

      • lainaaja

        kyllä ja minä vastasin teillä on itsellä sijoittaa suuhen se 275 e ja jos ette toimi vaatimuksieni makaan vien asian eteen päin ja laitto että minä estäny lainan saanniin 275 minä takasi te olette itse estäneet joka viikko.kovempaa postia laitoin en kehtaa täs julkasta


      • vururugugnn

        Hyvä, että kerroit tällä palstalla rehellisesti, että sinua on huijattu. Se auttaa muita samassa tilanteessa olevia tätä palstaa lukevia sinisilmäisiä ihmisiä.


      • lainaaja

        jos joku haluu viel kovistella stan foxia lisäksi osoite täll palstal.tiedossa suomessa hän huijari .kovan luokan.tunnustaa olin lyöty.vaan uskoa kun ne liitteetkin muka pankista 2 jossa pyydettiin niitä maksuja loput niiltä itseltä.aina joku siirto maksu ei ainakaan ranskasta hakeko lainaa


      • lainaaja

        viel elos ja kahvin join alkaa vitutus taas laskee kun sai tänne kirjoitella .kaotaan vieläkö kettu rahaa kinuaa.uhkailen takasi.nyt laita postia kun ehdot laitoin


    • kibbari

      Lainaaja, kannttaa palkkatuloista vaan lyhentää niitä velkojasi ja jos tiukkaa ottaa lisätyön. Kun velkamäärä 34t hakee sit Takuu-Säätiön lainaa.

      • lainaaja

        mä sain tuki henklön tänään hän kirjoitti ketulle vaadimme maksuja takaisin oikeudenmukaista kohtelua ym.katotaan onko hyötyy.kovisteltu.hän kirjoitti vilä annamme asian olla jos maksatte asianmukaisella tavalla etumaksut takaisin,ei tästä hyöty mut kokeiltiin vielä..joo khta ulos otos on saako takuu säätiön lainaa ulosoton aikana.varmaan ens kuus luottotiedot mene.


    • lainaaja

      ja en usko onnelinenkaan saanu ketulta ym.eikä kukaan muukaan.olen kovasti pommittanu etu maksut takasi eihän niitä saa. no jos olevinaan rehellisiä laittaavat muuten asia ettenpäin

    • lainaaja

      hei ja nyt kiinnostas tietää onko kukaan saanu takasi noit rahoja mit on etumaksuja maksanu ,varma ettei saa,mielenkiinnosta.sit viel onko ketään joka tosiasiassa on saanu lainan ulkomailta näil rahoittajilta kertois rehellisesti.minä en ainakaan saanu.paljo on tarjontaa näkyy.ei ranskasta lainaa

    • lainaaja

      onko yhtää tosi tarinaa lainan saannista sitä takoitan minun tarina tosi ei lainaa saanut.opetus on.pitäis noi nettirahoittajat yksityiset lailla suomes kieltää ei niiltä kukaan saa mitään koskaan

      • renkrgtkjgbkjgbkn

        Itsehän jo tunnustit, että olet pian joutumassa ulosottoon maksamattomien velkojesi takia. Ei mikään vippifirma uskalla ottaa kontolleen kaikkia vanhoja velkojasi, siksi et saa enää uutta, entistä suurempaa lainaa. Olithan hakemassa jo peräti 25 000 euron lainaa, jota et olisi kyennyt maksamaan takaisin. Tuskin saat Takuu-Säätiöstäkään mitään, olet sen verran irti arjen realiteeteista.


    • lainaaja

      just kokeiiu suomesta hakea isompaa lainaa niin e saa rahoittajaa pitkällä maksuajalla.pystyny kaikki maksaa isolla lainalla.nyt olkoon näin-selviän keväästä ym ja saisin iloista mietä.

    • lainaaja

      moi mä vahingos netis tietoja ketusta ehtiä niin kun meni foxx stan niin löyty espanjassa mainosti hui ilman kuvaa. lukenu ranskassa paha npankki rikollisuus,tämä tästä .

    • lainaaja

      se kettu voi salanimell ol mis maassa vaan,no mä en ole ollu raivona masenus vaan kova¨sais ilonaihetta näin pääsiäinen menee tosiaan pääsiäinen selviin seuvaan päivään enkä täs mitään juttuja tehä pikemiten kun unohtaa ketut nopeasti.niskasta kiinni.ootte sanonet.lopu jännitystila kun lopetin ties miten kaun olis jatkunu.se taas siitä

    • lainaaja

      kiinostas tietää saiko onnellinen nyt ketulta lainan kun hän kertoi aiemmin.tosin kerto ettei kaverisa saanu.joku muu kertoisi tositarinan kun minä ei valheita.

    • OnnellinenNyt_

      Siis en saanut Ketulta lainaa, mun jätkäkaveri vaan feikkaili tääl mun puhelimella grrr. Hain ja sain rva Elizabeth Hendersonilta Iso-Britanniasta lainan.

      • lainaa_vailla

        Kuinka ison lainan sait? Voisitko lainata minulle siitä ihan pienen osan? Maksan 100 % takaisin.


      • OnnellinenNyt_

        En lainaa kenellekkään.


      • lottooja

        vaatiko elisabet henderson etumaksuja paljo?mil kielel kirjoitit,kiitti tiedosta löytys vaan oikee osote vaan alustavati kirjoittaa.hendersonia mainostettu .lopettaa lottoaminen


      • lottooja

        miten etumaksu suoritettiin.ol kyl ihme juttu lainaajalla toivottavasti hän saa rahojaan taksasi.kun itse katsoin ilmoitusta kopteri netin niin voi siihen langeta,asunto lainoja lupaa.kerta liitteet pankin kannattas lainaajan tutkituttaa onko oikeita. jos kettu tulisi katuma päälle ja maksailisi takasi.elä jätä niit viel rauhaan.mul isommat velat miehenä.lainaaja sano pankista 3 osapuolelle kopiot lähetetty,yritä vielä pitää puoles.joo pitää täs hendissonil alkaa postia laittaa,hyvä kun onnelinenkin tunnusti mut ja kiva annoit meil velal toivoa tuosta iso britanniasta onko tämä sit totta


      • lottooja

        KIITOS ONNELLINEN vihjeestä jos toi britannia totta niin pitäneen kokeilla.niit vinkkejä miten etumaksut ku kysees isobritannia ym ja löyty nyt rouvan sähköposti.menikö kauan ku laina tilil ym.vastaisitko tähän viel


      • lottooja

        vaistaisiko k iltti onnellinen puhutko nyt totta ja olko isot etumaksut ja montako nopeta sit lainantulo.vois lottooja koettaa.laitan suomenkielel ensin ja kait se ellu ymmärtää .ilmotus ol suomeks on kait siel kielen kääntäja.nuo maksut sit no punnaksi varmaan euro vaihtaa miten hän otti ja olko anne rahalle kun toi kettu ol?en tiiä miten ison lainan kysyn.tietää varautua millon llaina tilil


      • lottooja

        saitko oikeasti elizabetilta lainan voi kai kirjoittaa vaik joku eilen laitto viestin elizabetin nimis tänne.kiitos


      • Anonyymi
        lottooja kirjoitti:

        KIITOS ONNELLINEN vihjeestä jos toi britannia totta niin pitäneen kokeilla.niit vinkkejä miten etumaksut ku kysees isobritannia ym ja löyty nyt rouvan sähköposti.menikö kauan ku laina tilil ym.vastaisitko tähän viel

        Tunteeko kukaan Joceline Yanto Ranskassa myös!
        CACIBANK de FRANCE on toinen Pankki?


    • lottooja

      menikö kauan lainan hakusessa?onhan kysees rva ihminen pitäs miehenä kokeil. tuolta kysyä.ja toivottavasti lainaaja selvinny pahimmasta.osan otot vielä

    • lottooja

      jep.löyty suomeks elizabetin ilmoitus taian kokeilla aluksi mielenkiinnolla.mitä hän sanoo.

      • lainaa_vailla

        Paljonko aiot hakea?


      • järkeevailla

        Etkö tajunnut, että Kettumies ja Elisa-petti ovat yksi ja sama henkilö?


      • ehferwgfhrehg
        järkeevailla kirjoitti:

        Etkö tajunnut, että Kettumies ja Elisa-petti ovat yksi ja sama henkilö?

        Eiköhän tällä "alalla" ole useampi toimija. Sen verran tuottoisaa on bisnes.


    • sörsessön

      onkohan ees onnistuihan saanu ketulta lainaa hän jossain vaihees kirjoitti ja ilmoitti saaneensa.hänenkin kommentti kuulla?nyt ei taijeta kukaan uskaltaa tuolta ranskasta ainaskaan lainaa hakea,

    • kiinnostunut.olen

      Lottooja hei. Kysyitkö jo siltä rva Elizabeth Hendersonilta lainasta tai etumaksujen määristä ?

      • lainaa_vailla

        Jos saat Elizabethilta isomman lainan, niin voitko lainata minulle siitä pienen osan, sanotaan vaikka 2000-3000?


      • lottooja

        mä postia tänään laiton ei ole vastannu viel.miten nopea toiminta en tiedä.kirjotin suomeks ekaks ,kattoo jos enkus sit jatkos kirjottaa sähköposti ainaskin sill suomeks ol se ilmotus.


    • lottooja

      elizabeth kiinnostaa tääll

    • lottooja

      ei ole ellu vielä vastannu pitskö enkus kirjottaa sit hakemus sanakirjan avulla.ootan viel mielen kiinnolla vastaako.ainakin sähkäri sinne lähti.

    • unbelievablex

      Ei tää vaan voi olla totta! Luin koko ketjun. Voiko tämmöinen joukko ihmisiä olla näin hyväuskoisia, epätoivoisia ja jopa tyhmiä! Osahan täällä on tietysti provoja, mutta uskon, että osa kirjoittajista uskoo edelleen kaikista vakuutteluista ja järkevistä todisteluista huolimatta näihin huijareihin kuin hukkava oljenkorteen. Tulee jotenkin niin surullinen ja turhautunut olo. Raivo näitä huijareita kohtaan ja toisaalta raivo myös ihmisiä kohtaan, jotka vastoin omaa parastaan kieltäytyvät kuuntelemasta järjen ääntä. No, ehkä pääsen tästä turhautuneisuudesta, jos ajattelen, että koko ketju oli pelkkää provoilua jokaisen kirjoittajan osalta. Toivon niin.

    • Elizabeth_H

      Hei! Olen Elizabeth Henderson. Tällä palstalla on puhuttu paljon pahaa minusta ja olen siksi päättänyt lopettaa koko lainaustoimintani Suomeen. Älkää ottako minuun yhteyttä ja varsinkaan älkää maksako minulle mitään etumaksuja, sillä on enää toimita teille ollenkaan lainoja.

      • lottooja

        voi hyvä tavaton onkohan tämä vitsi taas.nyt ei ainakaan lottooja mee lankaan .päinvastoin olisin hakenut lainaa...joku toinen kirjoittanu elizabetin nimel.täl palstal kaikki mahdollista.


    • kiinnostunut.olen

      Lottoja-lainaaja, oletko kysynyt siltä Eliakselta ja trustloanfirm-yrityksestä lainoja? Oletko saanut mitä vastauksia??

      • lottooja

        en vielä eliakselta toiseen firmaan kirjoitin eilen suomeks.pitäs ehkä enkus en tiiä..ei ole eliaksen osoitetta.täs huvikseen sitäkin kokeil-


      • lottoojaa

        sais eliaksen osoit vois postiva laittaa.joo lottooja ei usko että elisabeth itse tänne kirjoittanu.taas vitsi... lottooja ainakaan elisabethia haukkunu.päin vastoin jep.se eliaksen osote saada viel


      • lottooja

        eliaksen osote löyty tässaikasa kuluks kirjotella.


      • lottooja

        jotain ajankulua keksiis huvikseen eliakselle kirjoitella.täss samal ku kossua otan.


      • lottooja

        yes.elias vastas.en taia uskaltaa lähtä pitemmälle -ettei kossu rahat mee.?harkita asiata.


      • hehfueuhfhhe

        "en taia uskaltaa lähtä pitemmälle -ettei kossu rahat mee."

        Sinulla ei ilmeisesti ole kovin paljon rahaa, jolla maksaa velka takaisin. Tässä ketjussa on koko ajan käsitelty lainanmyöntäjän huijauksia, mutta jos lainanhakija takaisinmaksukyvyttömänä hakee lainaa, sitä ei näemmä pidetä ollenkaan huijauksena. Ei ihme, että suomalaiset lainanmyöntäjät hylkäävät 70 prosenttia hakemuksista.


      • lottooja

        ette ymmärrä kuitenkaa rahaasioitani enkä niitä tässä rupea selostaa.sais eliakselta isomman lainan tällä velat pois viel ikää on olen nuori.hyvä tarjous eikä mul ooviel toinen jalka haudas kiitos.


      • hehfueuhfhhe

        Taidanpa hyvinkin ymmärtää raha-asioitasi enemmän kuin sinä itse. Ymmärrätkö, että siirrät uudella lainalla ongelmaa vain eteenpäin? Velka lyhenee alkupäästä, mutta pitenee loppupäästä velan määrän pysyessä samana tai jopa kasvaessa.


      • eionnistux
        lottooja kirjoitti:

        ette ymmärrä kuitenkaa rahaasioitani enkä niitä tässä rupea selostaa.sais eliakselta isomman lainan tällä velat pois viel ikää on olen nuori.hyvä tarjous eikä mul ooviel toinen jalka haudas kiitos.

        Et saisi uudella lainalla "velkoja pois", sillä sinulla olisi saman verran plus vielä enemmän uutta velkaa, mutta vaan eri paikkaan. Millä teidät saisi uskomaan, että velkarahalla ei voi velkojaan kuitata.


      • lottooja

        lottooja pitkästä aikaa.onko kukaaan kysyny lainaa trusloanista.täss kohta kysel ,en sit eliaksen hommiin lähteny.


      • onnellinen_nyt

        Sain 25 000 euroa lainaa sieltä. Suosittelen, todella ystävällinen asiakaspalvelu.


      • lottooja

        punta rahayksikkönä ja olko etumaksut paljo ja miten hoidetaan.oliko vitsi?


    • kiinnostunut.olen

      Lottooja, paljonko Elias pyytää etumaksuja? Kyllähän yhtä lainaa maksaisi mieluummin kuin useaa. Aiotko hakea lainaa?

      • hehfueuhfhhe

        Ei teille kukaan enää lainaa rahaa. Sama kuin kankkulan kaivoon heittäisi.


      • lottooja

        sinäpä ymmärsit ei paljoo,en täs tiedä haenko viel.


      • lottooja

        kiinostunut olen käy siel eliaksen kotisivui.sil ainakin viralliset sivut ees ym näytti olevan.


      • lottooja

        kyl elias olis lainaamas ihan jo postia tul ja melkein uskon tuota ninnuliiniä että 2 viikos laina tulis eikä 2kk ku lainaaja makso kettu repolaiselle.ei mitään kopioit tull ihan viral näköstä tekstiä laina ehdot ym.kokeleisko kerkiisin maksoo pienet velat ei vielä oo menny minnekkään.


      • lottooja

        elias ei vaatisi kun yhden maksun 330 ja lainan siirto tilille .kysyin voiko häneen luottaa ettei ole kun ranskalaispankkiiri joka huijas hirveet rahat.hän vastas,vakutaan ja takaan i ole huijaus yksi maksu riittää.en ole viel uskaltanu lähtä.avoinna .toinon kokemuksia eliakselta lainaa saanneita tai kuka on hakenut.kommentteja.katoa ensviikol uskallanko sijoit 330 eliakselle.mielipiteitä


      • lottoja

        oikeita kokemuksia ei vedätystä.onko miten nopeasti laina tilil ollut.minulta ei vaadittas kun yksi maksu tämä elias yhteydes suoraan pankkiinsa ei toimi asianajajan kautta kuten kettu.330 olis varaa sijoittaa jos tuolla laina tulis.mitä mieltä olette.


      • järkeevaille
        lottooja kirjoitti:

        elias ei vaatisi kun yhden maksun 330 ja lainan siirto tilille .kysyin voiko häneen luottaa ettei ole kun ranskalaispankkiiri joka huijas hirveet rahat.hän vastas,vakutaan ja takaan i ole huijaus yksi maksu riittää.en ole viel uskaltanu lähtä.avoinna .toinon kokemuksia eliakselta lainaa saanneita tai kuka on hakenut.kommentteja.katoa ensviikol uskallanko sijoit 330 eliakselle.mielipiteitä

        Vaikka jankuttaminen on tympeätä, niin jankutetaas nyt vielä kerran: kaikki etumaksua vaativat "lainapalvelut" ovat etumaksuja kerääviä huijareita. Lainaa et saa, koska kyse ei ole lainayrityksestä. Mitään lainaa ei ole olemassakaan, joten mitään rahaa ei ole tulossa sinulle takaisin. Kyse on härskistä huijauksesta. Osoittaa syvää, tympeätä älynpuutetta heittää tänne herjana näitä "aattelinpas kokeilla" -kommentteja. Jotkut hädänalaiset kun vilpittömästi uskovat näihin ja menettävät sitten viimeiset rahansa.


      • Jrlfnflflf
        lottoja kirjoitti:

        oikeita kokemuksia ei vedätystä.onko miten nopeasti laina tilil ollut.minulta ei vaadittas kun yksi maksu tämä elias yhteydes suoraan pankkiinsa ei toimi asianajajan kautta kuten kettu.330 olis varaa sijoittaa jos tuolla laina tulis.mitä mieltä olette.

        Lottoja voitko antaa minulle eliaksen sähköposti tai mistä sinä hait lainaa vai haitko edes?


    • lainaaja

      toivon asiallisia kommentteja ja kokemuksia eliakselta lainan hakemisesta.kiitos.ei se mitän liitteitä ole laittan kuten kettu lainaajale teksti oikeelta vaikut ja lainaehdot eli ei mitään huijaus kopioita.

      • lottooja

        jo niminerkit sekasi olen lottooja en lainaaja,kiitos


      • lottooja

        kerrottakoon olen lainaajan kamu ja tukena ollu .ok.ite samas tilant melkein tekis mil kokeilt uota eliasta tosissaan niitä kokemuksii kaivataan


    • lottooja

      ja kirjoitin eliakselle miten lainaajal kävin hän vastas ei ole huijari vain yksi maksu riittäs 330e onko kell kokemuksia kertokaa ihmeesainakin viralliset kotisivut ym taitaa peräti puh numero olla.

      • järkeevaille

        Kyllä me nyt kaikki uskotaan eliasta, kun on ihan viralliset sivut ja kaikki.
        Syvä huokaus.
        Tämähän päättyy niin, että annat rahasi eliakselle, vai mitä? Ja rahojesi perään soittelet puhnroon, joka ei toimi. Ja sitten ihmettelet täällä, kuinka tässä nyt näin kävi. Vaikka olit niiiiiin fiksu että ihan kirjoittelit ja varmistelit ensin. Voisit soittaa suoraan krp:lle, ne ovat siellä heidän kirjoissaan ne ihmisten kokemukset, joita täällä kyselet ja peräänkuulutat. Niitä kutsutaan rikosilmoituksiksi.


      • lottooja

        en ole viel lainaamas yhtään mitään.kommentteja teitä.ok mielenkiintoisia.enkä soittele minnekkään.tuomosen tarjouksen saanu


      • rehvhrhvrhefn

        "vain yksi maksu riittäs 330e"

        Miksi et voisi kokeilla? Maksa hänelle se 330 € ja jää odottamaan. Jos et saa lainaa, olet menettänyt vain 330 €. Jos taas saat ison lainan, ongelmasi on kertaheitolla ratkaistu.


      • lottooja
        rehvhrhvrhefn kirjoitti:

        "vain yksi maksu riittäs 330e"

        Miksi et voisi kokeilla? Maksa hänelle se 330 € ja jää odottamaan. Jos et saa lainaa, olet menettänyt vain 330 €. Jos taas saat ison lainan, ongelmasi on kertaheitolla ratkaistu.

        niinpä ettei kävis ku lainaajsl.tos aiem joku kyll sanoo eliakselta saaneen lainan.ei ole vastannu kun yrittäny kysyä.menis 2 viik kun sen sais sit ei tuo pitkäaika olis .luulis tääl joku tota kirjoittaa en kyl ihmeenä pidä jos on lainan saanukin.ainakin selvemmät sopimukset kun ketul ym.


      • lottooja
        lottooja kirjoitti:

        niinpä ettei kävis ku lainaajsl.tos aiem joku kyll sanoo eliakselta saaneen lainan.ei ole vastannu kun yrittäny kysyä.menis 2 viik kun sen sais sit ei tuo pitkäaika olis .luulis tääl joku tota kirjoittaa en kyl ihmeenä pidä jos on lainan saanukin.ainakin selvemmät sopimukset kun ketul ym.

        tekis riski ottaa ja kyllä rehellisesti kertoisin miten kävi en vedätä kyl joku varmaan jostai saanu en usko onnelinenkin toista kertaa huijais on ehkä saanu elisabetilta lainan.elias kysi palkkatiedot ym.lainan tarkoitus kerroin velkojen maksuun.joe elias huijaa niin ei tältäkään enää haettas lainaa.tuon summan ensviikol kokoon.eipä menis kossuun ym,kommennetteja,


    • direktiivi

      Vaikka lottooja saisikin Eliakselta lainansa, hän ei kykenisi maksamaan sitä takaisin. Ja Elias-parka jäisi nuolemaan näppejään. Sen vuoksi onkin parempi, ettei Elias myönnä koko lainaa. Tietenkin Eliaksella on oikeus pitää itsellään korvauksena vaivannäöstä jo maksetut etumaksut, mutta se on pienempi paha kuin, että hän jäisi kokonaan puille paljaille.

    • lottooja

      taas ymmärrystä.kiitos isommalla lainalla pienet pois.aina vaan epäillään.olis laina 12vuodelle ei iso maksu.ei mitään hyvä näit kommentteja lukea.

    • lainaaja

      mä annoin vastauksen kun multa joku kysy olenko hakenu eliakselta lainaa.kyllä mutta en tiedä rohkenenki 350e heittää.ei muuta kiitos.kevättä kaikille.

      • lottooja

        tarkoitin 330e ettei lottooja valetele ja isommalla lainalla sais pienet pois,kiitos


    • lainaaja

      pitäskö kokeil eliasta loppus jankutus ja tään palstan pito jos ei laina tule niin ei kannata keneenkään enää kokeilla mistään.lottooja ainakin kommentois sitten miten käy.ettei kukaan enää hae ja kysyle lainaa ulkomaita.kiitos.

    • lottooja

      nimimerkit sekasi minä hakemas lainaa ei lainaaja.lainaajan tukena ollu

    • lottooja

      on se kumma kun ei saa selvää vastausta onko kukaan saanu eliakselta lainaa,?en ymmärrä vedättäjiä kun toisilla hätä miten selvitä.mutta sitten loppuis jahkailut ja jja minä ainakin tunnastan sitt tuli vai ei jos nyt uskallan hakee,tosiaan loppuis kirjoittelut tänne.

      • lottovoittanut

        Etkö saa selvää vastausta vai etkö saa selvää, mitä vastaus tarkoittaa. Kukaan ei ole saanut eliakselta lainaa. Siksi kukaan ei vastaa. Kenelläkään ei ole kokemusta lainansaannista eliakselta. Eikä foxxilta, eikä elisabetilta, eikä muultakaan ulkomaanpellehuijarilta. Usko nyt jo. Uskalla käyttää vähät rahasi omiin velkoihisi, äläkä lähettele niitä kansainvälisille huijareille.


    • hain Foxx:ilta lainaa tuli sähköpostiin joku ihme sopimus joka pitäisi tulostaa ja laittaa asianajajalle. taidan jättää väliin. Silläkin etumaksurahalla 375 saa maksettua jonkun lainan pois..täytyy vaan keksiä joku ylimääräinen viikonlopputyö. Niin raha-asiat saisi joskus kuntoon ilman, että luottotiedot häviää.

      • lottooja

        taitaa kkettu eri laila tehä jokaisen kanssa.ihmetyttää .mäkin kovasti mietin uskallanko tosis eliakselle etumaksun maksaa.


      • lottooja

        lainaaja sano ettei sen tarvin tulostaa mitään.jospa se on kettu varovaisemmaks tullu nyt.ok.ite se ol lainaajal laittanu ja pankista pari.muuten se asianajan kaut toimi.


      • tiilm87y

    • lottooja

      tai lainansaajat ei uskalla tosis vastata kun tääl sitten jo ollaan rahaa vailla.sekin voi olla yksi syy.

      • rahaa.tulee.korvistakin

        Joo toi on se oikea syy. Mutta kun kerran niin kovasti kysyit, niin näin mulle kävi: maksoin etumaksun 330 ja sitten vielä 60 ja lopuksi 160 euroa. Seuraavana päivänä pihaan ajoi UPS:n auto ja kuski toi minulle kolme säkillistä rahaa. Elias kirjoitti, että takaisinmaksu on 1 euro kuukaudessa ja jos ei maksa, niin ei silläkään ole väliä. Nyt sitten maksoin velat pois, ostin Mersu CLA:n ja kesällä lähden Karibealle. Sitten Elisabeth lähetti postia ja kysyi huolisinko häneltäkin rahaa. Lupasin ottaa vastaan niin paljon kun hän lähettää. No, ei se lähettänyt pankkisiirtona kuin 80.000 euroo. Tiukka täti, vaatii, että on maksettava heti ekasta kuukaudesta lähtien 2 euroo kuussa takaisin. Stan Foxilta en ottanut, kun se vaati 60.000 euron lainasta 5 euron lyhennystä kuukausittain. Jos tulee rahapula, ehkä otan siltäkin.


      • lottooja

        ei nyt menny läpi.eikä kannata vitsailla vedätyksellä.koska tääl on tosis hädässä olevia ihmisä.mielkuvitus valloillaan.ei kannattas vitsailla.


      • fjrwefjrjigjregjkk3f

        Poliisin vanha ohje näissä nettijutuissa on, että jos jokin asia on liian hyvää ollakseen totta, niin se ei ole totta. Silti on aina näitä jotka uskovat saavansa 1 eurolla iPhonen tai 3 prosentin korolla ulkomailta 30 000 € lainaksi ilman vakuuksia.


    • lottooja

      ei se laina ilmasiks tulos ole etumaksu aina.ja laina tarkoitus takaisin maksaa,vedättäjil ihmeellinen mielikuvitus ja hauskaa.ei lottoojan raht mersuun ja karibial joutas.tosi elämän tarkoituseen.niimpä

    • lottooja

      mikä näil vedättäjillä tarkotus?oikeesti hmeitä hädässä olevia ihmisiä mietitään yö kauet miten selviää tässä.jos teil on hauskaa satuja kertoo niin siitä vaan.täss kossuhuikat ottaa enkä silti vedätä ketään.kiitos

    • lottooja

      tätä palstaa tosissan lukenu paljo meitä hädässä ihmisä emme vedätyksiä tarvii.mulla yks hyvä olen lapseton ja akaton.

    • lottooja

      lottooja lopettaa palstalle kirjoituksen.tääl puolet tosi hädissään ym.sitten loput trolleja ja kusettajia ynhyviäkin neuvoja on.tsemppiä kaikille,täs pärjää.toimii terapia palstana hyvin kuten joku aiem kirjoitti

    • smurrif

      hei onko kokemuksesta ettei western union ota rahoja vastaan joutu kieltoon oisin etu maksuu nigeriaan tuli rahat takasi,samal kielto ei ollenkaan .järkytyin,ei rikosrekisteriä itellä.onko kokemuksia,toiset palkkasa työntää ja joka paikkaan etumaksuja.mä en saanu yhtäkään.miksi?kommentteja ei ole selvinny vois perua eston soittanu pitäs englanniks vääntää.kommentteja tämmönen tapaus.lähti rahat sit 2h päästä takasi toimistos soitet.ol tosi outo tapaus,onko kokemusta kellää.

    • smurrif

      lainaaja ja lottooja hakea lainaa saavat mut mulle kerta lyttyyllä esto.valitus tehdä western unionii kohtelusta heti sienä vastas.kommentteja.selvää otin ihan pää paikalta turvasyistä.töis käyvä ei rekistereitä,johtuko ku nigeria kohteena.olin ällikällä lyöty.

    • smurriff

      reklamaatio lait kuitteineen päivineen.että sen eston pois kun en saa ees minnekkään lait.yritin englannis kirje ykkösluokassa.nigerian rahottajia ollu.

    • Vippiveikko

      WOOOO!!!
      Nyt ne rahat sitten pamahti tilille. Anoin Elizabethiltä 150.000 € lainaa velkojen maksuun, vastas mulle että ei se tollasen "pikkusumman" takia jaksa vaivautua, ja ehdotti 1.500.000 € lainaa, 25 vuoden maksuajalla ja 1,7% korolla. Maksoin vaadittavat etukäteismaksut, mm. rahansiirtomaksun, valuutanvaihtomaksun ja pankin takausmaksut, ja rahat saapuivat parin tunnin sisällä viimeisestä etukäteismaksusta.

      Tarkoituksena on, että lyhennän lainaa parilla kympillä kuussa (niinä kuukausina kun pystyn/jaksan, kjeh kjeh ;D), mutta Lissun mukaan ei myöskään haittaa jos ei välillä huvita maksaa. Tai jos jättää kokonaan maksamatta, sanoi ymmärtävänsä hyvin senkin (ihan luonnollinen reaktio keneltä tahansa, kukapa lainojen takaisinmaksusta nauttisi).

      NYT ALKOI MAKEA ELÄMÄ :)))))) Ekana menee ostoon omakotitalo Espoon Westendistä, ehkä pieni mökki Etelä-Suomesta, ja pari Audia. Sitten kun välttämättömyydet on hankittu, taidan lähteä hyvin ansaitulle lomalle Bahamalle, Rolexi ranteessa ja Pradat jalassa. Taidan kyllä ensin nostaa vähän fyffeä myös Eliakselta, ettei pääse hillo loppumaan kesken reissun, olisi aika noloa. Päivittelen tänne myöhemmin teille miten kävi Eliaksen kanssa.

    • sörrsessön

      pitäs äkkiä hakee iso laina sais ulosotot maksettuu mistähän hakis.oikeika kok.stan fox ei ainakaan,kirjotusten mukaan ahne,winkkejä.

    • sörssessön

      onk kukaan hakenu trustloanfiniltä lainaa ?

      • kvnnrvnnv5kvm

        Miksi kukaan täysjärkinen hakisi? Taidatte olla aika epätoivoisia! Totuus on, että kohta korttitalonne romahtaa.


      • sörrsessön

        kävin sivuilla trustloan ol virallisen oöoinen hakemus kysyttiin jopa työpaikka ja sen puh numeroa.ym.


      • kvnnrvnnv5kvm
        sörrsessön kirjoitti:

        kävin sivuilla trustloan ol virallisen oöoinen hakemus kysyttiin jopa työpaikka ja sen puh numeroa.ym.

        Kohta sun ovellas käy mies, joka on virallisen oloinen.


      • kvnnrvnnv5kvm

        Luettuani tarkemmin viestejäsi, paljastuikin, että olet jo ulosotossa.

        Anna voutin hoitaa asiat äläkä haaveile vähään aikaan uusista lainoista.


      • lottooja

        kuules en vielä ole ulos otossa .tääs kesäll,


      • lottooja

        kohtalonkamu toi sörssensön meitä riittää näkäjään.


    • Huh-hah-Hei-ja-kamelit-p

      Ne jotka väittävät saaneensa rahat, voisitte laitta todisteena vaikka linkin johonkin kuvan joko palveluu jossa nökyy ruudunkaappaus kuvan pankin sivulta jossa näkyy tilin saldo. Tai jotain vastaavaa tosiatetga. Muuten luulen vaan trollaajiksi teitä jotka ihan väität te saaneen rahat.

      • duugcdwcgduywcdwcdi

        Minulle on samantekevää uskotko, enkä ala lähetellä mitään kuvaruutukaappauksia. Emme ole mikään aviopari ja vastaamme itse omista raha-asioistamme.


    • Yksityisiä huijaussähköpostien lähettelijöitä suosittelen välttämään viimeiseen asti! Esim. tältä sivustolta: http://lainaanyt.fi/ löytyy monta luotettavaa ulkomaista lainapaikkaa.

    • Lainaaja

      Terve! Oon tässä pyöritellyt ja pähkäillyt. Olen päättänyt että voin alkaa lainaamaan yksityisille ihmisille rahaa. Ajattelin lainaksi 100-1000e. Mitään etuus maksuja minulle ei tarvitse antaa, vaan otan vastineeksi rahaa vertaavan pantin. Eli asiakas saa itse miettiä hänelle sopivan lainan ja mainitsee myös mitä on valmis antamaan pantiksi. Kun pääsemme yhteisymmärrykseen niin sovimme tapaamispaikka ja sekä pantin anto ja rahan siirto tapahtuu molempien osapuolten ollessa läsnä. Kyse on siis pienlainasta. Ja koron minä katson tapauskohtaisesti mutta niin että se mielyttää molempia. Reissaan työni puolesta muutenkin ympäri Suomea joten tapaaminen onnistuu suht vaivattomasti. Lainasta ja pantista laaditaan aina 2kpl kirjallisia sopimuksia jotta vältetään huijaus puolin tai toisin. Hyvä ystäväni on juristi. Joten hän tarvittaessa auttaa myös laatimaan asiaan kuuluvat paperit. Mikä toki onnistuu myös itseltäni. Minuun voi ottaa yhteyttä s-postiin [email protected] niin keskustelemme siellä enemmän. Hyvää kesän jatkoa kaikille.

    • KanalanPertti

      Jokainenhan meistä haluaisi netistä lainan pitkällä maksuajalla. Oikean lainan löytäminen voi silti olla todella haastavaa. Olen todennut, että edullisimman lainan saa osoitteesta http://http://lainaaege.fi/ferratum Sivut ovat todella käyttöystävälliset ja ilmaisen hakemuksen teko on helppoa.

    • Lainajä

      Onko kenellä on kokemuksia yksityinen laina mitä julkista fecabookissä semmone [email protected]?korko 3%onko se totta. Vai huijarit

    • Anonyymi

      Hyvä herra / rouva,
      Tarvitsetko lainaa ? Tarjoamme pieniä, keskisuuria ja suuria lainoja lyhytaikaisella takauksella 2% vuodessa. Asianomaisten tulee ottaa yhteyttä saadaksesi lisätietoja ja hakemuksia sähköpostitse
      Sähköposti: [email protected]
      [email protected]
      Puh: 1 {480} 582-4571
      Whatsapp: 1 {480} 582-4571
      Parhain terveisin!
      Jimmy Faltersack

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ranskalainen Bernard Mettil tarjoaa lainaa, 8000€ etukäteismaksut jotain 300€, sanoin että muuten hyvä mutta etukäteen en mitään maksa ja nyt kysyy pankkitietoja ja haluaa kuvan maksu kortista edestä ja takaa. Hienot sivut kyllä laitettu huijauksen takia pystyyn kun näkyy "lainatilin käytettävissä oleva" saldo 8000€. Koita siirtää tilille, kysyy suojakoodia jonka saa aspasta. Suojakoodia ei saa ennenkuin maksaa etukäteismaksun. Näitä huijareita on kiva huijata 😂

    • Anonyymi

      Itse oon joutunut huijatuksi ja mitään ennakkomaksuja ei pidä koskaan maksaa vaan ne lisätään aina laina summaan.suosittelen että jos olet veloissa niin sosiaalista luottoa kannattaa hakea jo sinulla on säännölliset tulot.meinaan itteeni et kokeilen että saanko sitä mut se on ainakin luotettava ja turvallinen ja rahat tulee varmasti tilille.vie
      aikansa mut suurin osa näistä ulkomaisista sivustoista on täyttä huijausta.itse äsken katselin mielenkiinnon vuoksi ja laitoin lainahakemuksen niin tuli sopimus ja sopimuksessa ennakkomaksu 155 euroa.en tosiaankaan aio maksaa enkä allekirjoittaa sopimusta.koskaan ei pidämaksaa ennakko maksuja vaikka he väittävät et jos otat heiltä esim cacibankista lainan niin pitää maksaa mutta ei tarvitse.. sen verran oon ite perehtynyt ja tiiän että ennakkomaksu menettää mutta lainaa et saa ikinä tilillesi ja se on varmaa

      • Anonyymi

        Joskus Elijas ja Vladinir tarjosi lainaa. Onkoha rehtijä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus Elijas ja Vladinir tarjosi lainaa. Onkoha rehtijä ?

        Vladinir myönsi just laiinan mulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vladinir myönsi just laiinan mulle

        Vladinir on mukana huumebisneksessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vladinir on mukana huumebisneksessä.

        Kyllä ainakin minä sain lainaa Eliakselta ja Vladimiriltä, molemmat viisi tonnia lainasivat. Tarve oli kymppitonni joten olen tyytyväinen!


    • Anonyymi

      Hei! On kokemuksia! Cabinet STRAUSS, Menzel kredit. grolimund digital banking. Kaikki huijaa!! Menetät vain rahasi! Laskuja pyydetään maksamaan aina vain lis ja laina jää saamatta. Myös [email protected] ja Rayan Antoine Boecasse notaari. Molemmat, huijaa. VAROKAA näitä!

    • Anonyymi

      Hei! Älä ota lainaa, ainakaan [email protected]. tai. CABINET TRAUS. JA VIELÄ KREDIT MENZEL. Yrityksiltä! Kaikki keräävät vain rahaa. Myös, kannattaa varoa. Royan Anttoni Boecasse notaarin. Ja Frederic Roussillon. He ovat kumpikin huijareita, Heillä on joku oma Firma

    • Anonyymi

      Hei.
      Taas tuli 2 ainakin.joilta ei heru lainaa. Vaikka maksaa ennakko maksut.
      Ford gredit unit
      Cofine Group com
      Nämä ovat huijaajia.

      • Anonyymi

        Melko turhaa trollausta tuo kirjoittelusi. Ei kukaan aikuinen ole niin pöljä, että uskoisi saavansa lainan ulkomailta ilman minkäänlaista vakuutta. Lainanantajallahan ei olisi käytännössä mitään mahdollisuutta saada lainaansa takaisin, jos lainaaja ei sitä maksaisi.


    • Anonyymi

      Itselle tuli että maksa 158€ ja 110€ en tiedä uskoako

    • Anonyymi

      Älkää missään nimessä menkö halpaan näissä "ulkomaisissa pankeissa". Kaikki ovat huijareita!! Näistä on tehty satoja rikosilmoituksia, mutta ikävä kyllä, rahoja ei huijatut saa takaisin. Isot rahan menetykset ovat huijareiden pyytämät "ennakkomaksut". Itselläni ei onneksi ole tarvetta turvautua heidän tarjoamiin lainoihin.

    • Anonyymi

      Sumessakkin koro ovat mataqlammatkuin inflaato.....

    • Anonyymi

      mäkin 100 biljoonan lainan 600v maksuajalla kuukausin lyhennys 5kk :)
      haloo miettikää nyt vähän järjellä

      • Anonyymi

        Pitikö sinun toimittaa palkkatodistus??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitikö sinun toimittaa palkkatodistus??

        Ei semmoisia tarvinnut


    • Anonyymi

      Mäkin lainaan heti ihmisille 100 miljoonaa kuhan maksatte 1000e ennakkomaksua että tiedän että olette tosissanne :)

    • Anonyymi

      Ei ennakkomaksulainaa täällä Hae nyt, Tarjoamme seuraavanlaisia ​​lainoja ja monia muita; Tarjoamme seuraavia lainoja yksityishenkilöille - ota meihin yhteyttä alla olevan sähköpostitunnuksen kautta. ( [email protected] )


      * Henkilökohtaiset lainat
      *Kaupalliset lainat
      *Investointilainat
      *Kehityslainat
      * Konsolidointilainat
      *Opintolainat
      *Autolainat
      * Asuntolainat
      * Hankintalainat
      * Rakennuslainat

      Yrityslainat ja paljon muuta: Jos olet erittäin kiinnostunut lainatarjouksestamme, ota ystävällisesti yhteyttä alla olevan sähköpostiosoitteen kautta. [email protected]

      • Anonyymi

        Hei! Ootteko täältä hakeneet?
        Kokemuksia..


    • Anonyymi

      mäkin hain kerran lainaa näillä yhteystiedoilla.
      nimi kyrpä jooseppi
      osoite runkkaajankatu 69
      postinumero 696960 korvatunturi
      pankkiyhteys vanhatili FI0893039202

      ja kuinka ollakkaan tuli viestiä hei kyrpä jooseppi hakemuksesi on hyväksytty :)
      sai kyllä hyvät naurut

      • Anonyymi

        Hienoa että eivät nipota turhaan päinvastoin kuin suomalaiset pankit. Näissä ulkomaisisssa lainoissa on helpon saatavuuden lisäksi myös halpa korko. Ihmettelen miksi kukaan yleensä hakee lainaa kotimaasta.


    • Anonyymi

      Aina jos lainantarjooja pyytää etumaksua kyseessä on huijaus... pankki ei koskaan pyydä ennakkomaksuja

    • Anonyymi

      Älkää hyvät ihmiset olko tyhmiä ja menkö maksaa mitään ennakkoon aina tulee uusia verukkeita että pitää maksa lisää niin kauan kun loppuu rahat huijatulta..

    • Anonyymi

      Se on vain alkumaksu. Pyytävät aina lisää ja lisää. Keksivät aina uusia maksuja. Lupaavat joka kerta, tämä on ainut maksu, eikä ole.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8276
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe