undefined
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Nyt muistan! Laita viestiä!
- Anonyymi00009
No joo joo, vihdoinkin se lamppu syttyi! Mitä vehkeitä siellä suunnittelet? Äläkä jää sinne suu auki nököttämään!
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
No joo joo, vihdoinkin se lamppu syttyi! Mitä vehkeitä siellä suunnittelet? Äläkä jää sinne suu auki nököttämään!
Kyllä täällä välähtää vähän hitaammallakin sytytyksellä että heikompaa hirvittää.
- Anonyymi00024
Anonyymi00009 kirjoitti:
Vitut!!!
- Anonyymi00002
Kohtasimme vaarallisen naapurin
- Anonyymi00003
Puhu suomee suomessa.
- Anonyymi00004
Ihanaa oli, jäin kaipaamaan. Ota yhteyttä 🥰
- Anonyymi00012
Luulitko, etten mä muka mitään vastaisi?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Luulitko, etten mä muka mitään vastaisi?
No joo, mä voin todellakin tulla vähän sieltä mun omista pilvistä alaspäin sun tasolle, ei hätää! Mä yritän etten ihan täysin karkaa minnekään omille teilleni silleen ilman mua, tiiätkö?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
No joo, mä voin todellakin tulla vähän sieltä mun omista pilvistä alaspäin sun tasolle, ei hätää! Mä yritän etten ihan täysin karkaa minnekään omille teilleni silleen ilman mua, tiiätkö?
Kyllähän se on nähty, että sulta se mopo karkaa käsistä tiiätkö sä? Katotaan nyt ensin, pysyykö se sun pääs ees vähän aikaa jalkojen välissä vai karkaako se taas heti ensi metreillä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mikä homma, mistä jäbä haluaa jauhaa?
- Anonyymi00005
Kivaa oli
- Anonyymi00006
Kolmas pyörä oli kiva yllätys 🥰
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kolmas pyörä oli kiva yllätys 🥰
Kyllä kummallekin pitää olla vaihtelua.
- Anonyymi00008
Kylläpä sitä Naapurinvaaralla silloin piisasi ihmettelemistä, kun siellä törmättiin! Minähän se siinä taas nokkaani muihin asioihin työnsin, kuten tapana on. Vai että oikein sitä kautta sitä kuljettiin no, sattuuhan sitä paremmissakin piireissä, että tällainen tapaus osuu kohdalle ja alkaa heti kysellä ummet ja lammet!Mitäs sinne sinun suuntaasi kuuluu nykyään? Jos haluat, että muistellaan vanhoja tai jaaritellaan lisää, kerro ihmeessä:
- Anonyymi00011
Puhu, nainen, ennen kuin multa loppuu kärsivällisyys kokonaan! Puhu nyt, kun kerran vauhtiin pääsit! Ja liikettä niveliin, ei tässä joutilaana olla, katselet mua kuin halpaa makkaraa!
- Anonyymi00016
Naapurinvaarallahan me tosiaan kohdattiin, sielähän se oli se... se joku lavatanssiperkele tai vaaranrinne! Minä kato kattelin siinä ensin, että onpa kumma näköinen kataja tuossa tienposkessa, mutta sehän olitkin sinä.
- Anonyymi00017
No mitä ittua sä siel Naapurinvaaralla oikein kyttäsit? Pitiks sun tulla siihen pällistelemään ja pilaamaan mun fipat! Vai oliko sulla oikeesti jotain asiaa, häh?
- Anonyymi00019
Kerro suoraan, mikä on seuraava siirtosi vai jääkö tämä vain tyhjäksi uhoksi?
- Anonyymi00020
En mä sua siel Naapurinvaaralla kytänny, mut sä tulit siihen heti silmät pyöreenä kuumottelemaan. Mut hei, jos sulla kerran oli jotain hyvää hihaa tai pesään laitettavaa, niin oisithan sä voinu tarjota osas sen sijaan et alat heti siinä huutamaan.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kerro suoraan, mikä on seuraava siirtosi vai jääkö tämä vain tyhjäksi uhoksi?
Kuulehan säkin senkin mikkihiiri ja sohvaperuna, Mä en ole koskaan tullut tänne jauhamaan mitään diplomaattista askaa tai pyytelemään anteeksi olemassaoloani. Jos sä luulet, että mä jään tähän istumaan ja katselemaan, kun sä auot päätäs, niin sä olet pahasti väärässä.
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
En mä sua siel Naapurinvaaralla kytänny, mut sä tulit siihen heti silmät pyöreenä kuumottelemaan. Mut hei, jos sulla kerran oli jotain hyvää hihaa tai pesään laitettavaa, niin oisithan sä voinu tarjota osas sen sijaan et alat heti siinä huutamaan.
No ittu sori hei, mut katoitko itteäs peilistä? Mut miks et sit sanonu heti et sulla on viekkarit päällä. Oisit voinut heittää, jotain asiallista morjestusta sen sijaan et hiivit siellä ku mikäkin varjo. Seuraavalla katotaan sitä huutamista uusiks, jos tuut siihen mun tontille pyörimään.
- Anonyymi00018
Puheet on nyt puhuttu, joten siirrytään suoraan tekoihin ilman turhaa selittelyä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2291984
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601164- 20995
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125696- 38679
Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤224658Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa201587- 51435
- 38418
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42412