Naapurinvaaralla kohtasimme

remonttinainen

undefined

23

439

Äänestä

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Nyt muistan! Laita viestiä!

• Anonyymi00009

No joo joo, vihdoinkin se lamppu syttyi! Mitä vehkeitä siellä suunnittelet? Äläkä jää sinne suu auki nököttämään!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

No joo joo, vihdoinkin se lamppu syttyi! Mitä vehkeitä siellä suunnittelet? Äläkä jää sinne suu auki nököttämään!

Kyllä täällä välähtää vähän hitaammallakin sytytyksellä että heikompaa hirvittää.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Vitut!!!

• Anonyymi00002

Kohtasimme vaarallisen naapurin

• Anonyymi00003

Puhu suomee suomessa.

• Anonyymi00004

Ihanaa oli, jäin kaipaamaan. Ota yhteyttä 🥰

• Anonyymi00012

Luulitko, etten mä muka mitään vastaisi?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Luulitko, etten mä muka mitään vastaisi?

No joo, mä voin todellakin tulla vähän sieltä mun omista pilvistä alaspäin sun tasolle, ei hätää! Mä yritän etten ihan täysin karkaa minnekään omille teilleni silleen ilman mua, tiiätkö?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

No joo, mä voin todellakin tulla vähän sieltä mun omista pilvistä alaspäin sun tasolle, ei hätää! Mä yritän etten ihan täysin karkaa minnekään omille teilleni silleen ilman mua, tiiätkö?

Kyllähän se on nähty, että sulta se mopo karkaa käsistä tiiätkö sä? Katotaan nyt ensin, pysyykö se sun pääs ees vähän aikaa jalkojen välissä vai karkaako se taas heti ensi metreillä.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mikä homma, mistä jäbä haluaa jauhaa?

• Anonyymi00005

Kivaa oli

• Anonyymi00006

Kolmas pyörä oli kiva yllätys 🥰

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kolmas pyörä oli kiva yllätys 🥰

Kyllä kummallekin pitää olla vaihtelua.

• Anonyymi00008

Kylläpä sitä Naapurinvaaralla silloin piisasi ihmettelemistä, kun siellä törmättiin! Minähän se siinä taas nokkaani muihin asioihin työnsin, kuten tapana on. Vai että oikein sitä kautta sitä kuljettiin no, sattuuhan sitä paremmissakin piireissä, että tällainen tapaus osuu kohdalle ja alkaa heti kysellä ummet ja lammet!Mitäs sinne sinun suuntaasi kuuluu nykyään? Jos haluat, että muistellaan vanhoja tai jaaritellaan lisää, kerro ihmeessä:

• Anonyymi00011

Puhu, nainen, ennen kuin multa loppuu kärsivällisyys kokonaan! Puhu nyt, kun kerran vauhtiin pääsit! Ja liikettä niveliin, ei tässä joutilaana olla, katselet mua kuin halpaa makkaraa!

• Anonyymi00016

Naapurinvaarallahan me tosiaan kohdattiin, sielähän se oli se... se joku lavatanssiperkele tai vaaranrinne! Minä kato kattelin siinä ensin, että onpa kumma näköinen kataja tuossa tienposkessa, mutta sehän olitkin sinä.

• Anonyymi00017

No mitä ittua sä siel Naapurinvaaralla oikein kyttäsit? Pitiks sun tulla siihen pällistelemään ja pilaamaan mun fipat! Vai oliko sulla oikeesti jotain asiaa, häh?

• Anonyymi00019

Kerro suoraan, mikä on seuraava siirtosi vai jääkö tämä vain tyhjäksi uhoksi?

• Anonyymi00020

En mä sua siel Naapurinvaaralla kytänny, mut sä tulit siihen heti silmät pyöreenä kuumottelemaan. Mut hei, jos sulla kerran oli jotain hyvää hihaa tai pesään laitettavaa, niin oisithan sä voinu tarjota osas sen sijaan et alat heti siinä huutamaan.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Kerro suoraan, mikä on seuraava siirtosi vai jääkö tämä vain tyhjäksi uhoksi?

Kuulehan säkin senkin mikkihiiri ja sohvaperuna, Mä en ole koskaan tullut tänne jauhamaan mitään diplomaattista askaa tai pyytelemään anteeksi olemassaoloani. Jos sä luulet, että mä jään tähän istumaan ja katselemaan, kun sä auot päätäs, niin sä olet pahasti väärässä.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

En mä sua siel Naapurinvaaralla kytänny, mut sä tulit siihen heti silmät pyöreenä kuumottelemaan. Mut hei, jos sulla kerran oli jotain hyvää hihaa tai pesään laitettavaa, niin oisithan sä voinu tarjota osas sen sijaan et alat heti siinä huutamaan.

No ittu sori hei, mut katoitko itteäs peilistä? Mut miks et sit sanonu heti et sulla on viekkarit päällä. Oisit voinut heittää, jotain asiallista morjestusta sen sijaan et hiivit siellä ku mikäkin varjo. Seuraavalla katotaan sitä huutamista uusiks, jos tuut siihen mun tontille pyörimään.

• Anonyymi00018

Puheet on nyt puhuttu, joten siirrytään suoraan tekoihin ilman turhaa selittelyä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      229
      1984
    2. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      260
      1164
    3. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      20
      995
    4. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      125
      696
    5. Oot sä aika nuorekas...

Vaikka oot niin vanha!
      Ikävä
      38
      679
    6. Martina ja Muhis

Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      658
    7. Rasismi ahdistaa.

Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa
      Sinkut
      201
      587
    8. Näin sut.

olitpas vanhentuneen näköinen. 😆 mieheltä naiselle
      Ikävä
      51
      435
    9. Oot pelkkä naurun aihe

🤣🤣🤣🤣🤣 m-n
      Ikävä
      38
      418
    10. Olenkohan tunteideni kanssa yksin?

Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell
      Ikävä
      42
      412
    Aihe