Kuka oli Viherlaakson kovin 80-luvulla

jaskamäal

Kovin tappelia ym ? Spede vai?

34

2770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mauri ka

      Karikaisen veljekset!

      • RTP65

        Ne olivat yksin ollessaan itkupillejä!


    • gggay

      hd pitkä pekka oli ja on kova!

    • Viipurin Late

      Minä olin. Vierailin siellä, ja yksi paikallinen tuli isottelemaan väittäen olevansa Viherlaakson kovin. No kaveri jäi nenäänsä pitelemään.

    • Jyyrö.

      Iso jomppa se etukäsi oli paha ja sitten oli vekku boxari ja sitten yksi jujutsumies oli pätevä.

    • Pesätie

      Speedi

    • Jukkis74

      Tulihan siellä aikoinaan porukkaa leivottua turpaan oikeen olan takaa koskaan en ottanut itse turpaan, Espoolaiset ovat tänäpäivänäkin yhtä vitun nössöjä eihän täällä Espoossa ole nykyjään muita kuin ulkolaisia maahanmuuttajia jotka ovat lapsenraiskaajia ja naisten hakkaajia, sellaiset hakattiin aikoinaan oikeen kunnolla nykyjään kaikki nuoriso ja maahanmuuttajat ovat laiskoja paskoja elävät sossun rahoilla ja notkuvat Sellossa älypuhelin korvalla kaiket päivät housut roikkuen niin et perse näkyy, ei helvetti että on säälittävää...

    • mkddd

      Oliko sulla muita satuja?

      Kukaan ei pärjää mun kaverille.

    • www1

      Weccu nekkas sua nenuun, jos huvitti. Se oli ja on kovin Viherissä

    • ergwergerg

      Pas..kat....

      Höpö höpö!

    • TS9.

      Putkosen veljekset ..tiesit kyllä.

      • Velliperseitä-vieläkin

        Putkeen veljekset oli yksi rääväsuisii paskahousuja, auko päätään ja kiusas juoppokaveriamme.
        Sitten ku tuttu oli vähänkin selvin päin niin putkosilla lätty lähtis. Jos


    • hatsit vessassa

      Joku vaari siellä muistelee menetettyä nuoruuttaan, vai? Pippurissa itkee tuoppiin ku elo meni dokatessa?

    • bodari

      mulle ei pärjää kukaan haluatko kokeilla ? todennäköisesti joudut jorviin mun käsittelyn jälkeen.

      • pulupulu

        Kirjoitustaitosi perusteella olet varmasti kova jätkä?! BBBBBBBBUUUUUAAAAHHHHH!!!!!!!!


      • Anonyymi

        Ipana löysä


    • gdfgsdfgrtr

      Vekku on kova nekkaaja.

      • espoonkingioon

        vekku on täys pelle yhdellä kädellä tapettavissa.


    • Jsksls

      Rumpali esitti kovista, mut hakkas kovaa vaan kapuloilla.

    • kake57vartia

      weccu oli ja spede oli

    • fsdsd444444

      Spede on lähiöbaarin puhelintolppa intiaanitukassaan

    • Eispedetäenään

      En oo enään tappelia kun vartia ketä vahti ostarilla löi mua pampulla. En uskalla enään mottaa ketään nenään. Parenpi näin mitä ennen oli.

    • Hurjathoodit

      Kyllä Putkosen veljekset sais mun äänen, vaikka olinkin itse aivan nyrkillä tapettava. Pari kertaa näin hieman suorempaa toimintaa... Luojan kiitos mun muksut ei kasva Viherissä! Ei saa ymmärtää väärin, aivan mahtava lapsuus! Meillä istu kaikki kylän kovimmat tappelijat ja aina oli lepposaa!

    • Laaksolahdesta-lähtee

      Esitellään näköjään vaan viherpippurin spurguja tällä palstalla.
      Noista jätkistä oo yhtään mihinkään.
      Buahahaaaaaaaa vittu mitä luusereita.
      Putkonen kävelee ku ois kukkakaali kainalossa, puntteja nostelevat ripakinttu.

    • Alepan_rundi

      Viherlaakson kovin tappelija on ollut Mr. Shrek.

    • ddds3

      Mitä vitun väliä kuka ollut joskus kovin tappelija. Idiootit tappelee.

    • ggggg333232

      Putkonen on juoppu

    • kyykyttäjänro1

      Vihelaakso on nimensä mukaisesti viherpiipertäjien aluetta. Että se siitä

    • Esa Roivas.

    • Anonyymi

      Tuolla asuin vanhas elämäs. Faija noit kolus. Mut Jaska oli varmaa tuttu tuolla

    • Anonyymi

      Käsittääkseni Pauli potkaisi Pekkaa muniin kivibaarissa.?

    • Anonyymi

      Kovimmasta tappelijasta en tiedä niinkään mutta erikoisin kohtalo lienee lienee se hiippari joka kävi karaokessa onnelisimpina päivinä Scottish Armsissa ja jolla on porttikielto Pint Stoppiin, Alepan yläkertaan. Ukko on lihonut kun esitti Psykiatreille skitsofreenikkoa ja sain turhaan risperdion 1mg/po lääkityksen. Tätä ennen hiihti, suunnisti, harrasti budolajeja, nykyään on masentunut, eläkkeellä ja syrjääntynyt pahemmin mitä ennen oli. Mies on pettynyt elämänsä virheisiin.

    • Anonyymi

      Keppi Kartsa.

    • Anonyymi

      Eiköhän se ollut se jolla oli rautaa taskussa ja oli valmis sitä käyttämään ihan milloin tahansa. ;) Kaikenlainen lähikontaktikamppailupelleily menetti merkityksensä kun pistoolit keksittiin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe