Kovin tappelia ym ? Spede vai?
Kuka oli Viherlaakson kovin 80-luvulla
34
3014
Vastaukset
- mauri ka
Karikaisen veljekset!
- RTP65
Ne olivat yksin ollessaan itkupillejä!
- gggay
hd pitkä pekka oli ja on kova!
- Viipurin Late
Minä olin. Vierailin siellä, ja yksi paikallinen tuli isottelemaan väittäen olevansa Viherlaakson kovin. No kaveri jäi nenäänsä pitelemään.
- Jyyrö.
Iso jomppa se etukäsi oli paha ja sitten oli vekku boxari ja sitten yksi jujutsumies oli pätevä.
- Pesätie
Speedi
- Jukkis74
Tulihan siellä aikoinaan porukkaa leivottua turpaan oikeen olan takaa koskaan en ottanut itse turpaan, Espoolaiset ovat tänäpäivänäkin yhtä vitun nössöjä eihän täällä Espoossa ole nykyjään muita kuin ulkolaisia maahanmuuttajia jotka ovat lapsenraiskaajia ja naisten hakkaajia, sellaiset hakattiin aikoinaan oikeen kunnolla nykyjään kaikki nuoriso ja maahanmuuttajat ovat laiskoja paskoja elävät sossun rahoilla ja notkuvat Sellossa älypuhelin korvalla kaiket päivät housut roikkuen niin et perse näkyy, ei helvetti että on säälittävää...
- mkddd
Oliko sulla muita satuja?
Kukaan ei pärjää mun kaverille. - www1
Weccu nekkas sua nenuun, jos huvitti. Se oli ja on kovin Viherissä
- ergwergerg
Pas..kat....
Höpö höpö! - TS9.
Putkosen veljekset ..tiesit kyllä.
- Velliperseitä-vieläkin
Putkeen veljekset oli yksi rääväsuisii paskahousuja, auko päätään ja kiusas juoppokaveriamme.
Sitten ku tuttu oli vähänkin selvin päin niin putkosilla lätty lähtis. Jos
- hatsit vessassa
Joku vaari siellä muistelee menetettyä nuoruuttaan, vai? Pippurissa itkee tuoppiin ku elo meni dokatessa?
- bodari
mulle ei pärjää kukaan haluatko kokeilla ? todennäköisesti joudut jorviin mun käsittelyn jälkeen.
- pulupulu
Kirjoitustaitosi perusteella olet varmasti kova jätkä?! BBBBBBBBUUUUUAAAAHHHHH!!!!!!!!
- Anonyymi
Ipana löysä
- gdfgsdfgrtr
Vekku on kova nekkaaja.
- espoonkingioon
vekku on täys pelle yhdellä kädellä tapettavissa.
- Jsksls
Rumpali esitti kovista, mut hakkas kovaa vaan kapuloilla.
- kake57vartia
weccu oli ja spede oli
- fsdsd444444
Spede on lähiöbaarin puhelintolppa intiaanitukassaan
- Eispedetäenään
En oo enään tappelia kun vartia ketä vahti ostarilla löi mua pampulla. En uskalla enään mottaa ketään nenään. Parenpi näin mitä ennen oli.
- Hurjathoodit
Kyllä Putkosen veljekset sais mun äänen, vaikka olinkin itse aivan nyrkillä tapettava. Pari kertaa näin hieman suorempaa toimintaa... Luojan kiitos mun muksut ei kasva Viherissä! Ei saa ymmärtää väärin, aivan mahtava lapsuus! Meillä istu kaikki kylän kovimmat tappelijat ja aina oli lepposaa!
- Laaksolahdesta-lähtee
Esitellään näköjään vaan viherpippurin spurguja tällä palstalla.
Noista jätkistä oo yhtään mihinkään.
Buahahaaaaaaaa vittu mitä luusereita.
Putkonen kävelee ku ois kukkakaali kainalossa, puntteja nostelevat ripakinttu. - Alepan_rundi
Viherlaakson kovin tappelija on ollut Mr. Shrek.
- ddds3
Mitä vitun väliä kuka ollut joskus kovin tappelija. Idiootit tappelee.
- ggggg333232
Putkonen on juoppu
- kyykyttäjänro1
Vihelaakso on nimensä mukaisesti viherpiipertäjien aluetta. Että se siitä
Esa Roivas.
- Anonyymi
Tuolla asuin vanhas elämäs. Faija noit kolus. Mut Jaska oli varmaa tuttu tuolla
- Anonyymi
Käsittääkseni Pauli potkaisi Pekkaa muniin kivibaarissa.?
- Anonyymi
Kovimmasta tappelijasta en tiedä niinkään mutta erikoisin kohtalo lienee lienee se hiippari joka kävi karaokessa onnelisimpina päivinä Scottish Armsissa ja jolla on porttikielto Pint Stoppiin, Alepan yläkertaan. Ukko on lihonut kun esitti Psykiatreille skitsofreenikkoa ja sain turhaan risperdion 1mg/po lääkityksen. Tätä ennen hiihti, suunnisti, harrasti budolajeja, nykyään on masentunut, eläkkeellä ja syrjääntynyt pahemmin mitä ennen oli. Mies on pettynyt elämänsä virheisiin.
- Anonyymi
Keppi Kartsa.
- Anonyymi
Eiköhän se ollut se jolla oli rautaa taskussa ja oli valmis sitä käyttämään ihan milloin tahansa. ;) Kaikenlainen lähikontaktikamppailupelleily menetti merkityksensä kun pistoolit keksittiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34286521 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12551Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692328- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161522Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91371- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181791307RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421207