Olen 30v komea uros, ja olen viimeiset 10vuotta harrastanut nk. yhdenillanjuttuja. Pähkinänkuoressa sanottuna olen yksinkertaisesti liian komea ja seksuaalisesti ylitarmokas jakamaan tämän naisille niin suurta mielihyvää tuottavan paketin vain yhdn naisen käyttöön, kuitenkaan en halua aiheuttaa mielipahaa tyttösille, jotka systemaattisesti rakastuvat ja alkavat kuvitella jo seurustelukuvioita kanssani.
Yllätyksekseni huomasin että myös naispiireissä pyörii näitä niin kutsuttuja munahaukkoja, joiden tehtävänä on yksinkertaisesti ja pelkästään seksuaalisen mielihyvän hakeminen ja tuottaminen(ei mistään kotileikeistä horiseminen). Haluankin osoittaa kunnioitukseni näille himokkaille kaunottarille, jotka jakavat elämänfilosofiani.
Riemukkaita ja nautinnollisia öitä toivotellen. Otto.....LAHJA KAIKILLE MAAILMAN NAISILLE
hyvä tytöt
otto
2
303
Vastaukset
- mainos !
Otto on lonkero !
Mikäli joku ottaa Oton pidemmäksi aikaa kuin yhdeksi illaksi kerrallaan... on syytä kipittää aa-klinikalle! ;)
n.15 Ottoa perjantaisin on vielä ihan OK ! - munahaukka
Nauti tilanteestasi niin kauan kuin voit.. Sillä ainahan hevoselle löytyy ratsastaja.. Tällä tarkoitan sitä että tulee vielä luultavasti tilanne, jolloin itse rakastut johonkin munahaukkaan valtavasti. Tällöin voi olla, että tämä upea munahaukkakin on liian hyvä uhrattavaksi vain yhdelle naiselle. Kuitenkin hieno mainosteksti tosiaan. PUHELINNUMERO PERÄÄN ;) Seksirikasta jatkoa elämääsi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558