Onko kokemusta? Haluaisin näin miehenä mennä asialliseen hierontaan. Kävin kerran Thaimaassa hieronnassa ja pidin kovasti. Mutta en tiedä millainen se nordean vieressä oleva paikka on.
Nummelan thaihieronta
31
17494
Vastaukset
- kari k
muna ylläällä
- vierailija9
Kävin testaamassa ja kovasti oli täti tarjoamassa happy endingiä jo puolivälissä hierontaa
- eehh77
paljon maksaa?
- vierailija9
enpä kysynyt kun tyydyin pelkkään normi hierontaan
- tiedosta kiitollinen
Tarkoitetaanko tässä Vihdissä Liukkaankujalla olevaa thai-hierontapaikkaa vai
onko Nummelassa oma thai hieromo? - ulkop
tiedosta kiitollinen kirjoitti:
Tarkoitetaanko tässä Vihdissä Liukkaankujalla olevaa thai-hierontapaikkaa vai
onko Nummelassa oma thai hieromo?Thai-hieronta Liukkaankujalla.. kuulostaa niin hyvältä, että pitää ulkopaikkakuntalaisenkin tulla käymään..
- fdssssssssssss
niin, paljon normihieronta maksaa?
- Hah,hah.,hahhaa
Älä viisastele,et sinä millekään liukkaille pääse.
- kari k
thai hieronta löytyy valintaladonn takaalta tosin thai tytöt puuttuu mutta häppy endinkin saa samantien kun tarjoaa kaljan niin johan lentää tekarit mettään ja alkaa nakin lypsäys
- jäbä
Ihanko totta,ooksa jätkä tosissas,noinko halvalla.
- Joopajoo
Joo valintaladon takaa löytyy VPK Kyllä ne hieroo mennen tullen muutaman äijän samalla kertaa ja letkua piisaa. Liukkaankujan hieronnan liukkaat hinnat on 100€ varvi.
- petepatet
Onko hyvännäkösiä hierojia?
- Konstantix
Bravo!
- nusunusunusunusu
Joonas xx joko kävit hieronnassa. Siellä on erikoistarjous hinnat arki-iltapäivisin klo 13-17 kantsii käydä, mitään et menetä muuta kuin poikuuden.
- pojat on poikia
Jumaklauta täällä koulupojat kirjoittelee härskejä... no kyllse sitten kun ikää on niin voitte oikeasti käydä jossain. Siihen asti ei muuta kuin kovaa kirjoittelua
- paavali57
Vihdin kirkkonkylän thaihieronta on lopetettu tai siirtynyt muualle huoneisto on tyhjä
- Anonyymi
Varokaa thai hierojia, voivat olla HIV positiivisia.
Nummelassa vaikuttaa yksi thai hieroja mikä on positiivinen, jos olette olleet hieronnassa kannattaa mennä testeihin . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varokaa thai hierojia, voivat olla HIV positiivisia.
Nummelassa vaikuttaa yksi thai hieroja mikä on positiivinen, jos olette olleet hieronnassa kannattaa mennä testeihin .Olisko asunut ilmarisentiellä tämä thaikku HIV positiivinen, tämmöistä huhua olen kuullut Nummelassa.
- suomalainennainenisbest
Me naiset siellä ei kuitenkaan käydä ! Hyi helvetti mikä mesta ! Julkinen ilotalo.
- Mikwik
Eihän aito hieronta liity millään tavalla mihinkään ilotalo juttuun ainakin paikoissa jossa olen itse käynyt. Toisalta thai tyttöjen kultturiin kuuluu sitä happy ending halutessa eräänä hierontapalveluna tarkoituksena rentouttaa. Mutta ei voi kutsua sitä varsinaisena seksipalveluna missään nimessä koska se on kaupanpäällinen hieronnan päätteeksi, jos pyydetään siitä lisämaksun tai ehdotetaan seksiä jo ennen hieronnan alkua niin silloin liikutaan hämärän rajamailla. Toki olen sitä mieltä että naisella on myös oikeutta haluta seksiä vaikka ovat palvelualalla ja mihellä on oikeus sanota ei niille.
- Häpy_ending
Suatanan juntit ja hintit. Kattokee ensin mistä kyse ennen kuin puhutte. Se on kunniallissta se.
https://www.youtube.com/watch?v=btheeIEDIrE - Anonyymi
Kyll teki hyvvää😁
- Anonyymi
Itse kävin tänään testaamassa Nummelan Thai hironnan ja lopputulos oli se että tuli pantua sitä hierojaa 100€ meni mut niin rahst vois mennä hyvin nopesti näihin seuran haku chätteihin
- Anonyymi
Millainen nainen? Oliko nätti ja muodokas ja mukava?
- Anonyymi
Pitääkö varata aika ja miten
- Anonyymi
Käyn siellä viikonloppuisin vetämässä mamia viikseen. Hyvät venttiilit, pikkusen tosikko. 50 ekee maksanu, joskus pikkusen ekstraa. Ajanvaraus txt ja englanniksi.
- Anonyymi
Minä ole Thaimaasta , kung fu, sinä saa hieroa minua jos halia.
- Anonyymi
Onko viimeaikaisia kokemuksia Nummelan mestasta ?
Ilmeisesti hierojatar vaihtunut... - Anonyymi
Asematiellä uusi paikka, onko millainen?
- Anonyymi
Siellä pallit ja taskut tyhjenee.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346