Nummelan thaihieronta

Joonas xx

Onko kokemusta? Haluaisin näin miehenä mennä asialliseen hierontaan. Kävin kerran Thaimaassa hieronnassa ja pidin kovasti. Mutta en tiedä millainen se nordean vieressä oleva paikka on.

33

22721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kari k

      muna ylläällä

    • vierailija9

      Kävin testaamassa ja kovasti oli täti tarjoamassa happy endingiä jo puolivälissä hierontaa

    • eehh77

      paljon maksaa?

    • vierailija9

      enpä kysynyt kun tyydyin pelkkään normi hierontaan

      • tiedosta kiitollinen

        Tarkoitetaanko tässä Vihdissä Liukkaankujalla olevaa thai-hierontapaikkaa vai
        onko Nummelassa oma thai hieromo?


      • ulkop
        tiedosta kiitollinen kirjoitti:

        Tarkoitetaanko tässä Vihdissä Liukkaankujalla olevaa thai-hierontapaikkaa vai
        onko Nummelassa oma thai hieromo?

        Thai-hieronta Liukkaankujalla.. kuulostaa niin hyvältä, että pitää ulkopaikkakuntalaisenkin tulla käymään..


    • fdssssssssssss

      niin, paljon normihieronta maksaa?

      • Hah,hah.,hahhaa

        Älä viisastele,et sinä millekään liukkaille pääse.


    • kari k

      thai hieronta löytyy valintaladonn takaalta tosin thai tytöt puuttuu mutta häppy endinkin saa samantien kun tarjoaa kaljan niin johan lentää tekarit mettään ja alkaa nakin lypsäys

      • jäbä

        Ihanko totta,ooksa jätkä tosissas,noinko halvalla.


      • Joopajoo

        Joo valintaladon takaa löytyy VPK Kyllä ne hieroo mennen tullen muutaman äijän samalla kertaa ja letkua piisaa. Liukkaankujan hieronnan liukkaat hinnat on 100€ varvi.


    • petepatet

      Onko hyvännäkösiä hierojia?

    • Konstantix

      Bravo!

    • nusunusunusunusu

      Joonas xx joko kävit hieronnassa. Siellä on erikoistarjous hinnat arki-iltapäivisin klo 13-17 kantsii käydä, mitään et menetä muuta kuin poikuuden.

    • pojat on poikia

      Jumaklauta täällä koulupojat kirjoittelee härskejä... no kyllse sitten kun ikää on niin voitte oikeasti käydä jossain. Siihen asti ei muuta kuin kovaa kirjoittelua

    • paavali57

      Vihdin kirkkonkylän thaihieronta on lopetettu tai siirtynyt muualle huoneisto on tyhjä

      • Anonyymi

        Olisko asunut ilmarisentiellä tämä thaikku HIV positiivinen, tämmöistä huhua olen kuullut Nummelassa.


    • suomalainennainenisbest

      Me naiset siellä ei kuitenkaan käydä ! Hyi helvetti mikä mesta ! Julkinen ilotalo.

    • Mikwik

      Eihän aito hieronta liity millään tavalla mihinkään ilotalo juttuun ainakin paikoissa jossa olen itse käynyt. Toisalta thai tyttöjen kultturiin kuuluu sitä happy ending halutessa eräänä hierontapalveluna tarkoituksena rentouttaa. Mutta ei voi kutsua sitä varsinaisena seksipalveluna missään nimessä koska se on kaupanpäällinen hieronnan päätteeksi, jos pyydetään siitä lisämaksun tai ehdotetaan seksiä jo ennen hieronnan alkua niin silloin liikutaan hämärän rajamailla. Toki olen sitä mieltä että naisella on myös oikeutta haluta seksiä vaikka ovat palvelualalla ja mihellä on oikeus sanota ei niille.

    • Häpy_ending
    • Anonyymi

      Kyll teki hyvvää😁

    • Anonyymi

      Itse kävin tänään testaamassa Nummelan Thai hironnan ja lopputulos oli se että tuli pantua sitä hierojaa 100€ meni mut niin rahst vois mennä hyvin nopesti näihin seuran haku chätteihin

      • Anonyymi

        Millainen nainen? Oliko nätti ja muodokas ja mukava?


      • Ai Peräsimentie 11 ?


    • Anonyymi

      Pitääkö varata aika ja miten

      • Anonyymi

        Käyn siellä viikonloppuisin vetämässä mamia viikseen. Hyvät venttiilit, pikkusen tosikko. 50 ekee maksanu, joskus pikkusen ekstraa. Ajanvaraus txt ja englanniksi.


    • Anonyymi

      Minä ole Thaimaasta , kung fu, sinä saa hieroa minua jos halia.

    • Anonyymi

      Onko viimeaikaisia kokemuksia Nummelan mestasta ?
      Ilmeisesti hierojatar vaihtunut...

    • Anonyymi

      Asematiellä uusi paikka, onko millainen?

    • Anonyymi

      Siellä pallit ja taskut tyhjenee.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mistä tiedät?


    • Anonyymi

      hinta?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      746
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe