Omaishoitajien pummiryhmä

Hämmästynyt

Aivan uskomattomasti maailma muuttuu.

On ihmisiä, jotka alkavat vaatia yhteiskunnalta rahaa siitä, että hoitavat rakastettuaan tai lastaan.
Ensin menään naimisiin ja luvataan yhdeksän hyvää ja kun sairaus tulee, aletaan vaatia rahaa.Aivan pienestäkin avunannosta. Se on eriasia, jos sairas makaa vuoteessa.
Sitten tämä ryhmä joka hankkii lapsia, vaikka tietää saavansa eri tavoin vammaisen. Sitten yhteiskunnan on hoidettava tämä sairas ja maksettava kotiin monessa vuorossa ihmisiä, kouluun oma erityinen avustaja jne. Ei terveillekään, siis tuleville veronmaksajille ole varaa antaa erityisavustajaa, vaikka olisi miten nero.
Mihin me oikein olemme menossa? Mistä tuollaiset rahat tulevat?Pyytämisellä ja vaatimisella ei ole mitään rajaa.
Eilen tv-ohjelmassa Espoossa omaishoitaja äiti muka oli muka säästänyt yhteiskunnalle miljoonan hoitaessaan vammaista tytärtään. Mitä ollenkaan olisi säästänyt kun ei olisi hankkinut koko lasta? Onko nykyään kaikkien saatava lapsi, oli riskit millaiset hyvänsä? Pitäisi vähän tutkia sukua ensin, ennenkuin menee lisää samaa sukua hankkimaan.

7

517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Santtu ja Minttu

Tosin sillä erotuksella, että aina vanhemmat eivät vältttämättä tiedä saavansa vammaista lasta. Eri asia ovat nämä alkoholistit ja narkomaanit, jotka tuntuvan olevan erittäin sikiävää lajia..lapsi toisensa jälkeen jne. Osa huostaanotetaan heti laitokselta, osa myöhemmin..huh..huh..mitä touhua.

Samoin ovat nämä vanhemmat, joiden lapset ovat itse toiminnallaan aiheuttaneet vammansa (huumehörhöilyt, humalassa ajamiset ect.). Suureen ääneen ollaan todellakin vaatimassa yhteiskunnalta sitä ja tätä ja kun saadaan, ei sekään kelpaa.

Jos minulla olisi pahasti aivoistaan vaurioitunut lapsi, jonkin aikaa jaksaisin toivoa ihmettä ja sitten..antaisin mennä..luonnon hoitaa hommansa loppuun. Kuulostaa raa´alta, mutta yhtä raakaa se on vaatia yhteiskuntaa rahoittamaan vammaisen ympärivuorokautinen hoito ja odottaa, että joku kaunosielu tekee sen pientä korvausta vastaa ja ihan turhaan. Hyödytöntä työtä ja ylläpitämistä, josta ei nauti työntekijä eikä hoidettava..ja yhteiskunta taas..se kärsii taloudellisesti. Kun kaiken tuon summan, joka yhteenkin onnettomaan käytetään, voisi sijoittaa hyödylliseen ja sellaiseen, josta olisi jotain iloakin.

Mutta terveydenhuollon suuri jumala ja käskijä sanoo, etttä kaikki ihmiset ovat ainutlaatuisia ja arvokkaita mihinkään katsomatta. Tätä ainutlaatuisuuden ja ainutkertaisuuden harhaa pidetään yllä sitkeästi kuin tautia. Tosiasiallisesti, jos minun pikku lapseni, joka kännissä ajoi jonnekkin ja vammatui, pääsisi taivaan porteille, ei maailma siitä hetkahtaisia, vain yksi poistuisi miljardien ja taas miljardien joukosta.

Vain suuruudenhullut ihmiset pitävät yllä tuollaista kummallista..narsistista harhakuvitelmaa omasta ainutlaatuisuudestaan ja ainutkertaisuudestaa. Ainutlaatuisia täällä ovat todella aniharvat, ehkä muutama kymmenen monesta miljoonasta.

Onneksi täällä vielä..huom. vielä saa kirjoittaa ja ajatella vapaasti, mutta odotellaas kun sensuuri iskee ja Suomesta tulee uusi Pohjois-Korea poliittisine sukuperimysjälkeläisineen (pappa poliitikko, tytät politikko, veli poliitikko, tyttären poika ministeri, tyttären tytär ministeri jne.)mitenkähän käy..syytteet tulee niin, että rapisee ja häkin ovi aukeaa ja syyte on: natsismiiin lietsominen. Ja näitä syyttäjiä kyllä löytyy, kun ei omaa ahdasta ajattelua voi millään muuttaa.

• Muuan perhe

Nämä ovat tärkeitä asioita, mutta näistä ei saisi puhua.
        Ennen minä rahottaisin vanhusta laitoksessa kuin humehörhön jälkeläistä. En myöskään antaisi adoptoida toisista maista selkeästi tulevia vammaisia.
        Huumenaiset panisin heti pakkohoitoon ja lapsi pois, joko abortin kautta tai sitten adoptioon. Neuvolat saisivat olla paljon valppaampia! Neuvoisivat nyt jotakin. Ei verenpainetta enää tarvitse mitata tai painoa ottaa, jokainen osaa itse sen tehdä.
        Ihannoidulla Venajän maalla ei yli 18-vuotias saa ilmaista insuliinia, saati ruiskua. Oltaisiin siitäkin kiitollisia, että Suomessa saa, mutta eikun jatkuvaa rutinaa ja lisää pyyntöjä vaan kaikesta.

Lääkärit tutkivat mitä potilas vaatii ja saavat sillä hyvän maineen. Johan tulee kauhea lasku. Lääkäri antaa myös sen lääkkeen jonka potilas vaatii. Lääkäri ei selvitä onko verenpaineen aiheuttaja alkoholi. Kovin usein on. Ilmaista lääkettä vaan yhteiskunnan pohjattomasta pussista vaikka rittäisi pieni iltalenkki ja viina pois lääkkeeksi.
        Jos näin on, mitä lääkäriä on ollenkaan? Eikö voitasi automaatista napsaista itse resepti? Eihän reseptin uudistaminenkaan mitään ole. Eivät edes katso mihinkä nimensä hutaisevat.

Juristin apua ei tavallinen ihminen enää voi hakkia. Juristeja rahoittaa valtio ja suuret konnalaumat, joiden puolustusta yhteiskunta rahoittaa.Uhrit ja keskituloiset eivät voi uneksiakaan oikeudellisesta avusta, mutta annapa olla, jos lyöt puukolla tai peräti tapat. Johan löytyy apua, eikä maksa mitään.

Paljon olisi perkaamista, vaan mistä sen perkaajan löydät?. Yhteenkään politikkooaan ei voi oikopäätä luottaa. Aina paljastuu lisää vilppiä.
        Presidentti jopa on sanonut, että valta turmelee. Se turmelee täydellisesti, siuitä on yhä enemmän näyttöä. Oma pussi on aina lähinnä, oli lääkäri, juristi,paakari tai huoramaakari.

• minä
        Muuan perhe kirjoitti:

Ennen minä rahottaisin vanhusta laitoksessa kuin humehörhön jälkeläistä. En myöskään antaisi adoptoida toisista maista selkeästi tulevia vammaisia.
        Huumenaiset panisin heti pakkohoitoon ja lapsi pois, joko abortin kautta tai sitten adoptioon. Neuvolat saisivat olla paljon valppaampia! Neuvoisivat nyt jotakin. Ei verenpainetta enää tarvitse mitata tai painoa ottaa, jokainen osaa itse sen tehdä.
        Ihannoidulla Venajän maalla ei yli 18-vuotias saa ilmaista insuliinia, saati ruiskua. Oltaisiin siitäkin kiitollisia, että Suomessa saa, mutta eikun jatkuvaa rutinaa ja lisää pyyntöjä vaan kaikesta.

Lääkärit tutkivat mitä potilas vaatii ja saavat sillä hyvän maineen. Johan tulee kauhea lasku. Lääkäri antaa myös sen lääkkeen jonka potilas vaatii. Lääkäri ei selvitä onko verenpaineen aiheuttaja alkoholi. Kovin usein on. Ilmaista lääkettä vaan yhteiskunnan pohjattomasta pussista vaikka rittäisi pieni iltalenkki ja viina pois lääkkeeksi.
        Jos näin on, mitä lääkäriä on ollenkaan? Eikö voitasi automaatista napsaista itse resepti? Eihän reseptin uudistaminenkaan mitään ole. Eivät edes katso mihinkä nimensä hutaisevat.

Juristin apua ei tavallinen ihminen enää voi hakkia. Juristeja rahoittaa valtio ja suuret konnalaumat, joiden puolustusta yhteiskunta rahoittaa.Uhrit ja keskituloiset eivät voi uneksiakaan oikeudellisesta avusta, mutta annapa olla, jos lyöt puukolla tai peräti tapat. Johan löytyy apua, eikä maksa mitään.

Paljon olisi perkaamista, vaan mistä sen perkaajan löydät?. Yhteenkään politikkooaan ei voi oikopäätä luottaa. Aina paljastuu lisää vilppiä.
        Presidentti jopa on sanonut, että valta turmelee. Se turmelee täydellisesti, siuitä on yhä enemmän näyttöä. Oma pussi on aina lähinnä, oli lääkäri, juristi,paakari tai huoramaakari.

Ja mitä vielä, natsi.
        Kaasukamareita?

• Kyllä
        minä kirjoitti:

Ja mitä vielä, natsi.
        Kaasukamareita?

Nimenomaan laitoksiin, hoitajille! Johan tuohon tukehtuu, tuohon..**** eikä työnteosta tule yhtään mitään.

• minä
        Kyllä kirjoitti:

Nimenomaan laitoksiin, hoitajille! Johan tuohon tukehtuu, tuohon..**** eikä työnteosta tule yhtään mitään.

Siis hoitajat kaasukamariin?

• hoitaja
        Muuan perhe kirjoitti:

tutkia asioita monesta eri näkökulmasta ennen kuin alkaa suureen ääneen vaahtoamaan....

Tietosi maailmanmenosta ovat kyyniset ja rajalliset!

• ruhmu

sinä se olet sitten käsikirjoituksen elämällesi laatinut; pitemmän kauniimmman uljaimman mukaan, ja siihen ei tule muutoksia;varmaan varman päälle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      55
      4379
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      82
      4069
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3538
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3460
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      108
      2479
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2338
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2219
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      2209
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2189
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2084
    Aihe