Millasia kokemuksia tämmösestä autosta, kulutuksesta ja tyyppivioista ihmisillä on?
Ekaks autoks tarkotus ostaa jtn tän tapasta ja ois kiva tietää etukäteen mitä kannattaa odottaa :D
BMW 318i 1.8L -98 kokemuksia
4
618
Vastaukset
- tietämätön123
Ja se vielä että mittarissa ois autolla 130tkm.
- bemisti
Onko Bemu E36 vai E46? Jos E46 niin uskallan suositella. E46:n tyyppiviat ovat alatukivarret edessä, lämmityslaitteen flektinlaakeri, takaluukun ruostuminen ja ajovalojen suojamuovien himmeneminen.
Muuten auton tekniikka on erittäin luotettava. - Baijerismus
Kulutus on kohtalaisen pieni, kaasujalan paino ratkaisee eniten. Myös talvella. Ei eroa paljoakaan 316i:n kulutuslukemista. Vääntöä ja voimaa on kuitenkin enemmän, tekee ajamisesta hieman miellyttävämpää. Ohjaus on tarkka ja ajotuntuma erinomainen. Jos kaipaa aavistuksen ripeämpää baijerilaista, kannattanee ostaa suoraan 320. 320 kulkee tilanteessa kuin tilanteessa pienemmällä vaivalla ja voi mennä jopa lähelle samalla kulutuksella kuin pikkuveljensä, riippuen ajotavasta.
316 ja 318 kiihtyvät ehkä vähän kuminauhamaisesti, ilman suurempia tehopiikkejä. Ovat sikäli kierroskoneita perinteisessä mielessä, että "nuhaisuus" helpottaa ainoastaan vähän ripeämmällä kaasuttamisella ja sopivalla kepityksellä. Muutama henkilö kyytiin tai reilummin kuormaa ja lisätehontarve kasvaa suuresti. 320 omaa jo vähän enemmän luonnetta ja kulkee pienempiin verrattuna paljon rennommin, pintakaasullakin. Oman kokemukseni mukaan luotettavia autoja, joissa on ollut hyvällä pidolla ja normaalilla ajotavalla vähän laitettavaa, perusasioita. - Osta vaan
Jos auto on korimallia e46, moottori on 1,9 litrainen sekä 316 että 318 malleissa. Jälkimmäisessä taitaa olla muutama hevosvoima enemmän, muuten autot ovat samanlaisia muutamaa koristelistaa lukuunottamatta. Kuulostaa aika vähänajaetulta, jos tuo pitää paikkaansa autolla on vielä paljon kilometrejä edessä. Vikojakin on, kaikenlaiset jäähdytysjärjestelmän viat ja sähköviat ovat tavallisia. Vikoja on enemmän mitä hintaluokka sallisi, mutta perusmoottori on hyvä ja auto on hauska ajettava. Korjaa tai korjauta mahdolliset viat heti osaavassa paikassa niin pääset vähemmällä. Itse pitäisin auton alkuperäisessä asussa, niin sen status säilyy paremmin. Amistyyli saa aina sääliviä katseita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856923
- 323189
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991787Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28870Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32773- 21752
Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk45733Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60699Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29656Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26622