hameen alla EI MITÄÄN? Taruako

calabalik

oho. olen kuullut vain. mut suomalainen ei usko ennen ku näkee (vinkki paikasta kymeenlaaksosa pliis, jos näin o). Et kesällä naiset kulkis silloin tällöin ilman pöksyjä a) viileyden b) kiusoittelun takia.
ONKO tosiaan näin? vai vain runkkupoikien fantsu?

27

2431

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selvitä asia

      No siinähän sulle kesäduunia. Ota selvää ja tuu syksyllä sit kertoo.

    • calabalik

      "selvitä astia" kannattaako mennä käsipäivää heittaan ja kysymään suoraan vastaantulevalta hamehelemalta? tunnut oleva asioista "perillä".. muuta ehdostusta selvitystyöhän.. saatte sitten koosteen

    • -rikkuri-

      Oli sillä kerran mustat stay-upit mutta alushousuja ei niinkään

      • Nuori nainen

        Varmaan sekä että. Ehkäpä kuitenkin viileyden.


      • calabalik
        Nuori nainen kirjoitti:

        Varmaan sekä että. Ehkäpä kuitenkin viileyden.

        kokeillut koskaan? A) tuoko jännitystä? B)tuhmaa fiilistä?
        C)vain käytännön juttu?


      • heija heija
        calabalik kirjoitti:

        kokeillut koskaan? A) tuoko jännitystä? B)tuhmaa fiilistä?
        C)vain käytännön juttu?

        Olen kokeillu. Mä en tykkää, kun alushousuista jää "rajat" joihinkin mekkoihin, siksi en laita pikkareita välttämättä ollenkaan. Eipä se kellekään kuulu, mitä mun mekon alla on tai on olematta. ;)


      • calabalik
        heija heija kirjoitti:

        Olen kokeillu. Mä en tykkää, kun alushousuista jää "rajat" joihinkin mekkoihin, siksi en laita pikkareita välttämättä ollenkaan. Eipä se kellekään kuulu, mitä mun mekon alla on tai on olematta. ;)

        ent abc -anaal-yysi?


      • heija heija
        calabalik kirjoitti:

        ent abc -anaal-yysi?

        Tuo jännitystä, lähinnä siksi, että on hauska ajatella, huomaako kukaan. Tuhmaksi en itteeni tunne. Enkä oo oikeestaan ajatellu, että siihen liittyisi mitään muuta kuin nuo rajat. Mutta tuon jännityksen tosiaan tunnistan. Treffikaverilla tosin meni senat sakaisin, kun tajusi, ettei mulla ole pikkareita. ;)


      • Vanhepi nainen
        Nuori nainen kirjoitti:

        Varmaan sekä että. Ehkäpä kuitenkin viileyden.

        Josku nostelen hametta kun nuori katsellee. Levittelen posliinia että kunnolla näkee. Joskus saa seuraakin kotiin, runkkausta ja naimista kunnolla.


      • caterpiollarr
        Vanhepi nainen kirjoitti:

        Josku nostelen hametta kun nuori katsellee. Levittelen posliinia että kunnolla näkee. Joskus saa seuraakin kotiin, runkkausta ja naimista kunnolla.

        no niin. olen tälläisesta kullutkin jossain päin suomen tapahtuneen. mutta minne käy tie? ;)


    • annatuulenpuhaltaa

      tulkaas rouvat kesähamosissanne ensi su vaikka tampereen sinne juoksija sillalle, sillai. niin jos tuuli kävisi ja saatais sellanen tapahtuma aikaseksi. ;-)

    • Näin meillä Turussa

      Avovaimoni on silloin tällöin varsinkin kesä aikaan baarissa ollessamme tullut vessasta ja näyttänyt käsilaukkunsa sisältöä ja sanonut että arvaa mitä mulla ei ole hameen alla. Tosi kiihottavaa tietää että toisen posliini p. on ihan siinä käden ulottuvilla ja yleensä en maltakaan olla hiplaamatta salaa muilta huomaamatta hänen reisiään, klitoristaan ja hiplauksen seurauksena kostuvaa p...llua. Olen kerran jopa baarissa kun kukaan ei nähnyt antanut suuseksiä hänelle noin minuutin verran. Seksiä varsinaisesti ei ole uskallettu baarissa hararrastaa mutta onhan tuo kivaa esileikkiä siihen kun odottaa että päästään baarista kotiin.
      Eli vastuksena ketjun aloittajalle ei ole mitään urbaania legendaa.

      • Neito Karjalasta

        Näin meillä Etelä-Karjalassa lähdetään baariin, eli siis mie jätän ne alkkarit pois. Ai nii mut eihän niitä ollu jalassa koko päivänä. Välillä lenkillä, kun housut on jalassa, ukko kysyy laitoitko mitä päälle, sillo täytyy tarkistaa onko siellä mitä (housujen alla). On tupannu tulla tavaks.


      • Neito Karjalasta
        Neito Karjalasta kirjoitti:

        Näin meillä Etelä-Karjalassa lähdetään baariin, eli siis mie jätän ne alkkarit pois. Ai nii mut eihän niitä ollu jalassa koko päivänä. Välillä lenkillä, kun housut on jalassa, ukko kysyy laitoitko mitä päälle, sillo täytyy tarkistaa onko siellä mitä (housujen alla). On tupannu tulla tavaks.

        Ai nii ja sit unohtu vielä, että ei miun tarvitse olla baariin lähössä, olematta ilman pikkareita. Nyt tälleen sopivasti, kun kesäkin on, nii katon jonkui kivan hamosen päälle ja paian ja sithä taas lähettii. Mut ei siitä sen enempää. Mitäs muut tekee?


    • calabalik

      no turuus. mut onko suomess?

    • 2+19

      Tietenkin ollaan paljaana hameen alta kesähelteellä. Ei kai se mikään ihmeellinen asia pitäisi olla?? Minissä on omat riskinsä mutta kyllä senkin kanssa oppii olemaan. Eikä pieni vilahtaminen koskaan pahaa tee, vai mitä?

    • näkis vaa

      ainahan sitä puhetta piisaa ja juttu luistaa talvisydännä baarissa klo 2 jälkeen

      • tuhrautunut plokkima

        voe tsissös ko o viksu kaver ko löytää netstä oikein aiheesta kuvei... mut suomes ja tänä kesänä vaik turun kirkon portailla. niin se olis jo jotain kuvaa.


    • Vanheppi vilautteli

      Kyllä kesäsin ihan meen kun nostaa hametta niin rupee poikakin seiomaan tyydyttämään itseään munassa. Vai on viiskyppin olen mojalle pojalle kelvannut tänäkin kesänä.

    • 40vee

      Ei tuo mikään legenda ole vaan ihan totta. Ainaskin itellä, paljon mukavampi olla hameen tai mekon kanssa ilman mitään pöksyjä. Tietty caprien ja sortsien kanssa käytän. Tai vissiin näin ainakin meillä täällä Turussa, kuten tuossa jo joku totesi :) Itse kyllä olen ihan koko päivän aamusta iltaan.

    • 18+4

      Ihmettelin tuota aloittajan kirjoitusta, , onko se nyt niin harvinaista, että siitä pitää viestiketju aloittaa??
      Vaimoni ei lämpimillä ilmoilla pitkän hameen tai mekon kanssa käytä koskaan pikkareita, poislukien "ne päivät" tietysti.

      • Anonyymi

        Vaimollani ei ole hameen tai mekon alla koskaan muuta kuin korkeintaan sukkahousut. Ei edes kuukautisten aikana.

        Minun olettamukseni kokemuksen perusteella on, että useampi on ilman pikkuhousuja kuin pikkuhousujen kanssa. Voinen olla väärässäkin.


    • Pelintekijä

      Vuosia sitten, porauslautalla risteilin kaveriporukassa..
      Jo satamassa silmäilin kuvankaunista naista.
      Laivalla, ennen iltaa törmättiin muutama kerta ja hymyiltiin.

      Siinäpä ilta kuluikin, ja lopuksi tietysti suurin osa päätyy laivan diskoon.
      Jonne minäkin olin ajautunut. Suureksi ilokseni huomasin, että tuo kuvan kaunis nainen, jonka luulin paenneen jonkun karvaranteen matkaan, tanssii diskon lattialla kaveriporukassaan.
      Myös nainen huomasi minut..ja alkoi tanssia minulle, kun nojailin siinä hieman hämilläni tanssilattian kaiteeseen, ajatellen, että tuo kaunotar vaan kiusoittelee.
      Muutaman minuutin siinä tanssittuaan, nainen meni eteeni tanssilattialle kyykkyyn polvet hieman erillään toisistaan..ja voi pojat...
      ..Meinasi votka jäillä tulla nenästä ja korvista..

      En tule ikinä unohtamaan valkoisen, nahkaisen minihameen alla vilkkuvaa posliinia, joka paljastettiin vain minulle (sinä iltana).. :-)))
      Ja loppuillan kulun voikin sitten kukin arvailla.

      Että kiitos vaan "tähtityttöselleni" ;-) siitä illasta.. !!!

      T:Se sinivalkopaitainen

      • Anonyymi

        Silloin kun aloin seurustella nykyisen vaimoni kanssa otin aina pikkarit pois hameen alta kun päästii nautolla kadun päähän.
        Sitten menikin loppu päivä ilman niitä,ei laittanu pahakseen vaan monesti se oli johdatus sänkyyn!


    • Anonyymi

      Minun kaikki kaunottareni ovat halunneet pukeutua julkisia tilaisuuksia varten lyhyeen minihameeseen kommandona, aina kun olen sellaisen kaskun heille antanut. Se on nuorten naisten perusluonteeseen sisältyvä halu, stimuloi naishormonituotantoa niin suuresti että aina päättyy kuuman peuhaamisen, joko vasta kotona tai jo autossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe