Ted Wilsonille paljon lisävuosia!

Olin aiemmin sitä mieltä, että Ted Wilsonin valinta adventtikirkon johtoon oli vikatikki, mutta jälleen kerran pyydän kaikilta anteeksi tuota mielipidettä ja nyt olen kääntänyt kelkkäni täysin, sillä Ted Wilson on mitä parhain mies viemään adventtikirkkoa sen ansaitsemaan kohtaloon.

Spectrumin puolella olikin taas hyvä kirjoitus aiheesta:

http://spectrummagazine.org/blog/2013/06/28/update-ted-wilsons-new-york-evangelistic-series

Sieltä selviää, että New Yorkin valloitustilaisuuksissa on ollut peräti jopa 250 ei-adventistia kuuntelemassa tuota soopaa , kun yksin Manhattanin väkiluku on vajaa 2 miljoonaa ja koko metropolin noin 19 miljoonaa asukasta.

Aika hyvin, vai mitäpä sanotte, tosin itse mukana olleet ovat kertoneet, että tuo virallinen luku ei pidä paikkaansa, vaan väkeä on ollut paljon vähemmän.

Sitten selviää sekin, että kun joku saadaan raahattua kasteelle saakka, niin jopa kolmasosa jättää kirkon hyvin nopeasti ja veikkaan, että loput jonkin ajan kuluttua sen jälkeen.

Tosin nämä kasteelle saadut mitä todennäköisimmin jäävät kyllä tilastoihin numeroiksi sitten kymmeniksi vuosiksi, kun ei kukaan niitä sieltä pois uskalla pyyhkiä, ettei vain lahkon jäsenmäärä kääntyisi laskuun.

Kommenttiosiossa esitettiin oikein hyviä ehdotuksiä, joista pulpahti esiin erittäin kuuluisan adventistin nimi, tulevaisuuden toivo hänkin, eli professori Walter Veith.

http://www.eann.de/veiths-gefahrliches-spiel-mit-der-judenfrage-ein-beunruhigender-fakten-check/14420/

Hänhän onnistui saamaan Saksassa aikaan pienen imagokatastrofin adventtikirkolle, kun meni esittämään, että holokausti, eli juutalaisten kansanmurha toisessa maailmansodassa, olikin jokin jesuiittojen salaliitto, eikä meille kerrota totuutta, vaan ylläpidetään myyttiä natsien suorittamasta kansamurhasta.

Tällaista se porukka on, joka nykyisin enää adventtikirkon ovia kolkuttelee.

>>> Perhaps, to reach the secular, US-born New Yorkers, they should have brought in Walter Veith and started with Creation/Evolution before moving on to the deeper issues he covers. Then, once people have realised that 1; they have been lied to and b; there is much more going on in world politics/business than they thought, they would be more inclined to accept the message. >>>

Siinä jokin paikallinen Pyh toi esiin ajatuksen, että suotta puhua mitään jeesuksesta, vaan evoluutio/kreationismi/salaliitot suuntaan pitää keskustelu viedä, niin se on voittoon johtava tie.

Adventtikirkko oli aloittamassa uskontojen sotaa tieteitä vastaan ja nytpä sitten nautitte hedelmistä, eli nämä kreationistipellet tulevat viemään kaiken energianne tästä hetkestä kaukaiseen tulevaisuuteen ja senpä kanssa sitten elätte.

Salaliittoja vaan kansalle, niin kansa tulee niitä adventtikirkkoon kuuntelemaan.

Kuten George Tichy hienosti kyseiselle suurelle ajattelijalle vastasikin, johon on hyvä lopettaa:

So... nothing about Jesus, right? Evolution/Creation comes first!

2

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyh!

      Puhut potaskaa, kuten aina. Spectrum on paskalehti ja Tichy antiadventisti, joten totta kai olet samaa mieltä hänen kanssaan.

    • >>> Puhut potaskaa, kuten aina. Spectrum on paskalehti ja Tichy antiadventisti, joten totta kai olet samaa mieltä hänen kanssaan. >>>

      Spectrum on oikein laadukas julkaisu, jossa asiat tuodaan loistavien perusteiden kera esiin, eli harrastetaan juuri pinvastaista toimintaa kuin sinä, rakas Pyh, adventtikirkon tulevaisuuden toivo.

      Mutta olet ilmeisesti sitä mieltä, kuin se ilmeisen oikea adventisti ennen Tichyä, eli että adventtikirkon menestyksen salaisuus olisi se, että ihmisille höpistään ensin nuoren maan kreationismia, että potentiaaliset oikeat uskovat saadaan esiin ja sitten heille aletaan höpistä sekavia salaliittoja, jotka tajuaa hevonpotaskaksi noin minuutissa, mutta jos sen nielee, niin se olisi tulevan oikean adventistin merkki?

      Olen kyllä sitä mieltä, että juuri noin kannattaisi teidän puljussa toimia, jotta kaikki ne potentiaaliset adventistit saataisiin kaduilta ja työttömyyskortistoista, sekä psykiatrisen avohoidon puolelta adventtikirkon hellään huomaan.

      Sillä vain siellä taitaa olla henkilöitä, joihin uppoaa nuoren maan pölvästiys, sekä kaikenkarvaiset hullut salaliitot, jotka ovat adventtikirkon hilpeää tulevaisuutta.

      Onnea jo etukäteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      207
      5448
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      129
      3296
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2475
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      343
      2411
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2012
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1586
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1561
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1423
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1250
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1111
    Aihe