En tiedä onko asiaa ennen käsitelty.
Onko Suomessa muita (uskon, että on) kakkajutuista nauttivia. Tarkoitan kakalla leikkimistä, kasvojen ja vartalon maalaamista, kakan suussa pitämistä ja syömistä (otin tästä selvää ja ei ole haitallista oman kakan syöminen).
Varmaankin tämä on aika extremeä monille, mutta tahtoisin tietää onko teitä olemassa?
Scat-nauttijat
24
4205
Vastaukset
- 12+7
Onhan meitä. Itseä kiihottaa vartalon maalaaminen, kakkaiseen peppuun tai rintojen väliin työntyminen yms.
- Real Scatman
Olisipa todella unelmaista naida kakkaiseen peppuun niin, että kalu ihan kakassa ja kakkaa pursuaa pepusta kun nai. Ei ole ikinä ilennyt ehdottaa moista, ja mitä nyt muutaman kerran vaan peppuun muutenkin nainut.
- 10+20
Vähän vanhemmat naiset ovat yllättävän hyvin mukana pikkuisen likaisemmissakin jutuissa.
- Täsmennys
Taas pitää brassailla.
Scat tarkoittaa sitä ihteensä eli paskhaa.- Irstailija.
Missä tässä brassaillaan? Scat = kakka = pashka kai tuon nyt kaikki ymmärtää
- Sitä se on
Irstailija. kirjoitti:
Missä tässä brassaillaan? Scat = kakka = pashka kai tuon nyt kaikki ymmärtää
Kas kun ei käytetä tätä kotimaista ilmaisua. Muu on brassailua. Aloittaja näyttää, että minä se osaan sanoa asian ulkomaisesti.
- ossi....
Sitä se on kirjoitti:
Kas kun ei käytetä tätä kotimaista ilmaisua. Muu on brassailua. Aloittaja näyttää, että minä se osaan sanoa asian ulkomaisesti.
Sä taidat olla melko pelle, aikuistu hyvä mies.
- pets1
Mä tykkään katsoa ainakin kun nainen paskantaa.Voisi järjestää jotkin orgiat missä naiset ja miehet paskantaa.En itse tykkää niin sotkemisesta enkä syömisestä,mutta ajatus likaiseen pyllyreikään työntymisestä kiihottaa..
- 10+12
Silloin kun kakka on juuri sopivan pehmeää, ei lirua eikä liian kovaa, on likaiseen pyllyyn meneminen kuin työntyisi kuumaan samettitunneliin. Kun vauhti kasvaa niin kakkaa tulee vähän ulos joka vedolla, ja ihana haju voimistuu koko ajan. Se on kakkafanin taivas.
- 15+6
Kakkaisten tissien väliin pano on seuraavaksi parasta, kun koko ajan näkee oman kyrpänsä liikkuvan kakan seassa. Välillä vetää esarin ihan taakse ja ihailee ruskeana kiiltelevää terskaa...
- scat 87
Kyllä!! Jos tätä kautta saisi naisen tai miehen jonka kanssa vois leikkiä paskaleikkejä niin olis ihan jees :) olis mukavaa työntää muna paskaiseen perseeseen,ja haluisin että joku nussisi multa paskat ulos pepusta ja sit voisin imeä munaa mikä on mun oman paskan peitossa??? Anyone? PS.olen hämeenlinnasta
- Muumi__
Olis upeeta, Hämeenlinnasta myös ;)
- ruskea ritari
Kuulostaa kyllä mukavalta ja ihan mieluusti nussisin sua kakkapeppuun ja myös levittäisin kaksin käsin omaa persettä sun kalua varten, samalla kun antaisin paskan valua ulos niin että sun kalus sais työntyä mun kuumaan paskaan ja tiukkaan peppuun... mut olet vähän kaukana :(
- scat87
Se olis kyllä mukavaa..kuinka kaukana oot? Olis hienoo jos löytyis joku täältä kenen kanssa vois paskoa ja leikkiä :)
- miinustan tätä
kakkki sonta ja mitä erikoisempi näkyy kiinnostavan netissäretkuajia. mentää töihin teillä on liikaa vapaa aikaa
- liian vähän vapaa-aikaa
Mä käyn töissä :) käytkö ite?
- ruskea ritari
Minäkin käyn töissä. :)
- Aah kakkaa
On tosi kiihoittavaa syödä naisen lämmintä kiinteää kakkaa suoraan pyllynreijästä ja kun nainen alkaa kakalle niin saa ensin ihanat pierut suuhun..
- ....
Tuo on kyllä erittäin upeaa. Omalla puolisollani on tapana yllättää minut pukeutumalla seksikkäisiin alusvaatteisiin, eli korsettiin tai niukkaan hameeseen, sukkanauhoihin ja stringeihin ja tulla keikuttelemaan stringipersettänsä naamani edessä, jonka jälkeen hän sanoo että nyt olisi "tarjoilun" aika, jonka jälkeen hän kylpyhuonessa kyykistyy naamani ylle ja tarjoilee lämpimät kaviaarit suoraan suuhun.
- hahhahhaa
Oonkohan ainoa jota kiihottaa ajatus naisen paskaamisesta esim johku märkäpukuun tai johki legginseihi? :D sitten ku se riisuu nii kaikki paikat on iha sonnassa.:DD sit aamulla herään ni huomaan ku teltta pystyssä ja kermavaahtoa lakanoilla :D wtf onko tää normaalia apuwa?
- Arska Aakenus
Kyllä meilläkin vähintään kerran kuussa rouva tarjoilee kaviaarit pesuhuoneen jumppapatjan päällä tietysti suoraan suuhun ja kivaahan se tietty on joka sittä tykkää.
- Scat tyttö
Tässä on tyyliä
http://amateurblogs.eroprofile.com/free_galleries/2013/43964/VYhrk70uCq.jpg - scatman
Scat tyttö kirjoitti:
Tässä on tyyliä
http://amateurblogs.eroprofile.com/free_galleries/2013/43964/VYhrk70uCq.jpg3kemppinen, siisti, asiallinen, terve ja komea mies leikkiä mielellään kakkaleikkejä jonkun naisen kanssa! Kokemusta löytyy ennestäänkin. Jos kiinnostuit,mailia osoitteeseen [email protected]
välillä tulee leikittyy ja harrasteltua scattailyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803