Elikkä tosiaan olen tässä ajatellut uuden hyväntekeväisyysyhdistyksen / -järjestön perustamista. Osa nykyisten järjestöjen avusta menee varmasti vääriin paikkoihin, eikä me minun mielestäni tässä maailmassa voida koskaan toisiamme liikaa auttaa. Olen miettinyt että kohteena olisi jos ei nyt ainoastaan niin ainakin lähinnä Afrikka. Varmasti köyhyyttä ja kurjuutta löytyy paljon muualtakin, mutta itselläni on Afrikka sydämellä ollut aina. Ehkä myöhemmin sitten muuallekin voisi apua viedä. Mielestäni tärkeää olisi kunnon suunnittelu, kaiken tekeminen hyvin ja kunnolla ja hyvä dokumentointi koska ihmiset haluavat tietää mihin heidän rahansa menevät. Afrikassa rahat voisivat tulla käytetyiksi tietenkin ruokaan, puhtaaseen veteen ja kaivojen rakentamiseen, lääkkeisiin, koulujen ja kotien rakentamiseen... Haaveeni olisi että voisin itse henkilökohtaisesti viedä tätä apua Afrikkaan, ja nähdä sekä dokumentoida tuloksia.
Jostain olisi aloitettava, eli haluaisin nyt löytää ihmisiä jotka olisivat halukkaita ja valmiita kanssani tällaiseen toimintaan. Kaikkihan lähtisi suunnittelusta ja paljon on varmasti mietittävää joka kantilta, mutta mitäänhän ei saavuta jollei itse tee? Ehkä tästä voisi kasvaa jotain suurempaakin, jos oikein hyvin käy.
Olisitko sinä kiinnostunut?
Olisiko kiinnostusta...?
Jemppu:)
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059