Olin eilen klo 11-12 aikoihin Itäkeskuksen Stockmannilla alennusmyynnissä vaatteita katsomassa ja teinkin muutaman ihan hyvän löydön.
Epäkohtelias ja suoraan sanottuna ammattitaidoton myyjä kuitenkin pilasi tämän ostoskokemuksen.
Kassalle tullessani hän ei tervehtinyt, puhui omia juttujaan kollegansa kanssa (jolla ei myöskään ollut asiakasta - ilmeisesti tulin häiritsemään heidän juttutuokiotaan!) ja rupesi vain vetämään valitsemiani ostoksia viivakoodilukijan läpi. Tämäkin työ oli ilmeisesti ylivoimaista, koska hän rupesi kesken kaiken haukottelemaan! Koko prosessin ajan hän oli myös hyvin tympeänoloinen, hymyä ei irronnut kertaakaan, edes teennäistä sellaista.
Eipä tee enää mieli lähteä tuohon kauppaan ostoksille. Enää en ihmettele, että Stockmannilla menee huonosti ja ovat ensi kertaa historiansa aikana lomauttamassa henkilökuntaansa. Jos asiakaspalvelun taso on nykyään tätä luokkaa taitaa kohta tulla lappu luukulle.
Vastaisuuden varalle laittaisin kyllä esimiehenä henkilökuntani uudelleen koulutukseen, jossa muistutettaisiin perusasioista:
- asiakasta tervehditään aina
- ollaan ystävällisiä (muista hymy)
- ei jutella kollegan kanssa (asiakas menee edelle)
- ei haukotella eikä kaiveta nenää asiakaspalvelutilanteessa ym.
Ihan terveellä järjellä siis pääsee jo aika pitkälle, ei tarvitse olla neurokirurgi. Tämä parikymppinen, vahvassa meikissä ollut nainen oli kuitenkin ilmeisesti täysin väärässä ammatissa. Häntä ei olisi voinut vähempää kiinnostaa. Rekrytoinnissa on mokattu pahasti.
Stockmannin palvelu surkeata
3
213
Vastaukset
- mä valitan
Tee palaute suoraan ko osastson pomolle.Jospa duunaria alkais hymyilyttämään ja palveluasenne korjaantumaan,,
- zon4
Sama paikka miesten osastolla viim keväänä.
Annoin palautetta johon ei vastattu.
Olen etsinyt parempaa paikkaa, mutta en ole löytänyt.
Kyseisellä osastolla on ollut pari oikein kivaa / hyväää myyjää,
sääli et ovat lähteneet pois. - Jähmettynyt hetki
Julkisesti suu ammollaan haukotteleva ihminen on epähieno kammotus.
Saati tiskin takana!
Stockalta noin melkein saanut hyvää palvelua.
Yksi hiukan huono kokemus kuitenkin on.
Sallinette kertomukseni:
Olen 40v menin ostamaan peittävää meikkivoidetta. Hyvin nuori myyjä tuli siihen ja ehdotti Diorin For everiä.
Olin vastaanottavainen ja hän kehoitti istumaan jotta kokeiltaisimme värisävyä.
Länttäsi kaulan kupeeseen voidetta, katselin sitä siinä ja arvelin sen sopivan värin olevan
-" joo" seisoi siinä meikkisieni sormissaan ja katseli muita jotka kehtasivat kopeloida heidän hienoja kosmetiikkahyllyjään.
Yritin vielä kysellä voiteesta, myyjä seisoi kuin halvaantunut ei puhunut eikä pukahtanut, sieni kädessä.
En käsittänyt tapahtumaa. Kun siinä vaan olin oman asiani kanssa, vahtasiko varkaita vai mitä?
Katselin hiljaisuuden vallitessa naamani ja ajattein kuinka kaupan valot saa ihmisen aina näyttämään niin huonolta.
Ostin kuitenkin pullon, mutta kassalla huomasin jonkin hinnaston, jotta meikkiohjeita saa rahalla varaamalla ajan.
Siitäkö oli kyse?
Ilmaiseksi ei mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834363- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951940- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591