Mikä kumma siinä on, että niillä mopoilla pitää rullailla kaupunnilla yötä päivää. Se ei minua muuten haittaisi, muttakun niillä on ne hemmetin tehoputkie joista pääsee hirveä melu. Ja kuka on se mopoautoilija... aina se on siellä kylällä pilistelemässä kävi siellä mihinaikaan tahansa... Vanhemmat HOX! elkää rahoittako tätä minua ärsyttävää harrastusta.. ajelkoon vaikka polkupyörällä ja on se sentään terveellistäkin!
Kuusamon mopoilijat!
24
871
Vastaukset
- Alle 40v
Onse nyt kumma kun nuoret ei saa ajaa mopoilla. Olisikko kirjottajalle joka laitto tämän alulle. Niin paras että nämä kyseiset mopo pojat ja tytöt oisi jossain pahan teossa??
- MOPOPOJATÄRSYTTÄÄ
No ei tietenkään tarvis olla pahanteossa. Miksei niitä mopoja voi pitää vakiotehoisina niin pysyisi tämä äänisaaste kurissa ja suhteellisen kokemattomalle tielläliikkujalle enemmän aikaa reagoida liikenteen muuttujiin.. ja pahanteossa ne onkin monesti.. monasti olen nähnyt kun niillä ajellaan ihan miten sattuu liikenteessä ja jalkakäytävillä.. Ennemmin tai myöhemmin päätön ajeleminen kyllä aiheuttaa jonkinsortin onnettomuuden. T. AP
- Alle 40v
Nose on kyllä totta että osa virittää kyllä mopojaan. Ja sitten ääni on mitä on. Mutta annetaan nuorten viritellä. eihänse meiltä ole pois. Ja mitä meluun tuleee niin kyllä autoissa olevat bassot samanlailla tuo melua. Mutta se on tätä elämän ääntä. ja kyllähän maailmassa ääntä pitää olla. Mutta yksistään ei voi syyttää nuoria jalkakäytävillä ajoista. kylläne osaa muutkin ajaa ja ei mennä liikenteen sääntöjen mukaan. Mutta kyllä suurimmaksi osaksi nuorista osaa käyttäytyä niin liikenteessä kun muuallakin. että ei aleta sorsimaan nuoria.
- kapteeni spurdo
Haha mikä kukkahattutäti :DD antaa pipen ajaa :DD mä kyllä otan terpistä änkän pois ja ajan :DDd 24 tuntia vuorokaudessa D:DD ja kun iskä ostaa mulle pemarin niin heti sitä bassoa jytkyttelemään :DD ja eeässää juuaan :DD
- 9@9
No niin, yksi, joka on syntynyt tyhmä, kuolee tyhmä! ja isä ei auta tässä :D :D
- Alle 40v
Nimimerkille Kapteeni spurdo. Kirjotuksesi viittaa lapsen tasolla olevaan pikku mieheen. Eiköhän isäsi huomaa että ootsen verran kahjo tapaus että mitään bemaria laittasi. Elät ilmeisemmin jossain haavemaailmassa. kasva poika ekana ja katso sitten uudestaan tilanne. Sitä en kiellä että sinä et joisi alkoholia. Juo poika ihan rauhassa. Kattos eise oo multa pois. Mutta muista jos poju saat ajokortin ja ajat kolarin tai ajatpas sitten kännissä bemarillasi. Sillon ei oo iskä auttamassa. Sinä itse vastaat tekemisistäsi. Sinä itse otat tuomion ei isäsi tai äitisi. Että piä poju mielessä.
- pullamössösukupolvi
Tuo viestihän oli sarkasmia sillä noinhan se nykyteineillä nykyään menee. Mulla ei onneksi menny noin eikä mulla olekaan valtaisaa norsuahteria niin kuin noilla teineillä on melkein kaikilla nykyään ja rapakunto. Eivät jaksa omaa persettään raahata omin voimin paikasta toiseen.
- kapteeni spurdo
eeässä alkoholia ja kissat koiria :DDDD
- Alle 40v
Voi poika polo. Mene kattoon lasten ohjelmia. Tässä sinulle vähän esimakua. Sama nimimen Kun sun sun nimimerkki. Että ala vetää penikka Muumeja kahtomaan. http://naurunappula.com/z/833751/
P.s. Yhtään emempää kommenttia en viitsi vaivaudu sulle enää laittaan. Oot niin lapsen kengissä vielä. Muista Pyytää vanhemmiltasi kun käyvät kaupassa että ostaa sinulle tikkarin kun lapsi vielä olet.
- tv Jani
Antaahan pojjat ajeloo! Eivätpähän ou kalajottelemassa silloin ja poissa muitten päihteiden houkutuksilta!
- täti -70
Juuri näin, antaa poikien ajella vaan!:)
- tyhmä
Ootsä ihan kako? Luuletko idiootti että mopoilu pitää kakarat irti päihteistä? Hei haloo.....
- mökkihöperö40
taitavat kaljotella ja ajella yhtäaikaa.
- takaa-ajaja
promille :D on :D paras :D ja :D ralli :D ja :D kyttiä :D pakoon :D ajaminen :D 5/5 :DDD !
- ESpäriseeÄMMÄmärisee
Ajappa ite vakiotehosella ku autot pyyhkii 40-alueella viiden sentin päähän rinnalle köröttelemään vaan koska kyllähän mopon ohi on päästävä. Viritetyn kanssa jää sentään moni suosiolla taakse.
Itekin tullu vanhaksi, kun melkein ärsyttää. Mutta en ihan vielä eli ajelkaa pojat ja tytötö vielä kun huvittaa, että ei tartte sitten wanhoilla päivillä ostaa harrikkaa ja olla niin nuorekas että...
- kuusamo3
vittu antakaa niitten ajella. Nuoret tykkää ko saavat ajella rauhassa, kaiken lisäksi on kesäloma :)
- remmillä perseelle
Joo kesäloma on eikä edes silloin jakseta ruhoaan omin voimin liikutella. Menisivät perkeleen läskiperseet marjamehtään ja lopettasivat tuommoset huntalotouhut.
- täti65
Munkin puolesta saavat ajella, mutta se ärsyttävä ääni, oikein sellanen kimittävä, mikä niistä mopoista lähtee, ottaa kupoliin.
Ja oikeestikko pojat tykkää, että mitä kovempi ääni, sitä parempi? Vai onko se sitä, kun oma murkkuikäisen äänikin välillä kiekasee kimeästi, niin pitää moponkin kimittää?
Minusta ainakin matala moottoripyörän ääni on paljon seksikkäämpi. - ääni on voimaa!
Jospa ne poijjjaat ajattelloo, että 3 hevoosvoimaa per desibeli ? :)
- Tehoputki
They see me rollin', they hatin'...
- totaa noooin
Kuusamossa on autoilla tapana ajatela että "olen autoilija ja mopot väistää" kyllähän siinä ite kullakin hermo kiristyy. virittely ei kuitenkaan ole laillista mutta harvoin lehteen kirjoitetaan mopoilijoista joilla on promilleja veressä enemmän kirjoitetaan AUTOILIJOISTA!!! Joten mielestäni nuoret osaavat harkita PAREMMIN millon ei ajeta!!!
- mopoilija56
Mua kyllä ihan suoraan sanottuna vituttaa lukea tällaisia "pahat mopopojat" -juttuja. EI NE KAIKKI OLE TOIVOTTOMIA TAPAUKSIA. Nuoruus on nuoruutta, menkää vähän itseenne ja miettikää minkälaisia olitte itse silloin. Jos väitätte, että mitään pahaa ette ole tehneet, niin en usko. Päristelin itsekin kovaäänisellä kevarilla, (joka muuten oli sitten ihan vakio vehe, ilman mitään lisäyksiä tai poistoja, sattui nyt vaan olemaan sellainen malli) ja nyt olen ihan töissäkäyvä ihminen, jolla on punanen tupa ja perunamaa.
Jos ihan oikeasti haluatte että Kuusamossa on tulevaisuutta niin älkää ottako niin hernettä nenään, jos mopopojat päristelee. Antakaa nuorten olla ja elää ja keksikää itsellenne jotain parempaa tekemistä, kun kytätä ikkunasta ja kuunnella milloin siellä taas menee mopopoika. - Anonyymi
Kyllä ne vitun penikat aukoo päätä ja lähtevät karkuun. Mut onneksi kuusamo pieni paikka ja kun saan kiinni ne, saa kakarat kärsiä! Huoranpenikat saa minkä tilaa!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3182923Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741089
- 701030