live ruletti on täysin mekaaninen.tyttö joka pyöräyttää palloa on aivan friikki.
ruletti pöytä paf
8
150
Vastaukset
- koitettu on
sehän jo on tiedetty ei mitään tekemistä käden heilautuksella
kone määrää numeron,ainoastaan voi katsella hyvän näkösiä misuja.Eli tåyttä p.tä koko live ruletti.- koitetettu on
täyttä paskaa koko paf
- voitto kotiin
koitetettu on kirjoitti:
täyttä paskaa koko paf
voit voittaa pelkäsään sijoittamalla alle 40 e jos lataus on oikea
saat vain omat takaisin muutama tunti työtä ,ei pelillä mahdollisuukisia,tosin voitot vain keskimäärin tunninnin aikana
noin 50-100 ekeä.eli pöytä täytyy olla niin ladattu että häviät
usella kierroksilla aina 6 e,mutta kantava voima esim nro 8
jolloin voitat 72e.siis tämä vain esimerkki,itse pelaan kahdella kantavalla voimalla. se kun paffia pikkasen harmittaa - tisut vaihtuu
voitto kotiin kirjoitti:
voit voittaa pelkäsään sijoittamalla alle 40 e jos lataus on oikea
saat vain omat takaisin muutama tunti työtä ,ei pelillä mahdollisuukisia,tosin voitot vain keskimäärin tunninnin aikana
noin 50-100 ekeä.eli pöytä täytyy olla niin ladattu että häviät
usella kierroksilla aina 6 e,mutta kantava voima esim nro 8
jolloin voitat 72e.siis tämä vain esimerkki,itse pelaan kahdella kantavalla voimalla. se kun paffia pikkasen harmittaajoo sehän jo tiedetään että oikean ruletin pyörittämisellå
paffin live ruletin pyörittämisellä ei ole mitään tekemistä
ruletin kanssa.ELI TÄYSIN AUTOMAATTI TIETOKONE
MASIINA AINOASTAAN VOIT KATSELLA HYVÄN NÄKÖISIÄ
MISUJA JOTKA SOOMAAMALLA NÄYTTÄVÄT 3D TISUJAAN. - paljon pelannut
tisut vaihtuu kirjoitti:
joo sehän jo tiedetään että oikean ruletin pyörittämisellå
paffin live ruletin pyörittämisellä ei ole mitään tekemistä
ruletin kanssa.ELI TÄYSIN AUTOMAATTI TIETOKONE
MASIINA AINOASTAAN VOIT KATSELLA HYVÄN NÄKÖISIÄ
MISUJA JOTKA SOOMAAMALLA NÄYTTÄVÄT 3D TISUJAAN.eikö nämä misut ole mitään tekemisissä tulevien numeroiden kanssa?
- -2000e
paljon pelannut kirjoitti:
eikö nämä misut ole mitään tekemisissä tulevien numeroiden kanssa?
voitin kerrän paffilta 1000e.innostuin ja hävisin 3000e
eli uusi pelaaja voittaa aina. ja sitten rahat pois.eli tyhmä olin - lotto 1234
-2000e kirjoitti:
voitin kerrän paffilta 1000e.innostuin ja hävisin 3000e
eli uusi pelaaja voittaa aina. ja sitten rahat pois.eli tyhmä olinon se vaan sellanen rahankeräys sampo,ettei Suomessa toista,eikkä missään muuallakaan maailmassa.voittomahdollisuus parempi lotossa
- rulla tuo rulla vie
Rulla tuo mutta pitkällä aikavälillä VIE.... ja paljon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418