Vuoden päästä on tukku nykyisiä pelaajia kolkuttelemassa IFK:nkin toimiston ovea työpaikan toivossa. Nikerithän jatkaa vielä vuoden vain siksi, että pelaajasopimukset ovat vielä ensi kauden voimassa. Sen jälkeen kalossin kuva ilmestyy jokaisen nykypelaajan takalistoon. Tilalle tulee mm. pjotr, boris ja vladimir.
Jos minä pelaisin ko. joukkueessa, etsisin jo nyt muista joukkueista pelipaikkaa, kun niitä vielä on saatavilla.
Joutilaat jokeripelaajat
fiksu pakki
0
87
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292404
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181504Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k53917Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10881Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54731
- 18710
- 25699
- 135623