Keväällä vielä uskoin että näin vaikean talven jälkeen en enää uutta talvea näe. On menossa omistusasunto alta avioeron takia. Pettymys ja turhautuminen on niin vahvaa. En haluaisi lähteä kodistani.
Vaimo on jo muuttanut. Varttuu omaa osuuttaan ok-talon myynnistä. On huono aika myydä taloa, hinnat ovat pienellä paikkakunnalla alhaalla. Paljon työttömiksi jääneitä sinnittelee asunnoissaan, mutta nää heikkarin erot...
Hiukan valoa näkyvissä pitkästä aikaa
huono oskari
1
169
Vastaukset 1
- rahaa_älä_rakasta
Ei raha ole tärkeintä, Oskari. Lähde vaikka ulkomaille talon myytyäsi. Näet ihmisiä joiden omaisuus mahtuisi isoon pahvilaatikkoon, hymyileviä iloisia ihmisiä. Rakkaus on tärkeää, eivät kodit ja talot. Istu kodissa keinutuolissa sitten eläkeläisenä, kun on aikaa. Sitä ennen etsi vastauksia oikeisiin kysymyksiin. Sellaisia voisivat olla esim. kuka olen, mikä on tehtäväni maailmassa, mitä on rakkaus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831039
- 73882
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut104626- 43585
- 47582
- 30552
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4536Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61525Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164523Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136518