Täällä on kiva asua ja nyt lähtee kyläkauppa pois.
Kuhmalahdella on hauskaa.
47
1807
Vastaukset
- sitä saa mitä tilaa
Itsehän sitä kerjäsitte kun ette ostaneet sieltä vaan Kangasalan Prismasta ja muista marketeista.
- Anonyymi
Siellä isossa talossa asuu koko suku ja tänään niillä omat salaiset kemut
- sunbeam
Kuollut käpykylä pian saa nähdä nälkää kun kauppa lähti.
- Mökkiläinen
No miksi nyt pitäis nähdä nälkää, kun kerran ennenkin on ostettu Prismasta? Kyllä kyläkauppiaankin pitäisi ymmärtää, että ihan sikahintoja ei nykyaikana saa puljussaan pitää, sillä tarjontaa kuitenkin on muuallakin. Kiskurihintojen takia on pakko äänestää jaloillaan, vaikka lähipalveluja noin periaatteessa haluaisikin kannattaa.
Käsittääkseni Pohjan kylässä 7 km:n päässä on edelleen kauppa, samoin 11,5 km:n päässä Eräjärvellä. 10 km Sahkun kauppaan jne. Ei mun mielestäni 10 minuutin ajomatka ole matka eikä mikään.
Minun mielestäni Kuhmalahti on idyllisen rauhallinen maalaispitäjä, jossa asuu mukavia, kulttuurimyönteisiä ihmisiä. Pösilöiltä ei kai voi välttyä (vrt. nimim. sunbeam), mutta sellaisia lienee isommissakin paikoissa.
- hopoti hoijjaa
Sitten vielä liityitte Kangasalaan vaikka varoteltiin. Sahalahtikin hyvä esimerkki, mutta ette vaan tajunnu.
- näin on
Elintarvike kioski tuli onneton pieni pulju ja kallista on kaikki.
- hmm...
Missä on kuhmalahti?? Ikinä kuullutkaan kyseisestä paikasta.
- yrpä ja illu
se on kangasalta parkanoon päin 38,2 km
- joopanoofdj
yrpä ja illu kirjoitti:
Parkanoon? Nojoo, Kuhmoisiin päin tarkemmin sanottuna.
- Itänaapuriin
joopanoofdj kirjoitti:
Parkanoon? Nojoo, Kuhmoisiin päin tarkemmin sanottuna.
Paljonko tulee matkaa Kuhmoisten kauppoihin? Kuhmoisilla näyttää olevan hinkua liittyä Kangasalaan.
- Anonyymi
yrpä ja illu kirjoitti:
Aina kannattaa zuumata ja vetää käteen isin kanssa.
- Porvari jaska
Meillä on rahaa ei tarvita kauppaa eikä kioskia ja taksi tuo ja vie.
- kankasalalainen
Kuhmalahti on luonnonkaunis kylä. Ei siälä kaupalla mitään tee. Mutta pitäkää hyvää huolta Laipanmaasta, niin sitten me täältä kirkoltakin tullaan kylään :-)
- pohjalle mars
Onhan Pohjassa vielä kauppa. Sinne vaan, onhan siinä huikee 5 min matka.
- ei me hämmeessä noin
jos ajat kirkolta pohjan kauppaan 5 min ssa..nopeutesi on huikea...ehkä noin 120km/t keskinopeus..vaara pyorii,että kortti menee
- neilikka2
Siellä ei todellakaan ole MITÄÄN
- Anonyymi
Meillä lahti kallentiellä
- RRAHA KUN PAPERIA
Täällä kaikki täällä viihdytään täällä juodaan täällä juhlitaan täällä ei vietetä krapulaa täällä hyvät kalapaikat täällä uidaan täällä syödään täällä meillä on rahaa.
- panoomies
Naijjaankos siellä kans?
- nuijaa päähän
mika on Naijja??? sama kun nuija?
- Pummit kaupungissa
Kaupunkilaiset ei tajua miten hyvin asiat on täällä ja meillä ei ole pummeja niin kun siellä.
- 7+9
Ja nyt kun mökkikausi alkaa, tulee kaupunkilaiset meidän asuinseuduille ja luulevat omistavansa kaiken.
- Ria.n
Onneksi hanta avasi kaupan uudelleen. Kyllä Kuhmalahti oman kaupan ansaitsee
- järripeippo
Hantan kauppa vaikuttaa olevan melko kovassa käytössä. Itsekin asioin siellä säännöllisesti.
Oikealla maaseudulla asuvat ihmiset ovat onnellisia ja keskimääräistä tyytyväisempiä elämäänsä. On luontoa, levollisuutta, elämän hyvä perusvire, jota voi kukin voi muokata mieltymystensä mukaan itsensä näköiseksi, oma tila ja vapaus. Ei ole samanlaisia sosiaalisia ongelmia kuin kaupunkislummeissa, huumeita, seksi- ja väkivaltarikollisuutta, maahantupanneita mieslaumoja, asunnottomuutta, eikä rumia betonilaatikoita.
Suloista on herätä linnunlauluun Kuhmalahden ihanassa keväässä.- Anonyymi
Pekan vartiotorni onko jehovalaisia täälläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pekan vartiotorni onko jehovalaisia täälläkin.
Kuhmalahdelle pitää saada äkkiä alkon myymälä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän täällä ole kun uskovaisia,körttiläisiä ja muutamia kyyliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan täällä muutama myyjä jo valmiina.Pekka voi sitten tehdä palotarkastuksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan täällä muutama myyjä jo valmiina.Pekka voi sitten tehdä palotarkastuksen.
Kuhmalahdella on jo Vironviinan jakelupiste 24h.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuhmalahdella on jo Vironviinan jakelupiste 24h.
Lahti siellä taas kyyläilee kun joku pöllö.
- Anonyymi
Virolaiset trokaa tontille viinat ja tupakat kyllä täälä pärjätään.
Naisia ei oo kyllä nähty mies muistiin ,mutta oma apu paras apu.- Anonyymi
Kuhmalahdella toimii huippuhyvä ilotalo😂👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuhmalahdella toimii huippuhyvä ilotalo😂👍
Tuollaiset ne uskovaiset ovat kun matkustaa isolla paku mersulla koko perheineen pellolle ja tekemään lisää pentuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaiset ne uskovaiset ovat kun matkustaa isolla paku mersulla koko perheineen pellolle ja tekemään lisää pentuja.
Kun tulen töistä laitan kamera päälle autoon,ja aloitan seuramaan kakaroita.En ole yhtään perverssi vaan pirun utelias ja sitten watsuppiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tulen töistä laitan kamera päälle autoon,ja aloitan seuramaan kakaroita.En ole yhtään perverssi vaan pirun utelias ja sitten watsuppiin.
Saa siittäkin orkasmin kun tiirailee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa siittäkin orkasmin kun tiirailee.
Kyllä minulla keppi kovenee.
- Anonyymi
Kuhmalahti on siitä hauska "taajama" että kestää noin 7 sekunttia ajaa kylän läpi.
Eipä siinä mittään, itsekkin tykkään rauhallisemmista paikoista.
Asuuko siellä Meisalmi ?- Anonyymi
En tiedä mutta naapuri kaivaa joku monttu pihaan tai oisko uskovaiset saanut lisää lapsia kun koko ajan kaivetaan
- Anonyymi
Kirkkaat valot päälle ja kyttämään poikia että on hauskaa.
- Anonyymi
Taitaa olla homppeli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla homppeli
Magnumilla pärjää
- Anonyymi
Aina kannattaa kuvata naapuria
- Anonyymi
Onhan se kuitenkin pian 70v hmoilanen
- Anonyymi
Isotalon ukko vetelee vkl klaasin takkoo kun rouva nukkuu.
- Anonyymi
Ennen vanhaa soitti vjakki ryhmä mun perään jos kirjoitin pekkkasta jotain lessu taidostaan.
- Anonyymi
Onko sull korona
- Anonyymi
Aina löytyy juomaa ja kaikkea kivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279