Minulla on allas mitoiltaan 125x40x50(250 l), onko liian pieni yhdelle parta-agamalle?
Parta-agaman terraarion koko
3
1507
Vastaukset
- agama
On se ihan siinä alarajalla, mihin ainakaan täysikokoista parta-agamaa voisi kuvitella laittaa. Kun muistaa, että liskosta voi tulla yli 50 senttinenkin, niin kääntyessäkin alkaa tehdä jo ahdasta.
- Partistyttö
Suositushan on 150x50x50 tai 150x50x60,
eli mieluummin vähintäänkin tuollainen,
mutta mitä isompi sen parempi.
Mikäli joutuu asumaan koko elämänsä samassa purkissa, niin suosittelisin itse isompaa.
Se olisi liskolle mukavampi.
Pystyisi hiukan riehumaankin siellä :) - Zuuls
On lähinnä, että tuo voisi ehkä jo mennäkkin, jos leveyttä olisi lisää, mutta muuten en laittaisi.
Suositus on tosiaan se mitä sanottiinkin ja siitä voi kyllä ns. tinkiä, mutta mieluusti ei ihan noin paljoa.
Itselläni on 130x60x60cm, että pituutta saisi olla sen 20cm lisää, mutta lisko saa olla myös vapaana, joten kyllä tuo jo riittääkin, vaikka jää ns. suosituksen alle, mutta tuosta paljoa pienempää en suosittelisi aikuiselle partikselle. :)
Kannattaa muuten tehdä terra itse niin tulee halvemmaksi reippasti ja jos teet puusta ei tarvitse miettiä sitä, että partis joutuisi katselemaan peilikuvaansa laseista (toki lasiovet terraan ilmanvaihto kuntoon). :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743710Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472906Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1732898Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572401Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3612162- 1601860
- 781555
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378- 281370
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391342