Kannatetaan! Mutta missä olisi hyvä paikka?
Duudsonit- puisto Seinäjoelle!
17
437
Vastaukset
- joko tai
Raviskan takana pellolla Vaasan valtatien varressa tai Joupislalla.
Tai itäisen ohitustien varrella. - Powerpark
Ei mitään järkeä. Ei tule onnistumaan.
- Hujnamenen
Ei kaikkea Seinäjoelle ja poisa maakunnasta. Duudsonnien puisto Lappajärvelle tai Soiniin ja voisihan se mennä JAKK:n tiloihin Jalasjärvelle. Ei missään nimessä Seinäjoelle.
- järki käteen
Koko hömpötys ihan hullua.....noiden ns.temput ja kouhotukset ovat avivan per.....
Niistä näkee mihin vapaa kasvatus ja toisen avostus tänä päivänä on mennyt.....SAIRASTA TOUHUA- Anonyymi
pitäkää koko sakki junaa ja suunta pohjoinen.
valvonta asemalle notta eivät pääse takaisin.
jos tulevat niin saunan taa koko sakki.
- Kuutsonen
duudsonit ovat jalostaneet eteläpohjalaisen pöhlöyden tuottavaksi bisnekseksi. Siihen ei ihan kaikista ole. Homma vaikuttaa niin päättömältä, ettei ihan peruspohjalainen käsitä asian vitsiä.
Rytmikorjaamolle trampoliini ja muuta sähläysvekotinta. - hienoa4
Oli sairasta kouhotusta tai ei, niin arvostan kaikkea yrittämistä ja itsensä (ja rahojensa) likoon laittamista. Hattua nostan luovalle hulluudelle.
- Oottava
Rengonharjun alueella! Eivät toisi enää lisää häiriötä kaupunkiin. Saisivat jopa hypätä lentokoneesta tai ainakin ottaa kiitoradasta kaiken hyödyn irti.
- Sivistynyt mies
Aivan typeriä tyyppejä, joita en minuutia kauempaa jaksa katsoa.
- Isäntä2020
Sisätiloihin, muuten ei ole mitään mahdollisuuksia kilpailla Suomen suurimman ja kymmenessä vuodessa kaksinkertaistuvan HUVIpuiston kanssa (myös viihtyisimmäksi palkittu).
TÖRKYpuiston paikka löytyy helposti lopetettavista oppilaitoksista, niitä kun remontoidaan aina miljoonilla ennen lopettamista ja jälleenmyyntiä.- Raipe7
Routakallion alueelle voisi rakentaa. Sinnehän on ollut suunnitteilla virkistysalue.
- Piippolanvaarin akka
Toivottavasti ei Seinäjoelle tule, eikös se sopisi jonnekin Härmän suunnalle paremmin.
- di88993keuu
härmäs on jo vähä paree ja yks mies teki sen itte ilman muiden rahoja.
Seinäjokisilta jää tekemättä vaikka kolehtia keräisivät.
- aabelit
Peräseinäjoen mettillä, jonnekin vanhalle turvenevalle.
- Powerparkin
yhteydessä taitaa olla paras paikka. Onhan siellä jo Röllikyläkin.
- 543fd432dsf423
Mitä te sekoilette? Sehän tulee sinne routakalliolle.
- Anonyymi
ivalo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843359
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442797Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742336- 612298
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512231Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162216Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212033Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202027- 621944
- 1061863