Parantava rukous

Ystävän puolesta

Pyydän teitä Jumalaan yhteydessä olevia rukoilemaan ystävättäreni parantumisen puolesta. Hänen syöpäsairautensa on edennyt tilaan, jossa lääketiede ei voi tehdä enää mitään sairauden parantamiseksi. Nyt etäispesäkkeet ovat vallanneet ainakin keuhkot.
Olemme saaneet sairauden aikana viestejä, että Jumala parantaisi hänet, mutta luvattua paranemista ei ainakaan vielä ole tapahtunut.

10

527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Realisti.

"Saaneet viestejä, mutta luvattua paranemista ei ole vielä tapahtunut" Olisikohan nyt vain niin, että kuvittelette nämä "viestinne". Miten olisi jos käyttäisitte tämän loppuajan niin, että ehditte hyvästellä ystävänne ja puhua asiat läpi ennenkun loppu koittaa? On ihan turha tuhlata kuolevan ihmisen aikaa turhaan pelleilyyn..

• jpl53

Isä Jumala on antanut Pojalleen Jeesukselle Kristukselle kaiken vallan maanpäällä. Turvatkaa rukouksin Jeesukseen niin sairas paranee ja ihme tapahtuu. Näin; Anomme sinulta Herra Jeesus Kristus Jumalan Poika sinun nimessäsi. Uskossa anoen paranna tämä syöpä sairaus ystävästäni ja anna hänen kokea kuinka paljon häntä rakastat.Turvaamme sinun että sinä sen suuressa armossasi teet.AAMEN.

• taphtukoon Isän taht

Keuhkosyöpä on kyllä ennusteissaan yksi niitä kaikista vaikeimpia: On todella ihme jos hän paranee? Pääasia on tällä hetkellä että henkilö on Jeesuksen oma ja saa voimaa tässä hetkessä. Liika parantumisen ja elämän jakumisen odotus voi olla pettymys omaisille ja vaikeuttaa surutyötä. On pettymys, kun poismeno tulee, ja parantumista ei tapahdukkaan.
      Ja kaikki me täältä lähdemme ja parempaa on luvassa.

• +++

Olen samaa mieltä kuin "taphtukoon Isän taht"

Pääasia on, että sairas on valmis ummistamaan silmänsä sitten, kun aika on, Iankaikkisuuden aamua odottaen. Pian Jeesus tulee ja herättää Hänessä poisnukkuneet omansa, ja niin saamme aina olla Hänen kanssaan. Ei enää sairaana vaan ikuisesti terveenä ja onnellisena.

On ihanaa, kun teillä on mahdollisuus vielä jättää hyvästit toisillenne.
        Tulevaisuus täällä maanpäällä ei ole kovinkaan loistokas meille, jotka jäämme tänne, sillä tulossa on todella vaikeat ajat, joiden jälkeen sitten Jeesus tulee meitä hakemaan. Sen jälkeen tekin saatte aina ja ikuisesti olla rakkaanne kanssa yhdessä. Lohduttakaa siis toisianne niillä sanoilla.

• Yks vaan

"Kannattaa varmaan rukoilla ja kuluttaa aikansa jonninjoutavaan. HEH HEH HEH ... Rukoukset ei tomi."

Mirka hyvä, tuo sinun hehettelysi ja uskonnollisaiheisten palstojen vastaiset käsityksesi ovat tulleet jo kenelle hyvänsä näitä palstoja seuravalle moneen kertaan tutuiksi. Ehkäpä sinäkin viimein löydät palstan ja aiheen, josta sinäkin haluat siellä asiallisesti keskustella. Hehettely ja jonninjoutavasta puhuminen eivät kuulu asialliseen keskusteluun millään palstalla.

• asiallinen aihe

Voithan sinä vastata asiallisesti.

Kannattaako mielestäsi rukoilla? Miksi, mikä rukoilemisessa on kannattavaa?

Toimiiko rukous, ts. voivatko syövän etäpesäkkeet parantua rukoilemalla kun lääketiede on voimaton?

Hehettelijät tarvitsevat asiallisen keskustelun mallia. Voit näyttää sitä.

• eikö rukous auta

Jos Mirka on mielestäsi väärässä, niin rukoile, että hän lopettaa kirjoittelunsa hehettelyineen.

Mikset tee niin, vai oletko jo tehnyt ja ilman tulosta?

• rukoilen

Havupuu-uutejuoma paransi kuolemaantuomitun miehen kolmessa viikossa etäpesäkkeisen miehen keuhkosyövästä. Juttu löytyy klikkaamalla googlesta "havupuu-uutejuoma".

• Valonkantajaa

Rukoilin puolestasi ystäväsi hyväksi Jumalan tahdon mukaan Jeesuksen Kristuksen nimeen. Siunausta sinulle, läheisellesi ja läheisillenne.

• parantavaa

Isä Jumala auta parantumaan paniikkihäiriöstä , jumala tietää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe