" No, joka tapauksessa Suomeen lienee tulossa SS, Sipilän-Soinin hallitus. Myös natsi-Saksassa oli SS, Heinrich Himmlerin johtama Schutzstaffel (Suojajoukot). Toivottavasti oma SS:mme ei tule kokemaan yhtä kurjaa kohtaloa eikä saa historialta yhtä julmaa tuomiota kuin tuo Saksan SS. "
Voiko tällaista kirjoittava olla järjissään?
Vanhan viisaan????? puhetta!
17
84
Vastaukset
- Osmium 76
Ei voi. teksti on heikkolahjaisen evp aliupseerin näppikseltä. Kellokosken kenraali ei parempaan pysty vai mitä kapi?
- Jo vain
sitä vanahetessa viisastuupi;
" Tosin minun on pitänyt ruveta pissaamaan istualtani WC:n pöntöllä, kun lääkäri on sanonut, että minkään suuren ja painavan nosteleminen ja käsissään kannatteleminen ei ole suotavaa;"
ettei tiputa tossuille. - harmajahinttari
Pakko myöntää, että tostuus eilen lipsahti. Uusi-ukki on aina homoillessamme päällimäisenä.
- Anonyymi
Ei noita inttiimejä tänne pitäs tuuva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei noita inttiimejä tänne pitäs tuuva.
Oi noita aikoja kun kapi munakarvojaan esitteli...
Eipä ole ukko noista ajoista paljon nohevoitunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi noita aikoja kun kapi munakarvojaan esitteli...
Eipä ole ukko noista ajoista paljon nohevoitunut.HO HOO, HO HOO!
- harmajahinttari
Pyydän nöyrimmästi anteeksi typeryyttäni. Ottakaa huomioon, että olen Rautavaaralla äpäränä syntynyt evp aliupseeeri. En pysty parempaan, vaikka parhaani yritän sivistyssanoja käyttäen ja hesaria kopioiden.
- Nainen pk-seudulta
Kiitos kapi. Kerrankin olet rehellinen.
- Turskavaara hemmo
Ostatko tänäänkin pää märkä Turskavaa.. Talvivaaraa? Tuulipuvut ja bullerot tekee vielä piiiitkän tilin Tursk. Talvivaaralla!
- Anonyymi
Nainen pk-seudulta kirjoitti:
Kiitos kapi. Kerrankin olet rehellinen.
Rehellisyyttä pitää arvostaa. HO HOO, HO HOO!
Joo, huono vitsi tuo minulta oli. Mutta onneksi sinne minun avaukselleni on tullut teiltä parempaa huumoria, jo hyvin monin viestein. Kun minun huumorintajuni ei riitä sen paremman huumorinne ymmärtämiseen, en ole niihin vastaillut, mutta silti olette jaksaneet jatkaa huumorin kukkastenne heittelyä, josta kiitos!
Mutta olisiko minulta parempi vitsi tämä, jonka siellä avaukseni yhdessä vastineessa esitin:
>>Enkä minä ole sydänvikainen, minulla on ollut vain sepelvaltimotauti, joka hoidettiin ohitusleikkauksella ja pidetään nyt kurissa lääkityksellä. Tuo vaivani ei juurikaan rajoita elämääni, jonka voi nähdä siitäkin, että jatkuvasti reissaan Suomessa ja maailmalla. Tosin minun on pitänyt ruveta pissaamaan istualtani WC:n pöntöllä, kun lääkäri on sanonut, että minkään suuren ja painavan nosteleminen ja käsissään kannatteleminen ei ole suotavaa;))<
No, olettehan tuohonkin vastailleet paremmilla vitseillä. ”Huumorintaju on henkevyyden puntari”, sanotaan, ja niinpä on taas punnittu niin minun kuin teidänkin henkevyyttänne.- Humoristi minakin
Joo sinun "huumori" on juuri tuota kökköä aliupseerihuumoria. Sitä kait kuvittelit olevan mm. Kuuluisan munakarvakuvasi ja kuvan maissintähkä anuksessasi?
- Turskavaarasta
Humoristi minakin kirjoitti:
Joo sinun "huumori" on juuri tuota kökköä aliupseerihuumoria. Sitä kait kuvittelit olevan mm. Kuuluisan munakarvakuvasi ja kuvan maissintähkä anuksessasi?
Ostit Sonnimies eilen ja tänään pää märkänä Turskavaaraa? Oli jo alle 0,13!!
Nuppi tutisten jännitetään, pelastaako kylmä fuusio Turskavaaran nikkelin tuotannon.
- :))))))))))
Taas kaposta on nykästy kölin alta, mennen tullen ja palatessa...;)
- Kapin siskopuoli
Munakarva-aliupseeri on tosiaan saanut taas koulutusta.
Turhaan vaan taitaa mennä oppi, ei rottakoululainen mitään opi. - harmajahinuri
Taas pistelehdin täällä, mutta eipä ole kommentoitavaa, joten so long, kuten intiaanit sanovat.
- Anonyymi
Osasko intiaanit ameriikkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2702387- 971921
- 911413
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!711130Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si171112Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman391011Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46971- 47968
- 46942
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39905