Egyptin armeija erotti Mursin

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288579553097.html?ref=rss

Hyvinköhän tuossa nyt sitten kävi, vai huonosti? Eihän tuossa Mursin Muslimiveljeskunnassa kaikki asiat huonoja ole, jos nyt sitten tuolla mainitut ovat edes totta: http://fi.wikipedia.org/wiki/Muslimiveljeskunta
No, uskontoa, koraania ja shariaa siellä olisi tarjolla, ne
eivät oikein täyspäisen ihmisen tätäpäivää ole, eivätkä toisaalta raamattu ja siihen liittyvät muutkaan sadut..

No se siitä, sielläpä häslätkööt. Olisi meilläkin armeija aikoinaan saanut erottaa Kekkosen, kun siihen eivät muutkaan kyenneet. Siis viimeistään silloin, kun ukko alkoi puheessaan höperehtimään nopeusrajoituksista maanteillemme. Itse kuitenkin piti kovista nopeuksista ja käski autonkuljettajaansa ajamaan kaasu pohjassa. Olis pitänyt edes sen silloisen puheensa painokkaasti siihen malliin, että tiestömme pitää rakentaa niin turvallisiksi, että onnettomuudet saadaan selvään laskuun, eikä rajoituksia tarvita.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosimies.

Muslimiveljeskunta on terroristijärjestö,Mursi oli vaaleilla valittu joten oliko armeijan äliintulo demokratian kehityksen kannalta oikein?

Hyvä on se että mies on pois vallasta muttapelkäämpä että nyt terrorismi vasta alkaakin maassa.

Katsokaapa vain, tällä viikolla ensimmäiset iskut tulevat todnäk perjaintaina.

• Demokratian pelisäännöt on vähän hakusessa islamilaisissa maissa. Eipä niistä montakaan voida pitää demokraattisena maana, Turkki nyt ehkä on.

Muslimiveljeskunnan johtoasemaan liittynee vähän samantapaista riskiä kuin natsipuolueen kärkipaikkaan Saksassa aikoinaan. Sotilasvallankaappaus Hitleriä vastaan olisi todennäköisesti estänyt II maailmansodan, mutta jälkivisasteluahan tämä on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2216
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1654
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      123
      1303
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      60
      1068
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1044
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1017
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      952
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      824
    Aihe