http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288579553097.html?ref=rss
Hyvinköhän tuossa nyt sitten kävi, vai huonosti? Eihän tuossa Mursin Muslimiveljeskunnassa kaikki asiat huonoja ole, jos nyt sitten tuolla mainitut ovat edes totta: http://fi.wikipedia.org/wiki/Muslimiveljeskunta
No, uskontoa, koraania ja shariaa siellä olisi tarjolla, ne
eivät oikein täyspäisen ihmisen tätäpäivää ole, eivätkä toisaalta raamattu ja siihen liittyvät muutkaan sadut..
No se siitä, sielläpä häslätkööt. Olisi meilläkin armeija aikoinaan saanut erottaa Kekkosen, kun siihen eivät muutkaan kyenneet. Siis viimeistään silloin, kun ukko alkoi puheessaan höperehtimään nopeusrajoituksista maanteillemme. Itse kuitenkin piti kovista nopeuksista ja käski autonkuljettajaansa ajamaan kaasu pohjassa. Olis pitänyt edes sen silloisen puheensa painokkaasti siihen malliin, että tiestömme pitää rakentaa niin turvallisiksi, että onnettomuudet saadaan selvään laskuun, eikä rajoituksia tarvita.
Egyptin armeija erotti Mursin
2
<50
Vastaukset
- Tosimies.
Muslimiveljeskunta on terroristijärjestö,Mursi oli vaaleilla valittu joten oliko armeijan äliintulo demokratian kehityksen kannalta oikein?
Hyvä on se että mies on pois vallasta muttapelkäämpä että nyt terrorismi vasta alkaakin maassa.
Katsokaapa vain, tällä viikolla ensimmäiset iskut tulevat todnäk perjaintaina. Demokratian pelisäännöt on vähän hakusessa islamilaisissa maissa. Eipä niistä montakaan voida pitää demokraattisena maana, Turkki nyt ehkä on.
Muslimiveljeskunnan johtoasemaan liittynee vähän samantapaista riskiä kuin natsipuolueen kärkipaikkaan Saksassa aikoinaan. Sotilasvallankaappaus Hitleriä vastaan olisi todennäköisesti estänyt II maailmansodan, mutta jälkivisasteluahan tämä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022216- 1041654
- 821318
- 1231303
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601068Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601044- 511017
- 36952
- 33824