Olen 168/48kg voinko ratsastaa edes kerran kahdessa viikossa shettiksellä? _OLEN siirtynyt jo isompiinkin hevosiin_ Ja se "olisi "pakollista",että turhaa alatte valittamaan "etsi suurempi poni/hevonen".
Voinko ratsastaa shettiksellä?
3
101
Vastaukset
- josefiinan99
Ponien koko on, toinen jykevä rakenteinen 104cm ja toinen kevytrakenteisempi 107cm.
- katherine
Olet aivan liian pitkä. En kyllä nousisi shettiksen selkään enää missään tilanteessa. Noin pitkä ratsastaja on jo oikeasti haitaksi ponille. Läpiratsastajaksikaan sinusta ei enää ole, koska pituuden takia istunta- ja pohjeavut tulee väärin, joten siitä on ponin ratsastettavuudelle pikemminkin haittas.
- marolosse
Voit mielestäni ratsastaa ainakin sillä isommalla ponilla, pienemmällä jalkasi voivat laahata maata. ;) Tietenkin voit ratsastaa vain, jos pollen omistaja antaa luvan ja pituutesi ei haittaa sinua :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3962092Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121939Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501405Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821049Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402938Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39818- 56779
- 75750
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734