Olen 168/48kg voinko ratsastaa edes kerran kahdessa viikossa shettiksellä? _OLEN siirtynyt jo isompiinkin hevosiin_ Ja se "olisi "pakollista",että turhaa alatte valittamaan "etsi suurempi poni/hevonen".
Vastaukset 3
- josefiinan99
Ponien koko on, toinen jykevä rakenteinen 104cm ja toinen kevytrakenteisempi 107cm.
- katherine
Olet aivan liian pitkä. En kyllä nousisi shettiksen selkään enää missään tilanteessa. Noin pitkä ratsastaja on jo oikeasti haitaksi ponille. Läpiratsastajaksikaan sinusta ei enää ole, koska pituuden takia istunta- ja pohjeavut tulee väärin, joten siitä on ponin ratsastettavuudelle pikemminkin haittas.
- marolosse
Voit mielestäni ratsastaa ainakin sillä isommalla ponilla, pienemmällä jalkasi voivat laahata maata. ;) Tietenkin voit ratsastaa vain, jos pollen omistaja antaa luvan ja pituutesi ei haittaa sinua :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761069- 42784
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden218648Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34492- 23468
- 37433
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️70425Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52409Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga44399- 18393