Miehet, haittaako jos nainen ohjaa sen sisäänsä?

pieni kysymys

Niin tällainen pieni kysymys nousi mieleeni, kun olen pitkästä aikaa saamassa seksiä uuden kumppanin kanssa.

Onko siitä haittaa jos otan kiinni peniksestä ja ohjaan sen itse sisään? Vai onko parempi että mies saa itse työntyä ilman että menen koskemaan siinä vaiheessa? Laskeeko sellainen tunnelmaa?

Olen joutunut entisen kumppanin kanssa aina ohjaamaan sisään, kun hän on ollut sohimassa ihan vääriin paikkoihin. Toisaalta mun häpyhuulet voi olla siinä tiellä vähän ja tuntuu ilkeältä jos jää jotenkin väliin.

Eli miten teistä miehistä tämä sisääntyöntymis juttu tuntuu parhaalta?

28

5281

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdgsdsgsdg

Hmm...No puhumalla etukäteen aiheesta ratkaisee ainakin tuon ongelman. Mut jos puhuminen ei onnistu, niin voisitkohan ehkä jotenkin levittää häpyhuuliasi siten, että miehen on helpompi työntyä sisään? Ehkei myös ne sun häppärit jäis väliin tuolla tavalla. Mun mielestä olis aika seksikästä jos nainen avaisi käsillään paikkansa, jotta pääsisin sisään. Jos taas tartutaan kaluun kiinni ja ohjataan sisään, siitä voi jollekin tulla naisesta liian hallitseva vaikutelma tai jotain. Tai mies voi luulla, että nainen pitää miestä ihan tohelona...

• pieni kysymys

Kiitos tästä vastauksesta :) En ole koskaan miettinyt miltä se miehestä tuntuu, joten tosi kiva tietää. Ja itsestänikin tuntuisi kaikista parhaimmalta että mies vain tulee sisään ilman ohjailuja. Voisinkin kokeilla tuota levittämistä, jos se jotenkin vaivihkaa onnistuisi :)
      Ennen edellistä kumppaniani ongelmaa ei edes ole ollut, liekö tosiaan sitten ollut niin tohelo mies ettei osaa edes alkeellisempia suunnistustaitoja :D

• suunnistaja1

Mun muija ottaa monesti kullista kiinni ja ohjaa sen sisään. Tuntuuhan se tietty että olen tohelo, mutta ei se mua haittaa. joskus kun olin vähä huonossa asennossa sillee kauempana ja se otti munasta kiinnni ja repi sitä itteensä sisään, niiin se pistää vaan naurattaa =) mutta samalla se kiihottaa kun tietää varmasti että sitä halutaan....
        älä mieti liian vakavasti tuota asiaa....ei se ketään pitäisi haittaa vaikkaa ohjaat sen sisään....

• kokjep

Onko siitä haittaa jos otan kiinni peniksestä ja ohjaan sen itse sisään?
      —pikemminkin päinvastoin. Minusta tuo on kivoin merkki siitä, että nainen on ”valmis”.

Vai onko parempi että mies saa itse työntyä ilman että menen koskemaan siinä vaiheessa?
      —ei ole parempi eikä huonompi

Laskeeko sellainen tunnelmaa?
      —minusta se nostaa tunnelmaa

Olen joutunut entisen kumppanin kanssa aina …
      —ei kai tuossa mitään joutumista. Tuossahan on kysymys vain osaamisesta. Se ohjaa kumpi paremmin osaa.

Eli miten teistä miehistä tämä sisääntyöntymis juttu tuntuu parhaalta?
      —minusta ”sisääntyöntymisjuttu” tuntuu parhaalta takaapäin (”sisälläolojuttu” tuntuu parhaalta kun nainen ratsastaa ja ”laukeamisjuttu” taas parhaalta takaapäin). Ajattelen, että naisen ”kuuluu” yleensä päättää milloin ja minä saan valita miten.

On hienoa jos nainen kertoo tai osoittaa olevansa valmis sisääntyöntymiseen. Tuo käsin ohjaaminen on siihenkin kiva vaihtoehto. Tiukimmilta toivon aina aluksi ”sisääntyöntymisapua” pyytämättä. En tykkää työntyä ”sisään” jos nainen ei osoita olevansa ”valmis”.

Naiset on kovin erilaisia. Toiset on ikäänkuin vaistomaisesti aina ”ohjaamassa”. Toiset taas ”välttävät” kaluun koskemista.

• pieni kysymys

kokjep, kiitos kun vastasit! Nyt tuli sitten ristiriitaista tietoa, kun sinun mielestäsi se on ihan hyvä juttu että ohjaa :) Ehkä löydään sitten sen oikean tavan joka sopii molemmille :)

Mutta kiintoisaa tämäkin kysyä teiltä urospuolisilta parittelijoilta ;)

Miksi muuten sinusta "sisääntyöntymisjuttu" on parasta takaapäin? Onko siihen jokin erityinen syy, esim. että itse näet sen kuinka uppoudut naiseen?

Entä lähetyssaarnaaja, onko se sinulle ihan out? Miltä siinä tuntuu "sisääntyöntyminen"?

• kokjep

Kiitos itsellesi kivasta kysymyksestä.

”kun sinun mielestäsi se on ihan hyvä juttu että ohjaa :) Ehkä löydään sitten sen oikean tavan”
        —kysymys lienee enempi oikeasta tyylistä ja hetkestä kuin tavasta. Se löytyy varmasti jos niin haluat, joutuminen lienee ihan väärä asenne.

Miksi muuten sinusta "sisääntyöntymisjuttu" on parasta takaapäin?
        —no siksi kun se tuntuu minusta minusta parhaalta (myös vakini mielestä). Eli vastasin kysymykseen mikä tuntuu minusta nyt parhaalta sisääntyöntyessä, en siihen mikä on parasta (esim ulosvetäessä). Siinä on pieni vivahde-ero. Jätin tarkoituksella pois toisen josta nyk vakini ei tykkää (menee liian syvälle). Siis se mikä minusta tuntuu parhaalta riippuu myös po. naisen anatomiasta (ja asenteesta).

Onko siihen jokin erityinen syy, esim. että itse näet sen kuinka uppoudut naiseen?
        —menee osin arvailuksi kun en halua naiseltani kysyä. Luulen, että naiseni haluaa osoittaa alistumishalua ja on siksi ”parhaimmillaan”. Lienee siis osin vakieni ”opettamaa” herkuttelua.
        On siinä myös sen näkeminen miten innokkaasti hän tarjoaa. Tunnen, mutta en taida useinkaan nähdä uppoutumista vaan hänen silmänsä, ilmeensä ja eleensä kun hän tietää, että osaa ja kumpikin nauttii.
        Vakini laukea herkimmin ratsastaessaan ja meidän ”hassussa” ristikkäin asennossa jossa hän sanoo näkevänsä tähtiä kun orkku tulee.

Entä lähetyssaarnaaja, onko se sinulle ihan out?
        —eihän se out, mutta ihan liian hikistä näin kesällä.
        Miltä siinä tuntuu "sisääntyöntyminen"?
        —en ole tavannut naista joka liikkuu hyvin tuossa asennossa. Liekö kohtalon ivaa vai tavallista naisten keskuudessa?
        Tekisi myös mieli vastata, että liian tavalliselta. Ehkä mieleni muuttuisi jos tapaisin ”lähetyssaarnaajaherkun”

• Nyhjääjä
        kokjep kirjoitti:

Kiitos itsellesi kivasta kysymyksestä.

”kun sinun mielestäsi se on ihan hyvä juttu että ohjaa :) Ehkä löydään sitten sen oikean tavan”
        —kysymys lienee enempi oikeasta tyylistä ja hetkestä kuin tavasta. Se löytyy varmasti jos niin haluat, joutuminen lienee ihan väärä asenne.

Miksi muuten sinusta "sisääntyöntymisjuttu" on parasta takaapäin?
        —no siksi kun se tuntuu minusta minusta parhaalta (myös vakini mielestä). Eli vastasin kysymykseen mikä tuntuu minusta nyt parhaalta sisääntyöntyessä, en siihen mikä on parasta (esim ulosvetäessä). Siinä on pieni vivahde-ero. Jätin tarkoituksella pois toisen josta nyk vakini ei tykkää (menee liian syvälle). Siis se mikä minusta tuntuu parhaalta riippuu myös po. naisen anatomiasta (ja asenteesta).

Onko siihen jokin erityinen syy, esim. että itse näet sen kuinka uppoudut naiseen?
        —menee osin arvailuksi kun en halua naiseltani kysyä. Luulen, että naiseni haluaa osoittaa alistumishalua ja on siksi ”parhaimmillaan”. Lienee siis osin vakieni ”opettamaa” herkuttelua.
        On siinä myös sen näkeminen miten innokkaasti hän tarjoaa. Tunnen, mutta en taida useinkaan nähdä uppoutumista vaan hänen silmänsä, ilmeensä ja eleensä kun hän tietää, että osaa ja kumpikin nauttii.
        Vakini laukea herkimmin ratsastaessaan ja meidän ”hassussa” ristikkäin asennossa jossa hän sanoo näkevänsä tähtiä kun orkku tulee.

Entä lähetyssaarnaaja, onko se sinulle ihan out?
        —eihän se out, mutta ihan liian hikistä näin kesällä.
        Miltä siinä tuntuu "sisääntyöntyminen"?
        —en ole tavannut naista joka liikkuu hyvin tuossa asennossa. Liekö kohtalon ivaa vai tavallista naisten keskuudessa?
        Tekisi myös mieli vastata, että liian tavalliselta. Ehkä mieleni muuttuisi jos tapaisin ”lähetyssaarnaajaherkun”

"—en ole tavannut naista joka liikkuu hyvin tuossa asennossa. Liekö kohtalon ivaa vai tavallista naisten keskuudessa? "

Nainen kun nainen osaa tuossa asennossa vaistomaisesti liikkua oikein kun annat mahdollisuuden ja sallit totuttelun. Se tosin vaatii sen, että sinä annat heille tilaa. Vartalonne ovat erillään, sinä käsiesi ja polviesi varassa ja miekka tupessa. Haet vaan kullille oikean kulman ja annat naisen liikkua. Siinä kuule lantio alkaa elämään ja vatkaamaan niin että heikompaa miestä hirvittää. Vaatii kuntoa mieheltä, mutta toisaalta liikkumiseen kuluu energiaa vähemmän. Vasta lopussa hyökkäät, jos tarvetta on :) Tässä asennossa voit helposti suudella kaulaa ja rintoja. Ja tästä näkee kuinka nainen liikkuu ja se kiihottaa ja pitää naulan jämäkkänä.

Jos taas lukitset naisen koko painollasi littanaksi patjaan, niin mitäpä siinä nainen mahtaa, voi vain vastaanottaa mitä herra antaa. Rehkiminen jää sinulle. No, jotkut naiset tykkää tällaisesti ja silloin mennään sitten niin.

Sama asento muuten myös niin päin, että nainen on mahallaan, ja sinä takana jalat naisen jalkojen ulkopuolella käsiesi varassa, kullia vaille irti naisesta. Ah sitä pakaroitten liikettä kun pimppa lypsää miestä. Pientä suukkoa välillä niskaan ja selkään. Tää kuulemma rasittaa naista enemmän kuin lähetyssaarnaaja, mutta kannattaa, jos kunto naisella kestää. Naisen saatua jatkan omaan tulemiseen, mikä ei kauaa kestä kun pakarat osuu omaan alavatsaan. Ihan kestämätön paikka.

• tyttönen~~

Ihan kiva oli lukea näitä vastauksia. Olenkin miettinyt että ei kai siinä anna miehelle vaan tumpeloa kuvaa itsestään jos makaa vaan haarat levällään, mutta ilmeisesti ihan normaalia että mies ohjaa kalun sisään :D

• miesSss...

Siis sehän on tosi kiihottavaa on mahtava tunne kun tyttö tarttuu kivikovan aisan varteen ja ohjaa reikään...näin toiminu lähes kaikki muijani ja joskuw jopa tahalleen sohin mulkun päätä ohi reijän että saan sen tarttumaan siihen

• mies12345

Kyllä se mukavalta tuntuu, kun nainen ohjailee se sisälle. Siis ihan sinnen asti.

• Kokematon poikamies

Minä ainakin lähetyssaarnaaja-asennossa olen monta kertaa pyytänyt naisen ohjaamaan siittimeni sinne. Ja pidän siitä kun hän pitää kalustani kiinni minun työntyessä siaään.

• minulla on

mukana suppilo

• Ihan hyvä se on

Ei haittaa. Kunhan ei asiaa ilmaise tyylillä "sä vaan sohit vääriin paikkoihin, niin sovitaan että mä laitan sen sisälle". Peniksestä vaan kiinni ja sisälle, ei tarvi yhtään selitellä, että miksi itse laittaa sen. Parhaassa tapauksessa tuo tuntuu miehestä siltä, että tytöllähän tekee niin paljon mieli, ettei malta odottaa, vaan haluaa jos kalua sisäänsä. Turn on, nostaa tunnelmaa ehdottomasti.

• AlwaysYours

Tämähän olikin mielenkiintoinen keskustelu sillä olen itsekin asiaa pähkäillyt, siis sitä että miten miehet suhtautuu ohjaamiseen :) Itselläni on tapana kyllä levittääkin ja sitten sillein ohjata mies sisään vaikka tuntuukin että teen jossain kohdin väärin :) Hyvä lukea miesten mielipiteitä asiaan

• veksi 55

mulla oli aikoinaan työkaverina seksi suhteessa muija joka sai orkun vain sillai että se hinkkas terskaa vittuansa vasten niin kauan ku laukes,ihme muija se oli ku sil tais olla joku terska fetissi nimittäin se näytti himassaan mulle lehdistä leikkaamiaan paljaita terskan kuvia..ja näytti mikä on ihanin..ei sen puoleen se akka oli kyl ihan huippu tapaus kaikin puolin kun oli aina kiimassa ja kullia vailla,aina sai eikä tarvinnu pyytää vaan puhelin kyllä pirisi säännöllisesti

• Helpoa,kun

neinänteko.Miehenä otan häpyhuulista kiinni ja levitän niitä ja työnnän kaluani pikkuhiljaa sisään.

• kuppi tai nuppi

pikaliimalla häpyhuulet koipiin kiinne niin ei jää jossitteluja

• 112233

Mun vaimo aina ohjaa sisään son mun mielestä hyvä

• Nyhjääjä

Ei todellakaan haittaa.

Minua kiihottaa suunnattomasti, kun nainen tarttuu penikseeni ja hellästi sivelee häpyhuulensa avoimeksi kullini kärjellä ja levittää mehunsa meihin molempiin. Ja se vain lisää kiihotustani, kun nainen räplää klittaansa ja välillä pikkusormella sipaisee kevyesti palleja (ovat mun mun herkin kohta, herkempi kuin terska).

Muutenkin olen sellanen naidessa nyhjääjä. Hitaita työntöjä pitkin vakoa. Sitten sisään aivan pohjia myöten, hidasta pienen pientä nykytystä niin että klitta jää kullinjuuren ja häpykummun puristukseen. Siitä pari äkkinykäisyä ulos (mulla on aika paksu kulli, jossa paljon paksumpi isoreunainen tatti). Tällainen tuntuu vastaavan lähes joka naiseen. Sitten ulos ja huulten välissä surffailua klittaa tökkimään. Takaisin sisään ja rauhallia työntöä ja nykyttelyä nykäisyineen.

Loppu sillä rytmillä (kovaa pohjaan paukuttaen, rauhalliseti painaen tai pienesti ja hellästi huulia ja klittaa hivellen) mihin nainen kiihdyttää. Tän kyllä huomaa, kun osaa "lukea" naisen tuntemuksia ja liikkeitä.
      Vielä kivempi, jos nainen kertoo mitä haluaa, mutta se taas tuntuu monelle naiselle olevan vaikeaa. Tiedättekö itsekään, mitä haluatte?

Itse saan helposti juuri silloin kun haluan. Se on vain ajatuksesta kiinni. Helppo saada yhtäaikaa naisen kanssa, kun on tällainen. Ja kun kestää, niin nainen saa niin monesti kuin haluaa ennen kuin otan omani. Tällaisesta tytöt ja mummot tykkää :)

Minulle on ollut yllätys se kun naiset ovat kertoneet, että suurin osa miehistä ei kestä lainkaan sitä, että nainen koskee yhdynnän aikana klittaansa tai ohjailee hommaa muutenkaan. Lurpahtaa ja alkavat mököttää ja syyttelevät naista päällekäyväksi. Moni on arvellut, että nämä miehet kokevat, että mies ei riitä eikä osaa jos nainen ohjailee ja räplää. Omituista, minusta.

• aksu99999

Minä en tahdo osua millään oikeaan paikkaan ja vaimo ottaa melkein aina kiinni kalusta ja ohjaa oikeaan reikään. Muutaman kerran olen osunut oikeaan paikkaan ilman apua.

• mahtavaanaintia

Totta kai paras jos nainen ottaa kiinni ja vetää esinahan taakse alkaa hiljaa sivellä häpyhuulia ja samalla pyyhkäisyllä ottaa kosteutta hepin päähän voi käyttää sitä klitoriksella ja hangata sitä. Sitten varmoin ottein ohjaa sen emättimen suulle ja antaa miehen työntää sen sisään. Hyvältä tuntuu myös kun nainnin välillä laskee käden kullin varteen ja vetää löysän esinahan taakse miehen samalla naidessa reippaasti myös nainen tuntee sen eron itsekin.

• salarakasrapus

Oma kokemus on työkaverin ohjaus kun oltiin tavallaan paikassa rappukäytävä ja hän kävi kuumana eikä malttanut odottaa. Tulin hänen sisään takaapäin, mutta kun siinä oli tilanne että joitain muitakin saattaa tulla samoja rappuja niin hän ohjasi penistäni sisään.

• Kikkeliskok

Minusta se kun nainen ottaa kalusta kiinni ja ohjaa tuntuu yksinomaan hyvältä. En näe siinä mitään pahaa, päinvastoin. Ja erityisen kivaa on, jos hän muutaman kerran ohjaa tahallaan ohi, kohti klitorista. Samoin se, että kesken rakastelun nainen hyväilee omalla kädellä klitoristaan on myös vain ja ainoastaan positiivistä.
      Samoin pussejani saa oikein mielellään hiplata kesken rakastelun.

• Anonyymi

"Siis sehän on tosi kiihottavaa on mahtava tunne kun tyttö tarttuu kivikovan aisan varteen ja ohjaa reikään...näin toiminu lähes kaikki muijani ja joskuw jopa tahalleen sohin mulkun päätä ohi reijän että saan sen tarttumaan siihen"

Samalla taktiikalla ja usein nainen vetelee esaria eestaas hetkenaikaa.

• Anonyymi

Ensin hieron seisovalla kyrvällä edestakaisin naisen pillun päällä. Häpyhuulet väistyy kostuessaan. Kyrpä hieroon peppua, pillua ja klitorista. Usein nainen pyrkii asentoa vaihtamalla saamaan kyrvän uppoamaan märkään pilluunsa, mutta vaihdan itse myös asentoa ja jatkan ilman että menen sisään. Lopulta nainen ohjaa kyrvän käsin pilluunsa. Se on jotenkin niin taianomainen hetki, kun nainen tarttuu kivikovana seisovaan kyrpään kiinni ja ohjaa sen pilluun tai peppuun sisään.

• Anonyymi

PARAS JOS NAINEN OHJAA SEN SUUHUNSA

• Tosi hyvältä se tuntuu, saa ottaa kiinni ja vähän kosketella ja runkkailla ja sitten ohjata oikeaan paikkaan. Kiihottava kun uppoaa sisään. Joskus tosi kiihottava kun nainen alkaa mitään sanomatta ohjaamaan perseen puolelle. Mmm.

Muutenkin ihana jos vähän ennen vaikka laittaa öljyä tai liukkaria ja hyväilee ja runkkaa munan oikein juhlakuntoon ja saa painattaa kunnolla laakista pohjaan saakka, kun paikat on lipakat

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      88
      1998
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      82
      1800
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      54
      1449
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      48
      1405
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      146
      1348
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1282
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1234
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1084
    9. Teki mieli

Huutaa meidän nimet tänne, niin ei jäisi epäselvyyttä. Ikävä sinua urpo.
      Ikävä
      39
      975
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      972
    Aihe