Millä autolla käytte tankkaamassa Venäjällä?

Kohta venäjälle

Kiinnostaa tietää että millä autoilla porukka siellä rajan takana ramppaa? Perus wv passat ja audi 100 on varmoja valintoja, mutta onko jotain muita luottopelejä joiden puolesta vannotte?

15

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1.6 Trend

Joo, ei siellä voi käydä muulla kuin Passatilla, Golfilla, Jetalla, Boralla, Pololla, Upilla, Amarokilla, Tiguanilla, Phaetonilla, Tarolla, Transporterilla, Caravellella, Santanalla, Foxilla. Audeista kelpaa vain 80, 90, 100, 200, A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, A8, Q3, Q5, Q7. Hätätilassa voi käydä myös Skoda 105, 120, 130, Rapid, Felicia, Octavia, Fabia, Superb, Jeti, Citigo. Säälittävissä tapauksissa voi käyttää myös Seat Leon, Ibiza, Exeo, Altea, Altea XL, Alhambra, Toledo.

• sivusta seurannut

Ja jotkun asennevammaiset pellet käyvät myös bemareillakin, vaikka se noloa on ihan suomenpuolellakin.

• ZIL!

ZIL ja muutaman sadan litran tankit on hyvä. Tosin hörppää tuolla reissulla jo melkein sen 100 litraa.

• Ketjumies

eikai sillä merkillä väliä ole, kunhan vain on kunnossa, ettei hyydy tulliin. Tankin tosin on hyvä olla iso, niin ei tarvitse jatkuvasti ravata tankilla, kanisterissa kun saa tuoda vain 10-litraa.

• eiobaqä

Hörppäämisen lisäksi pikku ongelma syntyy maaluvan hankkimisesta, kuorma-autolla kun ei noin vaan rajaa ylitetä. (Lukuunottamatta 3,5t kevytversioita)

• 39394849444

Audi A8 w12 padalla. 100l tankki ja mukavuudet, hinnatkin jo halvempia kuin uudet tuulipuku corollat.

• ei tarvi työs käydä

Scanian vanhalla nupilla käyn, auton tankit 450 450 litraa, ajaa pitkään 5L/100 km kuluttavalla pikkuautolla ja kavereillekin vielä jää myytävää ;D

• mä vaan

omallani käyn, toisaalta mitä se sulle kuuluu?

• äöpol

Kuorma autolla saat tuoda tankissa vain 400litraa, ja tarviit liikenneluvan jolla saat tullista maaluvan jotta pääset edes tankille.

• mä vaan
        äöpol kirjoitti:

Kuorma autolla saat tuoda tankissa vain 400litraa, ja tarviit liikenneluvan jolla saat tullista maaluvan jotta pääset edes tankille.

tietääkseni tuo mun kottero ainakin toistaiseksi luokitellaan ihan normaaliksi henkilö-autoksi, joten se niistä luvista.

• kunhan kyselen
        mä vaan kirjoitti:

tietääkseni tuo mun kottero ainakin toistaiseksi luokitellaan ihan normaaliksi henkilö-autoksi, joten se niistä luvista.

Kerrotko lisää tuosta polttoaineen myynnistä kavereille?

• mä vaan
        kunhan kyselen kirjoitti:

hieman vaikeahan tuosta sulle on jotain kertoa kun asiasta en mitään tiedä.

• itke itsesi uneen

Et tietääkseni kuulu kaveripiiriin, joten miksi kateellisille mitään kertoisi.

• mulla 0,78 sulla1,5€

hah hahhaaaa... vai että tarvitsisit halpaa disuliiniä, onhan sitä, en vaan tiedä mistä sulle löytys häh häh hää ;D

• helppoa vai mitä?
        äöpol kirjoitti:

Meinaatko että tulli mittaa polttoaineen jokaisesta kuorma-autosta mennessä venäjälle ja tullessa, laskee erotuksen, mittaa ajetut kilometrit venäjällä, seuraa autoa, jotta ei tankkaa luvatta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1321
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      990
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      986
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      889
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe