Olen katsellut suurella mielenkiinnolla Vintage Kuopio Facebook ryhmän vanhoja Kuopio kuvia.
Siilinjärvikin on muuttunut vuosikymmenten saatossa suorastaan radikaalisti joten olisipa mielenkiintoista nähdä vanhoja kuvia Siilinjärveltäkin. Ei vaan näytä mistään löytyvän vielä.
Ei näytä löytyvän Youtubestakaan edes sitä vanhaa Siilinjärvi -filmiä mitä nähtiin ala-asteella vielä 80-luvulla. Olikohan niitä peräti kaksi versiota, ensimmäinen filmattu joskus 50?-luvulla ja toinen 80-luvun alkupuolella? Ainakin sen 80-luvun version muistan nähneeni koulussa. Olisi mukava nähdä se taas uudelleen. Liekö lainattavissa vielä kirjastosta, mutta kun en asu enää Siilinjärvellä.
Vintage Siilinjärvi?
8
1752
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla ovat kirjat: Entistä Siilinjärveä,jonka ovat tehneet Pertti Karppinen ja Eila Kauppinen.Toinen kirja Siilinjärvi 1925-1975 Riitta ja Jukka Kasurinen.
- Anonyymi
Siilinjärvi filmi löytyy netistä.
- Anonyymi
Joku pisti linkin aikoinaan Suomen rumin kylä. Sen jos vielä sais.
- Anonyymi
https://www.uutis-jousi.fi/paikalliset/3216228
UJ:sta aiheen 30v . juttu ... Oli siis v1991 Hesarissa, ja äänensä antoi peräti 197 henkilöä (joista Siilinjärven 23 ääntä yhteensä, ylivoimanen voitto??! ...) ...Sitä 80 luvun filmiä ei kyllä netistä löydä (en ainakaan etsimällä löydä itse ...), muita videopätkiä kylläkin ...
- Anonyymi
Mihin tarvitset sitä.
- Anonyymi
Onhan oltava ruminkin. Seinälle tietty kehyksiin menee juttu ja kaverit pohjanmaalta halusivat myös jutun.
- Anonyymi
Veispuukki ei näköjään anna lukea enää tuota ilman kirjautumista :/
Mulla ei ole veispuukki tunnuksia, eikä tule olemaankaan.- Anonyymi
Eepä nuita oo minullakkaa eekä tule!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172373
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684