Jääti lähti einään!
Vitun Iphone5, viikon takuun loppumisesta meni näytön värit ihan sekaisin!
soitin huoltoon ja kertoi kaamean arvion korjaushinnasta.. sit lähti!
Nyt tarvis saada uusi Kunnon luuri!!
Onko Lumia hyvä?
Lumia kaupaan mars...
9
86
Vastaukset
- 520 tilattu
on hyvä
- hyvä lumia.
tilattu saunalahdelta lumia 520 saako postista 11.7?
- 520 tilattu
en tiä varmasti, itekin tilasin sieltä, mut epäilen et sen saa
- niinistö s
Lumiat on parhaita. 920 saa nyt edullisesti
http://www.gigantti.fi/search?WFSimpleSearch_NameOrID=lumia 920
- Arvuuttelija.
Taitaa 520 lumia loppua kaupoista,menee elokuulle ku saa.
Moi!
Lumia 520 toimitukset ennakkotilaajille aloitetaan 10.7. eli laitteet ovat noudettavissa postista 11.7.
Tomas / Saunalahden Palstatiimi
http://palsta.saunalahti.fi- eqweqewe
Koskeeko se myös tänään jätettyjä ennakkotilauksia että kerkiivätkö postiin 11.7
- hdjg
Tuskin. Ainakin Lumia 620:n kohdalla eri aikoina tilattuja jaettiin muutaman päivän jaksolla. Silloinkin julkaisupäivä oli torstai ja osalla taisi venyä maanantaihin asti. Toki postillakin on asiassa näppinsä pelissä...
Normaalistikaan Saunikselta tilatut laitteet eivät taida kovin paljon alle viikossa tilauksesta tulla perille?
- 520 Yellow is mine
No joka tapauksessa se on nyt tilattu eikä haittaa vaikka tulis vasta perjantaina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894484Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513220
- 432892
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222412- 232116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161791Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725