Homepölykeuhko?

khokfmgkf

Minulla on jo vuoden ajan ollut erilaisia keuhko-oireita, mm. hengenahdistusta maatessa ja uidessa. Tuntuu kuin ei sängyllä maatessa saisi keuhkoja ikään kuin liikkumaan ollenkaan. Lisäksi minulla erittyy keuhkoissa paljon limaa liikunnan yhteydessä sekä (omituista kyllä) jopa syömisen jälkeen. Kävin keuhkokuvassa ja lääkäri totesi, että keuhkoissani on "pieniä nodulaarisia muutoksia", ja että ne eivät ole mitään vakavia ja ovat luultavasti seurausta vain lapsena sairastetusta astmasta (vaikka astma käsittääkseni vaikuttaa vain keuhkoPUTKISSA, ei keuhkoissa??!). Kerroin lääkärille myös viimeaikaisesta kuumeilusta ja äänen käheydestä, mutta hänen mielestään ei ole mitään syytä enää jatkaa tutkimuksia vaan minun kuuluisi kuulemma mennä puhumaan huolenaiheistani jollekin psykiatrille.

Mitä nyt sitten pitäisi tehdä? En enää jaksaisi näitä oireitani, mutta uusia tutkimuksia en ilmeisesti enää saa? Itse epäilen, että minulla on jonkinlainen homepölykeuhko. Kuuluvatko siihen sitten tällaiset kuvailemani oireet ja nodulit?

6

1295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhteys tosi osaajaan

Jospa tama lääkäri ei eroita sitä mikä on homepölykeuhko ja mikä on hölynpölykeuhko ja sekoittaa asioita. Harva lääkäri myöntää edes homeongelman olemassaolon. Tuskin lääketieteellä on muuta tarjottavanakaan kosteuswauriorakennuksen myrkyille sairastuneelle kuin psykiatri ja hänen suosittelemat "napit". Ohjeistajat suosittelevat ja määräävätkin sitten usein rakennukseen tehtävän homedesinfioinnin ja se onkin sairastuneille se viimeinen niitti terveydenmentyksessä. Jos joku lääkäri sanoon "Heti pois kotoa" niin hänhän tietää silloin mistä vaarasta on kyse siinä rakennuksessa.
      Ota tuonne yhteyttä. http://indooraid.com/
      Jos ei ala asiallista vastaanottoa kohdallesi tulla. Lähipiiristä/lähialueeltasi.

Nähtävästi lääkäriltäsi loppui taito ja osaaminen kesken tai ylemmältä taholta annettu määräys homesairaista erikseen. Älähän anna periksi jos sisällä sairas ja ulkona alkaa helpottamaan muutaman ajan kuluttua.

• kuulostaa sairaalta

Vaikka makaan tai uin tai seison päälläni en yhtään tiedä mitä keuhkoni tekevät tai missä asennossa ne ovat. Eikä minua kiinnostakaan. Kukaan normaali ei pohdi mitä sisäelimet tekevät tai missä asennossa ne ovat.

• ällös muuta virka

"Vaikka makaan tai uin tai seison päälläni en yhtään tiedä mitä keuhkoni tekevät tai missä asennossa ne ovat. Eikä minua kiinnostakaan. Kukaan normaali ei pohdi mitä sisäelimet tekevät tai missä asennossa ne ovat."
        Kun keuhkosi eivät enää laajene ja supistu, huomaat sen kyllä hetken ajan. Sitten menee taju ja melko pian henki. Onhan se tietysyti sairasta, että tällainenkin systeemi pitää olla olemassa. Helpompi olisi, jos kaikki osat olisivat muovia.

• Vääristelijät vauhdissa. Aloittaja ei sanonut noin vaan näin:

"Minulla on jo vuoden ajan ollut erilaisia keuhko-oireita, mm. hengenahdistusta maatessa ja uidessa. Tuntuu kuin ei sängyllä maatessa saisi keuhkoja ikään kuin liikkumaan ollenkaan."

- Hengenahdistus ja muut oireet kertovat sairaudesta; terveitä keuhkoja ei tunne ollenkaan, tiedän kokemuksesta sairastuttuani homeasunnossa astmaan, josta sentään parannuin.

Helppoa on terveiden ja lääkärien käydä täällä sairaille vinoilemassa.

Koeta aloittaja kestää... Voimia :)

• ällös muuta virka kirjoitti:

"Vaikka makaan tai uin tai seison päälläni en yhtään tiedä mitä keuhkoni tekevät tai missä asennossa ne ovat. Eikä minua kiinnostakaan. Kukaan normaali ei pohdi mitä sisäelimet tekevät tai missä asennossa ne ovat."
        Kun keuhkosi eivät enää laajene ja supistu, huomaat sen kyllä hetken ajan. Sitten menee taju ja melko pian henki. Onhan se tietysyti sairasta, että tällainenkin systeemi pitää olla olemassa. Helpompi olisi, jos kaikki osat olisivat muovia.

Noin siinä käy, kun vääristelijä lainaa vääristelijää. Näinhän se meni:

"Minulla on jo vuoden ajan ollut erilaisia keuhko-oireita, mm. hengenahdistusta maatessa ja uidessa. Tuntuu kuin ei sängyllä maatessa saisi keuhkoja ikään kuin liikkumaan ollenkaan."

- Ymmärryksessä jotain vikaa...

• "Kerroin lääkärille myös viimeaikaisesta kuumeilusta ja äänen käheydestä, mutta hänen mielestään ei ole mitään syytä enää jatkaa tutkimuksia vaan minun kuuluisi kuulemma mennä puhumaan huolenaiheistani jollekin psykiatrille."

- Älä mene enää noille kirjekurssin suorittaneille lääkäreille, ne ei tiedä mistään mitään. Linnaan joutaisivat ihmisiä rääkkäämästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      147
      3181
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2603
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2571
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2238
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      482
      2059
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      110
      1901
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      252
      1875
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1724
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1637
    10. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      111
      1508
    Aihe