Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kauhea Kankkunen

2+2+2+

Olen raitistunut alkoholisti. Koin aikoinaan, pahimmillaan n. 7 vuoden joka-aamuisen kankkusen, joten omakohtaiset kokemukseni saattaisivat antaa vihjeitä terveelliseen krapulan hoitoon.

Jos sulla on jääkaappi, on asiassa jo puolet voitettu. Kun saat silmäsi puoli raolleen, on ämpärin ja vessapaperirullan lisäksi, vuoteen lähellä hyvä olla sekä, että, tai

- kannullinen kylmää sokerivettä (sekoita lusikalla),
- litra kylmää greippi-/ appelsiini-tuoremehua, juomapilli, sillä pään tyynyltä nostaminen tuottaa jo liiallisen tuskan.

Kun alkaa tuntua siltä, että vatsasi kaipaa jotain lisää, on esim.
- mustikkakeitto hyväksi vatsalle.

Pian alkaa tuntua, että
- kylmä maito- / piimätilkka voisi tehdä terää.
Tässä vaiheessa hilaatkin jo itseäsi sängynreunalle.

Maailma saattaa sittenkin olla kohtalainen paikka elää. Pitäisikö jotain syödä?
Nyt syödään tukeva alkoholistin aamiainen:

- Ohutta ruisleipää, voita, savusilakkaa / muikkuja, kurkkusiivuja, ehkä kinkkuviipale. Tomaatti.

Taidanpa syödä toisenkin.

- Mahd. kaupasta ostettu, mikrossa kuumennettava, valmis kaura- / ohra-, tai riisipuuro voisi olla hyväksi, sillä itse puuronkeittäjäksi ei holistista, ainakaan krapulassa ole. Polttaisit vain kattilan pohjaan.

- Kahvia? Ehkä... Se tekeekin terää.

Kas, aurinko paistaa ja linnut laulavat!

Suihku (hyi hemmetti, miten voi ihminen dunkata!). Puhtaat vaatteet. Hampaiden pesu. Katse peiliin. (Minäkö se oon?) Hiusten kampaus. Takki suoraan. Sillä lailla! Taidanpa lähteä katsastamaan... vaikka rantoja...

Kaupunkien torit ovat mukavia paikkoja harjoittaa sosiaalista elämää. Osta kalakukkoa, savusilakoita, lörtsyjä.
;

4

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+9+
    • toiveajatteluako

      Lyhyenkään putken jälkeen ei todellakaan tee mieli mennä mihinkään turuille ja toreille tai muutenkaan harrastaa minkäänlaista sosiaalista elämää. Taitaa aika kullata muistot ja krapulat unohtuneet.

      • kankkutar*

        Edellä annan juuri toimivia ohjeita, kuinka suoriutua sängystä vessaan, saada vatsalukkuunsa jotain ravitsevaa ja havaita ulkona paistavan auringon ja leppeän tuulen.

        Verensokeri auttaa kummasti huippaavaan oloon. Tässä siis ohjeita nk. normaali-kankaiseen.

        Todelliset juhlakankkuset olen kokenut vain pari kertaa. Ensin, nautittuani juhlatalossa lähes 100%:ta pirtua: krapula iski vasta parin päivän päästä, mutta se oli kauhea. Toisen kerran muistan aamun ja päivän Viruhotellissa: vietin sen itkien, pää vessanpöntössä. Tällöin ei ruokailusta, eikä leppeistä tuulista ollut apua. Tosin muutamat muut turistit kantoivat minulle huoneeni vessaan ruokaa, jota yritin niellä ja rohkaisivat elämään.

        Tästä n. puolen vuoden päästä alkoi raitistumiseni.


      • Anonyymi
        kankkutar* kirjoitti:

        Edellä annan juuri toimivia ohjeita, kuinka suoriutua sängystä vessaan, saada vatsalukkuunsa jotain ravitsevaa ja havaita ulkona paistavan auringon ja leppeän tuulen.

        Verensokeri auttaa kummasti huippaavaan oloon. Tässä siis ohjeita nk. normaali-kankaiseen.

        Todelliset juhlakankkuset olen kokenut vain pari kertaa. Ensin, nautittuani juhlatalossa lähes 100%:ta pirtua: krapula iski vasta parin päivän päästä, mutta se oli kauhea. Toisen kerran muistan aamun ja päivän Viruhotellissa: vietin sen itkien, pää vessanpöntössä. Tällöin ei ruokailusta, eikä leppeistä tuulista ollut apua. Tosin muutamat muut turistit kantoivat minulle huoneeni vessaan ruokaa, jota yritin niellä ja rohkaisivat elämään.

        Tästä n. puolen vuoden päästä alkoi raitistumiseni.

        Juhalla oli itsellään kauhea Kankkunen , Ku ajoi kauheast ja joi sittemmin nopeast .


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1355
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      71
      1241
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe