Komea mies tämä Merton.Niin miehekäs ja charmantti.Osaa olla tiukka tarvittaessa,
mutta tuossa hommassa pitääkin olla.
Sgt.Merton
21
725
Vastaukset
- sgt.miller
oon samaa mieltä, paljon parempi kuin lipevä sgt.Craddock... matala ääni ( kuin jollain italialaisella mafioso sikariherralla) ja miehekkäämpi ulkonäkö kuin syylä craddockilla.
- christophclark
Voisi luulla sukulaisiksi kun niin samannäköisiä
http://en.wikipedia.org/wiki/Christoph_Clark - takkari
Olen usein miettinyt, kenen ääntä Mertonin ääni muistuttaa. Sitten hoksasin, että Bernie Scrippsillä on samanlainen ääni. Mielestäni...
- MERTONFANI
PAREMPI MUN MIELESTÄ KUN SE SEURAAVA YLIKONSTAAPELI. INHIMILLINEN JA SYMPAATTINEN JA TAITAVA. EN SITTEN VOINUT SIETÄÄ MERTONIN SEURAAJAA
- kjfbkjbkdf
Millerkö se seuraaja on? Aluksi vaikutti totaaliselta mulkvistilta, mutta hahmo kehittyy ajan kuluessa.
- Miksi...
huudat?
- mertonlover
Joo merton on ihana
- takkari
Välillä tunteeton tulevaa vaimoaan kohtaan
- Dennisfani
takkari kirjoitti:
Välillä tunteeton tulevaa vaimoaan kohtaan
Minusta Merton on työhönsä uppoutunut kypsä mies.Vaikka Jenny onkin suloinen tyttö,olisin toivonut Mertonille vähän "kypsemmän naisen".
- munmuna2
No ei ei Merton on mun!
- Dennisfani
Skotlantilainen Duncan Bell on paitsi komea myös hyvä näyttelijä.Mertonin rooli sopii
hänelle kuin valettu.- Merton<3
Tuo on niin totta! Duncan Bell on todella ihana ja komeakin, jopa hieman nuoremman sarjan katsojan mielestä. Ja kaiken lisäksi hänen puhetapansa saa ihon kananlihalle.
- MertonLover
Aivan ihastuttava
- elli7
Suorastaan hurmaava!
- ihastuttava nainen
Mikä noita miespoliiseja vaivaa kun eivät huomaa ylikonstaapeli Nokesin viehättävyyttä.Ihmeen rauhassa saa olla kun kukaan ei yritä iskeä.
- Dennisfani
Paras poliisi,paras ylikonstaapeli lähti sarjasta.Surullista.Jenny oli niin sairas ja
kunnon aviomiehenä Merton halusi olla vaimonsa tukena ja lähteä.Ikävä tulee! - Nuorenkatsojansilmin
Seuraava ylikonstaapeli on aivan tyhmä.
Mutta silmä lepää kun komea philip bellamy on ylikonstaapelin paikalla :D- takkari
"Seuraava ylikonstaapeli on aivan tyhmä."
Kuinka niin tyhmä? Perustelisitko?
- Dennisfani
Taso laski Mertonin poistuttua sarjasta.Ei voi mitään.
- Harmin paikka
Totta puhut. Mertonilla oli "karismaa".
- Dennisfani
Merton ei järjestänyt koskaan mitään pubiratsioita niinkuin tämä nykyinen virkaintoinen ylikonsta tekee.Dennis istui itsekin iltaisin pubissa kyläläisten mukana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516294
- 481743
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381404- 451018
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45913Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13899Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845