Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sgt.Merton

Dennisfani

Komea mies tämä Merton.Niin miehekäs ja charmantti.Osaa olla tiukka tarvittaessa,
mutta tuossa hommassa pitääkin olla.

21

590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sgt.miller

      oon samaa mieltä, paljon parempi kuin lipevä sgt.Craddock... matala ääni ( kuin jollain italialaisella mafioso sikariherralla) ja miehekkäämpi ulkonäkö kuin syylä craddockilla.

    • christophclark
    • takkari

      Olen usein miettinyt, kenen ääntä Mertonin ääni muistuttaa. Sitten hoksasin, että Bernie Scrippsillä on samanlainen ääni. Mielestäni...

    • MERTONFANI

      PAREMPI MUN MIELESTÄ KUN SE SEURAAVA YLIKONSTAAPELI. INHIMILLINEN JA SYMPAATTINEN JA TAITAVA. EN SITTEN VOINUT SIETÄÄ MERTONIN SEURAAJAA

      • kjfbkjbkdf

        Millerkö se seuraaja on? Aluksi vaikutti totaaliselta mulkvistilta, mutta hahmo kehittyy ajan kuluessa.


      • Miksi...

        huudat?


    • mertonlover

      Joo merton on ihana

      • takkari

        Välillä tunteeton tulevaa vaimoaan kohtaan


      • Dennisfani
        takkari kirjoitti:

        Välillä tunteeton tulevaa vaimoaan kohtaan

        Minusta Merton on työhönsä uppoutunut kypsä mies.Vaikka Jenny onkin suloinen tyttö,olisin toivonut Mertonille vähän "kypsemmän naisen".


    • munmuna2

      No ei ei Merton on mun!

    • Dennisfani

      Skotlantilainen Duncan Bell on paitsi komea myös hyvä näyttelijä.Mertonin rooli sopii
      hänelle kuin valettu.

      • Merton<3

        Tuo on niin totta! Duncan Bell on todella ihana ja komeakin, jopa hieman nuoremman sarjan katsojan mielestä. Ja kaiken lisäksi hänen puhetapansa saa ihon kananlihalle.


    • MertonLover

      Aivan ihastuttava

      • elli7

        Suorastaan hurmaava!


    • ihastuttava nainen

      Mikä noita miespoliiseja vaivaa kun eivät huomaa ylikonstaapeli Nokesin viehättävyyttä.Ihmeen rauhassa saa olla kun kukaan ei yritä iskeä.

    • Dennisfani

      Paras poliisi,paras ylikonstaapeli lähti sarjasta.Surullista.Jenny oli niin sairas ja
      kunnon aviomiehenä Merton halusi olla vaimonsa tukena ja lähteä.Ikävä tulee!

    • Nuorenkatsojansilmin

      Seuraava ylikonstaapeli on aivan tyhmä.
      Mutta silmä lepää kun komea philip bellamy on ylikonstaapelin paikalla :D

      • takkari

        "Seuraava ylikonstaapeli on aivan tyhmä."
        Kuinka niin tyhmä? Perustelisitko?


    • Dennisfani

      Taso laski Mertonin poistuttua sarjasta.Ei voi mitään.

      • Harmin paikka

        Totta puhut. Mertonilla oli "karismaa".


    • Dennisfani

      Merton ei järjestänyt koskaan mitään pubiratsioita niinkuin tämä nykyinen virkaintoinen ylikonsta tekee.Dennis istui itsekin iltaisin pubissa kyläläisten mukana.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      77
      1438
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 51
      1222
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe