Säästöpankin vakuutukset

joppe

Oisko jollakin kokemuksia, että olis siirtänyt vakuutuksensa säästöpankkiin? Itse tässä hiukan olen netissä tehnyt taustatutkimusta ja huomasin, että hekin ovat alkaneet markkinoimaan omia vakuutuksiaan. Hinnat vaikuttavat ainakin edullisimmalta kuin nykyisessä lähitapiolassa ja korvaavatkin vähintään samalla tavalla kuin lähitapiola... Onkohan liian hyvää ollakseen totta? :)

52

8365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maija45e

      "korvaavatkin vähintään samalla tavalla kuin..."
      Onko tästä kokemuksia?

      Korvausasioissa hyvää palvelua saa Suomessa ainoastaan Ifistä.

      • riittaorvokki

        Säästöpankilla erittäin huono palvelu 0,25 euroa laitettiin perintään kulut 19 €!!!


      • Oulusta

        Olen samaa mieltä, todella huonoa palvelua, erittäin!!


      • posketon

        Huonoja kokemuksia en suosittele kenellekään; IF !!!!!!!!!!!


    • Aapee

      Halvat on hinnat mutta asiakaspalvelu on aika luokatonta. Tuntuu että siellä on pelkkiä teinityttöjä töissä ja vastailevat aivan puutaheinää asioihin. Itse saat olla aktiivinen, jos haluat että joku asia hoituu. Hinnat ovat kyllä hyvät, mutta en uskalla edes ajatella miten korvaukset hoituvat jos jotain sattuu.

      • Puutaheinää saa 11 e

        11-12 euron tuntiliksalla saa vaan teinityttöjä töihin ja vastaukset voi olla
        puutaheinää !


      • riittaorvokki

        olen samaa mieltä If on paras


      • hulluutta

        Täysin samaa mieltä!


      • cocon

        Järkyttävää palvelua... Vakuutusta ei saa lopetettua sitten millään. Viestit ei tunnu menevän perille, puhelimella ei saa yhteyttä, eikä heillä ole konttoria, jossa voisi käydä paikan päällä. Auto poistettu kokonaan rekisteristä ja kilvet palautettu , mutta aina vain tulee laskuja ja huomautuslaskuja. Älkää kukaan vahingossakaan hanki vakuutusta täältä!


      • Anonyymi

        Ei Hoidu :-(


    • Vuoto

      Tähän mennessä ei mitään kehuttavaa säästöpankin kotivakuutuksesta.
      Vesivahinko sattunut 3 päivää sitten ja vieläkään ei ole mitään tapahtunut... Todella huonoa palvelua saa asiakaspalvelusta. Ei tunnu olevan yhtään asiaansa osaavaa virkailijaa...monesti soittanut perään ja nyt odotellaan et joku tulee jostain kuivausfirmasta. Jos tulee.

      • Vuoto

        Nyt kahden viikon jälkeen vakuutusyhtiö vastaa todella usean tiedustelun ja soiton jälkeen että ei korvaa vesivahinkoa koska putket olivat alkuperäiset. Vertailuna samanikäinen talo jossa täysin samanlainen vahinko niin kilpaileva tunnettu yhtiö korvaa kaiken vähennettynä 30% ikävähennyksellä. Tämän vakuutusyhtiön toiminta johtaa nyt siihen että lopetan sen ja pankkisuhteen tämän myyneen ja mainostaman pankin kanssa.
        En MISSÄÄN NIMESSÄ pysty tätä vakuutusyhtiötä MILLÄÄN TAVALLA kenellekkään suosittelemaan.
        Virheistä oppii ja tyhmyydestä sakotetaan.
        Tämä vakuutusyhtiö ei millään tavalla pysty minulle mitään turvaa tuomaan.
        Onneksi minulle jäi oikeus itse valita tästä eteenpäin oikea VAKUUTUS yhtiö.


    • Dont tsju wöri

      IF:ltä olisivat jo tulleet laulaan sen biisin.

    • biturbo

      Juuri vertailin IF:in ja säästöpankin autovakuutuksien hintoja. Säästöpankki olisi 125 € vuodessa halvempi, mutta jäinkin miettimään että miten voi olla näin iso ero. Näköjään ainakin asiakaspalvelussa on sanomista, mutta onko täällä kellään autovakuutus säästöpankissa? Uskaltaako ottaa?

      • Säästöpankkivakuutus

        Mulla antoi netistä halvemmat hinnat ja kun vaihdoin niin hinnat olivatkin ihan muuta kuin mitä tehdessä oli. Eli meni hieman yli viikko ja sain sähköpostiini viestin että vakuutuskirja on muuttunut. Auto- ja liikennevakuutuksen hinta oli noussut n 150€.

        Että sellasta markkinointia!


      • Pääsiäinen

        Huonointa palvelua mitä koskaan olen mistään saanut!


    • En suosittele

      Siirsin kaikki vakuutukseni säästöpankkiin ja nyt kun olisin tarvinnut korvausta tapaturmassa rikki menneeseen avainkorttiin, sanoivat ettei kannata autovakuutukseen laittaa koska menisi bonukset ja tulisi kalliimmaksi, eikä mennyt myöskään kotivakuutuksen piikkiin koska oli "auton osa." Avainkortti ranskasta tilattuna ja koodattuna maksaa 300€!!! Eivät korvanneet myöskään vuotavasta wc-pöntöstä (joka ei ollut käytössä, eikä näinollen tullut huomattua vuotoa) johtuneita kuluja (ja niitähän tuli!!). Siitäkin oli oma momenttinsa, miksei voida korvata..Lopetin koko kotivakuutuksen, paitsi pakollisen palovakuutuksen. Ei mitään järkeä maksaa, koska ei korvaa mitään. :/

    • mameha

      Siirsin justiinsa autovakuutuksen Säästöpankkiin, kun oli 300€ (!!!) halvempi kuin aiemmassa Lähitapiolassa. Vähän mietityttää, että onko tuohon joku koira haudattuna? Vai miten voi olal niin halpa. Ei onneksi ole kuin muutaman sadan euron arvoisesta autonromusta kyse, joten ei iiihan hirveästi huoleta.

      • älkää uskoko kaikkea

        Nousiko hinta jälkeenpäin? Minulla kävi näin.


    • vyhtiötlaillistettua

      Pohjola on halpa vain ensimmäisen vuoden, siis autovakuutuksissa. Älkää suostuko valmiisiin koti vakuutus malleihin. Pohjola ainakin yrittää yli vakuuttaa. Aika harvalla on 100.000 euron irtaimistoa. Tiputtaa sen reali irtaimiston arvoa vastaavaksi niin säästää useamman kympin vuodessa.

    • Kuruja

      Ehkäpä yhtiöstä kertoo paljon se,että jatkuvasti hakevat palveluneuvojia ja
      korvauskäsittelijöitä 11-12 euron tuntiliksalla pk-seudulla eli 1760 e brutto jolla
      ei suuria herran huoneita tehdä! eli ko.liksalla saa ammattitaitoista sakkia :)

      • ?????

        Kannattaako kommentoida jos ei tiedä asiasta mitään?


      • 12,20 euroa/h jopa
        ????? kirjoitti:

        Kannattaako kommentoida jos ei tiedä asiasta mitään?

        Hieno juttu jos nostaneet työntekijöiden liksoja jopa 12,20 euroa/tunti:)


    • Heippa4

      25 Itsenäisen säästöpankkien verkosto aiotaan virallistaa
      OP-ryhmän kaltaiseksi yhteenliittymäksi 23.01.2014 joten yhteinen
      vakavaraisuus ja maksuvalmius

    • skiglaaja1

      Minulla on kyseisessä firmassa kahden auton vakuutukset ja venevakuutus. Molempiin autoihin tullut vahinko, jossa toisessa peili potkaistu irti ja toisessa toinen auto ajoi päälle. Peilin tapauksessa oli jokunen päivä viivettä kun en älynnyt toimittaa poliisin tutkitapöytäkirjaa ajoissa - en oikein tiedä oliko siis itsestäni tai vai yhtiöstä johtuva viive. Päälleajon tapauksessa meni useampi päivä If:ltä (vastapuolen yhtiö) selvittää maksavatko vai eivät ja lopulta maksoivat, selvityksen jälkeen myös sijaisauton (94% kuluista) ja Säästöpankin vakuutukset vielä sitten sen sijaisauton omavastuun (6% kuluista). Joten minulla ei ole valittamista. Venevahinkoa ei ole ollut. Hinta on kyllä sopiva ja käsittääkseni edullinen hinta johtuu siitä, että ei ole sadan vakuutuskonttorin verkkoa ja myyntireiskojen palkkioita maksettavana.

      • Ilmainen myynti ????

        Tai pakko saada halvalla ja nopeasti vakuutuskantaa sisälle, mutta vahinkoja
        tulee myös jotka maksettava. No kukas tekee myyntireiskojen työt ja myynti
        nyt on ainut millä yhtiö menestyy tai tuhoutuu,(ei ole olemassa mitään ilmaista
        myyntiä jos tiedät kerro myös minulle.


    • Reilua peliä?

      Samanlaiset kokemukset on kuin nimimerkillä Säästöpankkivakuutus. Laskurilla sain liikennevakuutuksen hinnaksi 444e/vuosi, hinta nousikin ottamisen jälkeen 120e. Sivulla olevaan laskuriin ei pidä luottaa - eikä vakuutuksia taida koskea edes etämyynnin pelisäännöt jostain kumman syystä.

    • Närkästynyt

      Aivan luokatonta palvelua on säästöpankin vakuutuksilla. Itse vaihdoin vajaa vuosi sitten kaikki vakuutukset sinne, koska pankkiasiat säästöpankissa ja halusin kaikki "saman katon" alle. No nyt kun ensimmäinen ja toinen vahinko sattui peräkkäisinä päivinä niin ei tapahdu mitään. Lapseni tiputti ensin tabletti tietokoneen lattialle ja se hajosi ja seuraavana aamuna tiputti puhelimeni vesilasiin ja luonnollisesti sekin hajosi. Tein ilmoitukset molemmista ja nyt 8 päivän jälkeen kyselevät korjaus arvioita. Muissa yhtiöissä rahat olisivat olleet jo tilillä ilman kummempia lisäselvityksiä. Asiasta kun yritin heillä tänään soittaa, eivät vastaa puhelimeen. Odotin 47min eikä ketään vastaa. Laitoin myös sähköpostia, eivätkä vastaa siihenkään. Huomenna vakuutusneuvottelut toisessa yhtiössä ja vaihtoon menee. EN VOI SUOSITELLA KENELLEKKÄÄN SÄÄSTÖPANKINVAKUUTUKSIA!!

      • puhelin

        Samanlaisia kokemuksia täälläkin!


    • Tympiintynyt

      Kompattava ylläolevia kommentteja eli hinta oli kyllä edullisempi, mutta vahingon sattuessa kyllä selkeni mistä hinnan alennus oli revitty. Asiakaspalvelu "hätäpalvelussa" täysin luokatonta ja sieltä kun yleensä toivoisi saavansa selkeitä vastauksia miten toimitaan kun auto tien päälle jättää... Vakuutuksesta saatava korvaus äärettömän pieni, mutta siitäkin keksivät vielä keinoja ottaa ylimääräiset pois, vaikka suullisesti sovittuna kaikki haetut korvaukset piti olla kunnossa :/

      Reilun satasen korvauksien saamisessa pankkitilille meni 1,5 kk ja uusi vakuutus uudelle autolle paljastuikin lähes kalleimmaksi mitä tarjolla on, että en suosittele kenellekään ja itse äänestän jaloillani kauas tästä lafkasta !

      Kantaanpään kautta opittua taas, että halpaa ja hyvää EI VAIN OLE :D

    • Loppusoitto

      Pop Vakuutus Oy:llä taitaa olla loppusoitto menossa jos eivät taas keksi
      pääomia pop-pankeilta

    • säästöpankki

      Tapanani ei ole mustamaalata yhtiöitä, mutta pakko mainita että säästöpankin asiakaspalvelusta tuli suoranaista kettuilua minulle. Useampaan otteeseen.

      Sen verran alkoi verenpaine nousta, että irtisanoin vakuutukseni tuolta. Samaan hintaan sain muualta vakuutukset, joten mieluummin kannan euroni sinne.

      Toisin sanonen, säästöpankki varmaan ihan ok niin kauan kun mitään ei satu eikä tarvitse olla asiakaspalveluun yhteydessä.

    • Huijaako pankki ?

      Ensimmäisen vuoden jäkeen nousi maksut 50%. Kyseenalainen keino kalastella asiakkaita. Taas alkoi uuden yhtiön etsiminen.

    • terppa42433

      Itsellä hyvää kokemusta. Ajoin peurakolarin helmikuussa 2014 ja soitin asiasta ja lähetin poliisin kirjottamat laput konnttorilla kävin arvioiduttamassa auton. Ja loppujen lopuksi meni lunariin ja rahat tuli tilille 4pv ja tässä koko asiassa kesti noin 6arkipäivää. Omasta mielestä halvant hinnat ja nopea / hyväpalvelu. Tosin ei oo ennen tarvinnu vakuutus yhtiöltä mitään hakee niin ei ole kokemusta kuin tämä edellä mainittu asia

    • Xps

      Liikennevakuutus oli 300 eur halvempi kuin Ifissä! Kyseessä tavan mopo.

      • prklstna

        Sain just ifin mopovakuutuksen vakuutuskirjan. Ristus vieköön, 717e vuodessa!!!!!!!!! Ja kun ifin nettisivulta katsoo, niin siellä ei ole edes niin kallista mopovakuutusta! Hinta oli n 584e, joka sekin on älytön. Irtisanoin vakuutuksen välittömästi. Säästöpankissa mopon liikennevakuutus on n 174e vuodessa, jopa osa-kaskollisena reilut 200e.
        Ifiin lähti samalla postia, että kaikki vakuutukset siirretään muualle. Vuosikausia maksettu ylihintaa.


    • Ketuttaa

      Kehotan että älä siirrä, huonoja kokemuksia!!

    • autokalle

      Edulliset hinnat ja homma toiminut toistaiseksi. Kerrotaan lisäkokemukset jos vahinko pääsee joskus käymään!

    • ettäsillai

      Olen vaihtamassa tai siis harkitsen vaihtamista vakuutuksia Ifistä Säästöpankkiin. Olen tutkinut asiaa ja "tenttasin" as.palv.henkilöä säästöpankin palvelussa. Halpuus johtuu siitä että palvelu on ns digipalvelua eli puhelin/netti. Ei siis maanlaajuisia toimistokuluja vuokrineen yms. Omassa autossa ifillä vuosi täyskaskolla liikenne vakuutus n 1000€ säästöpankilla 510€. Tuohon vaikuttaa jo bonuksetkin eli 60/70

      • Michelinmies22

        Minulla ollu 2 vuotta säästöpankin vakuutukset ja kerran olen korvauksenkin saanut kun tuli jänis tielle keskellä yötä ja peltiä meni ruttuun..

        Kyllä minulle ainakin korvasivat.


    • jatkoon

      Ite säästin 300€ kun lähitapiolasta vaihdoin pois. Tosin 20% alennus ekalta vuodelta vain. Pitää sitten uudestaa kilpailuttaa niin eiköhä tule uusi alennus. Ei valittamista ainakaan tähän mennessä. Omasta mielestä palvelu ainakin oli ihan hyvä/ok.

    • säästöthimaan

      Mä sain kyllä kaskon -50 lähitapiolasta ja halvin mitä netistä löysin ja vuodeksi vaihtaa sitten
      taas yhtiötä, jos hinta nousee

    • Suosittelenkaikille

      Asunnossamme tapahtui iso vahinko ja vakuutus otettu Säästöpankilta. Vahinkoilmoitus tehtiin ja kahden päivän sisällä alkoi tapahtua. Erinomaista palvelua ja tarjottiin jopa sijaisasuntoa remontin ajaksi. Tähän mennessä paras vakutuusyhtiö ja suositeltiin tuttaville ja sukulaisillekkin

    • tappiotapuskee

      Valvojan liikennevak tilastotutkimus 2å12-2016 pop vak
      5 vuoden keskiarvo tappiota 1.749 milj/ euroa per vuosi

    • newbusinessnew

      Uutta voi ostaa vakuutuksia, jos luottotiedot karahtaneet kiville kertamaksuisia

    • Tammelanbemari

      Muija ajoi mersun lunastukseen ja oli otettu täyskasko, "XL-kasko" Säästöpankin vakuutuksilta. Oli siinä ihmettelemistä, kun tekivät korvauspäätöksen jo ennen vahinkotarkastajan lausuntoa. Ennen olin LähiTapiolan asiakas ja aina joutui tappelemaan kaikesta. Eka vakuutusyhtiö, josta saa korvaukset ilman tappelemista. Suosittelen...

    • Lösö

      Huonoja kokemuksia, Ei korvata, vitkutellaan, asioiden hoitamiseen meni 6 viikkoa.
      Halpa mutta ei korvaa.

    • Anonyymi

      Meille sattui jokin aika sitten vesivahinko, jota eivät korvanneet eikä kukaan tullut edes paikan päälle arvoimaan tilannetta. Tuttavilla sattunut samanlaisia / samankaltaisia vahinkoja, vastaus saatu parin päivän sisällä ja tarkastaja tsekkaamaan tilanteen kolmen päivän sisällä! 3/4 tapauksessa eri vakuutusyhtiöt olivat korvanneet, yhdellä oli korvannut osittain - edes jotain sentään.

      Meille tekivät kielteisen päätöksen tutustumatta tilanteeseen, vaikka laite on huollettu säännöllisesti ja ei todellakaan ole huolimattomuudesta johtuva vesivahinko. Halpaa on, mutta ei korvata yllättäviä vahinkoja eikä viitsitä edes tulla paikan päälle arvioimaan - vaihdettiin kaikki vakuutukset muualle ja voi olla, että myös asuntolainat ja muut pankkiasiat siirretään toisaalle Säästöpankista. Olkaa varovaisia tämän vakuutusfirman kanssa! Vitkuttelu tuttua täälläkin ja nyt menee laitteet, lattiat, työ yms omaan piikkiin, elleivät muuta päätöstä valituksen jälkeen. Vakuutuksethan otetaan sen takia, että ne tuovat turvaa yllättävissä tilanteissa ja tämä oli eka kerta koskaan kun vakuutus oli tarpeen, pitikin mennä vaihtamaan vakuutusyhtiötä vuosi sitten.

    • Anonyymi

      Ainiin, sehän jäi sanomatta, että kaikkien vakuutusten (talo, piharakennukset, autot, moottoripyörä jne) hinnat nousivat heti ensimmäisen vuoden jälkeen Säästöpankin vakuutuksilla.

      • Anonyymi

        niin minullakin nousi vakuutusmaksut 170 euroa edellisestä ensimmäisestä vuodestani.
        Pitänee taas kilpailuttaa ja siirtää vakuutukset - tosin se sanottiinkin että 1vuoden vakuutuksissa on 20 % kampanja-ale. Kun lukee tätä palstaa, niin tulee mieleen, että ei sieltä korvauksia saa mistään..... onko kellään hyviä kokemuksia ja onko saanut korvausta ?


    • Anonyymi

      En ole ikinä missään saanut niin ala-arvoista ja huonoa palvelua kuin tässä vakuutuslaitoksessa. Asiakaspalvelu on aivan järkyttävän huonoa ja epämiellyttävää sekä asiakasta halveksivaa ja nöyryyttävää.. Virkailijat pompottelevat asiakasta puhelimessa virkailijalta toiselle ja yksikään näistä ei koskaan osaa vastata edes alkeelisempiin kysymyksiin. He eivät tiedä mitään, eivät halua auttaa vaan jättävät asiakkaan aivan oman onnensa
      nojaan. Ulkomailta heihin ei saa kontaktia, hätänumeroissa ei osata palvella, eikä niistä saa mitään apua. Minulta meni- ennenkuin soittopyyntööni vastattiin- lähes kolme kuukautta!!! Toukokuussa asiakaspalvelija lupasi soittaa ” huomenna” - hän soitti kahden ja puolen kuukauden kuluttua. Härskiä, säälimätöntä ja täysin häikäilemätöntä toimintaa. Älkää ikinä ottaako vakuutusta tästä firmasta. Kaameaa asiakas”palvelua”.

    • Anonyymi

      Hinta on halpa, koska mitään palvelua ei saa. Surkein asiakaspalvelu kaikista vakuutusyhtiöistä jo sen suhteen, että vahinkoilmoituksen jälkeen pitää odotella jopa viikkoja ennen mitään yhteydenottoa yhtiöltä, vaikka kyseessä olisi ihan mitättömän arvoinen vahinko. En todella suosittele kenellekään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1789
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe