Ainoa oikea on Raamatun mukainen. Muut ovat vääriä.
Ihmiskuvista
5
60
Vastaukset
- ---
Raamatun ihmiskuva on vastenmielinen, väkivaltainen, tahdoton orja. Pidä hyvänäsi. Ja käytä jeesusteluroskasi postaamiseen sille tarkoitettuja palstoja, ole hyvä.
Ei vaan ainoa oikea. Koska se kertoo että jokainen on syntinen, kaikki syntiä tehneet. Että on perisynti. Koko ihmiskunnan historia todistaa sen.
Ja siinä on totuus.
Kun taas väitteet siitä että ihminen on pohjimmiltaan hyvä ovat niiin karmeaa bullshittiä että.- ---
L.J.H kirjoitti:
Ei vaan ainoa oikea. Koska se kertoo että jokainen on syntinen, kaikki syntiä tehneet. Että on perisynti. Koko ihmiskunnan historia todistaa sen.
Ja siinä on totuus.
Kun taas väitteet siitä että ihminen on pohjimmiltaan hyvä ovat niiin karmeaa bullshittiä että.Piehtaroi synneissäsi ihan niin paljon kuin huvittaa. Ei itseinhosi ole minun ongelmani.
- Diakonin pojan tytär
Ihmiskuva edellyttää vastuuta, sinusta ja muista ihmisistä, ihmisenä itsenänsä. Demokratia on vapahtajan ilolahja*, siihen ei kuulu väkivalta.
- Ei voi pyytää, että oma ajatuksesi on voittamaton persoonallisuus, koska se ei ole aitoa. Kärsimysongelma kuvaa ehkä ihmisen persoonallisuutta, sen ongelmaa, epäaitoutta. Nämä ovat yhteisiä meille kaikille ihmisille. Väärä maailmankuva ja sen aiheuttama pelko, Jumalan rakkauden maailmassa, meille ihmisen lapsille, tulee säilyä tunnistamattomana käsitteenä, mahdollisuutena tehdä työtä, myös yksityis-elämän säilyttämiseksi meitä muita ihmisiä varten, maapallolla.- Seuraillen Sindelle
Pelko, yksinäisyyden raivo ja viha, jota kapitalistisesti kylvät ympäristöön valheellisena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183941Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4892273Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1261729- 761444
- 1571433
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91054Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34704- 27691
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25661- 45648