En halua käydä armeijaa enkä sivaria. Mulla n myssyä mukana ja aioin. kaikkien edessä vetää tötsyt. Minut tullaan siirtämään pois asevevollisten listasta.
Asevelvolvellisuus. On huono asia tänä päivänä.
MIelestäni om paremi olla ilman koulutusta, työttömänä saaden korvausta. Sekä haluttomuus tehdä yhtään mitään.
Miksi ihmisen pitäisi käydä armeija tai käydä palkka töissä.
Yhteiskuntamme murtuu..
Nyt 1 yö sen jälkeen t-luokkaan
7
359
Vastaukset
- Oikein tehty
Oikeasti? Missä aloitit palveluksesi? Respect!
- keskityön
No niin tötösyt tuli vedettyä ja lähtö tuli. "Alokas te!! Mitä te teette??" Huusi joku kapiainen.
Jouduin lääkärille ja sitä kautta päällikkön juttusille. Sain samantien lähdöt. Tosin perästä kullemma kuuluu vielä kun "käytin" ja toimitin huumausainetta sotilas alueelle. " hatsia vedin ja se oli sillä selvä.
No eipähän tarvitse enää murehtia asevelvollisuuden suorittamista.
Käyn sossussa ensiviikolla.
Vielä on kesää jäljellä.- fgg54
Hatunnosto sinulle, my brother.
- TommiT1
Aloittajan kaltaisille paskahousuille ainoa oikea paikka on vähintään 11 kuukautta kestävä pakkotyölaitos, jossa ei ole lomia eikä mitään mahdollisuutta ns. tötsyjen vetämiseen. Päivittäinen annos 10 tuntia suon kuokintaa, josta kieltäymisestä seuraa kunnon annos Nokian nuoriso-ohjaajaa ja sen jälkeen passitus jatkamaan kuokkimista. Valitettavasti tätä mahdollisuutta ei Suomessa ole tarjolla. Ylil. res.
- naurettavapelle
Yliluutnantti mikä?
Kerrohan nyt koko nimesi. Vai pelkäätkö liikaa?
Pelkäät varmaan sodassakin. Käytät naisten pikkuhousuja ja kuvittelet olevasi tyttö.
Pissaat istualtaan jo...piss piss. - wwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Kuvaamasi paikka eroaa Suomen armeijasta vain siten, että pakkotyölaitoksen työtehtävät kuulostavat helpommilta, mutta armeijasta pääsee välillä lomalle.
- värillisen viholline
Pitkään ei ole olemassa suomea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013485
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773320Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361496Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221104Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006