americanfood4u turvallinen?

jenkkiruokaa4mulle

jos on nii mitä kantsii ostaa?

5

506

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12-vee

ei kannata ostaa vaan mennä lähimpään alepaan ja ostaa saarioisten pizzoja ja mf energia juoma

• toimii ihan hyvin

On turvallinen ja kannattaa ostaa. Itse tilasin juuri noin kuukausi sitten kyseisestä firmasta ja kaikki sujui todella hyvin. Toimitusaika nopea, itselläni oli kylläkin viikonloppu välissä, mutta yllätyin kuinka nopeasti paketit liikkvuat. Perjantaina pakettini oli jäänyt Tanskaan ja oletin sen maanantaina olevan vieläkin siellä, mutta se oli jo lähtenyt Helsingistä eteenpäin ja tuli seuraavana päivänä perille.

Muuten tuossa ei ole mitään valittamista, mutta Suomen päässä toimitus olisi voinut ehkä olla hieman parempi. Minulle soitettiin ja kysyttiin koska voidaan toimittaa ja vastasin itselleni sopivan kellonajan. Sain kuitenkin vastaukseksi, että paketteja toimitetaan vain tiettyjen tuntien välissä. Sattumoisin tämä itse ehdottamani aika osui juuri tuohon aikaväliin, mutta kuitenkaan se ei kelvannut heille toimitusajaksi. Pistää siis vähän miettimään, että miksi kysytään milloin voi toimittaa, jos se ei toimittajalle itselleen sovi?

Itselleni olisi kelvannut, että olisi jättänyt paketin Amerikan tyyliin oven viereen, mutta kuulemma ei onnistu, koska vaaditaan allekirjoitus.

• 1+11

Ihan ok paikka, hinnat ovat vaan nousseet tuolla(kin) aika reilusti. Täydellä hinnalla en ostais mitään, välillä hyviä alennuksia.

Postikulut ovat aina 9,90e ja kotiovelle, kätevää ja halpaa sen osalta.

• ensikertalianenx

Voisiko joku joka on tilannut kyseisestä paikasta kertoa miten ovat pakanneet tavarat laatikkoon,ovatko laittaneet johonki muovikelmuun vai ilman mitään?

• ensikertalaiselle

Riippuu täysin siitä mitä tilaat. Pakkaavat juuri sopivan kokoisiin laatikoihin, mutta jos ylimääräistä tilaa on paljon, niin lisäävät varmaan jotain pakkausmateriaalia

Jos tilaa vaikkapa kaksi 12 tölkin laatikkoa, niin pakkaavat sen juuri niiden kokoiseen laatikkoon, johon ei tarvita ylimääräistä pakkausmateriaalia, koska paketit eivät kuitenkaan pääse siellä laatikon sisällä mihinkään liikkumaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      233
      4467
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      75
      2884
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2413
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      44
      1708
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1389
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      83
      1202
    7. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      16
      955
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      888
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      864
    Aihe