Turun seksiliikkeet

Timpe

Terppa!

Löytyy keneltäkään tietoa, missä Turun seksiliikkeissä on mahdollista videoiden katseluun paikanpäällä?

Voiko jotain paikkaa jopa suositella, vai miten on?

11

3068

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jone

Ainakin Läntisellä pitkäkadulla on mesta jossa voi katsella leffoja paikan päällä.

Olen kuullut että siellä on jotain "toimintaakin"
      Onko kenelläkään parempaa tietoa?

• Jarkko

Siis se liike joka on lähempänä raut.asemaa? Eikäs sielä ole yleensä nainen myyjänä, ainakin silloin kun mä olen poikennut sielä. Tosin en ole vielä katellut leffoja sielä.

• Jone
        Jarkko kirjoitti:

Siis se liike joka on lähempänä raut.asemaa? Eikäs sielä ole yleensä nainen myyjänä, ainakin silloin kun mä olen poikennut sielä. Tosin en ole vielä katellut leffoja sielä.

Mä tarkoitin sitä, mikä on lähempänä linja-autoasemaa, oliks se joku multivideo tai jotain sinnepäin.

• Turkkunen
        Jone kirjoitti:

Mä tarkoitin sitä, mikä on lähempänä linja-autoasemaa, oliks se joku multivideo tai jotain sinnepäin.

Minä en ole Turkulainen, mutta olen kyllä tulossa viikonloppuna käymään siellä, niin onkos linja-auto asema kummal puol jokke? :P Ei ole ensimmäinen kerta kun Turussa käyn, mutta en kuitenkaan tunne kaupunkia sen enempää kuin että missä on tuomiokirkko, linna, Prinkkala, Elysée arena ja sokos hotel.
        Jos neuvoisitte vähän tarkemmin sen sijainnin. Täl puol vai tois puol jokke? :)

• Turkkunen
        Turkkunen kirjoitti:

Minä en ole Turkulainen, mutta olen kyllä tulossa viikonloppuna käymään siellä, niin onkos linja-auto asema kummal puol jokke? :P Ei ole ensimmäinen kerta kun Turussa käyn, mutta en kuitenkaan tunne kaupunkia sen enempää kuin että missä on tuomiokirkko, linna, Prinkkala, Elysée arena ja sokos hotel.

Siis minäkin voisin käydä "elokuvissa" reissuni aikana kunhan vai tiedän paikan

• Roni

Muistanko oikein, että tämä liike olisi se entinen antikvariaatti-seksikauppa, jonka omistaja tappoi 10-vuotiaan pikkupojan ja raiskasi liikkeen takahuoneessa 1980-luvulla? Pelottaa vähän mennä runkulle sellaiseen mestaan. Muistaako kukaan?

• KUTSUNl
        Roni kirjoitti:

Muistanko oikein, että tämä liike olisi se entinen antikvariaatti-seksikauppa, jonka omistaja tappoi 10-vuotiaan pikkupojan ja raiskasi liikkeen takahuoneessa 1980-luvulla? Pelottaa vähän mennä runkulle sellaiseen mestaan. Muistaako kukaan?

Tappoi vaan ei raiskannut. Takahuoneessa edelleen alttari jonka edessä hiljentyä ja kutsua pimeyden voimia. Kyseisen verityön ansiosta koko liikkeessä vallitsee edelleen rauhallisuuden ja tyyneyden tumma tunnelma joka innoittaa saatanallisiin seksuaaliriittehin. Turussa näitä neitseellisellä verellä kastettuja temppeleitä ei montaa ole.

Tervetuloa.

• Anonyymi
        Roni kirjoitti:

Jep Jorma Patjas sai elinkautisen tuomion Aikalan Jannen surmasta 1980 luvun alku puolella patjas omisti tuolloin antikvariaatin jossa janne poika kävi tekemässä ilkivaltaa niin paljon/usein ettei alkoholisoitunut patjas enää kestänyt ja surmasi pojan mitään seksuaallisesti perverssiä patjas minulle myöntänyt tehneensä jotenkin uskoin patjasta

• Anonyymi
        Turkkunen kirjoitti:

Tois pual jokke

• Kipe

Mä käyn siellä partiovarusteen vieressä olevassa liikkeessä. Siellä on useampi katselukoppi, jossa voi valita noin 20 leffasta mitä haluu katella. Olen huomannut että siellä on mahdollista runkata porukassa.

• KerranKäynyt

Suosittelen XXX Paradise lähellä bussiasemaa, eli Läntinen pitkäkatu. Löytyy jopa gloryhole! ;) Eli koppeja, joissa katsella filmejä. Ihan siisti ja ok paikka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7200
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2597
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      108
      2170
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1598
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1119
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      43
      1005
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      999
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      951
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      753
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      749
    Aihe